Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #12604 üzenetére
"A városüzemeltetési cég szerint ezek áthelyezése több tízmillió forintba került volna. A tervek szerint ehelyett inkább kis járdaszigetek veszik majd körbe az oszlopokat, a balesetek elkerülése érdekében."
Kíváncsi leszek, azokra a járdaszigetekre és hatásosságukra.
Ezt a dilettáns önkormányzatot.
Google képen látszik, hogy nem most lettek kiosztva a telkek. Az is jobb megoldás lett volna, ha a meglévő út helyére építik az aszfaltos utat, a túloldalt meg befüvesítik.DE nem, inkább süllyesztett szegélyt ívbe rakatunk, murvázzuk a padkát, hogy szép legyen.
Az út meg ilyen kacskaringós, nyugatias.Vagy legyen az, hogy tényleg sok pénz az oszlopkat kirakni, húzzuk ki egyenesre az utat, ne ilyen kacskaringós dizájn útat csináljunk már könyörgöm.
-
válasz tboldi #12604 üzenetére
Szerintem király , azon a 130 méternyi utcában, gondolom mindenki megszokta, hogy ott vannak
Amúgy Blelle Szövetség utca[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12692 üzenetére
Neeeem, olyankor sor4 dizel kitesz egy üzenetet a képernyőre: WTF!? jah meg a kipörgésgátló kivillogja a feltartott középső ujjas emoji ASCII kódját hexában
Nem csinálsz ilyet, gondold már végig, nem tudja eldönteni a rendszer hogy mit akarsz, most akkor gyorsuljunk vagy lassuljunk!? Nekem a Vitara MT, így nem is próbáltam túl gyakran. Anno amikor a mercim volt (életem első automata autója) akkor úgy tanultam meg vezetni hogy a bal lábamat magam alá húztam, mielőtt reflexből pirosnál kirugom a kuplungot...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
avl
aktív tag
válasz tboldi #12736 üzenetére
inkabb masoknak, de a hsz.-hoz kapcsolodva: ilyen egy turbofeltöltöben tipikusan hasznalt radialkompresszor jellegmezeje:
x tengely: terfogat vagy tömegaram (dimenziotlanitva, stb.)
y tengely: nyomasviszony
kagylo alaku zart görbek: allando hatasfokgörbek benne
görbek vizszintesszerü resszel mindket iranyba lekonyulva: allando fordulat görbekvaltaskor gazpedal felenged: fojtoszelep zar: levegötömegaram igen lecsökken; az elsö pillanatokban a töltö fordulatszama marad -> az allando fordulat görben gyorsan balra megy, a levalasi/pumpalasi területbe; ezt hivatott megszüntetni: a kompresszor "lásson" tömegáramot (amit a motor nem kér, tehat mashova kell jutnia = lefuvato szelepen "kifele)
a levalas/pumpalas hevessege különbözö mertekü lehet, függ az elötte/utana levö terfogatoktol stb. komoly nagy gepeken akár a lapátot is letöri; "kis mitugrasz turbotöltön" inkabb csak furcsa hang illetve mechanikai lenges: anyagfaradas, csapagyazas fokozott igenybevetele
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz tboldi #12804 üzenetére
Tekintve, hogy 3 helyről hoztam el a vizsgabiztossal való beszélgetés után mielőtt még vizsgára került volna a sor, nem volt baj. Sőt, ma mehettem volna utoljára nyugodtan a régi műszakimmal, holnaptól csak útvonalengedéllyel, úgyhogy szűkös sem volt.
Érdekes, ahol végül vizsgázott, úgy fogadott a vizsgabiztos a vizsga után, hogy "végre egy autó, amin jó a fék, jó a futómű, minden patent".Az autóklubbos vizsgabiztos úgy kezdte, hogy "erre mi nem vagyunk akkreditálva". Kis hijján megkérdeztem tőle, hogy akkor mégis mi a tökömet csinaltok itt? Mert aki vizsgáztathat az ezt is vizsgaztathatja, a többi viszont semmit. De tűrtöztettem magam és eljöttem egy köszönömmel, mert jólnevelt vagyok. Csak nem értem, miért néz hülyének? Mondja azt, hogy hülye hozzá (Egyébként tényleg, mert 6-7 éve kollégám MK2 fókáját eredetvizsgáról kivágták, mert nem az alvázszámot hanem valami alkatrész cikkszámát találta meg a zseni és persze, hogy nem egyezett a papírra írt alvázszámmal. Meg kellett mutatni neki, hol az alvázszám, utána át ment a fóka. Ha az én autómmal csinálja ezt, benyelem, mert nem mindennapos látvány, de egy MK2 fóka...) és elfogadom, eljövök.
-
-
-
kelly416
veterán
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12894 üzenetére
A teljesség igénye nélkül ha már házhoz jöttél a lótestrészért:
- Az az ifa váltókar mi!? 10 centivel rövidebb is bőven elég
- fantasztikus a piros belső, csak ne lenne körülötte az a szürke ujrahasznositott tejfölös doboz, pl kormány, középkonzol
- nekem túl sok a pedál
- olasz turbós benzines közvetlen befecskendezéssel (ebből csak az olasz zavar igazán)
De no offense.
Ha neked tetszik az jó, nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, ettől olyan színes a társaság. Biztosan öregszem, de az én szememnek kell hogy szinharmonia legyen (2nél több szín már bazári), a Suzukinál is én azt a belsőt nem vettem volna át. Főleg a felemás háttér világítással... a bimmerről ne is beszéljünk, az egy förtelem, nem tudom milyen designerek dolgoznak manapság autoiparban, de szerintem 99%-a kokler divat meleg, akik egy áttrippelt éjszaka után firkálnak valamit a papírra, mert szűkös a határidő.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
-
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #12905 üzenetére
Tudok, csak nem akarok, 159 1,9jtdm után csendben maradok... volt fiat brava 1,6 sx is, én és az olasz autók nem lettünk barátok...
Mondtam, ha neked ez kell, élvezd. Nekem most Saab 95 3,0 V6 + turbó kell az Aisin féle automataval vajbőr belsővel, lehetőleg aero felszereltség néhány százasért.. mindenki másképpen ütötte be a fejét, ezért is nem reagáltam az első kérdésedre azonnal...
Nincsen humor, szarkazmus van iróniával tálalva.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen