Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #5048 üzenetére
Amúgy konstrukciós szempontból érdekes, hogy milyen sok gépen hátul van az akku, esik a feszültség azon a 2 méter vezetéken is, de gondolom túl magas lenne úgy a géptető
Nálam a jó öreg Robi 55 volt a program, kert kész, holnap eladom Szegény légszűrője nem sokat lehetett tisztítva, van egy harang cucc felül, totál tele volt földdel, csoda, hogy még ment... Én meg csodálkoztam, hogy nincs alapjárat (mondjuk az azóta sincs, mert besötétedett és inkább dolgoztam vele, de így most határozottabb ránézésre is indul, nem kell fél órát szenvedni a berántóval). Amúgy egyszerű olajtükrös szűrő van rajta, kapott a Golf szervó átöblítés után megmaradt friss ATF-ből. Következő a Simson blokkos kapa feltámasztása lesz, azt ismerem-kedvelem (S51N is akad), aztán vagy veszünk egy békebeli elektromos kapát, vagy hívunk valakit, zavar a füstben dolgozás tudata is. 230V-os láncfűrész már van régóta, nem túl erős, de ház körül megteszi - nincs füstfelhő, nem kell külön tankolni, benzineshez én hozzá sem nyúlok, az fatert illeti meg
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #5175 üzenetére
Belgiumban valami kb 70-80 éves körüli bringát hajtottam, ha jól rémlik gurult, de azért pl fék nem volt sok rajta, szerszám hiányában meg nem tudtam sokat javítani a helyzeten. Annak fejében kaptam meg pár hónapra, hogy vissza kellett tenni a leesett láncot, ez meg is történt, ikea ágy szerszámkészlet szintű felszereltség mellett, kesztyű helyett kb kenyeres zacskót használtam vagy ilyesmi Érdekes volt az agyváltó rajta, ott is találtam furcsaságot, de legalább működött.
Itthon most Csepel Marathon került elő, garázsba lett lerakva, csak sajnos a váltó pont egy lombtrágya zsákon pihent, ami erős rozsdát eredményezett. Vettem jófogáson egy pofára hasonló váltót, aztán a napokban elkopott a hév, így bovdent toldva és másik bovdenházat újrahasznosítva összelapátoltam, és így éves rekordot döntöttem kb 2x1 km-t tekerve
Leporoltam a Simsont is. Régi benzinnel nem akart elindulni, kapott mellé egy liter frissebb keveréket, így használható (előtte azért karbi pucolásnak nekiestem, de nem volt mit; gyújtást is átnéztem). Kertek alatt jó lenne kijáratni belőle, aztán következő alkalommal már 98/100-ast tankolunk. Meg közben traktorok zabálják a gázolajat, 2-300 literes tankolás is megesik, de legalább home office van mindig. Ma kb 7 km/h volt az átlagsebesség, nem hiába, 180 lovas gép dolgozott
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #5178 üzenetére
Bevásárlás résznél felnevettem mi is folyton úgy toltuk az estéket, hogy kb fele társaságnak volt csak bicója, többiek egyenletesen elosztva a szabad csomagtartókon, szerencsére nem volt gond belőle holland haver futár melót nyomott bérelt biciklivel, defekten kívül ha bármi baja van a bringának, csak visszaadod és kapsz másikat, neki totál megérte (Swapfiets).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Predator2 #5535 üzenetére
Óra szerint 105-110 vagy GPS? Ha előbbi, akkor nincs ok az aggodalomra, max helyszíni lehetett volna. Rendőrautó volt kint? Szerintem egy oldalt szoktak nézni csak, de fene tudja, gondolom felüljáróról tudnak könnyen váltani pl forgalom függvényében. Esetleg traffi hunter térképen emlékeim szerint lehet idő szerint visszakeresni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 2ozzmexy #5580 üzenetére
Felénk a Tesco mellett jellemzően szokott lenni szabad családi parkolóhely, szinte mindig oda állok. Lidl esetén meg hátramegyek, az épület túlsó sarkán van kb 5-6 hely, azokat szeretem használni, nem is látszik, kevesen állnak oda, néha árnyék is akad Eddig kevés ilyen problémás esettel találkoztam.
-
molnarpeter
nagyúr
Amíg ezt nem olvastam, én azt hittem, a 0-100 idő volt ott...
Amúgy simán lehet valamennyit spórolni. Chipes nem fog senki károsanyag normát stb figyelembe venni, meg pár karakterisztikai változás is okozhat végül kisebb fogyit (mivel user máshogy vezeti)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #5723 üzenetére
Apró probléma, hogy egy éles váltás gyakorlatilag válságot okozna - szvsz az embereknek jelentős vagyon% járműben van, és sokan a gyártásból élnek meg, ezért kellenek a mindenféle mhev/hev/phev kocsik (motorgyártó is jól lakik, villany hajtás is fogy). Ahol alacsony az autók átlagéletkora, ott könnyebb lesz meglépni talán, de felénk ezt lassabb folyamatnak tippelném...
-
molnarpeter
nagyúr
-