Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
Frissen murvázták a külterületi utakat, jó vastagon ilyen nagyszeművel. Hát az nem ember aki ezen ne csapatná végig.
Volt is ott egy levélkupac az út mellett, fel is gyorsultam 60 köré na megállok előtte, de hát a féktáv az jó másfélszerese lett annak, mint saccoltam. Megállt volna, ha nincs ABS, mert frankón beleállt a murvába, csak aztán egyből meg is szűnt a kerék előtt a felgyűrt murvakupac mikor elkezdett dolgozni. Brutálisan megnöveli a fékutat ilyen laza talajon, mintha csak félig fékeznék, érezni ahogy meglódul a kocsi a legelső pillanat után féktaposás közben. Csak úgy szóródott szét mindenfele a leveles. Gyorsan összekotortam lábbal.
Igen, azt ugye meg kell szokni, hogy az ABS ilyen és kormányozni lehet, kell is. Utána még kétszer nekiestem, de már elrántottam a kormányt, simán kikerüli úgy, nagyon nem is sodródik keresztbe.
Szegény ember vezetési tréningje. Persze ez a 3 körös régi cucc se a világ leggyorsabb és legpontosabb blokkolásgátlója, de nem is a legbutább. A Golf 3, Swift rendszere sokkal gagyibb lehet.Utána még párszor végigmentem az úton is, mer kigyüttem a rutinbú.
Aztán hazamentem miután láttam, hogy a benzinmutató fél beosztást lejjebb süllyedt.Többet kéne vele racsingolni, mert elfelejti az ember, hogy hogyan működik. Belemélyed a hétköznapok szürke semmiségébe és a hirtelen dolgokra szart se tud reagálni. Csak hát kicsit sajnálom rá, de nem kell sajnálni. Most is a bal elejét picit odakoppolta egy út melletti gödör, bár nem ütött nagyot, hangja nem is volt, csak éreztem elérte a végállást a kerék felfele.