Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#89309696
törölt tag
Most már értem miért német a Cobra11 is.
-
-
-
a videót újra nézve, már az elején olajos volt és vagy 3 autó tolt oda még olajat
mondjuk kanyar külső íven, miután megálltak a legrosszabb helyen, ennyit mászkerálnak az sem semmi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
a golfos akinek elfüstölt az autója, jó, hogy nem állt neki már ott szerelni
a csaja meg ott billegette magát nagy duzzogvaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Integrale #5109 üzenetére
Nehéz megmondani az összevágott videókból, de általában rend van, sárgaruhások söprögetnek, homokot szórnak stb. kell is mert sokszor kicsúsznak az átlag sofőrök és a kocsik beszórják a földet, kavicsot a pályára.
Olykor viszont a feje tetejére áll a világ, nem sok látszik olyankor a német precizitásból és szabálykövetésből.
Nem tudom miért van, lehet csökkentett a létszám ilyenkor és ennyire lassan tudnak rá reagálni.
De az autósok se piskóták, sárga zászló, integető emberek és nyomják neki tovább.A motorosok eltaknyolása már kicsit húzós, ott simán sérülhetnek úgy vagy bele is halhatnak abba, hogy a pályaalkalmazottak késve csinálták a dolgukat. A Tom Pryce jelölt szintén pár másodperc késéssel kapott volna, őt ezek szerint nem oktatták ki, meg a Golfos szerelőt se.
Az összetört autók mennyisége is elég brutális, kicsit már pazarlás kategória. -
#89309696
törölt tag
Hát ez az akku kuka, töltöttem ránézésre kb 25 Ah lehet, ennek megfelelő +10% ideig, majd levettem, 3-4 nap állt magában be se kötöttem a gépbe direkt, beraktam a töltésjelző már eleve pirossal kezdett úgyhogy egyértelmű, majd indítóztam, hármat tekert félerővel majd kettőt nyökögve és megállt.
Melegen ha már ment fél órát akkor le lehet állítani és újraindítani ha valami miatt fűnyírás közben meg kell vele állni, de másnap reggel hidegben már nem fogja beindítani, marad a bikázás a nagyról. Aztán majd kerül bele új akku ha úgy alakul a dolog, jelenleg #jóvanezígy™[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz pècsimunkás #5118 üzenetére
Jóisten gyerele!!!
Szép dolog így indítani a hirdetést, hogy nem lopott.
Ezen kb semmi sincs.
Még jó, hogy kifogyott a benzin, nem kell leszivattyúzni a TDI tankjából.
Jól tolható - bontóból hazáig. -
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #5120 üzenetére
Ne legyen igazam, de sztem ez valós. Ha lenne arckönyved, láthatnál csodákat.
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #5120 üzenetére
Jó a szaglásod, ezek fricskák. A nem lopott kezdés a Radics Petis videókból származik még régebbről, a kitalált szereplőkből készült Ricardo sorozatából.
De ezen túlmenően is érezhetően kitalált hirdetés, a fonetikus írás is túlerőltetett, van külön topik is ezekre ott mélyebben kitapasztaltuk melyik az igazi és melyik a kitalált.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ha kifogy a tank már csak 130Km körüli hatótávot ír, asszem átállok a Mol 100-ról a sima OMV 95-re (MM nincs ezen a kúton).
Egyrészt olcsóbb, másrészt ez a kút van legközelebb és fele akkora táv, mint a Mol, meg mert nem nagyon járok már arra amerre a Mol kút van. Eddig beletoltam kb. 7-8 egész tank 100-ast, ha valami igazság van benne akkor már megtette hatását amit kellett, most szépen dolgozzon puruttyával hátralévő életében.
Sose vettem észre, hogy erősebb, jobb, virgoncabb lenne 100-assal, a szaga jobb aztán annyi.Ezeknek csak 6 hónap az eltarthatósága, de szerintem a jelenlegi és a jövőben várható csökkentett futással is el fog fogyni belőle 6 hónapon belül.
-
-
Richard!
addikt
-
#89309696
törölt tag
Ha a legminimálisabb közlekedést veszem alapul akkor 8 hónap, de annál mindig több, úgyhogy kb. pont 6 hónap amíg kifogy. Bár még kérdéses megmarad-e egyáltalán az autó vagy lesz-e másik helyette.
Nem sok értelme így tartani egyébként, már egy éve eladtam volna, csak hiába van a családban három másik autó is, összesen nem érnek annyit, mint az enyém. Szóval ez így elárul mindent miért tartogatom az enyémet annyira. Bár a másik három se állt le többször, mint az enyém és összesítve azokkal többet megyek, mint az enyémmel. Tehát se a megbízhatóság, se a biztonság amit az enyém tud, nem igazán jön ki előnynek. Cserébe lapátolom bele a pénzt, hogy megbízható és biztonságos is maradjon...Tisztában vagyok vele, hogy ha eladom az enyémet, mindhárom másik kocsinak baja lesz és rövid időn belül a leggyengébbel ütközni fogok. Murphy.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
Tetszenek ezek a Swiftek... A szedán 1.6 16V (sohc, nem elírás) 92 lovas 4gangos vagy a kicsi ferdehátú az 1.3 8V 68 lovas 3 gangos. Az első facelift 96-99 között (euro2 motorok), ezekre lenne reálisan pénzem, ezek érdekelnek, buta, kőegyszerű, leszarhatod, beállíthatod a bokrosba és másnap onnan indulsz vele tovább. Nekem ilyen autó kell amit csak tankolok és mikor nem vagyok lusta még motorolajat is kap.
A szedán előnye, hogy nem azonnal nagypapira meg szőke nőre asszociálnak a többiek körülötted és mennek át rajtad százzal, na meg a 4 gang. A ferdehátú előnye hogy kivéve a hátsó ülést még a kutyák is beférnek, a szedánba a kialakítása miatt nem férnének be. Bár annyira keveset viszem őket, hogy nem feltétlen kell ezzel foglalkozni. Az 1.3 előnye, hogy pörgősebb motor olyan igazi automatának való üvöltős, az 1.6 löketben hosszabb, lustább. Meg nem mondom, hogy melyik megy jobban. Az 1.3 adói nyilván kevesebbek.
Kicsi ferdehátút kéne venni, nagy hátránya sajnos az a 3 gangos váltó. Vagy meg kell tanulni, hogy nem megyünk 90-nél gyorsabban, ami ilyen autóban mondjuk célszerű is.[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #5140 üzenetére
civic az.Bocs nem az[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #5137 üzenetére
Ha szívót keresnél, azt mondanám jó lesz az 1,3 68 ló is, "falura jó lesz az". Nekünk szedán volt ilyen motorral, bár akkor még nem vezettem, de fater nagypapás vezetési stílusához jó volt Emlékszem, talán még ilyen 5 liter alatti fogyasztást is sikerült kihoznia. Vicces, hogy most ugyanúgy '93-as évjáratú autóm van, csak a W124 ég-és föld a kis Swifthez képest (de arra nem is költesz annyit, mint én a Mercire)
Ha automata, akkor szerintem mindenképpen az 1,6 16 szelep, a 4 gang miatt annyira nem forogja szét magát, és talán lovak is vannak. Az, hogy szedán vagy ferde hátú, és letolnak-e... azt figyeltem meg, hogy tök mindegy, itthon mindenki nyugis tempóval közlekedik. Szigorúan óra szerinti 80-90, kivéve BMW és Audi, azok a Helyi Menő Csávók, ők nem fognak annyival menni, hiszen prémium autójuk van. Jó, mondjuk így hogy nincs forgalom, én is tartom a 100-at főúton. Viszont a HMCS-k engem is letolnak.
3 hete vagyok itthon, hetente 2x45 km-t megyek országúton, nem városban cammogok 50-el. Kicsit mintha fickósabbnak érezném az autót, legalábbis az feltűnt, hogy gyakrabban előzök, mint szoktam
(#5139) bitpork: automata váltót keres, és dunántúli megyékben, pedig amúgy nekem is a tdi passat a legszimpatikusabb Bár Debrecen innen oda-vissza 800km, az is igaz, ennyi pénzért a 8 hónap műszaki érték.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Meglepett engem is, hogy 16 szelepes egy tengellyel, de jobban belegondolva ez logikus. Amíg nincs okoskerék addig elég egy tengely is lényegében. Bár biztos volt komoly oka, hogy a motorok nagy része mégis két tengelyes lett. Okoskerék eljövetelével nyilván kellett, de addig minek.
Malac
Nem a magamhoz nyúlás miatt tetszik a Swift, sőt kifejezetten taszító egy autó. Az igényeimnek és a valós anyagi kereteimnek felel meg jobban egy Swift. A Megane úgy van fenntartva, hogy miatta két másik hobbimról mondok le, használva meg alig van az autó, meguntam ezt így. Főleg amióta már főútra se megyek vele, tényleg csak pár koszos falu között járok, erre elég egy Swift is.
Másik komoly oka a váltó, ezekben gyakori az automata, nem kényesek és egyszerűek. Itthon meg ritka az automata váltó ilyen ársávban és még közben igénytelen is. A harmadik komoly oka meg a végtelen egyszerűsége, ez egy olyan kocsi amit megszerelsz egy készlet villás és dugókulccsal. Pont mint a Ladák, azokat is kedvelem, csak abban automata nem volt.
Egy Megane teljesen más világ ehhez képest, túl jók arra amire én koptatom el és sajnálom rá elhasználni.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #5142 üzenetére
Pedig pont a kicsi kéne jobban, az 1.3-as 3 gangos ferdehátú. Persze azt fogom venni alapvetően amelyik lesz, de ha van választási lehetőség akkor inkább a kisebb.
Amúgy most ez van közel, már mutattam.
[link]
A sok szart ledobva róla még autó is lehet belőle, a kerékélek, a küszöbök, az ajtók alja innen úgy néz ki nem rozsdálnak. Facelift oké, felszerelés nem fapad. Ezt simán megvenném, ha nem rozsdás az alja. A kinézet még nem jelent semmit, van ismerősöm hasonlóan szétpimpelt 3-as Golffal és az őrült megveszi bele a drága Xado olajat, meg szétápolgatja, hogy minek.... Szóval lehet ez jó autó, csak nem a mi ízlésünknek megfelelő.
Csak előbb még el kell adni a mostanit.
Ami ebben a korlátozós időszakban szerintem nem mostanában lesz.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ez egy 1.3 8V 68 ló, a G13BA ami talán az egyik legelterjedtebb Swift motor.
3500-tól milyet húz gecó, igaz csak egyesben, utána már nem érzékelhető.
15 sec, ami érdekes, mert mikor beleülök érzésre jobban megy a Meganenál is ami pedig 12 sec. De hát:A Swift is 15 sec, de 10-nek érezni.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ebbe elvileg ABS és légzsák is van és sokkal kulturáltabban néz ki. És 200 helyett 230, cserébe fiatalabb is, ez sokkal jobbnak tűnik a másik vasalódeszkásnál, érdekes az árazás ennek fényében. Kár, hogy messze van.
Bár most, hogy tudom 15s a gyorsulása, lehet inkább egy 16V kéne 85 lóval.Amúgy a lökösben a csík index az nem a régi Swiftek jellegzetessége? Vagy kicserélték a régi Swift lökösére a gyárit? Vagy ehhez a felszereltséghez ez a lökös járna? A tompított mellett kéne az indexnek lennie, ami itt helyzetjelző ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #5146 üzenetére
Miért jobb az 1.3-as? Fenn tartásban nem hiszem hogy olyan nagy különbség lenne a kettő között.Ja hogy nem az 1.3 a lényeg, hanem hogy ferdehátú legyen, abból pedig nincs 1.6-os.
Nem tudom mekkora kutyáid vannak, a hátsó ülésen nem férnek el? Kell rá egy ilyen, azt jól van az.Igen emlékszem a vasalódeszkás Swiftre. Így HD képeken meglepően nem látni rozsdát rajta. Azért a "Nyugodtan dudálj, most cserélek tárat" felirat a csomagtartón... hát az udvarból nem hajtanék ki anélkül, hogy duct tape-el le nem ragasztanám
Ez nekem jobban bejön. Oké Miskolc mellett van, de 170-ről lealkudod 150-re, húszasból megfordulsz oda-vissza.(#5143) Qru: az is lehet
(#5144) Richard!: prémium volt 25 évvel ezelőtt, mikor behozták az országba