Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
FeRRaR1
#26799
üzenetére
Utána olvasva az emergency braking system is bele szólhat. Ha nem kapcsoltad ki a sok okoskodó sz@rt, a kocsi hiheti azt hogy pánik szituációban vagy és ABS határig nyomja a pedált akkor is ha te nem.
Illetve nagyon sokan mondjak hogy furán viselkedik az ABS verseny fékpadokkal. Könnyen zavarba jön ha finom fékezésből mész át fullba. De kevésbé ha egyből keményen fékezel.
De mondom ez itt kb senkit nem érint. Engem se szerintem. Verseny gumi nem lesz fent, és max félverseny fékpad amivel jó a tapasztalat. Illetve kikapcsolom a sok okoskodó elektronikát ha pályán vagy. No meg nem fogok ennyire határon menni mint egy éles versenyen. Nem is tudunk, mert nem vagyunk autó versenyzők és nem olyan könnyű határon menni tartósan mint sokan képzelik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#26798
üzenetére
Biztos hogy nem, ez kb 10 éve ismert amiről én tudok, de valaki E90 fórumokon is beszél róla. Illetve hobbi verseny szinten és felette jellemző meg ha hozza nyúlnak / cserélnek valamit. Full gyári setuppal nem hallottam meg ilyet.
Inkább az van hogy érzékenyebb ha variálnak valamit és bele tud zavarodni ha nem olyan értékeket kap mit amire számít. Gondolom.
Illetve amit kihagytam hogy sokan fejlesztenek féket, de csak elől, vagy nagyon agresszív padokkal és elmászik a fék egyensúly. Az is elő idézheti.
Persze ez csak tipp. Az is lehet hogy simán túl gyorsan ment és nem vette figyelembe az úthibákat. De túl sok hasonlót láttam a Nurburgringen.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#26796
üzenetére
BMW ABS típus "hiba" hogy be tud hisztizni ha az egyik kerek full lockol, vagy elemelkedik. Kiegyenesíti a kanyart neked. Nurburgringen Mishának is volt ilyen balesete, meg lehet róla anyagot találni.
Ritkán fordul elő, illetve több dolog együtt állása szükséges hozzá de tud ilyet. Lehet ez miatt a lassulás se volt akkora mint amire számított... Ki tudja...
"Vicces" módon az új Supra is "szenved" ettől. Ugye az is BMW.
Nagyon tapadós gumi, nagyon nagy tempó, verseny futómű beállítás, verseny fékbetét, ez mellé nagy út egyenlőtlenségek vagy lejtő mint a Nurburgring Youtube kanyar után kettővel ahol elemelkedik ha 180 felett mész.
Illetve gyári ABS-el. Sok versenyre átalakított autókon verseny ABS-re cserelik. Csak egy hobbi ringező hétvégi sofőr vagy hegyi felfutón nem feltétlenül...
-
FeRRaR1
őstag
[link] Mai kötelező videó.
26:52 ha nem onnét kezdődne, de az egész egy mesteri alkotás.A Japán car culture videói meg álom jók és különlegesek.
-
Mai napomat ez megalapozta reggel, ha már polgárpukkasztás. Teljesen elütött a szín, volt karc ami polirral simán kijött volna, de az ecset oldalával kb fél centi vastag csíkokat húzott egy Tesco parkolóban a kocsi oldalara. Még a feleségem is röhögött.
-
válasz
tboldi
#26782
üzenetére
Rotiform copy, de rengeteg jó dekort lehet kitalálni ami még kifejezetten jól is néz ki.
Qru ez lesz az irány a jövőben úgyis, egyre több zárt felni lesz, mert számít fogyasztásban nemcsak a szélesség/méret, a féknek meg nem kell a levegő mert a villanymotor eleget fog átlagos használatra.Reggie0
Szerintem tud jól kinézni, csak nem tudnak határt tartani… és ha egyszer átestek a túloldalra onnantol borzalmas. No meg olyan mint a tetoválás, valakinek nagyon passzol máson meg rettenetesen erőltetett és idegen, mert maga a karaktere/kisugárzása totál ellentétes.FeRRaR1
Totál értelek, de a módosítás ilyen, milyen autóra való a légrugó, meg bármi ami nem gyári?
Ez arról szól, hogy van egy “tucat” autód, de mégis testreszabod, aszerint mit szeretnél. No meg a gyári felépítés minden auto esetén feddhetetlen? Közel sem. -
tboldi
nagyúr
válasz
FeRRaR1
#26773
üzenetére
Tudom, hogy azt akarja jelenteni, szándékosan akarok másra asszociálni.

Pedig a csúcsfelszereltséghez gyárilag járt.

Vesszőparipám a period correct felni. Én ezekkel a 14-esekkel vettem, de nem passzolnak egy 2000-es évek közepi, egyszerűbb, éles vonalaktól mentes krumplihoz, így menniük kellett, a 15-ös OZ Superturismo GT-kkel viszont már jó az összhang. Sőt a gumi-felni méretarány is így lett tökéletes.

Ezt meg csak úgy ráadásként, nem period correct, 20 évvel megelőzi az autót, de mégis passzol hozzá a Ronal Turbo.

-
-
FeRRaR1
őstag
Volvo alváz védelmet kap.
Meriva termosztát csere.
Mosógéppel futkároztam mert asszony használta a Range Rovert.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#26766
üzenetére
Nem sok köze van bármelyik széria autójukhoz

Illetve drágább mint egy 500 lóerős GT3 RS, és lassabb is hiába 800+ ló...De tudod mit, ad egy reményt. Most hogy a ford beszáll az F1-be a Redbullal, talán több és jobb sportos modell jön majd.
Nekem is most pl így keresek autót:
RWD, Petrol, 3l minimum, 4 ülés minimum, manuális váltó.3 markának van erre választéka:
BMW M2, M3, M4 (meg pár gyengébb modell)
Ford Mustang GT
PorscheEnnyi, van kb 2 túlarázott Aston, amit horror fenntartani.
Lexus nincs manuál és nem férek be...
Porsche régebbi, lassabb is 2x annyi mint a BMW.
Újabbak amik gyorsabbak meg 4-5x annyi minimum.
Ford túl nehéz és buta arra amire akarom.Szóval eddig úgy néz ki BMW, csak elvittek azt amelyiket akartam nézni...
Nem sürgős, elvagyok a 2 V8-al, de kell valami könnyebb RWD ami pályára alkalmas geometriával és futóművel + fékekkel jön...Könnyű tuningolni végtelen alkatrész és utángyártott cucc...Pl ez lenne az egyik első vásárlásom: [link] A 3D OLED hátsó lámpa.
Ja hogy beteg cuccokat nézni egy kocsihoz amit meg meg se vettem?
-
FeRRaR1
őstag
[link] (yt) Ha ma megnéztek valami kocsis videót, akkor ez legyen az.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ilyet vettem, tetszik, de mindenképp kellenek bele rendszerezők, mert amit a Samsonite-ben el lehetett rakni rekeszekbe azok itt keverednek a laptoppal
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Reggie0
#26749
üzenetére
Az evet nem tudom megmondani mikor fogyasztottam itt tartalmat. Már a könyvjelző is a fórumra mutat.
Sajnos elmúltak azok az idők amikor itt is kint volt minden új hardvernek a komoly tesztje, időben. Ugyanakkor egy Gamers Nexus tesztet nehezen tudnának megközelíteni...
-
#214
aktív tag
Üdv újra!
Jól látom, hogy nem látom azt a pár héttel ezelőtti hsz-t, ahol érkezett ajánlás kézipoggyász méretű hátizsákra? Emlékszik még valaki mi volt az?
-
Reggie0
félisten
válasz
radi8tor
#26747
üzenetére
Amugy en is eszrevettem magamon, hogy mar ritkasag, ha elolvasom a hireket a fooldalon. Pedig regen az volt az alap, nem a forum. Plane, hogy bejott ide is a videozas, ami 90%-ban annyirol szol, hogy beszel egy fej meg beusztatnak 3-5 kepet, magyarul cikkett kellett volna irni.
-
Reggie0
félisten
Nahat, csak osszevakartak. Mondjuk en orulok, hogy ujra le van valasztva a prohardverrol a gamepod, remelem marad is igy, a sors is igy akarja

-
Hogy ide is vissza találjak.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Üdv újra autós társaság!
-
FeRRaR1
őstag
Juheeeeee vissza jött a social media
-
Reggie0
félisten
válasz
Alusky
#26726
üzenetére
Van egy olyan erzesem, hogy sokkal tobb CO2 kibocsajtassal es energiafelhasznalassal jar, ha 3 embert felnevelunk, etetunk, hazakban es kenyelemben elhelyezunk valamint autot adunk alajuk, csak azert, hogy ilyen szerepeket eljatszanak.
Csak osszehasonlitaskeppen: egy babat 2.5 eves koraig pelenkazni rogton 330kg CO2 plusz energia. Es mindezt azert, hogy aztan vmi csepűrágó legyen. Akkor mar inkabb az AI, az csak akkor fogyaszt amikor eppen fut.
-
Qru
MODERÁTOR
Mvm megmentett a jegesotol. Idore kellett feljonni az eves leolvasas miatt. Rohantam, hogy ide erjek M3 torlodoas ellenere ide is ertem (tobbi szakaszon behoztam). Persze a leolvaso nem jott.
Be se vasaroltam, mondom akkor lemegyek bevasarolni. Mire vissza jovok vizes minden. Mondom a szomszednak, esett? Esett, jeg is volt. -
-
kelly416
veterán
Szerintem már néhány gigawatt elment erre. Az emberiség legrégebbi mozgatórugója minden lehetséges formában. Jusson csak a VR eszedbe, mert az elég frissen kidobott "találmány". Talán ez az egyetlen iparág,ami még most is használja rendszeresen. De ugyanígy a tv, a nyomtatott sajtó, bármi aminek köze lehetett akármilyen formában hozzá, annak elsők között volt is köze hozzá.
-
Alusky
senior tag
válasz
ParmaBoy
#26721
üzenetére
Anyámnak is a mekaful van sajnos az előző faceliftből. Ez már a fenti indexes modernebb, de itt még nem lehetett kérni ABS, légzsák, klíma opciókat. Itt a mekaful az elektromos ablakok, elektromos tükör, hátsó üléseken fejtámla, teljes értékű 3 pontos biztiöv hátul, ködlámpa meg ilyenek voltak, ezek mind megvannak. És természetesen az alu szelepfedeles 68 lovas 1.3-as, központi injektoros erőmű ami a 3 gangos olajos automatán keresztül 15 másodperc alatt repíti 100-ra.
Egy évvel később jött a következő facelift amihez már lehetett kérni ABS, klíma, két légzsák opciót is. Meglátszik, hogy én nem voltam ott a vásárlásnál, mert én már 10 éve se vettem volna kocsit ezek nélkül.Érthetetlen számomra, hogy a 4 gangos automatát miért nem kapta meg, mikor a szedánba szerelték, tehát kompatibilis vele 100% és ez még nem kommunikál az ECU-val csak váltogat fordulatszámok és kickdown kapcsoló alapján, annyi a modernizálás benne a rugós, golyós labirintusos amcsi automatákhoz képest, hogy itt szolenoidok kapcsolgatnak, de azok is csak fordulat alapján. Az mondjuk lehet, hogy a szedánba csak az 1.6 kapta meg 91 lovas volt talán. Az azért jóval erősebb a 68-nál.
Szóval k....va buta, pont ez a vicces benne, de nagyon hiányzik az a negyedik, pláne mivel az egyes olyan rövid egyből váltja is szóval tulajdonképp két fokozatú, megy mint egy robogó, wandlerből dolgozza végig az egészet, mert zárás is csak 4000 RPM körül van a harmadik fokozaton akkor megy 110 körül. -
ParmaBoy
aktív tag
"Regi swift"-bol jo vagyok, volt anno big block coupe mekafull belole.
(1.3 68le, gs, 3 ajtos)
Magamnak szervizeltem pszf-eskent, 96-os volt, mar fent indexes, de persze a fekcserenel jottunk ra, hogy hiaba a facelift, a "kislampas" betet kell meg bele, maradt a raktaron a regi nyeregbol, esztergomban azzal raktak ossze.
-
válasz
radi8tor
#26718
üzenetére
Jajajj, ezt rossz nézni, de mondok egy "jobbat".
Nálunk volt olyan, hogy 18 környéke voltam, első új autónkat vette apu, giga nagy öröm volt... épp kifutó Megan kombi (kispolszki volt előtte meg kocka lada szóval nagy "ugrás"), vártunk egy csomót mire megérkezett az autó, nagy családi örömmel mentünk a kocsiért, papírok elintézve, majd kiáll a parkolóból a kocsival a szalonos csóka mi állunk a kocsi mellett és ezzel a lendülettel végighúzta a kocsi oldalát egy raklap térkövön (épp felújították a placcot). Két ajtó, meg valamelyik oldalsó elem még, már nem emlékszem, de az volt az igaág remek érzés...
Persze szerintem minden ilyen egy igazi törés, nem lehet ezekre felkészülni, pláne ha valakit tényleg érdekel egy autó és nem csak egy sima közlekedő doboznak tartja/veszi. -
radi8tor
MODERÁTOR
2 hónapos Teslát rendezett le egy 60-al kikanyarodó vadbarom
-
Alusky
senior tag
Hát igen, az a gumi nem csak úgy felreppent a felnire dalolva múlt héten, hanem átment 7 műszakin is. 10 évesen már garantáltan repedezett volt és nem lett volna szabad átengedni, de aztán valahogy átment még 7x ami újabb 14 év, persze évenkénti műszaki az meg kéne csak minek így...
Persze nem biztos, ha aprózta.Talán 8 évesek voltak a rekordok amikkel mentem, de már azt is úgy csikarta egyesbe meg kettesbe a körforgalmaknál, hogy nem lehetett vele normálisan, dinamikusan megindulni úgyhogy ment is a fenébe. Meg már persze pókhálós is volt, ha nem is durván. Jó ezek erősebb kocsik, de szélesebb gumi és nehezebb is szóval valamennyire ekvivalens a Mukutylival.
Ha már fékfolyadékot is mérnek és már rendes számokkal digitális kijelzőn, nem csak egy zöld és piros ledes Wishes hulladékkal, akkor igazán megléphetnék már végre a gumi gyártási idő +10 év opciót a műszakin. Meg már illene végre a télen téli vagy 4S gumit is bevezetni.
Farkam se tudja mikor ment fel az index mivel nálunk variáltak az itthoni gyártás miatt, de a régiekben volt lent, tehát max 1995-ös, így nem a gyári gumi, mert 30 év körül van az autó, hanem az első tulaj még ápolta egy cserével megajándékozva az akkor még megbecsült járművét és azóta azon fut.
Bár ki tudja, lehet Jófosáson/Marketszaron keresett használt 20 éveseket. Úgy viszik az átlagemberek a "90%-os" gumikat, mint a cukrot 5 ezeré', le se szarja, hogy annak gyártási dátuma is van, csak a profilmélység. A méret a lényeg. Ha meg felnivel vette akkor a gumis se szól neki.Persze nem akarok okoskodni látatlanba az is lehet nem a saját autója volt. Swiftnek jól hajlik a kasznija, ezzel könnyen dolgozik a nepper még lesz belőle falusi orvos kisautó Sekrestyésújfaluból, még az is lehet a sok hegesztés meg glett után merevebb lesz, mint gyárilag.
-
kelly416
veterán
válasz
szabonagyur
#26700
üzenetére
Ez az, amikor valaki boltba megy a lóf@szért.
-
6030D
addikt
válasz
szabonagyur
#26700
üzenetére
Gyári állapotú Suzukit vett. Lehet, hogy az olaj is gyári volt benne.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur
#26700
üzenetére
Gyári szerelésű? Maga a Swift is 24 év körül lehet. 🤔
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- One mobilszolgáltatások
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung kuponkunyeráló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4013, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T4 Plus CM 500W
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:87%
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Ryzen5 4650U Refurbished - Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest














kár hogy nem a gyárból jön, hanem egy tuningcég alakítja ilyenre.

Mint mikor nyaralni mész, csak ugye volt az a tudat, hogy valami baj van...
Be se vasaroltam, mondom akkor lemegyek bevasarolni. Mire vissza jovok vizes minden. Mondom a szomszednak, esett? Esett, jeg is volt.

Meg a Simsonok. Régen 15 ezerért vettük halomra őket szétrúgni.

