-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #15591 üzenetére
Valószínűleg azzal jársz rosszabbul, ha a Curve oldalán van a hiba, ismerve a fejlesztési tempót, illetve számításba véve, hogy erősen rétegproblémának tűnik, ha még adott bankot nézve is csak bizonyos BIN tartománnyal jön elő. A helyedben kérnék a K&H-tól egy másik kártyát (vagy társkártyát), hátha azzal megszűnik a hiba. Jelen esetben még mindig ez tűnik a legkézenfekvőbb lépésnek.
Én 90%-ban Revoluttal használom, így a fizetéseket tekintve kifejezetten megbízható, régen volt már bármilyen elutasításom (kopp-kopp).
-
Carvus
senior tag
Sziasztok, egy gyors kérdés:
Véletlenül forintra állított curve kártyával töltöttem fel revolutra 2000 eurót, amiért jól le is vont 2064,79 eurót. Ha ezt feltöltést gyors töröltetem a revoluttal akkor szerintetek visszakapom rendesen a levont 2064,79 eurót, vagy újra bukok a dupla konverzió miatt?
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ddsteel #15593 üzenetére
Azért egy statisztika érdekelne, hogy ezekkel a bénázásaikkal valójában mennyi usert, tranzakciót vesztettek
abban amúgy Oliverdának szerintem is igaza van, hogy lassan már a túlélés lesz a tét a cég számára. sajnos
most már azért 8. van, még mindig nem duplázták meg a cashback-üzletek számát sem
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15592 üzenetére
sot, a tranzakciotortenetem a szombati resettel mar azt is elarulja, hogy az uj payment processor (vagy esetleg egy azon vegzett elbaltazott frissites) elesitese oktober 9-en 16:21 es 19:03 kozott tortent. a korabbi tranzakcional meg a helyes, 90 napos idohatarrrol szolo gbit-hibauzenet olvashato, a kesobbinel mar az, ami szombaton beutott. lehet, csak annyi kellett ahhoz, hogy egy user (=konkret kartyaszam) kiemelten erintett legyen mindenfele hibaval/megbizhatatlan mukodessel, hogy az atallas kornyeken pont vegeztek vele tranzakciot. hogy miert pont most szombatra doglott meg vegleg, annak oka lehet barmi. mindenesetre erdekes, hogy metal csomaggal nehany oktoberi tranzakciot meg tudnek mozgatni, oktober 9. 19:03-tol viszont semmit. azok "vesztek el", amiket oktober 9. es januar 6. delelott kozott vegeztem. ha mar ennyit "nyomoztam", ezeket nyilvan nekik is el fogom kuldeni, hatha segitek vele (magamon)
-
ddsteel
aktív tag
válasz
pictigjis #15592 üzenetére
Részvétem a kanosszajárásban most olvastam az egészet. Én még a Plutus miatt tartom a Curve-öt, de minimalizálom a használatát. Igaz, nálam semmilyen decline nincs (aminek már csak azért is örülök, mert iszonyatosan, kiábrándítóan nehezen fogják fel a supportos problémákat, kivéve a legegyszerűbbeket)... Azért egy statisztika érdekelne, hogy ezekkel a bénázásaikkal valójában mennyi usert, tranzakciót vesztettek (a csakpénzkivevőkön kívül, azokért gondolom nem fáj a szívük..)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15591 üzenetére
a saját reddites posztom alapján október 7-9. között lehetett az átállás az új payment processorra, október 10-től kezdődtek a sorozatos és tömeges gondjaim. szóval nagyon úgy tűnik, hogy ez tényleg nem kh-s probléma lesz, hanem szimpla pech a konkrét, amúgy általam legtöbbet használt kártyaszámmal
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15589 üzenetére
nem, a payment processor lecserélése már október elején volt, amikor nálam kibukott a 24 órás 40 darabos tranzakciólimit is, ekkor volt az is, hogy az élelmiszerboltok mcc-je is elromlott. visszanéztem a timeline-t (mert ugye nézegetni tudom, csak gbit-elni nem), egyértelműen onnantól ugrott sokszorosára a bármilyen okból sikertelen tranzakcióim száma. előtte érintett voltam a tömeges kártyacserés beszarós hullámban, de az se a kh-val függött össze, mert akkor bármit választottam ki, egyik kártyám sem működött
szóval én továbbra is hajlok arra, hogy nem a kh a hibás, hanem a payment processor lecserélésénél estem bele a legpechesebb körbe, amit csak megkoronázott ez az ezek szerint szintén kb. ősztől létező hiba a tranzakciótörténet random resetelődésével
november környékén már csak a vilnius-dublin jelöléssel kezdtek variálni
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15585 üzenetére
Ja amúgy ezt a régi kártya visszarakásos hibát én is meg tudom erősíteni. Kettő, korábban törölt kártyát is visszaraktam még tavaly (kb. okt-nov környékén), és mindkettőt újként rakta be, tranzakciós történetet elfelejtve. Azóta már megint töröltem azokat a kártyákat, de a Timeline Cards filterben a mai napig duplán jelennek meg (és működik is a filter, kvázi 2x2 teljesen külön kártyaként kezeli ezeket a kártyákat a rendszer).
Nálam nem volt decline vagy hasonló hiba, csak az X max. 5 kártya darabszám korlátai miatt zsonglőrködtem a ki/berakásokkal. "Végtelen hosszú" tranzakciótörténet se volt, az egyik kártyán konkrétan csak 6 régi tranzakció volt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15587 üzenetére
de ezt csak akkor jelenthetnénk ki, ha lenne legalább egy más hasonló tapasztalat is, de sajnos én vagyok az egyetlen, aki így járt. és itt is csak a payment processor lecserélése óta volt rá példa, ez azért nálam sokkal nagyobb valószínűségű oknak tűnik, mint hogy a kh teljesen rendszertelenül elfelejtene valamit. egyébként nem a kh utasította el a tranzakciókat korábban sem, a curve dobott ilyen jelzést, de a kh-s kártyán ettől még (többnyire) kényelmesen megjelentek a tranzakciók (ahogy 074-es elutasításnál is szinte mindig sikerül terhelniük)
sajnos amúgy mindketten csak találgatunk. én amúgy le is szarnám, ha időnként minden kártyámat újra hozzá kellene adnom, ha a használhatóságban ez nem korlátozna. de most nagyon erősen korlátozva vagyok, és ez csakis a curve hibája. amúgy nem tudok nem párhuzamot vonni azzal, hogy korábban néhány, szintén a kh-s kártya felé tartó refundom is elkallódott, azért ez a probléma is viszonylag korlátozott számú usert érintett. ez is inkább kibocsátótól független, egyes kártyaszámokat érintő, valami alapvető rendszerproblémára utal, amit a payment processorok közötti migrálás vagy akármi okozhatott. de tényleg mindegy már, javítsák meg és kompenzáljanak
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15584 üzenetére
szerintem pont az derült ki, hogy nem a kh volt a hunyó, hanem valamiért ez a kártyaszám okozott valami fura, visszatérő zavart a curve rendszerében. a feleségemnél is évekig kh-s volt az alapkártya, semmi ilyen nem történt nála, hogy declined üzenet ellenére átmentek a tranzakciók (egyébként nálam sem tavaly szeptemberig)
de még ha a kh is lett volna a hunyó, az már maximálisan és kizárólagosan a curve sara, ha ugyanarra a kártyaszámra nem töltődik vissza a tranzakciótörténet, és nem tudom használni azt a funkciót, amiért fizetek/fizettem. és a te tapasztalatod a mostanában történt kártyacseréről is azt erősíti, hogy ez a "technical issue" amúgy sajnos nem egyedi. 99,9 százalékban biztos vagyok benne, hogy ezt is a payment processor lecserélése okozza, mint annyi minden mást. ennél a kh-s kártyánál is itt lehet a kutya elásva: lehet, csak az volt az egész kiváltó oka, hogy "végtelen hosszú" volt már a tranzakciótörténet, valami meg összeakadt a régi és az új rendszer között. én úgy gondolom, ha más alapkártyám lett volna, azzal ugyanígy megtörténhetett volna
szombat óta is többször töröltem és visszatettem a kártyát, a működés a korábbinak megfelelő, de csak a resetelődés utáni tranzakciókat tölti vissza mindig, a korábbiakat sajnos nem
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15581 üzenetére
> I understand your complaint to be in relation to the technical issue preventing you from using the Go Back in Time feature after removing and re-adding one of your payment cards.
Curvenél már ez is pozitívum, h sikerült elsőre pontosan megérteniük a problémát :) Illetve h "technical issue"-nak nevezik, kvázi elismerve, hogy náluk van a gond...
--------
Update a hibásan felszámolt weekend fx fee-kkel kapcs.ban: ugye dec 5-én írtam nekik, másnap válaszoltak, hogy "a dedicated team is now looking into your case". Azóta viszont síri csend. Írtam nekik emlékeztetőt kb. hete, és ma is. Így haladunk, kénytelen leszek én is a complaints-re írni.Amúgy időközben láttam a redditen, hogy valakinek már elismerték a reklamációt és visszaadták neki a jogtalanul terhelt weekend fx fee-ket. Az zavar a leginkább, hogy hiába tudnak nyilvánvalóan a hibáról, még mindig képtelenek voltak kijavítani (és jelét sem látni, hogy igyekeznének vele), pedig lassan két hónapja, hogy bevezették az új árazást/szabályzatot...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15569 üzenetére
egyébként a szombati parajelenségek nem értek még véget. a piacon 2800 forintot fizettem a pékségben, erre jött először a declined üzenet, az üzlet terminálja mégis sikeres tranzakciót jelzett. a kh-s kártya volt kiválasztva. itthon szintén a kh-s kártyával csináltam még 5 forintos teszteket államkincstárban, összehasonlításként egyszer a revolutos kártyámat használva (azon declined üzenet nélkül volt sikeres a tranzakció)
korábban is volt példa ilyen viselkedésre, de akkor 24 órán belül a curve rendszere utólag beterhelte a megfelelő kártyát. nos, most a 2800 forintra még nem jött terhelés, az egyik "sikertelenül sikeres" kh-s 5 forintos kincstári vásárlásra ma hajnali fél négykor viszont igen, amit a (WTF?) revolut kártyámra terhelt be a rendszer, az azzal végzett 5 forintos vásárlást összevonva az egyik kh-s 5 forintossal. a timeline-on is úgy szerepel, mintha 10 forintot költöttem volna a revoluttal
ez arra utal számomra, hogy alapvetően nem volt rossz ötlet törölni és újra berakni a kh-s creditet, mert mintha "megszakadt" volna a kapcsolat azzal a kártyával. azzal nem igazán lehetett kalkulálni, ami lett belőle
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #15576 üzenetére
reméljük a legjobbakat, de inkább arra számítok, hogy buktam minden régi tranzakciómat. de az legalább kiderült, hogy dolgozik még élő ember a curve-nél, a panaszrészlegen legalábbis biztosan (csak hát nem lehet mindenért a complaints kukacra írni...)
Dear xxx,
Your complaint about xxxx Debit MasterCard®Thank you for your recent communication which we received on January 8th, regarding your Curve card.
I was very sorry to learn of your dissatisfaction and can confirm we will be conducting a thorough investigation into your concerns.
I understand your complaint to be in relation to the technical issue preventing you from using the Go Back in Time feature after removing and re-adding one of your payment cards.
If our understanding of your complaint is not correct, or if there is any additional information that you feel would be relevant to the investigation, please do not hesitate to contact me in the following ways
- Email: support@imaginecurve.com
- Post: 1-10 Praed Mews, W2 1QY, LondonIn accordance with our complaints procedure and regulatory guidelines we have 15 business days from the date we receive your complaint in which to issue a final response, we will therefore investigate your concerns and write to you no later than January 26th, with our findings or with an update on the progress of the investigation.
I have attached a copy of our Complaints Procedure leaflet for your information, but should you have any queries please contact me.
Finally, I would like to thank you for bringing this matter to my attention.
Best regards,
Zuza
Team Curve -
tobias40
veterán
Én eddig is csak órás fizetésre és a revoluton váltott euróm kp. kivételére használtam a curve-t de mióta megszűnt az ingyenes euro kp felvét számomra nem megoldás a curve.
A kártyát megtartom de nemigen használom mert tudok simán a revoluttal is fizetni érintéssel.(havonta 5-600 eurót vettem így fel ingyen)Kár érte...
-
kircsi21
csendes tag
válasz
pictigjis #15575 üzenetére
Sajnálom, ami történt, sok sikert a megoldáshoz!
Csak egy kis adalék az ügyfélszolgálathoz, tavaly kérdeztem itt is, hogy lehet-e valami extra korlátozás Revolut használatra az előfizetéshez, mert nekem nem engedte használni. Többen írtátok, hogy semmi gondnak nem kellene lennie. Persze írtam a support-nak, de mivel szorított a határidő bevetettem a Vivid-et az utolsó küldetésére. Nos, a november elejei reklamációmra több, mint 1 hónappal később reagált a Curve, persze a szokásos baromságokat, aztán az azonnali visszaválaszomra december végén és azóta is áll az ügy... bő 2 hónapja... Nem túl bíztató.
-
Oliverda
titán
-
pictigjis
Topikgazda
ez tenyleg a valaha volt legnagyobb. a panaszt mar bekuldtem, de sajnos igazabol nem is tudom, mi lenne a megfelelo kompenzacio, ha az accountomba akar egyedileg belenyulva sem tudjak osszefesulni a valtozatlan szamu kartya korabbi es mai tranzakcioit. ez az egesz olyan, mint valami rossz vicc, ott van az appban, ami kellene, gyakorlatilag meg megsincs ott
az enpostam hitelkartyamnal meg nem is szamit az mcc, de most harom honapig listat fogok irni 250 ezer erteku tranzakciorol minden honap elejen, hogy ezeket rakjatok at kezzel? meg a gondolata is riaszto. de a legnagyobb baj az esetlegesen elmarado refundok miatti teljes koltsegeltolodas, itt sulyos szazezrekrol van szo. erre lehet mondani, hogy az en egyeni szocialis problemam, de az egeszet a teljesen bena, osszeeszkabalt rendszeruk okozta, raadasul egy csomo penzt is fizettem ezert a gigaszopatasert
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15570 üzenetére
nekunk ez a teljes osszeomlas, iszonyatos mennyisegu tetel vart atrakasra. nyilvan opcio lehetne a manualis gbit, de meg errol is tetelenkent levelezni iszonyatos szopas, es alig hiszem, hogy kijavitottak volna azt a hibat, hogy manualis gbit-nel 8999 lesz az mcc
foleg csak a gbit miatt fizettem elo blackre es fizettem ki a 100 eurot szeptemberben. persze orultem a biztositasnak is, de annak ugye kampec. a valtas ota sorozatos decline-okkal, kartyablokkolassal szivtam, egy ponton kartyat is kellett cserelnem, voltak elkallodott gbit-refundok es akkor most buek gyanant ez a megsemmisito utolso csapas is. tiszta ideg vagyok tenyleg, mind a 100 euromat vissza kene adniuk, es az az abszolut minimum
cuki ceg meg minden, de most nagyon beragtam
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15568 üzenetére
na most kiba..ott ideges vagyok. akárhányszor váltogattam kártyát, a hiba nem akart megszűnni
a szokásos megoldással is megpróbálkoztam, kitöröltem a kártyát és visszatettem - na, ezt baromira nem kellett volna. éveken át ilyen esetben mindig visszatöltődött a tranzakciótörténet. most nem. a kártyát teljesen új kártyaként érzékelte a curve rendszere, és a timeline-on hiába vannak ott az azonos kártya korábbi tranzakciói, azt írja rá ez a fos, hogy ez a kártya nem használható back in time-ra. több százezer, millió forintnyi tranzakció gbit-lehetősége szűnt így meg, én ezt nem tudom elfogadni. egyből a complaintsre írok, de azonnal
ja, a hiba amúgy megoldódott, így már nem jönnek a declined üzenetek az egyébként sikeres tranzakciókról, csak hát... ez most gigaszívás, több tízezer cashbacket bukhatok el és a teljes cash flow-nk is borul. soha nem voltam még ennyire kiakadva erre a fos curve-re
-
pictigjis
Topikgazda
ma megint azt kezdte jatszani nalam a curve, hogy felkialtojeles decline uzenetek jonnek a vasarlasokrol, amik valojaban sikeresek
ehhhhhhhhhh
-
pictigjis
Topikgazda
a curve mar csak curve... 2000 aed-s vasarlasra nincs weekend fee, 10 euros kocsiberles elolegre van... de meg mindig jobb, mint forditva
-
pictigjis
Topikgazda
hétfőn délelőtt repültünk haza, a fedélzeten vásároltunk játékot a gyereknek. noha el szokták mondani, hogy revolutot nem fogadnak el, apple payjel azért rápróbáltam, hogy a digitalizált kártyák számtartománya is szűrve van-e, és igen: azonnal jött a piros x a terminálon
curve-vel viszont nyugodtan lehet fizetni, így is tettem. ami érdekes, hogy a wizz airtől csak ma hajnali 3.33-kor jött meg a 18 eurós terhelés, de ami még érdekesebb, hogy a curve nem számolt rá hétvégi díjat. az apple wallet és a curve is mai dátummal jelzi a tranzakciót, szóval érdekes, akkor díj miért nem ment rá. mellesleg nekem az is fura, hogy ennyi ideig gyűjtögette a wizz az offline tranzakciókat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #15555 üzenetére
azt se erti senki, milyen "probautalasrol" beszelsz. es mivel nem ertjuk, mit mondasz, segiteni sem tudunk
-
7Heads Drago
veterán
Elsőre is ugyanezt mondtam. Csak nem kaptam segítséget.
A Curve-t mint kártyát akarom használni hozzátartozik a Google helyes beállítása is. Amíg nincs bent aktív kártya mindegy mi van ott beállítva.
Azt gondoltam hogy majd itt tudnak segíteni. Én kérek elnézést hogy meg mertem ezt itt kérdezni. Arról nem is beszélve hogy honnan a francból tudnám hogy a Google beállítás a rossz? Csak nézelődtem....
Az lett volna a legegyszerűbb ha valaki mondja esetleg hogy ha a próbautalás rendbenement és jó a teloszám, menjek át a Google pay topikba, mert talán ott a gond. De ezt senki nem mondta. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #15552 üzenetére
foleg azt nem ertem, hogy miert offolsz a curve topikban google-beallitasokrol. kerlek keresd meg a megfelelo szaktopikot
-
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #15552 üzenetére
Nem jó ómen, ha éppen segítséget kérsz, de - jogosan - épp a topikgazda sem érti mire akarsz kilyukadni, erre ilyen stílust ütsz meg...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
pictigjis #15546 üzenetére
Ez volt kikapcsolva.
Ez a raiffaisenes kártyám a Gpay-ben:
Itt ugye nem látom a Curve-t, de mégis hatással van rá a kapcsoló.
A wallet-et meg PC-n én nem tudom megnyitni.
Telon megnyitva a walleten látszik a Curves kártya (ha nagyon muszáj rakok be képet arról is) csak ugye azon nem állítottam semmit se. Csak a fent említettet. (1. kép) Nem vágom mi köze van a kettőnek egymáshoz? Gpay --- Wallet
Ezen mit nem lehet érteni? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #15545 üzenetére
en speciel egyaltalan nem ertem a hozzaszolasaidat. ne haragudj, nem tudok segiteni
-
7Heads Drago
veterán
Végre sikerült egy tranzakció.
A gpay nekem ki volt kapcsolva.
Viszont azt nem értem hogy a gpay-on belül én a Raiffeisen kártyát látom, nem a curve-t. Persze lehet hogy a Wallet az más, pc-n meg a wallethez nem férek hozzá. Telon a Wallet-et megnyitva meg látszik a curve-t. -
resstib73
csendes tag
Üdv!
Hogyan lehetséges Curve Standard Free kártyára váltani, hogy ne kelljen minden hónapban az 5,99 euró havidíjat fizetni? Nincs szükségem a Curve X szolgáltatásra.
Köszönöm -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #15540 üzenetére
Amit nem értek hogy pl sms-t terheléskor nem kellene küldenie a Curvenak?
nem kellene, a curve pusht küld. értem, hogy nem kell a fizikai kártya, de attól még kapsz, és ha megjött, meg kell nyomnod az aktiválást. ekkor változnak a kártyaadatok is. utána azt csinálsz vele, amit akarsz, nyugodtan elrakhatod a fiókba
-
7Heads Drago
veterán
válasz
pictigjis #15534 üzenetére
Nekem a fizikai kártya teljesen felesleges. Már így is van két kártyám, abból is csak egy van nálam és csak 2-3 havonta kell elővenni mivel mindent mobillal fizetek.
Az 1 dollárt levonta vagyis a kártya adatai stimelnek. SMS-t küldte és az is rendben lement. Akkor nem értem mi a gond. Amit nem értek hogy pl sms-t terheléskor nem kellene küldenie a Curvenak? Mert csak a banktól kaptam.
A Googleban se nagyon lehet mit elcseszni szerintem. -
Andralin
aktív tag
válasz
pictigjis #15536 üzenetére
Köszönöm a választ!
Hát ez elég szomorú, hogy nem voltak képesek egy számlálót csinálni, mint ahogy a Revoluton is van.
És akkor mi van, ha egy nagyobb összeget veszek ki egyszerre, mondjuk 400 EUR értékben? Akkor csak a 300 feletti részre számolódik a felár, vagy az egész 400 EUR-nak a 2%-ára lehúznak? -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy Curve X előfizetés esetén hol tudom megnézni, hogy mennyit használtam már fel a 300 EUR havi ingyenes ATM felvételi keretből?Tegnap vettem fel 80e Ft-ot. Nézem a Spending Power alatt, ATM limits, a "Last 30 day window" azt mutatja, hogy 5,550,000 HUF-ból eddig 80,000 HUF-ot vettem fel. Ez gondolom az teljes kivehető összeg egy hónapra. De hol tudom megnézni, hogy az ingyenes keretből mennyi van még? Ahogy a Revolutnál is meg lehet ezt nézni.
Vagy azt a Curve nem is mutatja? Egyszer csak elkezdi felszámolni a plusz díjat és kész?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #15533 üzenetére
ennyiből nehéz megmondani, mi nem sikerült. az aktiválást csak akkor nyomd meg, ha már megkaptad a fizikai kártyát
-
7Heads Drago
veterán
Üdv
Új Curve felhasználó vok. A próba utalás, meg sms beállítás megvolt még tegnap.
Ma próbáltam vele fizetni először levonta a zsét, aztán meg visszavonta.
Raiffaisenes az eredeti kártyám (hitelkártya), csak azzal bonyolult a fizetés ez tetszene ha működne.Ez most mit is mutat nekem a képen?
Erre most rá kellene nyomni?
Vagy pedig a google wallet szórakozik? -
pictigjis
Topikgazda
újabb érdekesség: akár túllépte a user a gördülő 30 napos limitjét (a 2,5 százalék erre utal), akár nem, akkor is elég kemény, hogy a curve a pont-font váltásért is számolt váltási díjat... fontban töltött fel a revolutra. nem hinném, hogy az normális működés lenne, hogy erre a váltásra is felárat számoljon a rendszer, de lassan már semmin nem lepődöm meg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Csocsesz75 #15530 üzenetére
akkor support, valoszinuleg csak ok tudjak rendesen atirni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Csocsesz75 #15528 üzenetére
miert nem azzal kezded, hogy az appban megvaltoztatod a szamod? launchpad -> account
-
Csocsesz75
őstag
Sziasztok!
Curve kártyát szeretnék aktiválni órán.
Ellenőrző kódot tartalmazó SMS-t küldene egy régi, már nem élő telefonszámomra. Ezt a számot hol tudom átállítani a jelenlegi számomra ? Vagy van más módja is az ellenőrzésnek mint az SMS ?
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
Issues processing transactions
New incident: InvestigatingWe’re aware of some issues affecting payment processing at the moment. We’re already looking into this. We are sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted
Dec 7, 11:39 -
-
user26
senior tag
Sziasztok!
Alap ingyenes Curve csomag. 1db kártyát adtunk hozzá, majd ezt a Wallet-be/hez. Működik, lehet vele fizetni.
Van lehetőség ezt a kártyát egy másik telefonba is a Walletbe/hez adni ?
1 kártyánk van, de ketten használjuk. -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15504 üzenetére
A portásig már eljutottam...
----
Guillaume here, I hope you're well today.Thanks for getting in touch - I'm sorry to see that you've incurred some unexpected Weekend Currency Conversion fees.
Please rest assured that a dedicated team is now looking into your case and will be back in touch with you as soon as possible. Please bear with us a little longer!
-
ddsteel
aktív tag
válasz
zerodot #15514 üzenetére
Közben beállítottam a módszeredet és működik jól, köszi a tippet. Igen, meghaladtam a limitet, ezért volt a fee. Várnom kell még, hogy ne legyen fee. De legalább így látom, mi van. Mondjuk ezt akár ötletnek le is írhatta volna a support (ha egyáltalán reagálnának érdemben a user kérdéseire). Nem baj, működik, így csinálom, köszi.
-
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel #15513 üzenetére
Nehéz teljesen elutasítani a feltételezésedet
Anno még a régi Curve fórumon, ahol alapvetően még volt érdemi kommunikáció a Curve és a userek között, többször felmerült az fx limit kijelzése is, hogy nagyon kellene, de emlékeim szerint sosem reagáltak rá a Curve oldalról...
#15511 pictigjis
Köszi, ezt jó tudni. -
ddsteel
aktív tag
válasz
pictigjis #15512 üzenetére
Igen, köszi, azt is beállítom, de tényleg már, hogy ezt is ilyen b@szakodósra vették a havi sima 0ázás mellett... Ha rosszmájú lennék, arra gondolnék, hogy így többen futnak bele akaratlan fee-s költésekbe, főleg, akik nem szeretnek csekolgatni és így ez is hoz nekik valamit a konyhára. Na jó, nem feltételezek ilyet...
-
pictigjis
Topikgazda
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15508 üzenetére
> all our fee-free limits that run per calendar month will switch over to a 30-day rolling limit.
Ezt a részt mondjuk nem értem, tudtommal eddig is rolling limit volt, nem naptári hónapos...Nemtom, volt-e 15-én nullázás, viszont nálam úgy tűnik, X-ről free-re váltáskor volt
-
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel #15505 üzenetére
És amúgy összeszámoltad már a tranzakcióidat? Saját magadnak hamarabb ki tudod deríteni, mint hogy ők válaszolnak
Aztán ha mégis lenne fee, mikor már 250 alatt vagy, akkor írhatsz nekik újból, immáron reklamációt
> mikor van a fordulónapom, mikor nullazodik a 250EUR limit
Egyébként továbbra se vagyok benne biztos, hogy jól érted. Nincs fix fordulónap, nem nullázódik a limit... ez nem a Revolut...
Illetve nullázódik: 30 nappal az utolsó fx tranzakciód után. De ugye ezt nem kell megvárnod, elég ha az fx összeged bemegy 250 alá, és akkor már lesz valamennyi free limited aznap. -
ddsteel
aktív tag
válasz
zerodot #15503 üzenetére
A szokásos csigabiga lassúságra számits. Egy hete képtelenek válaszolni arra, mikor van a fordulónapom, mikor nullazodik a 250EUR limit a fee miatt. A 4. napon jött egy teljesen bullshit válasz arról, hogy bocsánat, hogy ilyen lassúak és linkelik az általános tájékoztatót a díjakról. Köszi. Egy szerencsétlen dátum megírása, aminek kiderítése, feltételezem, 2 kattintás, már 1 hete húzódik.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
blueye #15501 üzenetére
ez egyáltalán nem magától értetődő, mert az eea-ra vonatkozó feltételekben például ilyen rész van
Business day – a calendar day, except Saturdays, Sundays and official holidays and days off set by the legal acts of the Republic of Lithuania, when banks are normally open for business in Lithuania unless set by Curve and notified to you as the client of Curve differently.
jellemzően épp a kiterjedt szolgáltatási terület miatt nagyon nehéz meghatározni, mi is minősül ünnepnapnak. én még semmilyen hétköznap nem futottam bele váltási díjba (akár magyar, akár más ünnepnap volt), de ez nem jelenti azt, hogy nincs is. nehéz kérdés, ha leírnak egy ilyet, linkelhetnének rá egy naptárat, hogy mégis wtf
-
blueye
veterán
Gondolom brit naptárra.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple Watch ultra 2 49mm Natur Titanium, Új, 1 év Apple garanciával
- Gamer PC - R5 5600, RTX 3060 és 16gb RAM + GARANCIA
- HP Zbook 14 laptop (14FHD/I7-G5/8GB/128SSD/MagyarVilágítós)
- Jó áron ÁRON ELADÓ! Üzleti HP Elitebook 1040 G9 Laptop! / i5-1245U 16GB 256GB
- Szuper áron DELL XPS 13 7390 /i7-10510U/16 GB Ram/512 GB SSD/IPS/
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PLUS GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i7 9750H 32GB 500GB Radeon Pro 5300M hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest