Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zerodot

    aktív tag

    válasz pictigjis #15581 üzenetére

    > I understand your complaint to be in relation to the technical issue preventing you from using the Go Back in Time feature after removing and re-adding one of your payment cards.

    Curvenél már ez is pozitívum, h sikerült elsőre pontosan megérteniük a problémát :) Illetve h "technical issue"-nak nevezik, kvázi elismerve, hogy náluk van a gond...

    --------
    Update a hibásan felszámolt weekend fx fee-kkel kapcs.ban: ugye dec 5-én írtam nekik, másnap válaszoltak, hogy "a dedicated team is now looking into your case". Azóta viszont síri csend. Írtam nekik emlékeztetőt kb. hete, és ma is. Így haladunk, kénytelen leszek én is a complaints-re írni.

    Amúgy időközben láttam a redditen, hogy valakinek már elismerték a reklamációt és visszaadták neki a jogtalanul terhelt weekend fx fee-ket. Az zavar a leginkább, hogy hiába tudnak nyilvánvalóan a hibáról, még mindig képtelenek voltak kijavítani (és jelét sem látni, hogy igyekeznének vele), pedig lassan két hónapja, hogy bevezették az új árazást/szabályzatot...

Új hozzászólás Aktív témák