-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21
#15576
üzenetére
reméljük a legjobbakat, de inkább arra számítok, hogy buktam minden régi tranzakciómat. de az legalább kiderült, hogy dolgozik még élő ember a curve-nél, a panaszrészlegen legalábbis biztosan (csak hát nem lehet mindenért a complaints kukacra írni...)
Dear xxx,
Your complaint about xxxx Debit MasterCard®Thank you for your recent communication which we received on January 8th, regarding your Curve card.
I was very sorry to learn of your dissatisfaction and can confirm we will be conducting a thorough investigation into your concerns.
I understand your complaint to be in relation to the technical issue preventing you from using the Go Back in Time feature after removing and re-adding one of your payment cards.
If our understanding of your complaint is not correct, or if there is any additional information that you feel would be relevant to the investigation, please do not hesitate to contact me in the following ways
- Email: support@imaginecurve.com
- Post: 1-10 Praed Mews, W2 1QY, LondonIn accordance with our complaints procedure and regulatory guidelines we have 15 business days from the date we receive your complaint in which to issue a final response, we will therefore investigate your concerns and write to you no later than January 26th, with our findings or with an update on the progress of the investigation.
I have attached a copy of our Complaints Procedure leaflet for your information, but should you have any queries please contact me.
Finally, I would like to thank you for bringing this matter to my attention.
Best regards,
Zuza
Team Curve
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple asztali gépek
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen processzort vegyek?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- SörcsaPH!
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3760
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- Apple iPhone 12 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 9000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
