-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Lehet hülye kérdés lesz, de régen is ilyen sz*r (mastercard napi) árfolyamon váltott a curve, ha más devizában fizettem?
Valamiért úgy rémlett hogy "jól" vált, többnyire nem ezt a kártyám használom külföldön, de most meglepett hogy 412-n vehettem az eurot....
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17294 üzenetére
sajnos szovegertelmezesi problemakkal sem tudok mit kezdeni. az osszefoglalo altalad hivatkozott reszeben konyvelt tranzakciok curve altali visszateriteserol van szo, megpedig ugy, hogy az appban megjelenik a kepen is megmutatott felirat
tovabba ha az idot visszaolvasassal toltotted volna a valojaban mar kozossegrombolo szandekos kotekedesek, illetve fantomproblemak es moderatorok hajkuraszasa helyett, arra is megtalaltad volna a valaszt, hogy a zarolasok (amik veletlenul sem egyenloek a konyvelt tranzakciokkal) feloldasa bankfuggoen akar 30 napig is eltarthat. ez a maximum ido, nem a curve szabalya, hanem banki beallitas fuggvenye. sajnalom, hogy olyan bankot hasznalsz, aminel a maximum ideig tart egy zarolas feloldasa
-
7Heads Drago
veterán
válasz
7Heads Drago #17295 üzenetére
Hoppsz tévedtem. Tényleg beszéltünk, csak nem erről. Viszont nem maradt meg a név bennem.
[link]
Csak valamit félreértettél te is. Mivel az accountom megvan még, csak a pro előfizut mondtam vissza. -
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17295 üzenetére
Igen, az. Miért nem keresel másik topikot, ha ennyire unatkozol?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
pictigjis #17287 üzenetére
Attól függ kinek: [link]
Nem volt semmi személyes az adott hsz-ekben. Egy modi se tudta eddig megindokolni 3 nap alatt se.
Ha nem nagy gond kerüld ki a hsz-eimet. Én ugyanezt teszem. by
Fifi: Az összefoglalóban sok minden van. Többek között az is hogy 1-5 munkanap a feldolgozás. Nekem 10.28 óta van foglalásban 12.600ft. Bőven túl vagyok rajta. A chatre meg nem is válaszoltak rendesen. -
Mauzes
addikt
Guys, nem tudom, hogyan működik a fizetési rendszer
. Van egy online fizetés, amit Curve kártyával akarok csinálni, de sikertelen lesz, ezért másodjára a Curve mögé beállított kártyával direktben hajtom végre (sikeresen). Viszont utólag 1 hét múlva a Curve-ben és a netbankom is azt látom, hogy mindkettőt beterhelte, akkor azt hogyan fogom visszakapni?
- A Curve fogja feloldani?
- A bankom fogja feloldani?
- Egyik sem és nekem kell kérnem? -
jobarat01
tag
válasz
7Heads Drago #17283 üzenetére
Topicösszefoglalóban megtalálod a választ
Te miért is használod még ezt a kártyát? Azt hittem, hogy megbeszéltük, hogy nem neked való
-
zeon.hu
nagyúr
A múltkori automata kutas esetből kiindulva:
Megoldható, hogy bizonyos helyeken ne tudjak fizetni a kártyával?
Öregszem, hülyülök, nem kéne megint elfelejteni -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17285 üzenetére
menjel csak, orulni fognak neked
szemelyeskedni nem lehet, es ha meg egyszer megteszed, ugyanugy torolni fogom, mint korabban
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #17272 üzenetére
Én rendszeresen az ERSTE oldaláról támasztott napi max 20db tranzakciószámmal GBiT-elek. (Sajnos a megérős tételek alacsonyabb összegűek).
Még az ERSTE Max használata kezdetén én is belefutottam kártyazárolásba, azóta azt a "trükköt" alkalmazom, hogy a két GBiT között hagyok 2 percet (beállítok egy többször lefutó időzítőt) eltelni. Mióta így járok el, nem volt gond. Kopp-kopp.
Szerk:
7Heads Drago: Összefoglaló Go Back in Time -> GBiT -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17283 üzenetére
ez az egyik legviccesebb hozzaszolas, amit iden olvastam
-
pictigjis
Topikgazda
-
ACE-
addikt
Én már 1 hete nem is használom, túl sok dolog van amiért megingott a bizalmam, arról nem is beszélve hogy a fizetés egész más az ERSTE kártyámmal, hogy érintem már írja is hogy elfogadva, nincs elutasítás, szarakodás, Curve-el meg csak az izgulás az eltelő sok mp alatt, most vajon jön-e a 050, 074-es hiba, és kezdhetem elölről, majd figyelhetem, hogy jóváírják-e. Legutóbb még egy Gbit-nél is volt hasonló, hogy az új kártyára beterhelték, és közben hibára futott, és ERSTE-nél meg csak másnap jelenik meg a jóváírás, ott is külön figyelgetnem kellett, hogy vajon az megjött-e... vicc. Felejtős, szerintem jövő héten meg is szüntetem. Amúgy is az ingyenes csomagban a 3 Gbit kb. semmit nem ér, fizetős is korlátozva...
-
pictigjis
Topikgazda
volt ez a reddites poszt, tenyleg sok most a csalas. miota egyszer megszivtam, ejszakara par napja en is olyan kartyara kapcsolok at, amin nincs penz. nem szeretnek ilyesmire ebredni en sem
-
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #17275 üzenetére
És még, ha az új kártyával el is tűnne a gomb, a példám alapján bármikor visszatérhet!
Nekem gyanús, hogy valamiért megint szarabbul működik az OTP fizetési rendszere, ami a Curve és bizonyos alá betett kártyát kombinációjával ezt eredményezi. Ha nem Curve-vel fizetsz, nem jelentkezik a probléma, és, ha nem OTP-s terminálon fizetsz, akkor sem.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17274 üzenetére
ebben a véletlen egybeesésben már tényleg nem hiszek
de annyit megteszek, hogy ezt a hetet még kivárom, aztán a tapasztalatok fényében rányomok/nem nyomok rá az új kártyára
a legviccesebb egyébként, hogy az auchanos 38 ezres elutasítás szerencsére egyből kikerült zárolásból, erre a wallet továbbra is approved státuszt ír. a másik kettő, ami refunded feliratos, na azok gbitelhetők
(amivel a limitjeim megint lefeleződnének garantáltan, pedig a vasárnapi után máig tartott, mire visszaállították megint)
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17251 üzenetére
hát, már megint kezdődik, hogy ezzel a walletba rendesen bele nem menős ezüst-fekete kártyával ugrássszerűen megnő az apple payes elutasítások száma. csak ma már háromnál tartok. én nem hiszek abban, hogy (nálam) ez véletlen lenne, most fizethetek megint magamnak másik kártyát, mert én ezzel nem fogok szórakozni
francért nyomott félre a supportos hétvégén az új kártya generálásakor...
mindig ez van, hogy eleinte, 1-2 napig jónak tűnik, aztán jönnek a sorozatos hibák
-
pictigjis
Topikgazda
úgy tűnik, mostanában érezhetően érzékenyebbre vannak állítva a banki fraud algoritmusok
11 tranzakciót tettem át erste maxra gbit-tel, a 11. után jött az sms, hogy a kártyámat ideiglenesen zárolták. a 11. épp az utolsó volt, így nagyon nem akasztott meg legalább
pedig a crv-s tranzakciók évek óta havi rendszerességgel ismétlődnek ezen a kártyán, volt olyan hónap, amikor 50 tranzakciót tettem át kvázi egyszerre
na mindegy, tudjatok róla, hogy akár nálatok is megtörténhet
-
pictigjis
Topikgazda
ez nalatok is ilyen rusnya lett a legutobbi frissitessel (ios)? ezek a fekete savok borzalmasak
-
Moleman
addikt
Ha valakit érdekelne, friss tapasztalat, az Erste Max Mastercard -> Curve -> Revolut feltöltés még mindig készpénzfelvételnek számít.
Az Erste Visa hitelkártyás Revolut töltés még mindig működik? Érdemes lehet emiatt legközelebb azt kérni a MC helyett? Nem használjuk erre, de opciónak jó lenne, ha esetleg szükség lenne rá.
#17269 pictigjis
Köszönöm! -
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17263 üzenetére
kerlek fejezd be ezeket a hozzaszolasokat, ebben a stilusban senki nem kivancsi ezekre. kerlek ezt vedd komolyan, koszonom
-
-
-
kircsi21
csendes tag
válasz
pictigjis #17257 üzenetére
Hol érdemes reklamálni az 1% cashback miatt? Nekem sem jön október vége óta, 10 napja a chat-en sikerült egy olyan menüpontot választanom, ahol tudtam részletezni is a problémát, de azóta is válasz nélkül maradt, pedig többször benyomtam már a "miaf.szvan" frissítést.
Amúgy én ebben a 10 napban váltottam vissza az éves előfizetésről simára majd havi előfizetésre, ahol újból ki kellett választani a kereskedőket és nem hatotta meg, ugyanúgy nincs visszatérítés azóta sem
.
-
pictigjis
Topikgazda
kivancsi vagyok, ez a problema megoldodik-e... a kivalasztott kereskedoknel nekem se jott, a csalo mekkai tranzakciora viszont megkaptam. a franc se erti
ezt a honapot kibekkelem blokkok bekuldozgetesevel, ha decemberre sincs valtozas, kerek egy kereskedo alaphelyzetbe allitast, hatha az ujrakivalasztas segit
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
amúgy jobban belegondolva valójában egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy nincs összefüggés a soha el nem tűnő hozzáadós gomb és a több elutasításod között
ki fog derülni nálam, volt pár hónap tapasztalatgyűjtésem a piros-feketével, a decline arány megugrását nagyjából ugyanazon körülmények között nem fogom tudni mással magyarázni, mint a másféle kártyával
nekem az a teóriám, hogy amikor ez a gomb nem tűnik el, akkor néha nem tudják összepárosítani a rendszerek (vagy csak hosszabb idő alatt) a digitalizált kártyaszámot az eredetivel, és emiatt már jön is az egyéb hiba
egyébként érdekes módon a coffee shop refundjával nem tűnt el a curve cash egyenlegemről az érte kapott kettő egész akármennyi font. micsoda vigaszdíj!
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
Én is éppen most fizettem a gyerekek kajáját. Google Pay-el nem jelent meg a másodlagos azonosítás ablak, beterhelődött, persze elutasítva... utána Simple fiókban inkább közvetlenül a hitelkártyával fizetve jött az Erste hitelesítő, sikeres. Következő gyereknél Google Pay Erste hitelkártya, hitelesítés nélkül is sikeres... Szóval SImple-ben leginkább csak a Curve-el van mindig baj...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
nekem most három (!) próbálkozás kellett, mire egyszer sikerült elmenteni az új kártyát a simple-be, miután megírták ezt
I can confirm that we reissued you the silver-black card based on our current stock availability. Additionally, I’ve removed all security blocks on your account, so you should now be able to make transactions successfully.
biztos a stock miatt volt, és nem azért, mert véletlenül benézted -
Oliverda
titán
válasz
pictigjis #17247 üzenetére
Az utóbbi időben alapvetően rosszabb az elutasítások aránya minden OTP-s terminállal, akár POS, akár online (Simple). Utóbbi miatt kétlem, hogy ennek bármi köze lenne az Apple Pay-hez, mert a korábban elmentett kártyaadatokkal is jellemzőbb az első alkalmas elutasítás. Érdekes módon másodjára szinte mindig átmegy.
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17239 üzenetére
pontosan 96 oraval a csalo tranzakcio utan elinditottak a refundot es az uj kartyat
haaaat... ennek sokkal gyorsabban kellene mennie
"termeszetesen" a piros-fekete helyett ezust-fekete lett az uj kartya, es mar megint ott tartunk, hogy hiaba teszem be a walletba, az app nem erzekeli es ott marad a gomb, hogy adjam hozza. ja, es ahhoz, hogy uj kartyat kaphassak,
elotte az appban le kellett rola vennem a fagyasztast -
cadj92
csendes tag
válasz
7Heads Drago #17242 üzenetére
OTP, Revolut, Wise, Plutus, Nexo, CDC van mögötte. Leggyakrabban Plutus vagy Revolut van használva.
Curve Fehér metal kártyám van nemrég óta (másodikat aktiváltam csak, mert az elsőt felbontotta a posta/nav), azelőtt sötétkék alap kártyám volt sok évig. (Közben pár éve már volt nálam egy fekete kártya, de azt nem aktiváltam. )
-
cadj92
csendes tag
-
ACE-
addikt
Sima Auchan-os vásárlásra sem adott nekem most, amire eddig igen, akkor ez most valami új, folyamatosan hisztizni kell pár penny cashback-ért is?
-
pictigjis
Topikgazda
fogalmam sincs, milyen tranzakció volt, hiszen ezt soha nem jelezte a curve az appban. nyilván nem jött semmilyen jóváhagyási kérés, eu-n kívüli kereskedő
a kh appban az látszik a helynél, hogy "makkahdubl", de mivel a dublin már a curve lokációja, a tranzakció - akár online, akár valami más - mekkában történt
egyébként baromira nem értek egyet azzal, hogy bármit is vizsgálni kellene, mert szaúdi riál devizában soha az életben nem volt tranzakcióm, ez a curve rendszerében is nyilván látszik, és az összeg is teljesen irreális egy "coffee shop" nevű kereskedőhöz
konkrétan ki vagyok akadva, hogy szarakodnak a pénzemmel, holnap ráadásul amúgy elutazunk. kiváló hangulatban vagyok hozzá, mondhatom
egyébként ha kitalálnák, hogy nem adják vissza a pénzt (nem gondolom, hogy így lesz, csak egyszerre rohadt sok csalási bejelentés érkezhetett), akkor addig volt curve accountom, mert akkora chargebacket indítok rá a kh-nál, hogy csak úgy porzik, és nem fog érdekelni, mi lesz ennek a következménye
(és itt jegyezném meg, hogy nyilván baromira eszébe jut az embernek, hogy a postán talán az én borítékomat is felbontották, onnantól meg történhetett, ami történt. azokat is beperelem a ge.-be)
-
ACE-
addikt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17236 üzenetére
az biztos, hogy a bizalmat baromi nehéz lesz visszaépíteni, főleg annak frissen tudatában, hogy tőlem lopnak pénzt, és még nekem kell "várni" bármennyi időt. miközben ugye a szolgáltatást sem tudom használni, amiért előre kifizettem az éves díjat. én sem tudom még, hogyan fogom ezentúl kezelni ezt a kérdést, át kell majd gondolnom
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17235 üzenetére
Teljesen megértem. Bármi nonszensz ami nem instant refund, ha azt állítom, hogy nem én voltam akkor egyből adják vissza és oldják meg ők a rendszereikben, hogy mi a franc történt..
Tényleg bele sem merek gondolni ha épp alszok és mondjuk a revolut helyett a hitelkártyám van berakva Curve alá...
Azóta, új kártya ide vagy oda, mindig 0-ás kártyán áll a Curve. Kicsit paranoiáks lettem a történtek miatt -
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17234 üzenetére
ez a 14 nap egy nonszensz, tobb olyan bejegyzes is volt a redditen (csak aztan most takaritottak egy nagyot, hogy ne nezzen ki olyan kinosan a posztlista), akik irtak, hogy 48 oraval kesobb visszakaptak a penzuket. ez annyira vegleges tranzakcio, hogy meg cashbacket is adott ra a rendszer, szoval orulnek, ha nem szorakoznanak. nem tudok egyik pillanatban hamburgeresnel fizetni pesten, 20 perccel kesobb meg szaud-arabiaban
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17233 üzenetére
És 14 munkanapot várnod kell még, csak utána kapsz refundot. Én is így jártam október közepén 5 chatgpt előfizetést terheltek rám 20$/db , meg vmi 1$-os minibar delivery-t.
ma telt le a 14 nap, írtam nekik és egyből jött válasz, hogy további 1-10 munkanap és megjelenik a visszatérítés, de ha kiderül, hogy mégis én indítottam a tranztakciókat akkor temészetesen újra be foják terhelni....
Az volt a szerencsém, hogy pont a kezemben volt a telefon és csak 5 tranzakció ment le, aztán átállítottam a Curve-öt egy üres plutus kártyára. Ha nem veszem észre mert épp alszok vagy ilyesmi akkor bele sem merek gondolni, hogy mennyit buktam volna hetekig....
ez lesz szerintem az első sablon válaszod:
I can see that the transaction(s), whilst initially authorised, has not yet been "captured" by the merchant. This means that the transaction is in a "pending" state.
The merchant can still reverse or refund the transaction themselves. However, if they do "capture" the funds, please be assured that we will refund them for you if you are eligible for a refund.
If after 14 business days, the merchant has not yet reversed/refunded the transaction, please get in touch.
To provide some insight into this, whilst we appreciate that you may not have authorised the transaction yourself, the merchant has still received an authorisations to take funds and therefore has the right to charge the amount in question.
If I were to the reverse the authorisation now, the merchant could still charge you regardless, and this would make the disputed transaction process take longer.
In the meantime, I've reissued your Curve Card with new details which should be with you in the next 7-14 working days.
Please note that you will immediate access to new, temporary virtual card details in you Curve app whilst you wait for the physical card to arrive.
You can use these details to add to Apple/Google/Samsung Pay and for online transactions. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17229 üzenetére
hat, senkinek se kivanom, hogy ilyen helyzetbe keruljon. 48 ora telt el, refund meg nincs, de legalabb mar csak 99 szazalek bukoban vagyok, mert az 1% international cashbacket azert megkaptam arra a tranzakciora is, amit nem engedelyeztem
nem mondom, hogy nem is reagaltak eddig, de ez baromi keves tegnap esterol
Thank you for getting in touch.
We have escalated your case for further review and we aim to get back to you as soon as possible. Due to increased volumes, this may take up to 3-5 working days.
If you have any questions or additional evidence/ information to provide in the meantime, please send them via this email thread.
To ensure your account is protected and no further unrecognised activity occurs, we have placed a temporary block on your Curve account.
Your patience and support are much appreciated.Best regards,
-
Mauzes
addikt
Sziasztok, annak mi lehet az oka, hogy a Curva alá betett egyik hitelkártyám esetén, amikor online akarok vásárolni a Curve kártyával, minden adat jó, meg is csinálom a dupla authentikációt a Curva jóváhagyással, és mégis teljesen random módon vagy engedélyezi a tranzakciót vagy pedig nem engedélyezi a tranzakciót?
A Curve csak annyit ír, hogy declined, tehát csak feltételezni tudom, hogy a bank nem engedte át. De mivel néha átmegy, néha nem, ezért totál nem értem a dolgot.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17230 üzenetére
ezt se kellett volna megírnod...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
pictigjis #17224 üzenetére
Segítségnyújtás helyett ha lehülyézik (akkor is ha ez csak képletesen történik) az embert az nálam kiveri a biztosítékot. Akkor is ha már volt a topikban. És te mint topikgazda már régen megfoghatad volna ezt. 17000 hsz alatt gondolom már minden eset megvolt és elég csak az elöző hsz-eket linkelni hogy ne kelljen ismét leírni senkinek se ugyanazt.
Rengeteg példa van az ismétlésre a fórumon és nem ez volt az utolsó. De ha tudsz olyant, ahol nincs ismétlés linkeld már be, ha nem túl nagy kérés.
A hangulat szítását meg nem én kezdtem, hanem Oliverda. Elég visszanézni az előzményeket. Na de én befejeztem. Remélem nem kell ez ügyben több hsz-t írnom.
Pont -
pictigjis
Topikgazda
azért az ilyen napokon nagyon észnél kell lenni a curve váltásával... a mastercard ma 419-ért (!!!) adja az eurót, miközben a bankközin 405 alá esett. ez elég durva azért
-
pictigjis
Topikgazda
nahát, aki csak amiatt használta eddig a curve-öt, mert a raiffeisennél nincs gpay, annak jó hírem van, mert nemrég elindult. az érintetteknek egy gonddal kevesebb
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
7Heads Drago #17215 üzenetére
az osszefoglaloba ilyesmit tok felesleges beletenni. a felvetes is vicces, mert valojaban azt se olvassak el az emberek, ami az orruk elott van
egyebkent ahelyett, hogy szitod itt a hangulatot, akar el is felejthetned ezt a topikot, miutan - ha jol emlekszem - mar eldontotted, hogy "megy a levesbe" meg "leoffoltak magukat"
-
ACE-
addikt
válasz
7Heads Drago #17222 üzenetére
kb. bármivel, bármikor lehet probléma, ez nagy általánosságban elmondható...
-
7Heads Drago
veterán
Egy kérdés:
Csak a hitel kártyákkal van a probléma vagy normál bankkártyával is?
Oliverda:A te hsz-ednek volt köze hozzá?
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17220 üzenetére
Légyszi fejezd be az OFF-ot, ennek semmi köze a témához.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17217 üzenetére
A személyeskedést hagyjuk. Mit is dolgoztál helyettem?
Ha tudod a választ írsz, ha van időd, de mivel nem kötelező akár át is lépheted a hsz-t... ezt számon kérni máson nem szép dolog. Akkor se ha már volt róla szó. De tartok tőle lesz is még.... Persze gondolom mindenki falhoz lesz állítva aki ezt elköveti. Nyilván jól esik a másikat szúrkálni vagy belerúgni. Szép teljesítmény -
66zio
aktív tag
Most írták jóvá, chat üzenettől számítva 35 óra.
Persze kamu indokot írtak, hogy miért kellett ez manuálisan jóváírniuk: „This occasionally happens when the retailer has an alternative name on their payment terminal, so our system doesn't recognise it as a member of our rewards programme.”
Semmi nem változott, ugyan ott vásároltam, ugyan az az üzenet amire eddig megkaptam. Most írhatok a maradék kettőért is. -
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #17215 üzenetére
Igen, lustaság fél egészség. Dolgozzon más helyetted, hisz épp erre való egy ilyen fórum. Kereső pedig csak dísznek van.
-
axlfsi
veterán
válasz
7Heads Drago #17215 üzenetére
Ahh, engedd el, bele se menjünk szerintem, ... és csak most láttam (újra, mert már régen is olvastam, csak elfelejtettem) az aláírását...
Mindent értek. Végülis, jó, hogy nem kaptam meg azt az arcombaMajd felírom magamnak, ha lesz egy kis időm:
"ha van gesztenyére, akkor tanuld meg magadnak azt ki is kaparni!" -
pictigjis
Topikgazda
ez is mennyire nevetseges mar, hogy errol kepesek korlevelet kuldeni ahelyett, hogy peldaul a 110 ezer forintomat irnak jova
It looks like you got a push notification from us earlier today with a free trial offer. This message was intended for customers on Curve Pay and Curve Pay X.
Sorry for the confusion – we’re working hard on improving benefits for all our loyal customers so we’ll keep you posted on what’s next!
Until then, we appreciate your patience and support. -
Oliverda
titán
válasz
axlfsi #17206 üzenetére
"ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ"
Lassan hat éve használom, úgyhogy jól tudom miről, beszélek. De fizess csak elő nyugodtan, ha van időd és energiád, költsd csak erre!
Nekem már nincs magyarázgatni sokadjára is...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
axlfsi #17209 üzenetére
csak az a gond, hogy már refunded státuszban kellene lennie az appban, mert az ilyen bejelentéseket abszolút prioritással kellene kezelni. jó esetben talán holnapután kapok majd visszajelzést, ami vicc
ezt természetesen meg lehet csinálni, de egy aktívan használt kártyánál, napi akár 10-12 tranzakció esetén minden fizetés előtt életszerűtlen megnyitni az appot, ide-oda kapcsolgatni a kártyákat, aztán vissza. akinek van hozzá kedve, persze csinálhatja, de elég macerás
most amúgy én is átkapcsoltam mindkét accountunkat ilyen kártyára, mert a reddites posztok alapján sajnos az is többször előfordult, hogy az amúgy fagyasztott kártyára érkező csaló tranzakciók is átmentek. például itt
-
axlfsi
veterán
válasz
pictigjis #17200 üzenetére
Azért ez elég félelmetes és bosszantó (még ha jó eséllyel vissza is kapod, de a francnak van kedve/ideje/idegzete a felesleges körökre, ha lehetne nyugodtabb is az életed...).
Apropó, ilyen és ehhez hasonló esetekre az megoldás lehet, amit jobarat01 írt, hogy egy (mondjuk Wise vagy Revolut?) befagyasztott virtuális kártyáját állítjuk be alapértelmezettnek?
-
ACE-
addikt
Na, hát épp most mondtam le 1 napja a Pro-t, erre ma jön egy üzi, hogy próbáljam ki 1 hónapig ingyen... hát csak rányomtam, de úgy tűnik a gyakorlat ugyanolyan szar, kártyaszám változik, és küldenek újat, halleluja... idióták...
-
kircsi21
csendes tag
válasz
pictigjis #17180 üzenetére
Csak egy apró korrekció, nem minden tankoláskor 43e Ft-ot zárol, én a múltkor kipróbáltam, hogy 50e Ft-ot állítottam be és akkor engedékenyen eltért a Curve a 43e-s gyakorlattól és befoglalt 50e-t!
Az előbb nekem is beszakadt az egész app, minden hibára futott, elég para volt. Most már jó (jobb). És továbbra sem jönnek az 1%-ok, mai Lidl után sem adott, a chat-re meg még nem válaszoltak, hogy ennek mi az oka. Várunk.
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17196 üzenetére
Látom, hiába "vagy félisten", a kérdést úgy értelmezed, ahogy Neked jó; attól még, hogy eddig nem kapartam ki a gesztenyét, még olvashattad, hogy akár meg is tehetném és ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ, csak pattintasz egy "nem neked való, keress más alternatívát" szöveggel, pedig engem AZ érdekelt és AZT kérdeztem meg, hogy miért NEM való számomra a Curve ... ami inkább elszomorít, és ami a korábbi válaszaidból is kiszűrhető, hogy gondolom ehelyett csak unalmas, lehet, hogy "10 kérdésből, már 9 meg volt korábban válaszolva" amit megértek és el is hiszem Neked, csak tudod egy fórum már csak ilyen és kb. minden topikban újra és újra előjönnek ugyanazon kérdések, mégis jellemzően (szerencsére!) türelmes és megértő topiktársak válaszait olvasni. Ha csak arról szólna egy fórum, hogy legyen minden kérdés megválaszolva - egyszer - akkor kb. be is lehetne a topikok 90%-át zárni egy idő után.
Mindenki máshoz szólna a kérdésem, aki Pro vagy Pro+ előfizetést használ: hol az igazi potenciál és leszámítva a "nagy utazókat", akiknek talán a leginkább szólnak ezek a szolgáltatások, van közöttünk olyan (hasonlóan mint én), aki csak az 1% cashback miatt fizetett/fizetne elő?
Köszönöm a (friss) tippeket előre is, akik megosztják velem
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ASUS notebook topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- PlayStation 5
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gumi és felni topik
- SörcsaPH!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Eladó MacBook Pro 14" M1 Pro (2021) 16/512 99% akku Makulátlan állapotban!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad P51s, P52s, T570, T580 eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest