-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
gyolas1990 #111814 üzenetére
Nekem fél évet állt a kocsim egy kóklernél, és lehúzott 600eft-al. Tudnék mesélni, trélerrel hoztam el onnan, alkatrészeket külön halomban, és csak remélhettem, h minden megvolt hozzá, de megvolt. Felfogtam tanulópénznek. És ez az ember valamikor jól dolgozhatott, mert ajánlották. A megfelelő embert megtalálni a legnehezebb egy adott feladatra. Ez csak egy q gép, meg lehet javítani. Csak lehet, h matekos lesz, de hát az insigniát nem véletlen megvenni olcsó, enyémre 3 év alatt ráborult 4M, miközben az autó ér max kettőt. És még nem tökéletes.
-
Tikakukac
titán
válasz
gyolas1990 #111814 üzenetére
Interdiesel youtube csatorna legyen az első ahol keresel vad sztorikat, aztán ha csatlakoztál az Opel csoportokhoz élni fog a link is, privátból nem osztasz ki semmit
-
Tikakukac
titán
válasz
gyolas1990 #111811 üzenetére
Mennyi ilyen sztori van face csoportokban is. Aztán 4 újjal meg semmi gond
-
ncc1701
veterán
válasz
gyolas1990 #111811 üzenetére
Láttam már olyat haver insigniáján, h hiába volt jónak mérve, szar volt. Keress szakit, aki nem ver át. Fenti céget nem véletlen linkeltem.
Nézz rá a yt csatornájukra, sztem meggyőző. Ez innen q matekos lesz, nekem az üzemanyag ellátó rendszerem került vagy 700eft-ba anno.
-
Tikakukac
titán
válasz
gyolas1990 #111807 üzenetére
Igazán nincs mit.
Amikor az "annyi lehetett" mondat után jött egy köbméter írás bontott porlasztókról és egyebekről, elengedtem, mert ez így nem működik.
190-es Mercinél még ment. Ennél nem fog. Szívd fel magad pénzügyileg és mehet valami komoly céghez. Ha csak porlasztó a gond, arra Interdiesel mondjuk kezdésnek jó. Ha más kókány is van a motorban, akkor meg jöhet az ima. -
ncc1701
veterán
válasz
gyolas1990 #111804 üzenetére
Kifogtál 2 kókler céget. Nem értenek hozzá, csak csereberélni tudnak. Olyanhoz kellene vinni, aki ért is a dízelekhez. Nekem ha ma dízeles problémám lenne, hozzájuk vinném.
-
Tikakukac
titán
válasz
gyolas1990 #111804 üzenetére
Amelyik motort úgy cserélik, mint az alsógatyát attól illik óvakodni.
Itt is nyilván 200k eljött és egy vödör pénzt kellett volna rakni bele, azért ment a piacra. Kell 2 misi, gyári alkatrészek és adj neki.
-
gyolas1990
csendes tag
Sziasztok!
Szerétnék segítséget kérni az alábbi anomália megfejtésében:Autó: Opel Insignia Sport Tourer 2016, 1.6 CDTI (B16DTH), vásárlás: 2025.04.30.
Átadásnál a kilométer: 199 000 km (a motort 2021-ben már típusazonosra cserélték, a motorban kb. ~80 000 km lehetett).
Probléma kezdete: kb. 2 héttel a vásárlás után P0266 (Cylinder 2 contribution/balance fault), egyenetlen járás, „kerepelés”. Érdi diesel-esek kivették az injektorokat és a magasnyomásút, szerintük felújítandóak voltak... Az egész szívósor és EGR teljesen le volt kokszosodva, szinte keresztmetszet sem volt, ahol menjen a levegő!
Jeleztem a kereskedés felé a problémát, korrektek voltak, átvitették az autót Debrecenbe, ahol addig is szervizelték a kocsit. Kiderült, hogy állítólag Érden beleesett a magasnyomású tengelye a kocsiba...
Ezután, motor ki, 2 lánc csere megtörtént (ha már kikerült a motor) Szimeringek, szelepfedéltömítés csere, szívósor kimosás, EGR takarítás, EGR hűtő takarítás, injektor bevizsgálás+kódolás megtörtént, minden összerak! (2 hónap után...)Próbakor alatt jól ment a kocsi, visszafele már üzemmeleg motornál félfüllel ismét hallottam a "kerepelést" alapjáraton. (Válasz, ennek ilyen a hangja...) Hazafele úton autópályás tempónál némi rázkódást éreztem kigyorsításoknál... 2 nap múlva megint az eredeti contribution/balance fault, csak most a 3-as hengernél. Vissza Debrecen, szereztek egy bontott de újszerű porlasztót, felprogramozták, a remegés elmúlt, de a "kerepelés" maradt!
Mivel drágállom a Debrecenbe áthordást plusz folyamatos matrica vásárlást, saját útra léptem, vettem 4 bontott porlasztót, Opel bontóból, fel lett programozva, első indításnál, alapjáraton szép hang, aztán haza fele úton melegen már megint a szokásos "kerepelés" majd másnap már 2-es és 4-es henger contribution/balance fault! Az autó egyebként jól megy, olajat nem eszi komolyabban, víz nem fogy...
Létezik, hogy a 9 porlasztóból minimum 4 vagy 5 ennyire szar, hogy nem tud kompenzálni az elektronika? Sajnos már mindenki felteszi a kezét, hogy nem tudják mi lehet... Vegyek gyári porlasztót újonnan! És ha nem ez a baj? Mi a garancia rá?
Szerintem a kartergáz picit több mint kellene, az okozhat ilyet, hogy megzavarodik melegen a korrekció? Akksi saru lehúzás után első indításnál szép hangja van alapjáraton, aztán ahogy bemelegszik megint vége, "kerepel"...
Valakinek valamilyen tanácsa, ötlete, tapasztalata?
Köszi előre is
Laci -
Honda567
tag
Sziasztok
H astra bicska kulcsban az immo chipet hogy lehet tesztelni hogy jó -e?
Villás kulcs néha rá jön hogy villog és nem teker nem indul .
Kulcs ki vétel után indul, 1614 a hiba kód. -
MaddeNNNN
addikt
-
MaddeNNNN
addikt
-
Zolabol
tag
Sziasztok.
Ma szétszedtem a dobféket, és a képen látható állapotban van a fékdob. Magán a fékpofákon még van minimum 5 miliméternyi anyag. A fékdob belső felületén láthatóak fekete foltok, és van egy kis válla is. Szerintetek ez már cserés? Gondolom ha a dobot cserélem akkor a pofákat is érdemes?
Max 231mm van rá irva, amit egészen pontosan nem tudtam megmérni, de határon lehet...Astra g, 1,4 ferdehétú, Z14XEP
-
válasz
Tothgera30 #111795 üzenetére
-
-
válasz
Tothgera30 #111789 üzenetére
Dehogy akciós.
https://www.arukereso.hu/motorolaj-c3678/motul/8100-x-clean-efe-5w-30-5-l-p405963427/
Filternél 14.200. Meg még egy valag másik boltban is 14.320.
-
dethroner
veterán
válasz
MaddeNNNN #111783 üzenetére
Ezek mindegyike tudja a Dexos2-t
De már végigmazsoláztam az említett 4 olaj műszaki adatlapját és azok alapján az x-clean gen2 tűnik a legmodernebbnek, annak legjobbak a fontos specifikációi. Szóval Motul 8100 X-Clean GEN2 5W-40 lett a győztes nálam.
-
-
gban
veterán
válasz
Tothgera30 #111789 üzenetére
Vicc hogy a közel féláras akciónál nem egy helyen alapból olcsóbb...
Megy a hülyének nézés ezerrel, hogy hű de mekkora akció.
(ne értsd félre, véletlenül se rád értem, hanem a webshopokra) -
dethroner-től kopiztam. Helyesen. Bárdiban most akciós.
-
gban
veterán
válasz
Tothgera30 #111787 üzenetére
Motul linked betegnek tűnik.
Magyarországról írsz? -
válasz
dethroner #111782 üzenetére
8100 X-clean EFE-t használok mindegyikben. Csöndesebb, finomabb járás, terhelést is jól viseli. De belemászva, olajtopik.
-
dethroner
veterán
Időszerű lett a motorolaj csere. Z18XER-be 4 Motult találtam ami megfelelhet. Melyik a legjobb döntés és mi lehet a különbség közöttük?
8100 X-clean EFE 5W-30
8100 X-clean gen2 5W-40
8100 X-clean 5W-40
Specific Dexos2 5W-30 -
dethroner
veterán
Hallott már valaki arról, hogy állítólag a gyártás korai szakaszában a H Astra-k egy részébe a szükségesnél hosszabb nívópálca kerülhetett? És hogy erre gyanakszanak külföldi fórumon, hogy azért mutat a lámpa kigyulladása után is megfelelő olajszintet a pálca, mert túl mélyre ér bele a teknőbe. Gondolom 1-2 cm lehet csak a difi, de ez is megtévesztő tudna lenni. Egyáltalán mennyi a normál nívópálca hossza, mérte már meg valaki?
-
-
válasz
Ferrari fan #111764 üzenetére
Szép halál
Van egy x20xev motorom ha érdekel - bár nem biztos, h egyszerű lenne belefaragni egy g-be (b vectra motorja) -
dethroner
veterán
Sziasztok!
H Astra, vagy Z18XER motor dolog nem tudom, de ez a tartósan magasabb fordulatszám miatti alacsony olajszintre figyelmeztető sárga lámpa rohadt idegesítő
Nagyjából 15 perc/20km után kigyullad, és egészen addig világít, míg le nem áll a motor. Ha pár perc után újraindulok vele, ismét normálisnak mutatja a már említett ideig, majd ismét bekapcsol a kis sárga lámpa. Az Opel által javasolt módon, üzemmeleg motor leállítása után pontosan 5 perc elteltével megnézem a nívót, tökéletesen a maximum jelig van. Óvatosan azért még rátöltöttem 2 decit, hátha, de nem. Eddig azt hittem csak a 130-as tempó=3800-as fordulatnál csinálja, de az M0-n is, 110-el folyamatosan haladva. Volt hogy a pályára felhajtva 10 perc után építés miatt lassabb szakasz következett, és azt nem büntette lámpával, tehát nem a felhajtástól számított 15 perc haladás után kapcsol be a lámpa, hanem miután vége volt a korlátozásnak és lehetett normálisan haladni. Országúti 90-100 közötti tempóval nincs baja. Ugye nem csak én kínlódok ezzel a jelenséggel? Külföldi beszámolókban elég sokan írják ezt, és ott is csak autópályán tapasztalják és mindenki normál olajszintet tapasztal a jelzés ellenére.
Ez szoftveres hiba? -
TayRol
nagyúr
válasz
Tothgera30 #111775 üzenetére
161e km-rel lett 2015-ben behozva hazánkba, após akkor vette meg. 10 év alatt 50e km-t ment vele, évente volt olajcsere.
Szóval élete elejét nem tudom, az utolsó 10 év alapján meg merném venni - de a cikk nem túl biztató. -
válasz
TayRol #111770 üzenetére
Benne van a kerülendő motorok listáján, viszont nem ennyire fekete-fehér a történet. Ismerősnek volt Corsa D-ben, gyakori olajcserékkel nem tudott rá panaszkodni, pedig igáslóként használta. Tehát ha állapotra jó, rendszeresen szervizelték, legalább 10k km-enként cserélték az olajat és szűrőket, akkor én belevágnék. Esetleg tboldi-nak van egy Ypsilon, szintén egyhárom diesel, tőle kérdezz rá.
-
ncc1701
veterán
Srácok A20DTH főtengely jeladóból mi a gyári? Bosch jó? Picit ingadozik hidegen az első 15-30 másodperben alapjárat, tán megoldja.
-
TayRol
nagyúr
Szevasztok!
Érdeklődnék, hogy egy 2006-os Meriva "A" 1.3 CDTI mennyire betegágy? Após vett egy autót, a 11 éve nála levő, garázsban tartott, évente 5e km-t futó kocsiját pedig elpasszolná. 211e van benne, és gondolkozom, hogy a jelenlegi BMW 530D helyett ezzel közlekednék a városban inkább (most tömegközlekedem, de költözünk, és kell autókázni).
DPF és társai gondolom kényes, mi egyébre kell figyelni?
Köszi,
TayRol -
ncc1701
veterán
válasz
Ferrari fan #111764 üzenetére
Bontott motor a jó irány. Hacsak nem fűznek ehhez valami komoly emlékek, amit kétlek.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Ferrari fan #111764 üzenetére
Reszvetem, olvasas kozben az elso gondolat, de a vegen irod is: bontott motor.
G Astra, sztem fillerekert lesz(a felujitashoz kepest), max lengyel baratainktol, de sztem itthon is boven, csorogj ra par bontora. -
Ferrari fan
tag
Sziasztok!
Egy szomorú hétvégén vagyunk túl, ugyanis a G Astram motorja (Z16SE) beállt minden előjel nélkül. Nemrég cseréltem olajat, egy hosszabb út előtt, amit megtett gond nélkül. Péntek reggel kb 30 km mentem vele leállítotam a parkolóba, késő délután a parkolótól 150m lévő KFC álltam át vacsoráért, sokan voltak így a drive thru mellett döntöttünk, beálltam az étterem parkolójába motor leállít. 15 perc múlva amikor átvehető lett a rendelés, elindítom a kocsit rükverc, megvártam míg a elhaladnak mögöttem a gyalogosok és lépek a gázra semmi reakció, nézem, vagy nem indult el vagy lefulladt a motor. Újra indtíok, kicsit merült akksis hangja volt a kocsinak, de nem indult be. Minden fogyasztót kikapcsoltam újra gyújtás és indít, még jobban erőlködő hang, és mintha az akksi teljesen lemerült volna. Pár ismerős épp arra járt, megprobáltuk 50m-en betolni, egyetlen egyszer engedtem rá a kettest, de akkor érződött hogy egyből lefogja valami, betorpant, így egyből a kuplungra ugrottam vissza, átoltak a szomszéd benzinkút parkolójába közbe.
Másnap jött barátom, egy próbát tettünk újra, picit fordult a motor, majdnem beindult, de még se. Akksira ránéz a haver, baj van: az akksi jó, semmi baja.
Trailer lett a vége, irány a helyi szerelő, akit egy ismerős ajánl, elsőre azt mondta hogy a 2-es 3-as henger szorulhatott meg felső holtponthoz közel, de a hengerfejet le kell venni hogy lássa mi a helyzet.
Ami miatt írok az a következő:
Hívott a szerelő, nem a dugattyúk szorultak meg, hanem az olajpumpa háza tudott mozogni minimálisat, de annyit hogy rossz pozicióba elmozudult és megszorultés az akasztotta be a motort.
De úgy hogy a főtengelyt is polirozni kell, vagy ha túl nagyot kapott akkor cserélni. Mivel az olajpumpa adta meg magát, így elmondása szerint a motor kenés nélkül járt ezért a hengerfejet is újrakell síkolni, gyűrűzni stb...
Nah és ez az ami nem stimmel számomra, ugyanis nem fordult már át a motor többet miután megakadt és max 50m gurult. Szóval számomra nem áll össze a történet, semmi előjel nem volt, semmi olajfolyás se volt utána sem.
Ígérte a szerelő, hogy a hétvégén küld fényképeket is, az árajánlat mellé, kíváncsi leszek:
Ti hallottatok hasonló olajpumpa ház általi megszorulásról?
Nem értek hozzá ennyire, de egyáltalán elképzelhető ez a verzió? Persze miért találná ki ezt a storyt a szerelő is, bármit mondhatott volna tulajdonképpen.
Jah majd elfelejtettem: Z16SE bontott motorja nincs valakinek? -
mephi666
nagyúr
válasz
Honda567 #111753 üzenetére
...ez a legnagyobb extra a kocsiban, amit nagyon szeretek
jól be lehet állítani: céges 207esben meg tekergethetem összevissza télen-nyáron, mert soha nem találom el a kellemeset... na meg 30 fok fölötti külső hőmérsékletnél nem is hűt elég jól, akármennyire állítom
ui: belső keringetést kb soha nem használom... itt a közelben a disznótelepnek van jó bukéja, ami megfelelő széljárásnál szépen bekerül az utastérbe: ilyenkor lenne jó átkapcsolni előre, de miután már bent van a szag, ki kell mennie mielőbb és felesleges utólag kapcsolgatni
-
mephi666
nagyúr
válasz
kocolaci #111743 üzenetére
na, hát nem egyszerű játék: alulról elértem a csövet és kb 20-30 centi drótot megforgattam benne... kiszedni nem próbáltam a csonkot, mert csak egy racsnis csavarhúzót vittem, amivel oda benyúlva nem tudtam már elég erőt kifejteni... másik oldalról meg 2 kézzel kitekerhető vacak tartott egy elemet a kesztyűtartó alatt, kesztyűtartót 4db 20as torx... aztán ott volt az anyósülés felőli oldalsó elem, amit szívás volt kiszedni is... majd 10x ugyanekkora szívás szépen visszarakni
mindenesetre ez nem kell szerencsére a pollenszűrő kiszereléséhez, amit cserélni fogok, mert pár hónap alatt elég sok taknyot összeszedett (leporszívóztam azért, mert ennyire futotta)
a klímahűtőt megtaláltam, azon is akad kosz, megfelelő helyen ezt is jobban kitisztítom... most csak 20km-es kört jöttünk hazáig: ennyi idő alatt utastérbe se jött víz, de a kocsi alatt se látok...
kép kocsi alól a kifolyócsonkról:
egy meg a pollenszűrő helyéről és a hőcserélőről (még takarítás előtt):
itt hol kellene a kifolyót keresni? a hőcserélő alatt kellene bontogatni és ott?
-
mephi666
nagyúr
válasz
Honda567 #111739 üzenetére
én holnap túrok bele a B Zafi lelkébe, mert nyaraláson olaszországban pakoltunk ki és tiszta víz anyósülésnél a szőnyeg alulról
természetesen azt jelzi, hogy a klíma kifolyója eldugult és a pollenszűrő alatt felhalmozódott kondenzvíz szépen oda ment... gugliztam-kerestem, írják mindenhol hogy a kocsi alatt van a kifolyó... mármost alánézve és fotózgatva nem találtam úgy ahogy 100 sorstárs sem
annyit tudtam, hogy a motorteret körbefotóztam a tűzfal környékén és talán megvan felülről a kifolyócsonk (úgy hogy kézzel nem lehet elérni, mert hiába vékony a kezem: blokk mögött kb középen lenyúlva nem lehet sehogy elérni... aláfeküdni meg esélytelen) ...úgy hogy már nagyjából tudom a pozíciót, holnap szüleimnél leszünk és felállok a kocsi elejével az árok fölé (ahol már szereltem az F Astra-t és olyan kényelmesen cseréltem belőle az olajat, mintha szerelőakna lenne) ...de azért viszek torx-ot (ami persze olaszoknál nem volt kéznél, hogy kesztyűtartó alatt bonthassak), hogy a másik irányból hozzáférjek
...csak azért írom ezt a szösszenetet, mert dróttal tervezem megpiszkálni, valamint pollenszűrőnél megkeresni a kifolyó felső részét és onnan picit lökni rajta kicsi kompresszorral, hátha megindul a dzsuva
én ebből az irányból habbal csak akkor fújkálnám, ha biztosan átjárható a kondenzvíz kifolyó, nehogy duguláshatáron legyen és az aktuálisan leoldott szemét okozzon rövid időn belül teljes dugulást
-
Honda567
tag
Erről a klíma tisztító habról mi a véleményetek?
Pollenszürőnél kell be fújni, H Astran akarom használni. Pollenszürőnél be fújom elektronikai alkatrészeket nem áztat el? -
psion2101
tag
Sziasztok!
Opel Zafira B 1.6 benzinhez keresnék leömlőt.Van valakinek elfekvőben a csoportban vagy tudtok ajánlani valakit ahol kereshetek. -
Tamy
őstag
válasz
Micsurin #111736 üzenetére
Azt tudom, látom a listában is, hogy kétféle érzékelő van, úgy értettem, hogy ezeken belül csináltak-e többfélét. Persze az sem egyértelmű, hogy ellenállásos érzékelő van-e benne, a kocsi 2004 év végi, elvileg 2007-től szerelték feszültség alapú érzékelővel őket, de az említett lista is hozza 2004 végétől. Viszont abból a 008 lenne BC nélküli, amit valamiért nem vesz be, ha ráküldöm csak pörög, és pörög a csík az op-com-ban.
-
Tamy
őstag
válasz
dewill79 #111732 üzenetére
Köszi, ezt én is megtaláltam, de ebből nem derül ki melyikkel fog úgy megjelenni, ahogy szeretném. A kijelző 007-es kóddal volt felprogramozva, próbáltam a 006-ot is, az BC nélküli, de attól még megmaradnak a fülek fent.
Másik csavar a dologban, hogy üzemanyagtartály volt cserélve a kocsiban, és gondolom vele együtt szintérzékelő is. Meg lehet nézni szoftverből a típusát? Nem biztos, hogy emiatt, de a BC menüben tök fals fogyasztás adatokat látok. Persze ha minden érzékelő ugyanolyan, akkor nem ez az oka az eltérésnek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Markizmark #111730 üzenetére
Attól függ mit használ, ezért nem tudtam neki én se specifikusabban leírni.
De igen kb index és rádió kód csere, ha van USB akkor én egy CDC40-et néznék meg egyéb esetben CD70.Tamy Írd fel most min vagy és el kell kezdj utána játszani a code indexekkel és a rádióval. Elsőre én egy 40-est néznék meg mert abból volt USB-s. Ha csak AUX-od van akkor mehet egy CD70, mindkettő elég safebet, hogy működjön.
-
Tamy
őstag
válasz
Markizmark #111730 üzenetére
Akkor mégse az indexet kell cserélni? Valaki leírhatná lépésről lépésre, mert erről sehol semmi infó. Ha CD30-at állítok be neki, akkor nem veszik el a többi funkció (aux, usb,...)?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kocolaci #111726 üzenetére
Nála semmit nem kell csak indexet cserélni és a külön zene fület kikapcsolni. Onnantól a BC attól függően, hogy 2 vagy 3 soros együtt fog megjelenni a fogyasztással és megtehető távval.
(Míg megvolt a GTC prógramoztam át a BC-jét, mert nekem meg kellett az UHP. Akkor vesztettem el az általa vágyott nézetet -> le kellett vakarjam a hangjegyes külön rádió fület.)
-
kocolaci
csendes tag
Szia!
Kellene egy kép az alap kijelző állapotról, amikor felül a menüelemek vannak. Amit szeretnél azt akkor lehet elérni, ha nincs sem navigáció, sem gyári kihangosító az autóban. Ha ezek bármelyike (vagy mindkettő) jelen van, akkor átvált a kijelző összetett kijelzésről menüsorosra. -
Micsurin
nagyúr
-
Tamy
őstag
válasz
Micsurin #111722 üzenetére
Az most mindegy, a digi klíma kerete se kell nyilván (ezt tudom hol lehet kapcsolni), de az egy füles elrendezés átállítható, először az enyém is úgy lett beállítva, csak akkor én kértem, hogy a két füles elrendezés legyen (hirtelen az tűnt jobbnak).
Egyébként az enyém is H Astra, és pont az alsó megjelenítési módot szeretném. A Zafira kijelzője tök ugyanaz.
-
Tamy
őstag
Sziasztok!
Jelenleg így néz ki a GID kijelzőm menüszerkezete:
Op-com segítségével miként lehetne átállítani, hogy egy lapon jelenjen meg a rádió (vagy egyéb média) adatai és a BC adatai, ahogy ezen a képen:
(A képek netről származnak, nem saját.) -
gban
veterán
Azt próbáld ki hogy tökhideg motornál nagyon alacsony fordulaton nyomsz egy padlógázt.
Ha megtorpan, dadog, az trafósor.
Hibakód nekem se volt.
Gyertya: 35 éve, a Kadett óta, F Astránál meg a J-nél is a gyári / Bosch alapverzió vált be a legjobban, pedig került mindbe mindenféle csoda. De ezt vedd saját véleménynek, lehet más mást gondol, nem is akarlak meggyőzni róla vagy rád erőltetni.
Olyat is írtak talán itt is hogy a trafósor is a mindenféle egyéb gyertyától sokkal előbb tönkremegy. De ezt se vedd fixre, csak mint infó. Bár tény hogy nekem is valami csoda gyertya volt benne amikor lehat trafósor, de akár lehet sima véletlen is. -
csoszogi
tag
Nekem is ilyen autóm van. Nem dob hibát. Nekem az alapjáraton szarakodott, hogy ugrált, meg mintha kihagyott volna egy henger, és igen hirtelen erőt vesztett lett menet közben. Mikor így szarakodott a trafósor volt a hibás. Mellé ajánlatos gyertyát is sűrűbben cserélni, mert az is okozhat ilyet. Nem én mondom, hanem a szerelőm. Tavaly előtt is szarakodott, épp utaztunk el. Vettem egy trafósort, a szerelőm meg cserélt gyertyát. Azóta se kellett trafósort cserélni..ott van a kocsi hátuljában.
-
SPF
senior tag
Sziasztok,
a következő hibára lenne ötletének?
Astra J, 1.6 benzin, 2010-es.
Kétszer fordult elő mostanában, hogy mentem egyszer 100km-t, majd pár héttel később 60 km-t. Mindkét hazaútnál indulás után pár száz méter után megtorpant az autó. A 100 km-es haza úton csak indulás után, utána az autópályán már nem. Viszont a 60 km-es hazaúton többször is. Hibát nem írt ki, semmilyen lámpa nem világított. Hibaolvasás nem adott ki tárolt hibát.Merre induljak szerintetek?
-
Nem értem a kérdésed. Benne van a forgalmiban az autó motorkódja. Megnézik a vizsgaállomáson a motorkódot az autóban. Ha közben cserélted az autóban a motort és nem jelentetted be, akkor megbuksz. Miért? Mert az új motornak már másik kódja van... Ugyanígy akkor is buksz, ha a motorkód nem olvasható, vagy sérült.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook Air 13 2017 A1466 512Gb SSD / i7 / 8GB RAM / 12 hó jótállás
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest