-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arlekim
aktív tag
válasz Faterkam #19696 üzenetére
Nekem ugyanez van a 2.0i f astrában! De inkább olyan ablakmosószerű, vegyszerszag. A régi hűtővel nem csinálta, de mióta kapott egy nem rá való, 1,6-os hűtőt, és új fagyállót, azóta dettó ugyanez.
Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
Arlekim
aktív tag
válasz Faterkam #19701 üzenetére
Olyan lehet hogy a radiátorról "ég" le valami, és annak van szaga?
10éves? Autószerelő azt mondta hogy ezek a folyadékok 2év után elvesztik a korróziógátló képességüket, de a fagyállóságuk változatlanul megmarad.
Nem lehet hogy korrózió okozza?Windows 95 was unable to detect your keyboard. Press F1 to retry or F2 to abort.
-
Borokafa
őstag
válasz Faterkam #19997 üzenetére
Én is minden alkalommal elvérzek, kb. fél óra kínlódás Az üléslapot elöl kiemeled, a hátsó támla felöli részét közép tájon egy erős mozdulattal le és hártra nyomod. Nem szokott sajnos elsőre összejönni. Egy villa szerű lemezből kell kivarázsolni az ülés lapra erősített csapot.
-
bambano
titán
válasz Faterkam #20050 üzenetére
itt a friss adac téligumi teszt fordítása magyarra, ha ebben nem találod az általad kiválasztott típust, megkeresheted a tavalyit is.
én egyiket se venném, amit te felsoroltál, szerintem annál többet ér az egészség meg az autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #34626 üzenetére
Nekem is H astra van, de hogy klassik nem klassik, ilyeneket nem tudok 2008 as.
- Vizhöfokmerö az nincs ez teny (menüben a közepsö kijelzön meg tudod nezni egyebkent).
- Hatso üles nem dönthetö? Hat en ilyet meg autoban nem is hallottam. Nekem dönthetö külö ket reszben.
- Fütes: Nekem dizel van (1.7) de ebben van ilyen kiegeszitö elektromos fütes, ami kb 3 perc utan kezd meleget fujni itt a 0 fokokban is. Normal menet közben üzemmeleg motornal (85-90fok) egesz jol müködik az automata klima. Nem mondom hogy hibatlanul preciz, parat volt mar, hogy nekem kellett allitanom az ablakra, hogy szedje le, de egesz jol be tudom allitani kellemesre, nincs vele bajom.csomagter zarral sins bajom, meg nekem xenonos igy a tompitottrol nem tudok nyilatkozni. Mondjuk en xenon nelkül autot magamnak nem vennek, tul durva nagy a különbseg de ez nem opel hiba, ennyit tud a halogen.
Nekem a menü rendszere teljesen megszokhatatlan (hogy a jobbra balra nyilak közül melyikkel megy föl le...vagy a klimat ha kapcsolni akarom 5öt kell kb navigalni a menüben, az is vicc. Ezen kivül az üles kisse kenyelmetlen, de most rendeltem kartamaszt meg derektamasz parnat, kivancsi leszek
Amugy azt kaptam amit vartam. Hasznaltan vettem fel eve, most van benne +180k, van par hiba amit ki kell majd küszöbölni, de teszi a dolgat szepen.....megszerettem a kis gtc t na
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #34637 üzenetére
Ha be van kapcsolva a rádio es ra van adva a gyujtas, akkor nyomva tartod a settings gombot nehany masodpercig, akkor hallasz egy sipolo hangot, ami azt jelenti service üzemmodban van a radiod. Ekkor ha nyomogatod a BC gombot egy csomo erzekelö adatait megnezheted. Itt a youtube [link]
Hatso üles: ja ertem. Elöre lehet az ülölapot is buktatni nem? Ebben most nem vagyok biztos....lehet tenyleg az nem mozdul....hat ez van
GTC az az esetemben csak annyit takar, hogy sport futomü es cupe kivitel...semmi sok szaz loerö csak a kis 1.7 dizel a maga 110 pacijaval.
Benzines, azert abbol sok fele lehet 1.4 / 1.6 / 2.0 ... lambda szonda amugy mas autoknal is szokott meghalni, nem opel betegseg. Azert az meg vallalhato, bar elg korai hiba.
A fütes problema miatt nezd meg a vizhöfokot menet közben. Ha nincs normal körülmenyek között 85-90 fok körül akkor termosztatot lehet, hogy cserelni kell, de az sem egetrengetö dolog.
Nekem amugy autopalyan most azt neztem a hidegben 130 al (kb 2000 es fordulat) siman visszahül 85 körülre a viz. Mondjuk a fütesen nem erzem. Ha felcsavarod mondjuk 22 fokra akkor sem fuj meleget, vagy mi a baj pontosan a fütessel?
-
haddent
addikt
válasz Faterkam #35012 üzenetére
Ja olyasmi mint a VW Tiptronic akkor, értelmesebb fajta automata. Jól hangzik, de 11l jónak számít? Én most "mértem" ki, ua. csak manuálisban (1.6) és 8.5 alá jött ki (8.5 a gyári speci). Még csak azt sem mondhatom, hogy kímélősen megyek Ezt csak azért nem értem, mert minden az energiagazdaságosságra épül és én úgy gondolnám ,hogy az automata is úgy vált, hogy minnél többet spóroljon (nem a sportosságra megy). Na mindegy magas ez nekem
-
diablo1984
veterán
válasz Faterkam #35019 üzenetére
egy cég terméke, anno mint tiptronic a 2000-as évek környékén jelent meg a passatokban és ugyanekkor az audi a4/a6-os szériában is, nem csoda, mert szinte ugyanaz a technika minimális eltéréssel!
amúgy a porsche fejlesztette anno ki, persze mára az is a vw konszern tagja.....
-
haddent
addikt
válasz Faterkam #35323 üzenetére
Továbbra sem értem, hogy hogy csináljátok.. Nekem pontosan a gyári, 8-8.5 litert eszi (1.6 H). Hozzáteszem ez is jobb, mint a gyári, mivel gyárilag ez kombinált nekem meg városban volt ennyi. 1.6 F Astra után érezhetően több, de nem érzem "egészségtelennek", hiszen gyári alatt vagyok mint írtam.
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #35654 üzenetére
Attol függ mennyi az annyi . Mondjuk en most megneztem az Opel honlapjan nevetsegesen alacsony 35k körül irtak az 1 ev es 80 k körül a 2 ev gari kiterjesztesre hat ha ez igaz, akkor ez nem tetel egy legalabb 4-5 millas autonal.....azert van egy gyanum, hogy ez kisse marketing es azert ha uj autodra kered a szalonba felvilagositanak vagy 3 oldal aprobetüröl, vagy egy 0 val nagyobb arrol
-
gban
Közösségépítő
válasz Faterkam #42144 üzenetére
Legfontosabb hogy megbízható helyre vidd.
Én régen cseréltem (egy biciklis lefejelte, ő volt a hibás, aztán mondta, nincs baj, mehetünk tovább... persze, mondom, mentő, meg kárrendezés után - hát ő ezt nem tudja kifizetni - mondtam neki, akkor jön a rendőr is), még a Kadetton, vagyis kb. 2000-ben, nem tudom azóta mi változott, de akkor azt mondták, aki olcsón csinálja ahhoz nem szabad vinni.
Oka pedig, hogy abból az árból csak egy fél tubus ragasztó jön ki, vagyis nem nyomják bele rendesen az egészet ahogy kell. Akkor meg sanszosan beázhat.
Mert akkoriban baromi drága volt a ragasztó - ha jól emlékszem, 30 fölött volt, ebből 12-16 volt az üveg, 10 volt a ragasztó beszerzési ára, a többi meg a munkadíj.
Volt aki 12-ért betette volna, de többen is mondták, tuti nem dolgozik ingyen, így valószínű kispórolja az anyagot.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz Faterkam #42153 üzenetére
Én másfél éve vettem a kocsit, télen aztán persze nyáron kiderült rossz a klíma de csak most jutottam oda hogy megtudtam csináltatni, szóval eddig nem használtam. Digitklímás a kocsi igy elég sokat fog menni, annyira én sem rajongok a klímáért de van amikor a lehúzott ablak nem opció, vagy pl: ha fáradt vagyok nem akarom hallgatni a külső zajokat.
De az nagyon tetszik, hogy beállítom a hőmérsékletet és utána a kocsi azt szinten tartja. Manuálisnál állandóan hol melegem volt hol fáztam, mindig tekergetni kellett a kapcsolót.
Ha nagyon megy a klíma nekem az ízületeim fájnak tőle másnap, de szerencsére valahogy úgy csinálja a rendszer hogy nem érzed honnan fúj, csak kellemesen hűs van. Manuálisnál én mindig tudtam honnan fújja a levegőt. -
Declare
őstag
válasz Faterkam #42156 üzenetére
En is csak akkor klimazom, ha muszaj...viszont autopalyan egy aldas, nelküle nem tudnek letezni. En max ilyen 30-40 km/h ig viselem el a lehuzott ablakot.
Nem a legokosabb a H klimaja, de nekem 21-22 fokon jol beallitja a belsö hömersekletet. Neha valtogatok a kettö között, ha picit melegem van vagy ha picit fazom. A fujasa nem zavar, a rostelykat elallitom magamrol
jah es auto allasban van mindig nekem.
Labra nincs sok ertelme allitani, mert a hideg lefele szall, szoval vagy fejre, vagy ablakra kell allitani, de ugyan ezt csinalja auto modban is (talan az ablakra csek nagyon gyengen nyom).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Faterkam #42165 üzenetére
En leirtam, hogy hasznalom, többet nem tudok mondani. Nincs ezen mit tulmisztifikalni, meg kell talalni mindenkinek a kellemes beallitast. Nekem auto es 21-22-23 fok, ezeket pöckölgetem. ennyi
Ha nyaron nagyon forro az auto belül akkor picit resnyire lehuzni az ablakot az elsö 1-2percben, hogy a klima ki tudja nyomni a meleget, az segit a klimanak es gyorsabban eleri a kivant hömersekletet
-
F_Gergely
őstag
válasz Faterkam #42165 üzenetére
Lehúzott ablakokkal elindulsz pár km után amikor a huzat már lecserélte a kocsiban a levegőt bekapcsolod a klímát, belső levegőkeringtetésre állítod, ablakokat felhúzod (én a venti fordulatát lejjebb szoktam venni hogy ne legyen szélvihar a kocsiban) és beállítod a hőmérsékletet. Én a legalacsonyabbra szoktam majd ha már érzem hogy elérte a rendes hideget 7-8 fok akkor berakom auto módba, így már nem fogja a legnagyobb venti fordulaton tolni a hideget. én csak a hőmérsékletet szoktam állítani a fordulatot meg ilyesmit nem, azt állítja ő magától.
Mielőtt a célodhoz érsz előtte 3-4 km-el kapcsold le a klímát (csak a kompresszort) a venti ugyan úgy menjen, igy kiszárítod, kevésbé fog elgombásodni a rendszered és a szagok kialakulása is később fog jelentkezni.
Klímát sose a kocsival együtt indítsd, hanem amikor már úton vagy.[ Szerkesztve ]
-
Faterkam
addikt
válasz Faterkam #42144 üzenetére
Ma reggel vittem ide, a teljes Astra H szélvédő csere 19eFt.-volt ( a gyári 120eFt helyett) elvileg 10 év garanciával. Most délután leszakadt az ég itt is, Eddig jól bírja, semmi csapadék!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
kriszpontaz
veterán
válasz Faterkam #43663 üzenetére
Ilyen ritka? Nem magam miatt kell, néha édesanyám is hajtja (mondjuk már egyre kevesebbszer, miután 2x meghúzta a kocsit). Nagyon jó, kényelmes, takarékos, de ha javíttatni kell akkor borsos az ára meg a programozása egy kín ha nincs műszered a közelben.
(#43664) diegho: szerintem Opelnél normális. Főleg ilyen melegben.
[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
válasz Faterkam #43672 üzenetére
Elmondanád a tüneteket és a hibakódot? Szerintem nem olyan vészes a dolog. Az enyémet most újították fel 50-ért (kuplung szervó). Előtte a márkaszervíz (~80e km-nél állt az óra) kicserélte a váltó szervókat 140-ért 6 éve, és erre is komplett cserét mondtak. Csak egy a bibi hogy felújítani fel lehet minden részét és nem kell újra megvenni, de a márkaszervíznek ez nem érdeke. A kuplungban van ugyanis a vezérlés is.
A márkaszervíz keményen lehúz.[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
válasz Faterkam #43701 üzenetére
Ez igaz. Ha elpörgeted a kereket mert pl. gyorsan akarsz indulni (vagy simán elpörög murván), felcsapja 2-esbe és már imádkozhatsz is hogy ne vágjanak oldalba. Velem 3x volt ilyen, azóta manuálisban indulok ha sprintelni kell, nehogy megszívjam. A gázpedál alatti kapcsoló padlóra nyomva is jól jön előzéskor. Én csak para gombnak hívom, amikor már azon gondolkodsz hogy meglesz vagy nem lesz meg .
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...