-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Szokott az ilyen minőségű cuccokban elmelegedni egy két forrasztás és azokat újraforrasztva megjavulhat
Mondjuk ez ép nem funkciójában üzemelt hanem méhész használta, fú mondta mire de már ne emlékszek pontosan hülyeséget meg nem akarok leírniMeg az is hozzátartozik hogy haveri alapon nézek már rá, már ha ezt tanultam száz éve(1997-98)
És ha tudom csináljam meg, de nem szoktam ilyeneket vállalni, főleg hogy gyenge volt az iskola is ahol tanítottak, és én se magoltam az elméletet, többet tanítottak villanyszeresből mint elektronikai területen.
Mondjuk nem is csoda mert első évben villanyszerelő oktató volt velünk. Fú de menyi jó emlékem van abból az időből olyan hülyeségeket csináltunk csak ép nem tanultunk.
Amúgy bánnom is hogy nem villanyszerelő lettem, sokkal jobb volt az a része az iskolának azok rendes szakmát kaptak[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ldn218
tag
Egy 24 éves astrában cseréltem most mert még soha nem volt cserélve. Amit leengedtem az kb a töltet fele volt, nagy jó indulattal. A két liter váltó olajra hitelt vett fel a tulaj hogy kibírja fizetni Azt meg már csak óvatosan írom ide hogy a csere után meg hogy annyi volt benne olaj amennyi kell a váltó müködése is fincsibb lett.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Igen a gyártó viszont ezzel a 250k-val úgy kalkulál, hogy csókolom, ennyi volt, innentől a kéz szabad, ha berottyan a váltó, hát bocsesz.
Szóval az előbbi csere nem fog megártani, fogok is élni ezzel csak jussak el oda.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ldn218
tag
Na. Akkor az opelkánál van előirás erről. Nekem fordom van ,neki nem találtam. Nem is nézegetem csak azt hogy van-e esetleges szivárgás. Már megvan az olaj amit kb 200000 kilométer környékén bele vetek. Ez a jármű 12 éves és 120000 kilométernél jár. ( Hát egy kicsit hamar rákészültem a cserére )
-
po1son
addikt
Termosztát volt a ludas, cserélve lesz.
Közben fény derült egy újabb hibára is a lambda-szonda megadta magát (ez volt a check engie), pedig nyáron lett cserélve, igaz nem egy minőségi darabra, 4000 km-et bírt...
Kérdés hogy milyet lenne érdemes vadászni, ami talán már a megbízható kategória és nem megy rá a gatyám?STEAMID/WOT nick: po1son_
-
addikt
2001es vectra az lemaradt. A videón a másik lámpa villog, nekem a villáskulcsosnak kellene, nem?
Igen én is úgy látom, h nem valami jól működik
Egyébként a pillanatnyi adatokat szépen mutatja.
Jó lenne egy normálisan használható obd mondjuk max 10értMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Köszi, ezt ha jobb idő lesz megcsinálom
Mondjuk nem teljesen értem a dolgot:
2 barna vezeték megkeres
barna / piros és barna / fekete vezeték megkeres (nem is keresi meg a videóban)
2 barnákat megblankolja és összeköti őket egy egyenirányító diódával?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Pár gondolat ami a fejemben él a termosztát működéséről:
A termosztát egy adott hőfoknál kezd nyílni, nem kétállású, hanem minél nagyobb a hő, annál jobban kinyit és utat ad az áramlásnak. A menetszél pedig ideális esetben nem hűti a motort, csak a hűtőt, így az üzemi hőfokot el kell érnie a motornak függetlenül attól hogy dugóban, vagy 130-cal az autópályán megyünk. Tehát ahol a menetszél le tudja hűteni a motort a gyártó által megadott értékek alá, ott a termosztát nem zár rendesen. Az enyémben egy gumi tömítés volt préselve a fémbe, pár ponton elöregedett a gumi kis lyukak maradtak a helyén így átengedett a hőfoktól függetlenül.
Dugóban nem igazán számít, mert így is úgy is felmelegezik az autó, max később, persze jobb ha előbb. Pályán viszont előfordulhat, hogy nem tudja tartani az ideális hőmérsékletet, ami hosszú távon nyílván nem ideális.
Fűteni pedig lehet már 80 fokos vízzel is, de jobb a 90, vagy ahol adott a 100-105 fokos.
Ha pedig egyáltalán nem jön a meleg, ott inkább a fűtőradiátor eltömődése okozza a gondot. c14nz-vel jártam így, meleg motor, well termosztát, de a radiátorban annyi retek lehetett már, hogy hiába volt a bemenő cső forró, kifelé langyos víz jött. 2 perc alatt kihűtőtte az egész fűtőradiátort a ventillátor.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
ArthurShelby
addikt
Innen szedtem a leírást, hogy kell az egr-t lefalazni, nem tudom miért vagy így meglepve. Úgy írod mintha füstös dízeles lennék, és ez nem lenne általános kb elfogadott (itt is) az egr falazás.
Egyébként a C zafira jóval büdösebb, és lehet emiatt.
Nekünk erre semmilyen visszahívás nem volt (anno csak a visszagurulásgátló miatt voltunk visszahíváson).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Mondjuk ahhoz, hogy a kocsi műszakilag rendbe legyen (értsd: jó legyen a motor) segít, hogy az egr le van falazva (nem kokszosodik annyira a motor).
Választhattam volna azt a módszert is, hogy kiíratom az ecuból (ezt nem szerettem volna), azt nem vennék észre a műszakin (illetve ha igen, akkor néznének kipufogó gázokat, ahol többek között sok más újabb módosítatlan autóval együtt pl a C zafira is megbukna).És akkor még nem mentünk bele, hogy a levegőszennyezést hány %-ban az autók okozzák, és hogy Európában miért vannak a világon a legszigorúbb környezetvédelmi normák, és Európa hány százalékát adja a a világ levegőszennyezésének.... hosszúra nyúlna ez a vita
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
G-ben B Veci bőr ülések vannak. Igazándiból minden ugyanaz, kivétel a fűtést. G-ben 5 fokozat van talán, Vectra csak 1. Ez másképp is megy, szóval itt okosítani kell rendesen a vezetékeket is. De ez a második telük a kocsiban, működnek kiválóan, az állítható deréktámasz meg remek extra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
Nézegettem bontószökevény üléseket... hát nem tudom. Lehet, hogy azért egy párat megnézek, mert attól ami most van csak jobb lehet.
Légzsák és ülésfűtés "hidegen hagy" - bár mondjuk lehet, hogy azért az ülésfűtést (ha olyat sikerülne venni) megbuherálnám, alapos utánajárást követően. Mert ha csat 12V kell neki, akkor valahogy megoldom (fordulatszámmérős óracsoportnak is behúztam a kábelt).@#98212Tikakukac
az állítható deréktámasz meg remek extra.
Na ez az, amire tényleg fáj a "fogam" (merthogy mind a Galaxyban, és a két későbbi S-max-ban is hozzászoktunk, 250km-t simán egyben lenyomok vele...)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tikakukac
titán
Bízz bennem, hidd el, nekem még atomjaira is kellett bonatom a Vectra ülést, mert varrni kellett 2 helyen.
Az a gond, hogy Vectra ülésből a sima változatból is volt több fajta. Úgy nézve talán lehet akkora diffi. Oldaltartása egyiknek sincs, ahhoz a rendes combtámaszos verzió kell, mert ott kagylósabb a forma. A többi sima dikó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
G Astra ülésben lement 188k km vagy mennyi és Vectra B-vel lassan 20k. Mondom, ugyanaz. Én majdnem 190 vagyok 30km után pont ugyanolyan sz@r ez is, a deréktámasz annyit segít, hogy nem zsibbadok, csak deréktől lefele
Ami diffi van az az, hogy én majdnem biztosra mondom, hogy más a szivacs az egyes verziókban, a plüss, a fapad G Astra classicii és a német között is van eltérés. Nem beszélve a bőrökről és recarorol meg ezek kombójáról.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Amit te keresel az az állítható combtámaszos verziós ülés, annak van oldaltartása, cserébe tényleg macerás beleülni meg kijönni, legalábbis macerásabb mint a simákból. A csúcs persze a rendes sport recaro.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
A "nagy" recaro utcaira totálisan fölösleges. Ha nincsenek ízületi bajaid a combtámaszos egy jó kompromisszum. Mivel muter vezeti az autót legtöbbet, így ez van, maradt a "sima" bpr b veci ülés.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Én is agyaltam rajta, mert egy kis elektronikával még Z-s kód alatt is megoldható a kiiktatás és a falazás, de úgy voltam vele, ha 200k kemény várost kibírt egy takarítással a sor meg az EGR is, elfut még valahogy ennyit. Utána úgyis elporlad majd a verda, lesz 30 éves basszus
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
Tikakukac
titán
Hogy konkrétak legyünk: itt is az van, hogy E jel az mindenben van. Van az E jelhez egy szép számsor is, ami megmondja hogy mikor hol miféle minősítés lett ahhoz az adott cucchoz kiadva. Ezt egy szép excel megmutatja és onnan lehet tudni, hogy jó vagy rossz karakter leszel-e a sorozatban.
Lásd nappali menetfény. Mindegyikben lesz E jel. Lesz-e utána egy számsor, ami mögött tényleg ez a termék szerepel? Szerintem 10-ből 1 ilyen van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hito
nagyúr
Értem én, de 2 gyerekes családapaként nem csak arra gondol az ember, hogy lényeg hogy nekem tessék Azért ha 40 fokban otthagy a pályán és a 4 éves kislányom, meg a fél éves fiam megfőnek az autóban, vagy tegyük fel fordítva télen meg ott fagynak meg, mert a kisasszonynak (Antara) éppen hisztis napja van, akkor lehet, hogy másnap meglocsolnám egy kanna benzinnel és grillezék egy jót rajta. De az is kínos, ha folyton bal lábban kel és minden másnap reggel nem indul. Na lényeg, amit ezzel mondani szeretnék, hogy ha 20 éves fiatalember lennék és nem lennének családfenntartó kötelességeim, akkor kiélhetném a vágyaimat, legfeljebb magamat és a pénztárcámat pusztítanám, így viszont első az atyai kötelesség és felelősség.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
vzsryl
nagyúr
-
nagyúr
Utálok ilyet olvasni... De csak mert eb'sztak /'sznak olyanokat, amik jól működtek. Fejlesztés címszó, égisz alatt.
Tudom, nem szabad kőkorszakinak lenni, de... tudom, környezetvédelem, estébé, de akkor is lehetne/kellene a megbízható motor.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért