-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
92-es 1.6 8 szelepes Fastra-hoz milyen vezérműszíjat érdemes venni? Ár nem számít.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #43969 üzenetére
Oké, köszi! És jó is?
(#43970) gerisz23: Remélem az egyik legjobb, mert ezen semmiképp sem spórolnék. Még csak 47k km lett belerakva az előző csere óta (ez biztos, mert fatertól vásároltam meg), de nem volt kedvem várni, így kicseréltettem. Szeretem, ha mindent megkap a kocsi, ha már viszonylag olcsó és elvisz A-ból B-be meg vissza.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
F Astra, 1.6i Caravan.
Hibajelenség leírása:
Főleg 3-asban kuplung óvatos felengedésénél, amikor fog, enyhe gázadásra orbitális remegés kezdődik. Ha nem adok gázt, csak teljesen felengedem a kuplungot, akkor nincs probléma, csak úgy nem elég dinamikus a haladás, és érezhető a váltás. Jobban szeretem összhangba hozni, de gondolom ez egyértelmű. Más fokozatokban is csinálja, de abszolút nem ennyire intezíven, mert 3-asban valami eszméletlenül nagy a remegés.
Felhívtam a szerelőm, aki vasárnap tud fogadni (jó ismerős) és így elmondásra féltengely csukló kopást tippel. Nektek ötlet? Lehet ezzel így közlekedni? Minden nap kocsival járok munkába, pár km-t.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz HoaryFox #47232 üzenetére
Dinamikusan vezetek. Nincs fordulatszám mérőm, de akkor váltok 3-ba, ha már legalább 40-et mutat az óra, illetve ha már elkezd kicsit bögedezni a motor. De amúgy minden fokozatban csinálja, főleg a kisebbekben. 3-ban viszont hozzá sem érhetek a gázhoz, amíg teljesen el nem engedem a kuplungot. Eddig 1-ben csinált ilyet, még néha-néha picit 2-ben is, de érezhető volt, hogy kisebb fordulatnál jön elő, viszont 3-ban ha sikít a motor, akkor is csinálja. Tegnap óta van ez, eddig 3-ban meg se röccent.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
I-s rendszámú, németből behozott darab. Kereken 5 éve van meg, azóta kereken 50k km került bele, a többiről semmit sem tudunk. A szerelőm mindig dicséri. Állítólag 125k km-ral vettük, ami szinte biztos, hogy kamu, de ettől függetlenül tényleg eddig a rozsdán kívül semmi baja nem volt (kop-kop), ami szépen ki lett javítva. Olajat mindig megkapja és mindig a legjobbat, vezérlés is lett cserélve a vásárlás után, és 2k km-rel ezelőtt. Elvileg 175k km van benne, de nem hiszek a mesékben. 92-es évjárat amúgy.
Nekem is olyan érzés ez a rezonancia, mintha a kuplung kezdené feladni a küzdelmet. Nem probléma, megérdemel abból is egy új, bitang jó darabot. Tegnap ültem egy 2002-es majdnem full extrás stiftben, hát ég és föld, a 10 évvel öregebb Astra javára. Ezt is csak tankolni kell kb, és gombokért van minden hozzá. 25k volt a fullos vezérlés+vízpumpa.
Nekem csak az a lényeg, hogy amíg nem tudok elmenni a szerelőhöz, addig ne legyen életveszélyes állapotú. Nem vagyok túl tapasztalt, és remélem az ilyen remegés nem túl veszélyes, ha óvatosabban vezetek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
F Astra 92' 1.6i Caravan olajcsere lesz a hétvégén. Milyet és mennyit? A legjobb érdekel.
Illetve nézegetek nyári gumikat is. 175/65/R14. Firestone Multihawk 2 82T-t néztem. 50, max 60k-ból meg szeretném úszni. Jó választás lenne, vagy tudtok jobbat?[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
F Astra 1.6 92' caravan.
Hiba leírás:
Műszerfal világítás oké, fényszóró oké, de gyújtásra csak kattog, meg se nyikkan, és közben kialszanak a fények is a műszerfalon. Bebikáztuk, és attól elindult. Kb. fél órán át ment a motor, majd leállítottam. Azonnal ráadtam a gyújtást, de csak kattog, meg se nyikkan.
Ugye az akksi szállt el végleg? Azt se tudom már, hogy hány éves, de 10 tuti van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Világítással jöttem haza, és autószerelő ismerősöm szerint, ha nem töltene a generátor, akkor a világítástól leállt volna. (Most konzultáltam vele telefonon).
Gyújtáskapcsoló hiba játszhat? Bikázásánál simán működött, szóval azt ki kell zárni elvileg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszi!
Új akksi pöc-röff. Régire rámértünk az autóvillamosságiban, és 10.75V, és azt mondta a boltos, hogy legalább egy cella zárlatos. Egyébként szebb hangja van a gyújtásnak is, hangosabb, kiegyensúlyozottabb. Sejthettem volna, hogy haldoklik valami, mert már jó ideje elég nyögvenyelős hangja volt gyújtásnál, mintha az utolsót lehelné ki.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Hétfőn viszem szerelőm a járgányt, de azért leírom a hibajelenséget.
F Astra kombi 1.6 8V, 92'.
Télen nem nagyon van fűtés, és nem mozdul a víz hőfok mérő a műszerfalon: -elvileg termosztát csere
Tavasszal-ősszel van egy kis fűtés, amit nem tudok hová tenni, szintén nem jó a hőfok visszajelző.
Kánikula (30°C+): ha járó motorral pár percig egy helyben állok, akkor elkezd felfele kúszni a hőfok mérő, kb. a negyedéig, majd kivillan a "check engine" a műszerfalon, ami újraindítás után eltűnik (mintha winfos lenne).
Hűtővíz tartályban nem látom zavarosnak a vizet és nem is bugyog, habzik, tehát normális. A motor nem erőtlen, nincs vele semmi gond.
Mi lehet a gond? Termosztát, gomba, hengerfej? Netán mind egyszerre?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz vzsryl #61058 üzenetére
Na fejlemény. Radiátort kell cserélni, meg lehet, hogy gombát is. Közben még történt:
-hátsó fékmunkahenger ereszt
-megoldás: jövő hétfőn párban csere, és párban hátsó dob felújítás, mindennel együtt 30k
-ma délután a jobb hátsó lengéscsillapítóm elkezdett kalapálni az úthibákon (leszakadt a gumigyűrű)
-megoldás: holnap visszaviszem, de valószínűleg párban lengéscsillapító csereRaditátort lehet őszre hagyom, mert ezek munkadíjjal együtt benne lesznek kb. 60-70k-ba... Idén nem nyaralunk...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61178 üzenetére
Mennem kell másik szerelőhöz, mert ez kb. szart bele a dologba. Annyit mondott, hogy lemérte a vízhőfokot, és pár fokot csal csak a mérőm (ami általában ugye meg se mozdul, de mindegy is...). A radiátor valószínűleg régebben kapott tömítő anyagot, amitől állítólag az Opel radiátorok megdöglenek idővel. Most rendes szervízbe kell vinnem, ahol majd jól lehúznak, de legalább van rá 50% esélyem, hogy meg lesz csinálva valami.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61185 üzenetére
Találtam egy nagyon jó kis szervizet. Azonnal bevállalták a fék és lengéscsillapítót. De mindent megcsinálnak, ha kell, de jövő hétig nem érek rá a többire, mert sok mindent meg akarok nézetni még, javíttatni (szervó olaj is szivárog, tömítéseket cserélni kell, szilentekre is rá kell nézni stb...). 24 éves autó... 184k km van benne elvileg, de gyakorlatilag szerintem a világ összes kilométere, kétszer.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Van már olajam, kb. 2 havonta, 2k km-enként kezd el sercegni, ha teljesen elfordítom a kormányt. Akkor rátöltök egy kicsit, és megint el van egy ideig. Együtt élek ezzel fél éve.
Ha 90-100k-t kéne egy alkatrésze költeni, azonnal eladnám vagy kivonnám a forgalomból és futnék autókereskedésbe egy másikért. Egy 200k-s autónál nem adok 100k-t egy alkatrészre. Ez egy elv nálam.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Amíg nem keresek annyi pénzt, hogy egy éves fizetésemből tudjak venni egy új házat vagy egy új bömbit, addig úgy vagyok vele, hogy csak szívó-benzin, és max. 2005-ig, hogy minél strapabíróbb darabot fogjak ki. Ezektől az új, 200k km-re hitelesített, 1-1.2-es, 100+ LE-s, turbós csodáktól a hideg is kiráz. Hogy lehet ilyet kigurítani egy gyárból?! (Költői kérdés.)
De ha úsznék a pénzben, akkor is félnék ezektől, mert 1 billiárd hibalehetőség közül biztos kijönne valami a sötét éjszakában, valamelyik erdőn átvezető út közepén... Tegnapi szösszenet a bmw-s topikból: [link]
Nem viccnek szánta a fórumtárs.(#61197) AMD Power: Pontosan.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #61199 üzenetére
Ez egyértelmű, Magyarországon sokkal több, és sokkal drágább autók vannak forgalomban, mint amit a gazdaság, illetve az emberek anyagi helyzete megengedhetne magának. Egy ismerősöm is osztrákban dolgozik 2 éve, de most veszi a 3. autóját. Saab 95 ~1,5millió ---> Mazda 6 MK1 2007 2L Dinyó ~2millió ---> Mazda 6 MK2 2012 2L Benya ~4millió. Ez utóbbit már hitelre. Háza meg még nincs. Értem én, hogy minden héten hazajön, és nem árt egy komfortosabb autó, de az összes pénzét erre költi...
(#61200) beg: Erről beszélek. 1 millió km-t is elmennek ezek bőven, csak oda kell rájuk figyelni. A kasztni előbb elrohad, mint a motor. Az F Astra is olyan, mint a Stift, simán elmenne a motorjuk 2-3 kasztniig. Mondjuk nekem még a 8 szelepes van, ezt tényleg nem lehet kinyírni, pedig közvetve megpróblom. Remélem ez a szerviz most beválik, és akkor szépen apránként rendbe tudom hozni a kicsikét.
A barkasz hangért meg köszönet. Én simán traktornak mondom.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #61203 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, de én szerencsésebben helyzetben voltam/vagyok, mert itthon történt velem. De én most házra spórolok, és amíg lehet, addig taposom az öreget.
(#61204) Declare: Totalcaron pár éve az akkori új Fiesta tesztjében mondta el Vályi, hogy a Ford 200.000km-es élettartamot adott meg arra az 1L-es, turbós motorra. Bizonyíték. Az hogy a többi gyártó ezt így nem közli, az saját szegénységi bizonyítványuk.
Az öreg szívó-benzinnél akkor van szükség motorgenerálra, ha a motor életében volt/ak olyan periódus/ok, amikor nem vigyáztak rá (nem volt meg a 10k-s olajcsere stb...). Ha rendesen karban volt tartva, akkor örökélet + 1 nap. Ismerek olyan Stiftet, ami bőven túl az 1 millión. De olyan E60-as 530D-s BMW-ben is ültem, ami túl volt az 1 millión. Az utóbbinak csak a kereke törött ki a helyéről a gányolások miatt. Tehát vannak az újabb autókból is olyanok, amik nagy futásteljesítményre képesek, csak mocskos ritkák. Jelenleg ha új autót kéne vennem, akkor max. Mazda Skyactive 2L-es szívót mernék. A többiben nem bízom.(#61207) AMD Power: Kinézek az ablakon, és tele a lakótelep max. 5 éves autókkal, amik hónapok óta oda parkolnak, tehát panelszökevényeknek vannak ilyen kocsijaik. (Skoda SuperB, BMW 5, A6-os Audi stb...) Hajam égnek áll.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Declare #61211 üzenetére
Ez. Egy Totalcar nem kamuzhatja, hogy mit mondott a gyártó a motorrol.
A turbó nem ördögi eszköz, de ha egy ezres motor 100+ LE lesz a turbó miatt, akkor nincs az az anyag, ami ezt hosszútávon jól bírja, tehát ha vigyázol is a motorodra, akkor is töredék idő alatt szétmegy egy szívó-benzineshez képest.
Turbó nem azért van, mert olyan hű de jó. Hanem mert a legtöbb fejlett országban arra törekszenek a törvényhozók, hogy minél kisebb köbcentid legyen, és minél környezettudatosabban élj. Na de az embereknek szüksége van a nagy teljesítményre, akár klíma mellett is. A gyártók erre kitaláltak egy olyan megoldást, hogy minden kávédaráló méretű motorba beledobnak egy kis turbót, hogy a teljesítménye combos legyen, de még ne kelljen utána irdatlan költséget fizetni. Magyarországon még ebből nem lenne gond, de egy skandináv országnál már elég nagy anyagi vonzata van annak, ha nem vagy elég környezettudatos, ráadásul ha nem lenne drága, akkor is inkább minél jobban erre törekszenek, mert ilyen a felfogásuk.
Ugye Norvégiában 2020 után nem lehet új autót forgalomba hozni benzin és dízel motorral: [link]
De már a németek is kezdenek kacsintgatni errefelé, és a többiek is követni fogják idővel.Turbó addig jó, amíg van mögötte vas is. De akkor is plusz hibalehetőség, és az egyik legnagyobb költségű alkatrész. Ettől függetlenül van jó oldala is, de szvsz. több a rossz, főleg kis motornál.
MÁS: Kész a verda. A lengéscsillapító csere nagyon érződik, de fékezésben nem teljesen frankó. Holnap benézek, hogy tudnak-e mondani valami okosat.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
Váltószoknya cseréjekor felléphet komoly probléma? Találtam egy leírást, miszerint a váltókart kell kiszedni, amihez elég egy stiftet kihúzni. Ez ennyire egyszerű lenne?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz zolmesz #61258 üzenetére
50k az elsőre nagyon sok. A 34k-s ajánlat is egy elég komoly minőségű lengéscsillapítót takarhat. A 26k-s hátsó is elég korrektnek tűnik, de az enyém csak 21k volt (Trw talán). Nekem a fékekkel együtt volt 16k a munkadíj, amiből a fékek javítása volt 10k körül, de ez vidéken volt. Ha pesti vagy, akkor a felsorolt munkadíjak korrektek, de vidéken már drágának számít.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61303 üzenetére
És ha mindig úgy fog, hogy az elején szinte semmit, majd ha megtaposom, akkor gyönyörűen megáll?
Ilyen volt eddig is, és most a hátsó fék felújítása után is.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én se szeretem a műszerfal fejelgetős féket. Egy Octavia VRS-sel jártam úgy, hogy képtelen voltam normálisan megállni vele. Mondjuk csak pár utcányit próbálgattam, de szerintem hetekbe telne míg megszoknék egy olyat. Ettől függetlenül a kocsimé már túl parasztos.
A váltón jól szórakozom, főleg ha asszony próbálja nagyobb sebességből egyesbe visszarakni. Szegény rendesen ráhajol, és erőlködik, mintha wc-n ülne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz mohabá 007 #61339 üzenetére
Nem tudom nagyon jól. Reménykedtem benne, hogy a fékek javításával változik a dolog, de gban kolléga felvilágosított, hogy ez sajnos ilyen, és nem fog változni.
Egy szakinak lehet, hogy egyértelmű, de egy laikusnak nem feltétlenül.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
5 ajtós coupe? Ez eléggé ellentmondásos. Új Calibra tényleg kellene, főleg az az R8 koppintás tenne jót a márkának, de 5 ajtósban már nem Calibra lenne a neve, hanem inkább új Insignia.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #61468 üzenetére
Ennyi pénzért egy Mazda 6 kombi kétezres szívó-benzin + E46 M3 patika játszósnak.
(#61480) Lauda: Hátsók lecsukva, TV befektetve? Mekkora TV ez, hogy még az első ülést is ki kell szedni? Vagy projektor + feszített vászon?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
De amikor dobozban van, akkor is vagy a pofájára vagy a hátára van fektetve. Ha már használtad, akkor csak állítva? Én hűtőt is elvittem vízszintbe, aztán hagytam egy napot pihenni, és még mindig megy, ~6éve.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #61605 üzenetére
Jut eszembe, Németország. Ha esetleg onnan vásárolnál, akkor több esélyed van jó üzletet kötni. Nagynénémék nem rég vettek 400€-ért egy tip-top fóka 1-est. Ez elég extrém példa, de ettől függetlenül, ha jártas az ember odakinn, akkor mocskos jó áron lehet vásárolni "öreg" autókat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Markizmark #61614 üzenetére
Nekem az előző olajcseréig engedte az olajat, de a legutóbbi óta (5500km), nem vettem észre fogyást. Eddig úgy gondoltam, hogy cserélgetem majd a tömítések, de most elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #61635 üzenetére
Erről vitatkozhatnánk, bár a kétlábút és se cserélném le senkire, de a képen látható jóval többet ér a G Astra-nál. Jut eszembe G Astra, G pont a G Astrán... Na jó, eltolom a bringát erről a témáról...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Calogero #61772 üzenetére
Tehát semmi sem szabályozza ezt? Az még oké, hogy nem vagyunk kötelesek feltenni képet az autónkról, de ha felteszünk, akkor nincs valami szabály rá, hogy másét nem szabad? Ez egy ajánlattétel, vagy legalábbis annak tűnik, mert oda van írva az ára. Tudomásom szerint ilyen esetekben oda kellene biggyeszteni egy "a kép csak illusztráció" feliratot. Mások is kiírják ezt (nem hahu-n, hanem ezer más helyen), mert gondolom félnek a pereskedéstől.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Egyhapsi #62132 üzenetére
Nekem ezt kb 1 évig játszotta a régi akksival. Az újjal már nincs ilyen gondom.
Más: (F Astra, 1.6i caravan) Apró gázadásnál enyhén lökdös az autó, aztán ha picit jobban lenyomom, elkezd ugye megjönni a hangja, és elmúlik a lökdösés, folyékonyan halad tovább. Eddig ezt csak 2-esben csinálta és csak hideg motorral. Most meleg motornál is, 2-ben, 3-ban, 4-ben...
Ötlet?[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖