-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
válasz ldn218 #95863 üzenetére
Nem vették észre? Azt nem nehéz észrevenni, hogy megakad és nem lehet tovább csúsztatni. Ezen a pontom mögé kell nyúlni és gyönyörű szépen bele lehet csúsztatni a helyére. Aki viszont ezt a szűrőt tette be az inkább úgy gondolta, hogy megoldja izomból...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Drughi
addikt
válasz ldn218 #96217 üzenetére
Én egyelőre csak nézem a kínálatot, ísmerkedek a típussal.
Megnézni még nem néztem egyet sem, amíg nincs a kezembe az az összeg amit rá tudok fordítani.Ha majd eljön az ideje akkor szeretném az időt és a pénzt tényleg csak a legmegfelelőbb típusra szánni, nem akarok heteket, hónapokat és sok pénzt a keresésre költeni.
Mivel itt Nyiregyen gyér a kínálat, valószínűleg fel kell majd menni pestre 1-2 alkalommal, de hátha akad majd értelmes példány 100km-en belül is.
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96218 üzenetére
G-n nem a ködbeli póver a lényeg, nyilván mivel sárga az izzó meg lentebb is van fizikailag, ha úgy jövök haza este, akkor tényleg szépen még a köd alá világít és nem ömlik ki a könnyem mire hazaérek, ez plusz.
A legjobb, hogy mocsok széles sávban teríti a fényt. Éjszaka, mikor a vadak imádnak ugrabugrálni tompított mellett ezerszer biztonságosabb így jönni, jobb és bal is látok minden, tompított ugye balról eleve hiányos, refi meg úgyis messzire lő. Jó, tudom, nincs köd. Más autó se, ennyi hadd férjen bele. Én főleg erre használom.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96587 üzenetére
Én azt mondom te egy hihetetlenül szerencsés ember vagy Ennél még a fapad szívóbenya Astra is megevett 3-szor több cuccot. Sőt szerintem az általam ismert bármilyen kocsi megevett több alkatrészt. Szerintem még a biciklik is.
Céges flotta áll pár száz autóból abból merek ennyire arc lenni, nameg a baráti kör is...
Ami nincs az nem tud elromlani. Egy tényleg ékesített szívóbenya egyszerűen annyival kevesebb tipikus problémaforrást ad, hogy tényleg kell egy atom balek onnan és egy annyira szerencsés, mint te eminnen, hogy boruljon a matek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96590 üzenetére
Ó dehogynem, amit írtál extrémen kevés probléma, sőt, igazándiból konkrétan hihetetlen is, hogy egy stabpálcát nem kért még az az autó, se semmi mást.
Konstrukciós hibákat te ha arcon pörögsz sem fogsz tudni a vezetéseddel megfogni. Se azokat a dolgokat, amik tönkremennek, mert egyszerűen x km után el fognak kopni. Magasnyomású, befecskendező rész, stb. Nyitogathatod te a motorteret, felnyitok én neked akármit a parkolóban, kíváncsi vagyok mit mondanál meg a motorról. Sokat nem, olyan komplex az egész.
Faterék többnyire autószerelő másodvégzettséggel gurulnak, milliós km-el a hátuk mögött, csakis MOL-nál tankolnak, 2 kézben vannak a kocsik. A flottát a kezelő visszadobta a Rangerekből, mert olyan sz@rok voltak, hogy 2 javítás között volt, hogy a szervizudvarból nem bírtak eljönni.
Amit írsz az még a zöldséges merciknek is becsület lenne, nem még egy mai TD-nek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96601 üzenetére
Elfogadom, csak neked is el kéne azt amiről beszélek.
A második bekezdéssel megint az a baj, hogy semmilyen háttérinfónk nincs. Van egy olyan tippem, hogy nem egymás seggében vezettétek le ugyanazt a km-t, ugyanúgy
De engedjük el tényleg, amikor egy flottaüzemeltető ledob pár száz autót 1 éven belül, azt nem azért teszi, mert a sofőrök rosszak. Talán ebben egyetérthetünk
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz ldn218 #96743 üzenetére
Mindenképp szedje le a kárpitot az ajtóról. Típushiba, hogy a hangszóró szigetelése elrohad és azon keresztül folyik be végül a víz. Emellett így tudja a teljes belső szigetelést és az alsó kifolyókat is ellenőrizni. Ha itt minden rendben de még mindig beázik, akkor menni kell tovább.
ツ Headphones on - World off
-
zgospel
őstag
válasz ldn218 #97010 üzenetére
Gondolom te szedted le a gumit, ugye? Vagy már így találtad gumi nélkül? Ha utóbbi, akkor azt a 3 sárga patentot szedd ki, a gyári gumitömítéshez jár ez a 3 patent is, kb 10 másodperc berakni az újat.
Én nem rég cseréltem, mert el volt szakadva a gumi. Cromaxban kapni: "függőleges gumitömítés B oszlopra" a neve, kb 5 ezer Ft darabja.Amúgy azt nem írtad, hogy hol ázik be? Hol látod?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
,
addikt
válasz ldn218 #97369 üzenetére
Pedig a váltóolaj szintjének az ellenőrzése az elő van írva, azt ellenőriztetni kell bizonyos időközönként.
Nálam mondjuk nincs elhanyagolva az autó, minden időben cserélve van, ahogy a kézikönyv írja, de inkább még hamarabb.
Volt, hogy egyik héten is volt olajcsere a motorban, meg a másik héten is. Igaz közben levezettem vele majdnem 5ezer km-t . -
,
addikt
válasz ldn218 #97376 üzenetére
Az autó kézikönyvében. Nekem azt írja, hogy 2 év/30ezer km-enként kell ellenőrizni a váltóolaj szintjét. Persze tudom sokan nem hogy ezt nem nézetik meg, de még fékfolyadékot se cseréltetnek, olyan szinten nem érdekli őket az autójuk (pedig a fékfolyadékon még az életük is múlhat akár).
Ha annyi hiányzott belőle, és még úgyse volt soha cserélve, akkor persze hogy érdemesebb már kompletten cserélni az egészet, mint hogy még egyszer ugyanannyit rátölteni.
-
Ferrari fan
tag
válasz ldn218 #97859 üzenetére
Pont most nézem én is, a "GM olajat ne használd"...Hmmm Hmmm merész kijelentés....miközben ki tudja hogy volt előtte használva és karbantartva a kocsi, csak most hogy kap egy kis törődést tisztul a rendszer stb...Majd az új olajjal kíváncsi leszek lesz e különbség ugyanennyi km után.
-
peet137
tag
válasz ldn218 #103363 üzenetére
Nekem ugyan nem ez volt a baj vele, hanem a vákuum gomb, ami a tengelyt mozgatja, amin a kis terelőlemezek vannak, de én most kérdeztem utána a szivosor felújításnak, kB 90 rugó a cucc, sztem annyit nem ér a dolog. Ugyanez a motorkód, z16xe1. Én találtam 28ert bontott szivósort, sztem az elég jó ár érte. Amit én rendeltem, az elég jó állapotú, nem lóg benne a tengely, jó a vákuum gömb is, csak ki kell tisztítani. Bár én nem terveztem az egész sort kicserélni, csak azt a gömböt.
-
peet137
tag
válasz ldn218 #103366 üzenetére
Én is a Péceli céget hívtam, ők mondtak 90k-t. Én azt sokalltam érte, h tomiteseket cseréljenek benne. A 67 az utángyártott? Az elég jó ár érte... Mondom, nekem a sor hibátlan, azért sokalltam a felújítás árát, ha komoly baj lenne vele, az nyilván más tészta. Én is most locsoltam el rá 200 rugót, egr csere, toronycsapágy, első telok, termosztát, meg a szokásos éves szerviz. A toronycsapágy csak a rozsda miatt volt cserés, neccesen nézett már ki nagyon, a telo meg nyilván nem jött le róla ugyanezért, úgyhogy annak is menni kellett. Sachs lett, az jó bolt volt.
-
peet137
tag
válasz ldn218 #103405 üzenetére
Azért majd ha ezen túl leszel, osszd meg a tapasztalatokat, légyszi', kíváncsi vagyok a végeredményre.
A membrán melletti "elektronikán" melyiket értette, ezt nem tudod? A szolenoid, ami nyitja-zárja a membrán "körét" a szívócső felől, vagy a pozícióérzékelő elektronikát?
Nálam ha az időjárás is partner lesz du, meglesz a vákuumgömb csere, majd jelzem a végeredményt[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
válasz ldn218 #103424 üzenetére
Nah, zsír, várom a hosszútávú tapasztalatot. Én meg ma kicseréltem a mozgató gömböt. Kellett hozzá némi nőgyógyászati véna de végül sikerült a helyén kicserélni. Nem volt egyszerű, egy valag csatit le kellett húzni... De most ha rárúgok a pedálra, akkor szépen elfordul a rudazat, és vissza. Hibakod törölve, meglatjuk, mi lesz hosszútávon.
Egy kerdes: frissen összerakva, ha felnyomtam a fordulatot 4-5000 közé, amikor visszaejti a fordulatot, van egy ilyen sziszegő hangja. Mint a lefújószelep. Ezt csak nyitott motorháztetővel hallottam, menet közben nem tűnt fel. Ez normális? Van a gömb mellett egy megkerülőszelep, sztem annak a hangja volt. -
peet137
tag
-
peet137
tag
válasz ldn218 #103444 üzenetére
A kis trapéz formájú kivehető műanyag biszba**okra gondoltam, mint persely, amik vezetik a tömítéseket a "torok" mellett és amin átmegy a tengely. Arról írtad - ha jól emlékszem - hogy az összes perem le van törve. Félre ne érts, nem kötekedem, kíváncsi vagyok Szakmai ártalom
Az EGR járatok lassan nekem is esedékesek lesznek, tavaly néztük őket a szerelővel, akkor még nem voltak gázosak, de az EGR döglött volt, azt idén cseréltük, most frankó, nem rángatózik bizonyos fordulaton.
Lecsekkolom majd a többi videót is, főleg az EGR csatornákét... -
addikt
válasz ldn218 #103514 üzenetére
Hát ez már füstölt szal nem hiszem, h egy vezeték visszaforrasztás segítene
#103515diablo1984
Ezt értem - elektromos szakmám is van - de mi lehet az oka, h csak úgy kapja a feszültséget? Most maga az önindító sz@r vagy honnan kap "csak úgy" áramot? Mindegy, felújíttatom a másikat és majd meglátom.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
bul07
nagyúr
válasz ldn218 #103548 üzenetére
Azért a latyak meglepő helyekre is be tud fagyni nem hogy a kézifékhez
Nekem konkrétan az indító motoba fagyott bele a latyak (F Astra), meg se moccant még a behúzó se, 2éves korában
5m és egy motor átfordulás elég volt hogy betolásra beinduljon, aztán mentem vele hogy felmelegedjen és utána pöcre indult mint előtte isÍgy télen egy zsír új kocsi esetében is befagyhat a kézifék ha olyanok a körülmények
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
diablo1984
veterán
válasz ldn218 #103558 üzenetére
Nekem 10 év alatt 1x fagyott be a kézifék teherautón(bal hátsó) , elindulás után éreztem, hogy árulás van, nem volt leállósáv az autóúton, mire megálltam már izzott a tárcsa és az abs jeladó égett.
De ettől nem szoktam le a kézifékről teherautóban, személyautóban többnyire sebességben hagyom, bár láncos vezérlésnél ha lejtoőn vagy emelkedőn áll az nem szerencsés, mert nyúlhat a lánc. -
peet137
tag
válasz ldn218 #104322 üzenetére
Ezt eddig még nem néztem. A kipufogóval nem nagyon foglalkoztam, mert ránézésre kb 3-4 éve lehetett cserélve max, csilli-villi állapotban van, a hátsó lambda szondát cseréltük, még célszerszám sem kellett hozzá, simán kijött egy villáskulccsal. Ezt amúgy hogy tudom kideríteni? Betömöm a kipufogót és ha lefullad, akkor oké? (ez nyilván poén volt)
-
peet137
tag
válasz ldn218 #104325 üzenetére
Mi volt az alaptünet, amiért nekiálltál?
Nálam a tavasszal volt EGR csere, szívósor tisztítás, csak sajna a blokkon lévő kis lemez mögötti rész elmaradt, mert elfelejtettük... Aztán most nyáron cseréltem a twinport gömböt, mert annak a pozíciójeladója is hibát dobott, szétszedtem, tényleg szakadt volt benne a membrán, gondoltam, emiatt volt a "fals" is, de sajna nem (vagy nem csak) emiatt volt. Ráadásul a check engine is pár napig megvan, aztán kimegy és csak több országút (nagyobb fordulat) után jön vissza. -
peet137
tag
válasz ldn218 #104327 üzenetére
A fogyasztásom nekem is magas kicsit, most olyan 9-9,5, de ebben most épp nagyon sok a város, plusz írtam a rángatást is.
Ne is írd le, én is megnéztem, mennyibe kerül(ne ha lehetne kapni egyáltalán), a végén vettem egy bontott szívósort és azét használtam fel (az "új" szívósort meg eltettem jobb napokra ). Kipróbáltam először csak vákuumgenerátorral a kis gömböt, utána meg bemelegítettem a verdát miután feltettem a helyére a cuccot és rárúgtam a pedálra, a rudazat meg ügyesen kitért végállásba, aztán meg vissza . A régi gömb semmit nem csinált már, csak sziszegett erre a műveletre. Plusz a hozzá tartozó hibakód (p1112-61) is megszűnt, már csak a 0171 jön-megy.[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
válasz ldn218 #104340 üzenetére
Műanyagiparban dolgozom, nagyjából képben vagyok, hogy lehet egy ilyen anyagot "kezelni", de sajnos a fizikai/kémiai öregedés ellen a melegítés csak minimálisan segít... Persze, egy próbát megér, de egyszerűbbnek tűnik "elpusztítani" a membrán házát és darabokban kiszedni, kisebb az esély, hogy megsérüljön a szelepfedél.