-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
üdv nektek!
olyan kérdésem lenne, hogy astra G-s szériában 1,7literes dízel motorból volt isuzu és opel motoros technika is?mert én úgy tudtam eddig, hogy az 1,7 literes az mind isuzu motoros, a 2.0 literes, az meg opel, dehogy volt-e 1,7L-es opel motoros is, azt nem....
segítsetek létszi!
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #14567 üzenetére
györössy, szigeteletlen oldal? jó a felni, remélem nekem is telik majd egy szett 16-osra, dobna kissé a passaton! majd meglátjuk, hogy hogy lesz, egyenlőre a tieden is elgurul, főleg, hogy a rajta lévő gumikban még 10ezer se nagyon van.....
bocs az opelosoktól, csak Jani képéhez szóltam....
-
diablo1984
veterán
sziasztok
2004es 1.9-es cdti vectrában hogy lehet előhozni a board computert? kollegával most látunk még ilyen vectrát, nyomogattunk mindent, de nem találtuk! vagy menni kell vele és akkor érhető el? durva, hogy minden klímás cuccost meg mindent szépen be lehet lőni, ezt meg nem találjuk.....
jah, a régebbi középkonzolos, nem az egy tekerős változat....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
úgy néz ki, hogy vectra c tulaj leszek, valaki van itt aki tud BC-t programozni a gépsasba? a gyári rádión van ilyen gomb, de megnyomva, a mértékegységet, ilyesmit hoz elő, fogyasztási adatokat nem!
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #24847 üzenetére
5000nél már bármelyik dízel füstölne, de én verném agyon egy döglött macskával azt az ember aki 5000ig forgat el egy dízelt!
a kérdező meg tényleg nincs tisztában a dízel és benzines fogalmával, csak a megbuzizott külsejű astra csábította be! jó tanács, ezt ne vedd meg, az esetek többségében ezekből a belet is kitaposták, kívülről vagány, de a műszakit ezekre venni szokták ennek megfelelően technikailag egy hulladék(tisztelet a kivételnek)
szerk: bár ez ilyen olcsó jános kinézetű, így valszeg csak egy átlag kinézetű astra narancs dísztárcsával és széthajtott motorral.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
de technológiailag a hátsók függetlenek(nem tudom, hogy az abs jeladót meghülyíti-e a más fordulatszám érték, vagy megszokja), így az elvileg bármennyit is foroghat nem befolyásol semmit! a hajtott kerekeknek már jelenthet gondot a más méret!
de itt nem erről van szó, én tengelyenként más méretről, a kérdező meg a tengelyenként más márkáról beszélt.
-
diablo1984
veterán
gm 5w30-as olaj megfelelő egy 150lovas 1,9-es vectra c-be? 10-15 ezrenként csere lenne.....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24939 üzenetére
én azt olvastam valahol, hogy a 120 lovas 1,9eseket lengyelben gyártják, a 150 lovasok az olasz motorok! de gyakorlatilag a fene tudja, hogy így van-e.....
-
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24957 üzenetére
és minegyik 1910ccm-es?
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24959 üzenetére
a 16 szelepes 120-as, az lehet a 150es butítása, a 8 szelepes butítmánya meg a 100 csikkó! valahol tényleg azt olvastam, hogy a 120-asok(gondolom a 8 szelepesek) az opel lengyel gyárában készülnek, a 150-es(gondolom így a 16V-s 120-as is) meg eredeti fiat/alfa motor olaszbúúúú. de jó kérdés, hogy mennyire lehet így gondolom az opel nem így hírdette ezeket, hogy van egy lengyel motorunk olcsóér, meg van egy olasz drágábbé, a német kasztninkba....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24965 üzenetére
programozható, így 150-es! forgalmiban mennyi ló van?
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24968 üzenetére
akkor nincs átverés, a tied dtj, csak 150-es program van rátöltve, de csak 120lóért fizeted az adót, a biztosítást, tehát örülj neki! 120 lovas dth meg nincs.....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #24971 üzenetére
forgalmi alapján kellett volna kötnöd, elég ha a forgalmiról tolsz egy másolatot, hivatkozva rá, hogy nem 150 ló van benne.....
-
-
diablo1984
veterán
válasz KillHates #24991 üzenetére
az autó az nem jó befektetés, a dízel használt meg egyenest pénznyelő! de már több mint 10 éve dízeleim voltak csak, szeretem, hogy mennek mint állat és közben jó a fogyasztásuk. a vectra előtt egy passatom volt, na azzal csúnyán megégettem magam, 5 év alatt ráköltöttem khm, nem keveset! remélem ezzel az opellel nem járok így......
-
diablo1984
veterán
válasz KillHates #24997 üzenetére
jah, a gazdasági totálkár azért jelentős értékcsökkentő tényező! szépen megcsinálták, minden a helyére került vissza, minden ki lett cserélve, amit ki kellett? mondjuk hosszú távon a csaj gazda sem gyilkos, rövidben tudnak durva dolgokat csinálni egy hideg motorral, jájjj!
én próbáltam sérülés mentes autót venni, azt hiszem sikerült is, bár sötét kékben nem a legszebb a vectra, de legalább egy rozsdapötty sincs rajta, szemre javítva sem volt! 200ezer lesz benne 700km múlva, vezetett szervízkönyves, de ami a durva, hogy a sima recés gumi kormány durván tud kopni, látszik, hogy 9-12 óráig használta a gazdája, a többi részen semmi kopás, ott gyalu(biztos gyűrűs kéz, de a fene lerohasztotta volna róla)! mind1, vagy veszek bele egy bőrös kormányt, vagy bebőröztetem és akkor nem fog ez sem zavarni!
-
diablo1984
veterán
válasz Nem3sys #25002 üzenetére
96-os rácsos passat kombi, 1,9TDI, a 90 lovas elpusztíthatatlan fajta! na ezt az állítást tudnám cáfolni, mert az előző gazdájának sikerült ez a művelet. kezdtem a fékek felújításával,(tárcsa, betét, összes fékcső, féknyergek, abs jeladók), futómű(összes szilent, talpas, toronycsapágy, 2 hátsó teló, 4 rugó-2 hátsó törött volt-), utána jött a hideg zuhany, pest oda-vissza kör alatt(kb 500km) kievett 4 liter olajat a blokkból(fél éve vettem, csak nem mentem messzire vele(tapasztaltam, hogy csípi, de ősszel vettem, azt hittem, hogy szezonális...), utána jött a komplett motor fejújítása a-z-ig, az volt 5 éve 4 kiló, következő évben önindító és turbó......
egy vagyont költöttem így rá, kasztnija eddig jól bírta, de idén tavaszra megjelentek rajta az első fecskék(rozsda) és a tököm tele lett a 17 éves szarommal és eladtam, míg el tudtam. volt most a motorjában 35ezer km, ment is mint a távirat,(román tenger 4 ember+fullosan telepakolva végig klímázva, taposva végig, 5,5liter/100), de nem akartam a kasztnira is még ráverni 3 kilót, utána meg kezdhettem volna elölről mindig.....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25004 üzenetére
jaja, így igaz, de addig kijelzi, azért érdemes a hiba elhárítása után töröltetni! meg azért is, hogy aktív-e még a hiba, vagy már minden okés....
hupsz, vegyük úgy, hogy ezt a kettő postot egybe írtam....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Nem3sys #25007 üzenetére
a motoron kívül a többi okés, tisztában vagyok vele. először azt hittük, hogy szelepszár szimmeringnél megy el az olaj, vettem is hozzá egy komplett szettet és egy hengerfej tömítés szettet, nekiálltunk, hogy megcsináljuk, ártani nem fogunk vele, mikor a hengerfej lejött láttuk meg a valóságot, az összes hengernek válla volt, egyenletesen kopott! én 245e km-el vettem, de hogy valójában mennyi volt benne, az jó kérdés! az biztos, hogy az összes kopó cucc még gyári alkatrész volt benne(11 éve jött németből), tehát ha cserélték is, akkor szakszervízben gyári cuccot bele, valszeg az első magyar gazdája csak lehasználta és szart sem költött rá! elől még mindig a gyári teló volt alatta, most is mikor eladtam, még értékre mindig hozta az új szintjét, de minden mást cserélni kellett.....
úgyhogy elhiszem, hogy sok volt benne, de 800e? az b.szott sok, inkább azt gondoltuk, hogy a magyar gazdi 6 év alatt belevert valami teszkós olajjal 200ezret longlifeba.....szar kenés, nagy kopás, bár a csapágyak nem voltak megkopva, csak a henger....
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #25016 üzenetére
ha neked jó, akkor rápróbálhatjuk a vectrára holnap délután, vagy holnapután, mert holnap reggel az okmányirodában intézem a rendszámot, utána szervíz, komplett vezérlés, olaj, szűrők, szíjak cseréje, remélem délután elkészül és utána rákacsinthatunk!
ez az ncdc 2013 fejegység gondolom nem eszi az mp3-at, nem? navira magyar térképeket nem lehet hekkelni? van hozzá német, dán és svéd..... az karcsú....
satyátó: bárki, akinek van egy ilyen kütyüje, akár seth is!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz satyátó #25029 üzenetére
ha a hibakód továbbra is aktív, akkor nem biztos, hogy az új jeladó szar, csak lehet nem az volt a baja, amint írták, hogy akár kábel is lehet valahol. ha úgy vállalta a szerelő, hogy ő mondta, hogy ezt kell cserélni és jó lesz, akkor az ő hibája, ha még mindig aktív a hiba, ha te vitted oda, hogy a gép azt dobta, hogy a jeladó a baj és cserélje ki, ő kicserélte, de továbbra sem jó, akkor a te sarad.
ezért kell olyan helyre vinni, ahol olvassák és javítják, ott egyértelműen már a hibátlan autót tudod átvenni, hibakód mentesen.
-
diablo1984
veterán
válasz satyátó #25045 üzenetére
ha elmúlt és visszajött, akkor bizony aktív még a hiba, és valszeg kontakt hiba, vagy kábel kopás, stb, van amikor jó és van amikor nem! kábeleket érdemes letesztelni, megnézni, hogy nincs-e valahol kidörzsölve, megtörve, csatikat széthúzni, kontakt spray-zni! valahol csak ott van a hiba, így valszeg már nem a jeladó....
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25062 üzenetére
és így mennyi paci, hanyas váltó?
satyátó: egyáltalán nem biztos, hogy a jeladó a rossz! most a csórikámmal kiszedeted, rakatsz bele egy másikat és ugyanúgy szar lesz lehet! utána azzal is mégy majd vissza hozzá? még mindig a kontaktos csati ill. a kábelhiba ami esélyesebb. mi az esélye annak, hogy a te jeladód után az új is szar?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz KonzolKartel #25068 üzenetére
gondolom amolyan chip tunning szerűség! átírták, vagy a gyárit frissítették? mert az opelnál nem hiszem, hogy lovakat raknának bele még.....
kevés volt a 150 ló ahhoz a kis kasztnihoz?