-
Fototrend
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok! Segítséget kérnék, szeretném törölni a paypal accountom. A bankkártyát már eltávolítottam, viszont a számla zárásánál azt írja:
"Teendők a számla megszüntetéséhez:Számlakorlátozás feloldása".
Ez nem tudom mit jelent. A Resolution Centerben volt egy panasz, az aliexpressen, megint átb@szott egy nyomorék ferdeszemű. Eddig pont ez volt a Paypal lényege, ha átverik az embert, visszaszerezhető a pénz. Itt már ez sem játszik. A Paypal az eladónak adott igazat. Ez egy autóalkatrész volt amit vásároltam egy adott autóhoz, amit kaptam, az viszont köszönőviszonyban sincs azzal ami az autóba való lenne. Innentől kezdve nincs értelme hogy legközelebb azzal fizessek, mert már ezen keresztül sincs semmiféle védelem. 16 éves regisztráció volt
-
válasz
Ricsii2001 #48742 üzenetére
Általában nem gond az ékezetes, lehet úgyis beszélni velük hogy tolmácsol egy ismerős
-
Ricsii2001
tag
Hát, az nagyon izgalmas telefonbeszélgetés lesz, tele ékezetes karakterekkel a nevemben, a lakcímemben, mert gondolom ezek alapvető kérdések lesznek.
És csak Angol nyelvű support van? Nincs Orosz, esetleg Német? Velük jobban szótértenék.
Mert ha nincs, akkor ez valószínűleg offos. Esély nincs arra, hogy az ügyintéző beazonosítsa a "Nyíregyháza" várost, vagy hogy helyesen leírja a vezetéknevemet. Soha az életben nem hallott erről a településről, valamint a Magyar ékezetekről, ráadásul nem is nagyon beszélem a nyelvet. -
válasz
Ricsii2001 #48740 üzenetére
Telefonon lehet intézni, más mód nem használható, ki tudják kapcsolni, kérni fognak információkat a fiókkal kapcsolatos adatokból, angol a kommunikációs nyelv.
-
Ricsii2001
tag
Sziasztok!
Sajnos egy olyan problémába ütköztem, hogy még sok-sok évvel ezelőtt bekapcsoltam a PayPal fiókomon a kétlépcsős azonosítást a hitelesítő alkalmazás segítségével. Azonban azóta már nincs meg a hitelesítő kulcs.
Azt szeretném megkérdezni, hogy hova tudok fordulni ezzel a problémával segítségért? Vagy egyáltalán van remény arra, hogy ezt feloldják?
Igazából csinálhatnék egy újat is, mert nem volt rajta semmi pénz, csak sajnos a telefonszámom ahhoz a fiókhoz van társítva. Nekem az is elég lenne, ha törlik a meglévőt, hogy felszabaduljon a telefonszámom, hogy újat regisztrálhassak. A régi jelszavát ismerem, az email címéhez hozzáférek, azonban a kártyával már nem biztos, hogy rendelkezem, mert nem emlékszem, hogy melyik kártyám lett hozzátársítva (tehát hogy a jelenlegi, vagy pedig a már lejárt, de szerintem a lejárt).
Köszi a segítséget! -
-
válasz
chris0000 #48735 üzenetére
Miben fogad pénzt az akitől veszel és mi lesz a pénzforása, kártya vagy egyenleg?
Ha Zloty és kártya akkor a kártyát Zloty alap értelmezettre és
mehet úgy, abban a pénz, majd a kártyakibocsátója vált, ha egyenleg akkor vegyél fel PLN egyenlegét aforintosról tégy át annyit ami kell és ez legyen az alapértelmezett egyenleg és mehet Zloty-ban a pénz -
chris0000
őstag
hi. egy kis helpet kérnék.thx.
külföldi trédertől vennék kulcsot, amivel nincs is gond, csak most ezt írja nekem...
értem, h mit ír, de nekem az jó ha PLN-ről váltok EUR-ra a pénz küldésnél, vagy kell vmire figyelnem? thx.
Due to the lack of further interest, the small difference in price and the possibility of it being out of stock, I suggest not to wait any longer and buy it at the price of 1.1 eur per game.
So, please send money to zandalord@gmail.com, send only as EUR, PP suggests PLN but you can click on the currency list and change from PLN to EUR -
z123456z
őstag
válasz
z123456z #48732 üzenetére
Igazából már mindegy is, úgy megijesztettek, hogy töröltem a megrendelést, most onnan is várom vissza a pénzemet. Mondhat nekem bárki bármit, ez a szá...szott PP egy k..van nagy átverés. Törlöm is magam onnan, gebedjenek meg. Én elhiszem, hogy 1000 forintos hajcsattokat, meg 2000 forintos fülhallgatókat szó nélkül visszatérítenek, de nagyobb tételeknél nem a vevő élvez prioritást, itt már másfajta protokoll lép életbe, mint a példák bizonyítják. Nekem ez egy 150 ezres kaland volt, tanulópénz. Mocskos szemét banda.
Mármint PP.
Na sziasztok. -
z123456z
őstag
Na, most már én is kezdem unni magamat, de még egy fontos kérdés.
Megkockáztattam egy viszonylag olcsó visszaküldést ( egyébként számomra ez is rendkívül komplikált, én mindenkit óva intek ezentúl a költséges külföldi rendelésektől, mert nem normális akkor sem, hogy a vétlen vevő kínlódjon ) a fürgefutáron keresztül, UPS ~26 ezer.
De, most jön az 50 milliós kérdés:
Az üsz kisasszony nagyon segítőkész volt, elmondta, hogy amennyiben a címzett nem veszi át, akkor a visszaút költségét nekem számlázzák ki, ami többszöröse lesz az odaútnak! Ilyenkor mi van? Mit fog csinálni PP, ha a kedves amigo nem veszi át valamiért, és visszajön, és rámmérnek még egy 90 ezret? -
z123456z
őstag
Hol írtam ilyet, hogy előre fizessen? Azt csak nekünk, vevőknek kell.
És akkor még egy kérdés: Paypal vásárlói védelem hogy viszonyul a becsapós, hamis termékekhez? Gondolok itt olyanra pl, hogy veszel egy bőrkabátot, aztán kiderül, hogy egy műanyagot kaptál? Vagy jobban kisarkítva a dolgot aranyat veszel és trombita rezet, esetleg ezüstöt kapsz? Ilyenkor is küldjed vissza saját költségen, és majd lesz ami lesz? Ez így működik ilyen esetben is ( most tekintsünk el az értéktől, csak példának hoztam ezeket )? -
Voice24
őstag
válasz
Djuree #48729 üzenetére
Ha visszaolvasol, az esetem nem azt mutatja, hogy alapból a vevőnek lenne igaza. Nem tudom, az eladó hogyan és mivel tudta azt bizonyítani, hogy elküldték a 6 db napellenzőt, mert én nem láthattam a paypalos vitában az eladó bizonyítékait, de én hiába bizonyítottam a fotóimmal, hogy a kapott csomagba nem is férne bele 6 db, nem volt elég, elhajtottak. Az utána következő értelmetlen időhúzás (tegyek hatósági feljelentést, nem jól igazoltam ennek megtételét, mégis jól, de későn) pedig csak hab volt a tortán...
-
válasz
Djuree #48727 üzenetére
Minden olyan vásárlás esetén amikor nem személyesen veszed meg az rizikós. Ha külföldről veszed meg csak a PayPal biztosít vásárlói védelmet, a feltételek linkjeit a 48725 hsz-ben találod. Sok vásárlásom volt és ritkán kellett igénybe venni a PayPal segítséget, de nekem nem volt gond a megoldással.
-
válasz
raziel01 #48724 üzenetére
A PayPal azt adta meg hogy küldje vissza, miután ő már megegyezett az eladóval arról hogy lényegében cserélve lesz.
Mivel az eladó a visszaküldést nem akarja fizetni, akkor az jön amit az előbb írtam hogy visszaküldi a saját költségén számlával igazoltan.
Ha elindult a csomag csak akkor lesz olyan a szituáció hogy kényszeríthető lesz az eladó ennek kifizetésére, vagy a PayPal fizeti ki, de amíg itt van Magyarországon a csomag semmiféle vásárlói védelem nem éled fel. Ezt próbálom elmagyarázni.4. lépés: Amennyiben a PayPal postázásra kéri fel, időben tegyen eleget a kérésnek, ha „Jelentősen eltér a leírtaktól” reklamációt nyújt be. A PayPal előírhatja Önnek, hogy saját költségén küldje vissza a tételt az eladónak, a PayPalnek vagy egy harmadik félnek (a visszaküldés címzettjét a PayPal határozza meg), és továbbítsa a PayPalnek a kézbesítés igazolását.
5. lépés: A végső döntést a PayPal hozza meg (ideértve a vita vagy a reklamáció automatikus lezárását is) a saját belátása szerint, a feljebb megállapított jogosultsági követelmények, az online vitarendezési eljárás közben felmerülő bármely további információ vagy bármely, a PayPal által relevánsnak és a körülmények tükrében megfelelőnek ítélt információ alapján.Ez alapján megtérülhet a visszaküldés díja is, főleg akkor ha más lett küldve, nem az ami ki lett fizetve.
Az hogy a mexikói eladó nem biztos hogy talál olyan céget amelytől ő megrendelheti az itteni csomagfelvételt az elképzelhető, így csak egy lehetőség marad a visszaküldésre. -
válasz
z123456z #48723 üzenetére
Értem, kényszerítse ki hogy előre kifizesse az eladó a visszaküldés díját. Oké. Az eladó nem írt olyat a hirdetésben hogy nincs visszaküldési lehetőség? Az hogy valamiért visszaküldöd a terméket az konkrétan nincs benne az eredeti vásárlásban amire vonatkozik a vásárlói védelem. Azt is írtam hogy visszaküldés esetén két lehetőség van vagy az eladó biztosít címkét, vagy te fizeted és úgy küldöd el, ezn utóbbinál a számlával igazolt összeget kell az eladónak neked kifizetni. Erre lehet kényszeríteni de előfeltétel hogy ellegyen küldve és legyen róla pénzügyi igazolás. Erre kényszerítés a PayPal részéről csak ezután lehetséges, ez most nincs.
Itt olvasható a PaPal vásárlói védelmének tudnivalói.
-
raziel01
veterán
Ebben én is z123456z mellett vagyok. Teljesen abszurd az, hogy ez eladó rosszat küldött és teljesen elzárkózik mindentől. Eleve 100+ ezres termékről van szó, teljesen vicc, hogy a vétlen vevő fizessen még ki 93 ezret futárra, hogy esetleg kapjon vissza valamennyit. Sok embernek nincs zsebből 93 ezre egy 100 ezres vásárlás után. Én se fizetném ki.
Ha meg még sem él a vásárló védelem akkor a termék sem lesz nála meg lóg a levegőben 200 ezer Ft. köszi. -
z123456z
őstag
Hogy hogy hogy? Leírtam. PP gyakoroljon nyomást, kötelezze az eladót, hogy mivel ő b.szta el, vagy küldje ő a futárt, vagy térítse meg nekem az ezzel járó plusz költséget. Közölje kerek perec, hogy ha nem, akkor nix pp. Hát így gondolom. A vállalás nevében is benne van, vásárlói védelem. Nehogy már logikát keress és találj abban, hogy 10ezer kilométerről elqr egy egyértelmű rendelést, és még én fizessek pluszban, hogy csökkentsem a veszteséget? Ezt ugye te sem gondolod komolyan, hogy jó ez így?
-
válasz
z123456z #48721 üzenetére
Vissza fog olvasni, de azt hittem megérted hogy nálad még nem jött el a PayPal vásárlói védelmének az ideje.
Ami az, hogy ha visszaküldöd és még sem kapod vissza a pénzed, akkor fog indulni.
Az utolsó hozzászólásomban megkérdeztem hogy miként is gondoltad azt hogy miként gondolod hogy rendezzék a problémádat.
A PayPal fizesse ki neked a visszaküldés költségét előre és adja oda az eredetileg kifizetett összeget? Vagy ne kelljen visszaküldeni, de adják vissza a kifizettet pénzt?
Vagy hogyan?
Visszaküldés az első lépés, ami után életbe léphet a vásárlói védelem.
Volt már az elmúlt 15 évben néhány dispute a PayPal-on keresztül és mindig visszakaptam a pénzem.
Akkor is működött amikor eladóként egy szemét vevő akart lenyúlni, hogy nem azt küldtem amit megvett, csak épp mindenről volt videóm, képem és tudtam bizonyítani hogy hazudott. Olyan is volt hogy megsemmisült a csomag szállítás közben és a vevő is visszakapta a pénzét és tőlem sem szedték vissza. Szerintem működik a vásárlói védelem az általuk megadott szerződési feltételek szerint, mert azért van olyan is amire nem vonatkozik. -
válasz
Djuree #48719 üzenetére
Annyi a feltétel hogy a fizetés a PayPal rendszerén keresztül menjen és bekerüljön a tranzakciók közé. Csak kereskedelmi tranzakció (paypal g&s) esetén van vásárlói védelem. Erről annyit kell tudnod hogy az eladónak fizetni kell jutalékot és van olyan aki valamiért nem számolja be az eladási árba és külön kéri, tehát annyival többet kell fizetned.
Ha gond van a termékkel akkor indoklásnak kell a hirdetés, termék leírás amire lehet hivatkozni, ha megérkezik a csomag akkor persze kell egy teljes kicsomagolási videó, mert csak azzal tudod igazolni ha nem azt kaptad meg amit megvettél, így kell valami arról hogy mi lett vásárolva.
Ha ide megérkezik akkor majd fizetned kell import áfát, a 27%-os mértékűt és a szállító kérhet eljárási díjat. Aki meg küldi neked annak normális vámolási okmányokkal kell küldenie. -
Djuree
félisten
üdv!
venni akarok valamit facebook csoportból usa-ból.
elég drága cucc, kb. 100k ft.
ha paypal g&s-el fizetek, mik a feltételei hogy működjön a vásárlói védelem?
vagy elég csak a messenger levelezést bemutatni, meg a kapott csomagról videót? aztán ha nem az van benne amit kapnom kellett volna, visszaadják a pénzt?
vagy kell valami hivatalos hirdetés amit be tudok mutatni hogy azt vettem? -
z123456z
őstag
válasz
Voice24 #48717 üzenetére
Undorító banda. Az ég világon semmi sem szól mellettük, nem érnek többet, mint egy eldobható virtuális kártya. Most megkértem őket, hogy tisztázzák az eladóval, ha visszaküldöm neki, elküldi e extra költségek nélkül a megrendelt terméket. Ez esetben futnék még egy kört UPS -szel, akkor nem bukok 150k+-t, hanem kb 30.000 drágább lenne a cucc, még így járnék a legjobban. Csak ebben az a buktató, hogy minden papírnak stimmelnie kell, különben fizethetek megint vámot és áfát. Ezt már letisztáztam dhl-lel. És 3x kellett kereskedelmi számlát kiállítania, mire végre jó lett. De száz szónak is egy a vége, PP egy átverés, nem vagy tőle biztonságban. És annyira komplikált, hogy közönséges halandó segítség nélkül eltéved benne.
-
Voice24
őstag
válasz
z123456z #48716 üzenetére
Egyetértek veled, csak egy ámítás a vásárlóvédelem. Az én esetemnél a bizonyítékaimról egyetlen szót sem ejtettek, ellenben azt kérték, tegyek hatósági feljelentést. Miután ezt megtettem, már az volt a gondjuk, hogy nem az általuk kért módon igazoltam ezt (de könyörgöm, ez Magyarország, itt a magyar jogszabályok a mérvadók). Amikor meg végre megfelelt nekik az igazolásom, azt találták ki, hogy határidőn túl csatoltam be, ami eleve lehetetlen, mert csak nyitott esethez tudok dokumentumot csatolni, ergo a csatoláskor még belül voltam a határidőn. De semmi nem hatotta meg őket, a végső javaslatuk már az volt, hogy forduljak a saját bankomhoz a tranzakció visszatérítéséért. Vagyis ők egész végig csak az időhúzásra játszottak, egyik lépésük sem a vásárlók védelmét igazolta.
-
z123456z
őstag
Eszközük éppenséggel lenne, hiszen egy kereskedőnek legalább akkora szüksége van PP -ra, mint a vevőnek. Sőt. Simán mondhatnák egy ilyen egyértelmű esetben, hogy bizony vissza kell adnod azt a pénzt, vagy nem használhatod többé a pp-t. Csak ez nem érdekük, innentől pedig csak egy ámítás a védelem. Na mindegy, már elengedtem a dolgot, vagyis inkább beletörődtem, kénytelen kelletlen de inkább benyelem az eddigi veszteséget, de senki kedvéért nem invesztálok bele többet.
Köszönöm. -
válasz
z123456z #48714 üzenetére
Erre a szituációra mondtam a visszaküldés díjával szokott gond lenni, hogy akkor sem akarják kifizetni az eladók ha egyértelműen náluk volt gond a teljesítéssel. Ez a rész a PayPal vásárlói védelemben egy szürke zóna, hiszen a vásárlói védelem az eredeti vásárlásra vonatkozik, ez viszont azon kívül van, illetve a finanszírozásról az eladó és a vevő kell hogy megegyezzen, arra nincs eszközük hogy kényszerítsék ennek kifizetésére.
Mivel nagyon drága a visszaküldés, én abba az irányba indulnák el hogy nem küldöm vissza, hanem eladom és ezzel lehet csökkenteném a veszteséget. Vagy lenne nyereség mert drágábban el tudom adni. -
z123456z
őstag
Minden bizonnyal pontatlanul fogalmaztam: eladó NEM AKARJA a visszaszállítás költségeit semmilyen formában vállalni , ezért fordultam paypalhoz. Amit te tanácsolsz az az, hogy akkor tegyek bele még 93 ezer forintot az eddig benne lévő mellé, és az eladó vagy kifizeti vagy nem. De miután ő megmondta, hogy én fizessem, paypal még csak említéstnsem tesz arról, hogy neki kell fizetnie ezt is, így a dolog megfenekleni látszik. Sem eladó sem PP részéről nincs megértés/szándék vagy akármi azzal kapcsolatban, hogy az fizesse a járulékos költségeket, aki hibázott. Én csak egy gesztusként ajánlottam fel az eladónak, hogy annyit átvállalok, amennyiben onnan ide került a küldés. 53 dollárt benyelek, de 93 ezer forintot nem. Gyakorlatilag ha ezt még beletolnám, eladó visszatérítené a PP-n keresztüli vételárat, 109 ezret, tehát a totálisan ráfordított pénzből nagyjából 16 ezer jönne vissza. Hát hülye vagyok, de azért ennyire nem.
De akkor mit javasolsz, mit tegyek? Pár napot kaptam a visszaküldés igazolásra, a chat-et meg holnap lezárják.
-
válasz
z123456z #48712 üzenetére
Megpróbáltam leírni hogy a PayPal vásárlói védelem hogyan használatos, de akkor máshogy fogalmazva írom le.
A B pontodhoz, minden ország esetén úgy működik hogy ha egy onnan vásárolt terméket visszaküldi a vásárló, akkor senkinek nem kell vámot és áfát fizetni, mert a szállítási okmányokon és a vám-árunyilatkozaton közölve van hogy ez egy visszaküldött termék, nem importálás történik.A leírt szituáció alapján.
Nem megfelelő terméket kaptál, reklamáltál az eladónál aki el ismerte a hibát és vállalta hogy küld egy másikat, viszont nem egyeztetek meg a visszaküldés díjának a finanszírozásáról, amit neki kell állnia. Ez lehetséges úgy hogy egy Mo-ról oda is szállító cégnél megrendel egy visszáru szállítást és küld egy címkét vagy te megadod hogy milyen díjazással menne innen, te elküldöd és azt a díjat a feladás után valahogy megtéríti neked.Lényegében megtörtént a probléma rendezése az eladóval, úgy hogy ehhez nem kellet a PayPal vásárlói védelme.
Esetleg majd szükség lesz rá és akkor kell indítani a PayPal-on valamit ha te visszaküldöd, megkapja és semmi pénzt nem ad vissza, ebben a szituációban akkor indul a PayPal vásárlói védelme.Annak ellenér hogy volt egyezség, csak indítottál a PayPal-on probléma rendezést, aminek oka az hogy a kommunikáció megszakadt -erre nincs vásárlói védelem- a PayPal látva az információkat lényegében tudomásul vette, hogy visszaküldésben egyeztetek meg.
Ezért azt írták le ők is hogy küldd vissza és majd ezután ha te nem kapnád vissza a pénzed fog indulni a tényleges vásárlói védelem.Itt jön a kérdés hogy jelen pillanatban hogy nálad még a termék mégis mit kellett volna tennie a PayPal-nak, mi az ami tevékenységet hiányolsz?
Röviden, még nincs vásárlói védelmi helyzet. -
z123456z
őstag
Köszönöm.
De most eléggé összezavartál ezzel, nem is értem pontosan amit írtál, pedig elolvastam háromszor. Sajnos az értelmi képességem megkopott már ezekszerint. Az elmúlt napokban már úgy gondoltam, hogy a végére értem a lehetőségeimnek, ha visszaküldöm kapok pénzt, ha nem küldöm nem kapok. Ez nem ennyire egyszerű mégsem, és azt mondod, hogy PP fog visszatérítést adni, vagy valamit félreértek? Az eset kronológia sorrendben és zanzásítva tehát:
1. Hibás teljesítés eladó részéről, nem a megrendelt méret érkezett.
2. Eladóval történő egyeztetés után oda jutottunk, hogy küldi a megfelelő méretet és a küldést átvállalja, amennyiben én előbb visszaküldöm neki a tévedést. Itt ugye felmerült több buktató:
A; Mexikóba kell küldeni. Onnan ide irányban DHL express 53$ volt, innen oda 93 ezer. ( UPS megcsinálja 35 ezerért )
B; ha a visszaküldés és az újraküldés komplikált papírmunkája nem vág teljesen egybe, akkor fizethetek ismét vámot és áfát
C; ezek miatt kértem, hogy intézze ő a visszaszállítást is, én kifizetem neki ennek az árát. Erről valamiért ő hallani sem akart, állítólag mexikóból nem tud itteni felvételi címmel rendelni
D; Szombaton úgy fejeztük be WhatsAppon, hogy hétfőre utánajár, vagy összeállít nekem egy útmutatót, hogy minden klappoljon a vám miatt. Azóta eltűnt, lesz@rja a dolgot.
E; ezután fordultam PP-hoz, akik elintézték nekem ugyanezt, amit nélkülük is tudtunk. Nekik is megírtam, elviheti a hibás terméket, de neki kell fizetni érte, nem én hibáztam. Pont leszarták.És innentől nem értem, hogy mire fel ez a nagy bizalom a PP vásárlói védelemben? Nekem eleve zavaros ez az egész, nem beszélek ehhez szükséges szinten sem spanyolul, sem angolul, gemini fordít nekem. Írtam nekik, hogy eszkalálni akarom ( jelentsen ez bármit is, csak olvastam és jól hangzik ), azt írta a humán csetelő ügynök, hogy már eszkalálva van. És amikor elégedetlenségemet fejeztem ki, valamint megkérdeztem, hogy pontosan mit is jelent a vevővédelem, eltűnt. Én itt fejeztem be, nyeltem egyet és kidühöngtem magam, de most a válaszoddal felcsillantottál egy kis reményt, amit talán félreértek.
-
válasz
z123456z #48710 üzenetére
Értem a problémádat hogy nem űnik segítőkésznek a PayPal, de hogy egyértelmű legyen a dolog. Elsőként a -ha van rá lehetőség- akkor a kereskedőnél, eladónál kell igénybe venni a vásárlói védelmet.
Ha ez ott nincs vagy eredménytelen akkor lehet a PayPal-hoz fordulni.
Az esetek többségében -ha hajlandó rá az eladó- és használnád a terméket lehet pénz visszatérítést kérni,
Legtöbb esetben a visszaküldés és minden pénz vissza (a fogyasztóvédelmi szabályok szerint is) szokott lenni.
Itt a visszaküldés díjának a kifizetése szokott lenni a gond, még akkor is ha hibás teljesítés esetén -ha nincs kikötve a vásárlási feltételeknél- az eladó kötelezettsége, persze abban az esetben ha vevőként gondoltam meg magam az bizony engem terhel.
Azt érzékelhető az utóbbi időben hogy a visszaküldés díjának az eladó általi kifizetése -ha nem akarja- nem igazán rendezhető a PayPal-al, a normál visszatérítés azért az működik, de akkor ha nincs lefutva egy kör az eladó vásárlói védelmében akkor problémás lehet.Maga a PayPal probléma rendezés folyamata azért úgy van hogy te reklamálsz, ők elküldik az eladónak és ha az neked nem megfelelő módon reagál azután kéred a PayPal direkt segítségét. Így elő fog fordulni hogy ha az eladónál kezdeményeztél valamit, azt ugyanúgy le fog futni itt is.
-
z123456z
őstag
válasz
Voice24 #48709 üzenetére
Tegnap végre megtaláltam a módját, chaten megadtam az eset számát, így már kaptam választ. De olyan, mintha értelmi fogyatékosok ülnének ott, kötik az ebet a karóhoz, előbb küldjem vissza, aztán eladó visszaadja a vételárat. Tehát még fizessek az eddigieken felül, aztán visszakapom az összköltés ⅓-át. Amikor megkértem, hogy mondja már el nekem, pontosan mit jelent a vásárlói védelem, mert ez nem az, csak marketinges átverés, akkor eltűnt. De már elengedtem, igazából a tehetetlenség dühít, de az rettenetesen. És köszi, hogy te legalább válaszoltál, a többi nagytudású meg...
-
Voice24
őstag
válasz
z123456z #48707 üzenetére
Most hirtelen nem jut eszembe, de valamilyen Centert kell megnyitni, ott kell üzenetet írni, elvileg ember válaszol, nem robot. Nekem így sikerült kétszer is újranyittatnom a már lezárt vitámat, bár előrébb nem jutottam, mert nevetséges indoklással utasították el legvégül. Nem irigyellek, én valamivel jobban jártam, "csak" 20 ezret buktam.
-
z123456z
őstag
Emlékeim szerint sokkal segítőkészebb volt ez a közösség. Hmm, változnak az idők...
-
z123456z
őstag
válasz
Voice24 #48705 üzenetére
Egyszerűen az érthetetlen, hogy miért várják el tőlem, hogy az ablakon kidobott 45k vám és áfa összegen felül még fizessek 93 ezret a visszaküldésért, hogy aztán visszakapjak 109 ezret az eladótól? Egyáltalán hogy gondolják, hogy valaki azért verje további költségekbe magát, mert a másik hibázott? Miért nem az eladót szólítják fel, hogy szállittassa vissza a saját költségén, ha már el.szta? Ez lenne a vevővédelem, nem ez, amit tolnak. Ráadásul elzárva a válaszadási lehetőségtől. Röhej ez a cég. Mindegy, 150 ezer tanulópénz, ez van.
-
z123456z
őstag
Megpróbálom mégegyszer, hátha:
Egy folyamatban lévő vitára kapott válaszra hogy lehet reagálni, ha nem értek egyet a döntéssel? Nem találok rá lehetőséget, jelenleg egy utat hagytak számomra, küldjem vissza a vitatott terméket. Ennyivel el van intézve a részükről, és lezártnak tekintik a témát? Nem jöttem rá, hogy tudok velük ismételten kapcsolatba lépni a témában.
Köszi.
-
z123456z
őstag
válasz
z123456z #48699 üzenetére
Most ott tartunk, hogy eladó PP-n keresztül felajánlotta a visszatérítést, ha visszaküldöm neki a terméket. Szóval ugyanott tartunk, ahol a PP vitarendezés nélkül is tartottunk. Mert eladóval én WhatsAppon már beszéltem több napon keresztül, ugyanide jutottunk. Neki is elmagyaráztam, hogy intézze ő a visszaszállítást, mert míg tőle 53 USD-t kért a DHL express mexikóból Magyarországra, tőlem vissza 93000-ért vinnék. Ő nem akarta intézni, állítólag onnn nem tudja. Ezért fordultam PP-hoz, hogy ők az egyértelmű hiba miatt majd visszatérítenek nekem, ők meg lejátszák majd. Erre most PP ugyanazt intézte, mint én nélkülük. Pedig vita indításában leírtam nekik is, hogy miért nem küldöm vissza. Magyarul én kifizettem szállítással együtt PP-n keresztül ~109.000 forintot, amire még fizettem itthon DHL-nek ~45.000 forintot ( ezt nem kapom vissza, már világos ). Most pedig már csak onnan tudom folytatni, hogy meg kellene adnom egy követési számot és minden egyebet, hogy feladtam neki. És egyszerűen nem tudok máshogy kapcsolatba lépni velünk, hogy ez nekem nem jó, csak ide irányít a folytatás gomb. Mégis mi a fenére jó ez a vásárlói védelem?
Szóval a kérdés, hogy hogy vegyem fel velük a kapcsolatot, hogy ez nem jó?
-
vesir
tag
válasz
Cobrusz #48698 üzenetére
Egy biztos, ne a PayPal átváltást válaszd! PayPal fiókba mentett bankkártyával vagy simán ugyanazzal a bankkártyával, az ilyen szempontból már mindegy. De ilyen jellegű helyeken én inkább PayPal-lal fizetnék vagy egyszerhasználatos virtuális kártyával (pl. Revolut). Tehát ha PayPal, akkor mindenképp a kártyakibocsátó általi átváltást válaszd!
-
z123456z
őstag
Sziasztok.
PP appban próbálok visszetérítést intézni hibás teljesítés miatt. A visszatérés várható összegéhez nem enged nagyobb összeget beírni, mint a tranzakció összege volt, pedig alatta azt írja, hogy adjak meg egyéb díjakat is, ha voltak ilyenek. Nekem volt vám+áfa, nem is kevés, ezt szeretném még visszakapni. Ezt hogy tudnám megoldani? Valamint nem tudom, hogy mit jelöljek, szeretném visszaküldeni a terméket vagy sem? Azért nem tudom, mert én nem akarok már egy fillért se fizetni, márpedig Mexikóba 35-93 ezer között vinnék. Ezt én semmi esetre se akarom kifizetni. Tehát ha azt jelölöm meg, hogy igen, visszaküldeném, az pontosan mit jelent, én intézem és állom a szállítást?
Köszönöm.
-
Cobrusz
senior tag
Sziasztok.
Eu raktárból szeretnék rendelni.
K&h ft alapú a számlám.Oldalon ahonnan vásárolnék vagy sima bankkártyás fizetés és lehet paypallal is.
PayPal számlámon 0 ft van és hozzá van adva a bankkártya.Hogy járok jobban vásárlásnál?
Paypalon fizessek a bankkártyával vagy csak simán a bankkártyával?
Hogy jövök jobban ki a váltásnál?
Köszönöm. -
Nem lehet, magyar fiók esetén még mindig forintos számlára lehet pénzt kiküldeni. Ez nem fog változni amíg nálunk forint a hivatalos fizetőeszköz. Tudtommal üzleti fióknál sincs lehetőség Revolut számlára kiküldeni pénzt, még ha az forintos lenne, mert nem országon belüli az utalás.
-
Ka_
csendes tag
Paypal egyenlegről még mindig nem lehet pénzt Revolut számlára küldeni? Sima accountok esetén, nem business.
-
Bankonként függő, 14-60 közt, de átlag a 30 nap. Egyszer már összeszedtem a magyar bankok egyrészét
Az igény benyújtási határideje a jóváírás napjától számítva:
Erste Bank 56 nap és nincs költség felszámítva.
OTP 40 nap, költsége ?
K&H 30 nap, költsége ?
UniCredit 56 nap, költsége ?
De természetesen a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezni. Egyes bankok kérhetnek pénzt érte, de ha jogos általában nem számolnak fel költséget. -
vesir
tag
válasz
Voice24 #48692 üzenetére
Tudtommal chargeback eljárás indítására 180 napig van lehetőség, biztosan nem csak 30 napig, hiszen pont az a lényege, hogy ha nem kapsz meg egy terméket vagy szolgáltatást, amiért fizettél, legyen időd reklamálni és sok esetben a 30 napos ablak kevés lenne, be sem érkezik annyi idő alatt az országba a termék stb. Kezdeményezd a chargeback eljárást a bankodnál.
-
Voice24
őstag
Igen, kártyával a paypalon keresztül. A bankomtól kértem utána a tranzakció visszafordítást, de azt válaszolták, hogy arra 30 napom lett volna, abból meg a paypalos lassú ügymenet miatt kifutottam. Így maximum egy megkeresést küldenek a paypalnak, amire előre sejtem azok válaszát...
-
Voice24
őstag
Hali!
Úgy tűnik, a paypalos reklamációm véglegesen megfeneklett. A múltkori írásom óta tovább reklamáltam náluk, amire ismét megnyitották az esetemet. Ezután becsatoltam nekik azt a levelet, amit a fogyasztóvédelem küldött a bejelentésemre, és amiben leírták, hogy ők nem rendelkeznek hatáskörrel az esetemre. Erre megint, már harmadszor jött az elutasítás, a megszokott indokkal, hogy nem nyújtottam be a kért dokumentumokat. Természetesen ismét reklamáltam az üzenetközponton keresztül, ahol az ügyintéző azt válaszolta, hogy utánanézett az esetemnek, és most már a megfelelő dokumentumot nyújtottam be, de sajnos későn(!). Írtam neki, hogy ha egyszer meg van nyitva az esetem, és abban egyértelműen ott van, hogy 5 napon belül reagálnom kell, és én az első napon ezt megteszem, hogyan tudnék késve benyújtani bármit is. Meg eleve, ha kicsúszok a határidőből, már nincs is lehetőségem semmit sem benyújtani, ergo késni sem tudok. De erre már csak annyit tudtak válaszolni, hogy ők sajnos ennyit tudnak tenni, forduljak a saját bankomhoz, és ott reklamáljam meg a tranzakciót.
Ennyit a paypalról és az ügyfélbarátságról.Azt kérdezném, hogy van itt olyan fórumtárs, aki járt már sikerrel a bankjánál ilyen tranzakció reklamációval? Mert ha jól tudom, mindössze annyi történik ilyenkor, hogy a bankom küld egy megkeresést a paypalnak, aztán ők vagy visszautalják a pénzt, vagy nem.
-
-
raziel01
veterán
Sziasztok,
Temu rendelés, Temu app. Már többször rendeltem paypallal.
Most történt egy olyan, hogy az app átdobott a paypal oldalára, mert fizetni akartam, közben visszaléptem a temu appba és utána rögtön vissza a böngészőben a paypal oldalára. Ott végbement a fizetés mármint pénz levonta a kártyáról, de nem látszik se Temu appban se paypalon a tranzakció. Mivel ablakot váltottam így belekavarodott gondolom.
Teendő? Köszi. -
válasz
z123456z #48684 üzenetére
Az azért nem jó mert ha egy kereskedőnél gyors fizetéssel fizetsz ott nem fog előjönni az a lehetőség ahol állíthatod hogy a kártyakibocsájtó (bank, Revolut) váltsa a devizát, ne a PayPal.
A PayPal fiókhoz hozzáadott kártya alap devizáját lehet változtatni a képen a Change.
Ha pl ebben az állásban jön egy EUR terhelés akkor a PayPal váltás lesz az elsődleges ezt csak akkor a fizetési oldalon tudod a kártykoóibocsájtóra átállítani, ha nincs gyors fizetésHa kártyának EUR az alapértelmezése és EUR-ban kell fizetni akkor a PayPal egyszerűn csak küldi tovább a a terhelést, nem merül fel a részükről váltás téma.
Én több virtuális kártyát adtam hozzá más-más deviza alapértelmezéssel és azt választom fizetésre amely devizában szükség van rá.
-
válasz
z123456z #48682 üzenetére
Részben jól érted, de aakor lesz automatikusa Revolut árfolyam, ha az adott kártyának azt a devizát állítod be alapértelmezettnek amely devizásban kell fizetni. Pl ha USD-s az ár akkor a PayPal-on a kártyának annak kell lenni az alapértelmezett devizának. Ha nem azon állna akkor a fizetéskor kell azt választani hogy ne a PayPal váltson. Egy kicsit visszaolvasva írtam hogy miként célszerű és az Összefoglalóban is van erről szó. Te állítod hogy a kártya milyen devizában fogadjon és küldjön a Revolut felé terhelést, nem lényeges a kártya banki deviza beállítása, az lehet forintos kártya is.
A Revolut virtuális és nem egyszer használatos kártyát javasolt a PayPal fiókodhoz hozzárendelni és legyen aktiválva a PayPal kétlépcsős belépési azonosítása. -
z123456z
őstag
Az eddig ok, de PP engedi vajon, hogy más pénznem élvezzen prioritást? Mert ha revolutnak is csak forintos kártyát enged hozzárendelni, akkor nem leszek előrébb. Mondjuk Revolut legalább annyira homályos nekem, mint a PP, úgyhogy a végén lehet, hogy beletörődöm abba, hogy ez a sötétség felára. Mindegy, megpróbálom, köszönöm.
-
z123456z
őstag
Sziasztok.
Mexikóból vettem egy csizmát. A paypal alapból rosszul váltja a pénzt, ezért mindig a bank átváltást választom. A bankom és a kártyán magyar, a PP számlán forint alapú. Most meglehetősen rosszul jöttem ki ebből a váltásból. Van Revolut számlán és virtuális kártyám, ott jobbnak tűnik a váltás. Össze tudom valahogy fésülni a kettőt, hogy ne legyek legközelebb ennyire lehúzva?
Köszönöm. -
vesir
tag
Hát ez az, elég lenne az SMS, eddig is elég volt, nem is én kapcsoltam be ezt a csúszkás ellenőrzést, egyik napról a másikra ez lett. Lekopogom, azóta beléptem párszor és nem dobta fel. Na de a lényeg, hogy akkor nem tudjuk hogyan kell kikapcsolni ha esetleg újra előjönne?
-
vesir
tag
Pontosan melyikre? Login and Security beállításnál csak a Face ID-t lehet ki-be kapcsolni. Az SMS kódos azonosítás pedig már be van kapcsolva, csúszkázás után az jön. Most beléptem újra és nem jelent meg a csúszka, egyből az SMS kódos rész jött. Lehet ezt csak párszor kell eljátszani, hogy "megtanulja" és kész?
-
vesir
tag
PayPal Business app iPhone-on, Face ID-s azonosítás után el kell húzni egy csúszkát, látszólag sikeres, zöldre vált, viszont utána a képen látható felirat fogad, nem enged be, x perc után próbálkozhatok újra de másodjára sem sikerült. Hogyan lehet ezt orvosolni?
Edit: harmadjára beengedett, nem tudom, hogy mit csináltam másképp. Lassan kell húzni a csúszkát? Miért kell ilyenekkel szórakozni, most komolyan?!
-
Voice24
őstag
Hali!
Nagyot csalódtam a paypal ügyfélbarátnak mondott panaszkezelésében. Pár napja az útmutatód alapján az üzenetközponton keresztül felvettem velük a kapcsolatot, leírtam, hogy nincs gomb vagy link, amivel fellebbezni tudnék az elutasításuk ellen. Itt segítőkészek voltak, hamarosan újra megnyitották az esetemet, így tudtam újabb információkat küldeni nekik. Leírtam (most már angolul), hogy nem értek egyet az elutasító döntéssel, mert szerintem én becsatoltam mindent, ami hivatalosan igazolja a feljelentésem megtételét az ügyfélkapun keresztül. Azt is megírtam, hogy Magyarországon az ügyfélkapus ügyintézés jogilag megegyezik a személyes ügyintézéssel, és bár nem volt lepecsételt fejléces feljelentésem (ők ezt kérték), a becsatolt feltöltési és átvételi igazolások hivatalosan igazolják a feljelentés megérkezését az illetékes hatósághoz. Csatoltam továbbá újabb fotókat is bizonyítékként, mivel időközben a hiányzó napellenzők pótlására rendeltem újabb 4 db-ot, így össze tudják hasonlítani, hogy az újabb, 2 db-ot tartalmazó dobozzal szemben a fizikailag kisebb dobozba hogy a fenébe fért volna bele 3 db ugyanabból a termékből.
Ezután szépen kivárták az 5 napot, nem írtak semmit, hogy ez vagy az nem jó, vagy ez vagy az még kellene, hanem szépen lezárták az esetet, ugyanazzal az indokkal, mint először, hogy nem nyújtottam be a kért dokumentumokat.
Eleve nem értem, miért kötik az igazam eldöntését ahhoz, hogy teszek-e hivatalos hatósági feljelentést, majd miután ezt megteszem, miért ragaszkodnak olyan formaságokhoz (pecsét, fejléc), amiknek az ügy szempontjából semmilyen jelentőségük nincs. A fotóim mintha nem is léteznének, azokról egyetlen szót sem ejtettek. A másik sérelmem, hogy nekem, mint reklamáló félnek miért nincs lehetőségem megismerni a másik fél bizonyítékait, hogy mivel támasztotta alá a 6 db napellenző elküldését. Vagy az eladótól elég, ha csak azt mondja, ő elküldte? Ilyen sehol nincs, bíróságon sem, hogy a másik fél álláspontját nem lehet megismerni. Pláne úgy, hogy az elején nekem még azt is írták, lehet, hogy a bizonyítékaimat megküldik az eladónak is...
Bocsi a hosszúra nyúlt panaszért, de igencsak csalódott és dühös vagyok, mert nem 1-2 ezer forintról van szó, és talán másnak is tanulságos lehet, mit jelent a paypalnál a vásárlóvédelem... -
Nem jó ötlet az egyszer használatos kártyát itt használni, nincs is értelme, mert többször fogsz fizetni és a PayPal nem ad ki bankkártya adatot a fizetéskor.
Én a fix többéves virtuális kártyára gondoltam.
Egyébként még ennél is pénz bankszámlára utalódik amihez a bankkártya tartozik így egyszer használatos esetén is visszakapnád.
De nem szabad, nem érdemes ezt a fajta kártyát a fiókodhoz rendelni, minden fizetés után újabb kártya hozzárendelés felesleges körök futása. Furcsán jön ki a dolog, mert minden alkalommal ugye meg is kell erősíteni a kártyát hogy a pénzforgalmi limitek törlődjenek. Szerintem a rendszerük nem is fogja ezt díjazni, esetleg blokkolja a kártyahozzáadást aztán lehet angolul telefonálgatni hogy oldják fel.
Remélem a Revolut topikban is ismerik a PayPal működését, mert itt nem az egyszer használat véd a csalások ellen, azzal kezdődik hogy a kétlépcsős azonosítás aktiválása a kötelező, ezután meg az hogy a kereskedő nem kap bankkártya adatot. Egyébként 4 virtuális kártyát hozhatsz létre ami szerintem elegendő lehet.
Ők ezt írják:
Az egyszer használatos virtuális kártyák különösen az olyan tranzakciók során lehetnek hasznosak, amelyeket csak egyszer kell lebonyolítanod, különösen, ha kétségeid vannak a kereskedő biztonságát illetően, vagy ha azt szeretnéd, hogy a kártyaadataidat ne tárolják le és ne használhassák újra -
1040, 1041 az persze mind K&H.
Igen jól érted, elegendő a kártya, magyar regisztrációknál vagy a PayPal egyenleg vagy a bankkártya lehet fizetési pénzforrás. A kártyánál csak arra kell figyelned hogy a kártya alapértelmezett devizája arra legyen állítva amiben fizetni kell és akkor mindig a K&H árfolyammal történik a váltás.
Viszont említetted hogy van Revolut akkor jobb az ottani virtuális kártya hozzáadása, ráadásul tudsz többet használni és eleve beállíthatsz USD, EUR alapértelmezett kártyákat és fizetéskor a megfelelőt választod, forintos fizetésre meg jó a K&H-s kártya mert akkor nem kell deviza váltással foglalkozni. Több kártya rendelhető egy PayPal fiókhoz. -
Nem a név a gond, ha kihagyod a & betűt bárhogy írhatod. A számlaszám meg 1040... kezdetű és forintos és nem bankkártya alszámla, ami a te neveden van.
Erre egyébként csak akkor van szükség ha a PayPal egyenlegedről akarsz pénzt kiutalni, mert erre a számlaszámra utalják, más dologra nem használható, így vásárlásoknál nincs rá szükség, ha nem írod be úgy is jó.
Szerintem a sok próbálgatás miatt blokkolta a rendszer a bankszámla hozzáadást és ezért írja a kapcsolatfelvételt.
Gondolom semmi nincs a fiókod bankszámlaszám résznél beírva, valamint ez a bankszámlaszám nincs egy másik fiókhoz hozzárendelve. -
Jabby
őstag
-
Jabby
őstag
Sziasztok!
Napok óta nem tudok új PP fiókomhoz bankszámlaszámot társítani, se Revolutut, se K&H számlát (kártyát igen).
Az alábbi üzenetet kapom:
"A számla társításához egy kis segítségre van szükség. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk, de egy másik számlát is társíthat."Ennek mi lehet az oka?
-
Voice24
őstag
Oké, megpróbálom ezt a message centert. Az előbb elindítottam, de azt írta, próbáljam munkaidőben. Kérdés, náluk mi számít munkaidőnek a mi időzónánkhoz képest?
Amúgy nem hiszem, hogy az jelentette volna a gondot eddig, hogy magyarul írtam le a problémámat, az AI világában ez nem okozhat gondot szerintem. De ha ezen múlik, majd így próbálom, ha egyszer végre tudok majd fellebbezni.
-
válasz
Voice24 #48660 üzenetére
Nem tudok róla hogy már nem lehet állítani, a fiók alapértelmezésnél módosítható, de a te szövegednek kellett volna angolnak lenni.
Lehet egy újabbat indítani.
Másik lehetőség a dispute döntés reklamációra a Üzenet küldésItt lehet kérni ügyfelest is Please agent szavak beírásával.
Nyelv választás
Belépés után jobbra fent FogaskerékFiók opciók,
-
Voice24
őstag
Ugyanoda, ahova az első képen lévő narancssárga mezőbe történő kattintás is, az esetem részleteihez, ami a többi képen látható. Semmilyen gomb vagy link nincs sem a fellebbezéshez, sem a lezáráshoz.
Nem is látok lehetőséget az angol nyelvre állításhoz, szerintem automatikusan magyarul jeleníti meg az oldalt már alapból is. -
Voice24
őstag
Néztem az összefoglalót, de szerintem már eleve nem úgy néz ki a paypal adott felülete. A reklamációban én nem tudok diskurálni, vitatkozni az eladóval, kizárólag a paypal kér tőlem dolgokat, az eladó álláspontját és bizonyítékait nem láthatom (ami döbbenetes és furcsa).
Csináltam képernyőfotókat az esetről, látható, hogy mutatja nekem a főoldalon is, hogy dolgom van augusztus 6-ig az esetemmel, de rányitva az esetre, ott már semmilyen reagálási lehetőség nincs. Sem fellebbezni nem tudok, sem lezárni a vitát.
Hova lehetne érdemben fordulni a paypalon belül?
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #48655 üzenetére
Hali!
Végre helyreállt a PH, pont akkor szállt el, amikor fontos lett volna a segítség az ügyemben.
A leállás alatt az történt, hogy a paypal kérte a bejelentésemmel érintett hatóság elérhetőségeit. Én ezt is megküldtem nekik, majd az 5 nap ismételt letelte után jött a döbbenet, hogy elutasították a kárigényemet, az eladó javára döntöttek. Az indoklás szerint nem küldtem meg a kért dokumentumokat. Oké, hogy konkrétan a hatóság által lepecsételt feljelentést kértek, de Magyarországon az ügyfélkapun intézett dolgok ugyanolyan jogi érvényességgel bírnak, mint a személyesen intézett dolgok. A bejelentő űrlap mellett csatoltam a paypalnak a feltöltési igazolást és azt is, hogy a címzett átvette a dokumentumot. Utána a kérésüknek megfelelően megküldtem még az illetékes kormányhivatal hivatalos elérhetőségeit is.Na, a lényeg, hogy a paypal az esetemnél azt írja, hogy augusztus 7-ig van lehetőségem válaszolni, azaz fellebbezni, de az eset részleteinél nincs semmiféle gomb vagy link, amin keresztül ezt meg tudnám tenni. Ebben kérek gyors segítséget, hogy hol keressem ezt az opciót?
Ui.: az is nagyon furcsa, hogy én mint panaszos, nem láthatom és nem tudhatom, az eladó mivel és miként igazolta, hogy neki van igaza.
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #48653 üzenetére
Nem értem ezt a paypalt. 17-én megtettem ügyfélkapun a bejelentésemet a fogyasztóvédelem felé, becsatolva minden fotót és igazolást. Utána, ahogy kérték, megküldtem a bejelentés nyomtatványát a paypalnak, csatolva mellé a feltöltési és az átvételi igazolásokat is. Erre 5 napja ülnek a dolgon, az eset kivizsgálás alatt van.
Most mi a jó fenét tudnak még kivizsgálni? Amit kértek, megtettem, újabb infó nem merült fel. Talán meg akarják várni, mit lép a kormányhivatal a bejelentésemre? Mert akkor itt nem paypalos kivizsgálásról van szó, hanem halogatásról. -
Voice24
őstag
Hali!
Most este ránéztem a paypalon az esetemre, és azt látom, hogy további információkat kérnek tőlem, egészen konkrétan rendőrségi vagy egyéb hatósági feljelentést. Most ez komoly? [kép] Ha nem teszek feljelentést, cseszhetem a pénzemet? Ez elég gáz a Temura és a paypalra nézve is... -
Voice24
őstag
Köszi!
Hát, kíváncsian várom, mert szerintem a fotók alapján elég egyértelmű, hogy fizikailag nem tudtak 6 db terméket megküldeni az adott csomagban. Egyrészt a külső zacskóba csak két doboz fér bele (képről egyértelmű), másrészt a dobozba csak egyetlen napellenző fér a kialakításából adódóan. Talán ott lehetett a gond a Temunál, hogy a dobozon lévő cimkén 3 db van írva, vagyis vagy szándékosan, vagy véletlenül, de rossz cimkéket raktak a dobozokra. [kép] [kép] -
válasz
Voice24 #48644 üzenetére
Van egy folyamata a probléma rendezésnek. Te reklamálsz és ez a te álláspontod, ezt tudatni kell az adott céggel mert döntéshez szükséges a másik fél álláspontja is.
Ez lehet az hogy elfogadják a követelésedet annak ellenére hogy a náluk kezdeményezettet elutasították, vagy nem fogadják el.
Ezután kérheted a PayPal döntését, vagy döntenek a rendelkezésre álló információk alapján.
Igen, egy közvetítő szerepe van, elsődleges cél hogy a két érintett egyezzen meg, ne nekik kelljen dönteni.
Nekem az a tapasztalatom hogy hiányzó termék esetén nem elegendő a kép, sőt még a leírt súly adat sem. -
Voice24
őstag
Akkor lehet, hogy rosszul kérdezem. A paypal csak mint egyszerű közvetítő van jelen az eljárásban, vagy van valami érdemi jelentősége annak, hogy ők is résztvevői a vitának? Mert ha csak közvetítő, akkor ugyanott vagyok, mintha a Temuval vitáznék tovább, csak sokkal lassabb minden.
Amúgy szerintem egyértelműen látszik, hogy a csomagolásban nem fért volna el 6 db doboz: [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- iPhone topik
- Revolut
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Vírusirtó topic
- Küszöbön az androidos PC-k
- Yettel topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- E-roller topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520M R5 5500 16GB DDR4 500GB SSD GTX 1660 Super 6GB CHIEFTEC Libra Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512B SSD GTX 1070 8GB Chieftec BD-25B-350GPB Zalman 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 2TB SSD RX 6900XT 16GB Zalman Z1 PLUS GIGABYTE 850W
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT OCF 16GB Zalman Z1 PLUS CM 1200W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 3800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN T7 FSP 650W
- Surface Laptop 4 i7-1185G7 16GB 256GB
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Csere-Beszámítás! Mint az új! PS5 Dualsense Edge Kontroller! Gari: 2027.07
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3428
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest