-
Fototrend
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456z
őstag
Az eddig ok, de PP engedi vajon, hogy más pénznem élvezzen prioritást? Mert ha revolutnak is csak forintos kártyát enged hozzárendelni, akkor nem leszek előrébb. Mondjuk Revolut legalább annyira homályos nekem, mint a PP, úgyhogy a végén lehet, hogy beletörődöm abba, hogy ez a sötétség felára. Mindegy, megpróbálom, köszönöm.
-
z123456z
őstag
Sziasztok.
Mexikóból vettem egy csizmát. A paypal alapból rosszul váltja a pénzt, ezért mindig a bank átváltást választom. A bankom és a kártyán magyar, a PP számlán forint alapú. Most meglehetősen rosszul jöttem ki ebből a váltásból. Van Revolut számlán és virtuális kártyám, ott jobbnak tűnik a váltás. Össze tudom valahogy fésülni a kettőt, hogy ne legyek legközelebb ennyire lehúzva?
Köszönöm. -
vesir
tag
Hát ez az, elég lenne az SMS, eddig is elég volt, nem is én kapcsoltam be ezt a csúszkás ellenőrzést, egyik napról a másikra ez lett. Lekopogom, azóta beléptem párszor és nem dobta fel. Na de a lényeg, hogy akkor nem tudjuk hogyan kell kikapcsolni ha esetleg újra előjönne?
-
vesir
tag
Pontosan melyikre? Login and Security beállításnál csak a Face ID-t lehet ki-be kapcsolni. Az SMS kódos azonosítás pedig már be van kapcsolva, csúszkázás után az jön. Most beléptem újra és nem jelent meg a csúszka, egyből az SMS kódos rész jött. Lehet ezt csak párszor kell eljátszani, hogy "megtanulja" és kész?
-
vesir
tag
PayPal Business app iPhone-on, Face ID-s azonosítás után el kell húzni egy csúszkát, látszólag sikeres, zöldre vált, viszont utána a képen látható felirat fogad, nem enged be, x perc után próbálkozhatok újra de másodjára sem sikerült. Hogyan lehet ezt orvosolni?
Edit: harmadjára beengedett, nem tudom, hogy mit csináltam másképp. Lassan kell húzni a csúszkát? Miért kell ilyenekkel szórakozni, most komolyan?!
-
Voice24
őstag
Hali!
Nagyot csalódtam a paypal ügyfélbarátnak mondott panaszkezelésében. Pár napja az útmutatód alapján az üzenetközponton keresztül felvettem velük a kapcsolatot, leírtam, hogy nincs gomb vagy link, amivel fellebbezni tudnék az elutasításuk ellen. Itt segítőkészek voltak, hamarosan újra megnyitották az esetemet, így tudtam újabb információkat küldeni nekik. Leírtam (most már angolul), hogy nem értek egyet az elutasító döntéssel, mert szerintem én becsatoltam mindent, ami hivatalosan igazolja a feljelentésem megtételét az ügyfélkapun keresztül. Azt is megírtam, hogy Magyarországon az ügyfélkapus ügyintézés jogilag megegyezik a személyes ügyintézéssel, és bár nem volt lepecsételt fejléces feljelentésem (ők ezt kérték), a becsatolt feltöltési és átvételi igazolások hivatalosan igazolják a feljelentés megérkezését az illetékes hatósághoz. Csatoltam továbbá újabb fotókat is bizonyítékként, mivel időközben a hiányzó napellenzők pótlására rendeltem újabb 4 db-ot, így össze tudják hasonlítani, hogy az újabb, 2 db-ot tartalmazó dobozzal szemben a fizikailag kisebb dobozba hogy a fenébe fért volna bele 3 db ugyanabból a termékből.
Ezután szépen kivárták az 5 napot, nem írtak semmit, hogy ez vagy az nem jó, vagy ez vagy az még kellene, hanem szépen lezárták az esetet, ugyanazzal az indokkal, mint először, hogy nem nyújtottam be a kért dokumentumokat.
Eleve nem értem, miért kötik az igazam eldöntését ahhoz, hogy teszek-e hivatalos hatósági feljelentést, majd miután ezt megteszem, miért ragaszkodnak olyan formaságokhoz (pecsét, fejléc), amiknek az ügy szempontjából semmilyen jelentőségük nincs. A fotóim mintha nem is léteznének, azokról egyetlen szót sem ejtettek. A másik sérelmem, hogy nekem, mint reklamáló félnek miért nincs lehetőségem megismerni a másik fél bizonyítékait, hogy mivel támasztotta alá a 6 db napellenző elküldését. Vagy az eladótól elég, ha csak azt mondja, ő elküldte? Ilyen sehol nincs, bíróságon sem, hogy a másik fél álláspontját nem lehet megismerni. Pláne úgy, hogy az elején nekem még azt is írták, lehet, hogy a bizonyítékaimat megküldik az eladónak is...
Bocsi a hosszúra nyúlt panaszért, de igencsak csalódott és dühös vagyok, mert nem 1-2 ezer forintról van szó, és talán másnak is tanulságos lehet, mit jelent a paypalnál a vásárlóvédelem... -
Nem jó ötlet az egyszer használatos kártyát itt használni, nincs is értelme, mert többször fogsz fizetni és a PayPal nem ad ki bankkártya adatot a fizetéskor.
Én a fix többéves virtuális kártyára gondoltam.
Egyébként még ennél is pénz bankszámlára utalódik amihez a bankkártya tartozik így egyszer használatos esetén is visszakapnád.
De nem szabad, nem érdemes ezt a fajta kártyát a fiókodhoz rendelni, minden fizetés után újabb kártya hozzárendelés felesleges körök futása. Furcsán jön ki a dolog, mert minden alkalommal ugye meg is kell erősíteni a kártyát hogy a pénzforgalmi limitek törlődjenek. Szerintem a rendszerük nem is fogja ezt díjazni, esetleg blokkolja a kártyahozzáadást aztán lehet angolul telefonálgatni hogy oldják fel.
Remélem a Revolut topikban is ismerik a PayPal működését, mert itt nem az egyszer használat véd a csalások ellen, azzal kezdődik hogy a kétlépcsős azonosítás aktiválása a kötelező, ezután meg az hogy a kereskedő nem kap bankkártya adatot. Egyébként 4 virtuális kártyát hozhatsz létre ami szerintem elegendő lehet.
Ők ezt írják:
Az egyszer használatos virtuális kártyák különösen az olyan tranzakciók során lehetnek hasznosak, amelyeket csak egyszer kell lebonyolítanod, különösen, ha kétségeid vannak a kereskedő biztonságát illetően, vagy ha azt szeretnéd, hogy a kártyaadataidat ne tárolják le és ne használhassák újra -
1040, 1041 az persze mind K&H.
Igen jól érted, elegendő a kártya, magyar regisztrációknál vagy a PayPal egyenleg vagy a bankkártya lehet fizetési pénzforrás. A kártyánál csak arra kell figyelned hogy a kártya alapértelmezett devizája arra legyen állítva amiben fizetni kell és akkor mindig a K&H árfolyammal történik a váltás.
Viszont említetted hogy van Revolut akkor jobb az ottani virtuális kártya hozzáadása, ráadásul tudsz többet használni és eleve beállíthatsz USD, EUR alapértelmezett kártyákat és fizetéskor a megfelelőt választod, forintos fizetésre meg jó a K&H-s kártya mert akkor nem kell deviza váltással foglalkozni. Több kártya rendelhető egy PayPal fiókhoz. -
Nem a név a gond, ha kihagyod a & betűt bárhogy írhatod. A számlaszám meg 1040... kezdetű és forintos és nem bankkártya alszámla, ami a te neveden van.
Erre egyébként csak akkor van szükség ha a PayPal egyenlegedről akarsz pénzt kiutalni, mert erre a számlaszámra utalják, más dologra nem használható, így vásárlásoknál nincs rá szükség, ha nem írod be úgy is jó.
Szerintem a sok próbálgatás miatt blokkolta a rendszer a bankszámla hozzáadást és ezért írja a kapcsolatfelvételt.
Gondolom semmi nincs a fiókod bankszámlaszám résznél beírva, valamint ez a bankszámlaszám nincs egy másik fiókhoz hozzárendelve. -
Jabby
őstag
-
Jabby
őstag
Sziasztok!
Napok óta nem tudok új PP fiókomhoz bankszámlaszámot társítani, se Revolutut, se K&H számlát (kártyát igen).
Az alábbi üzenetet kapom:
"A számla társításához egy kis segítségre van szükség. Vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk, de egy másik számlát is társíthat."Ennek mi lehet az oka?
-
Voice24
őstag
Oké, megpróbálom ezt a message centert. Az előbb elindítottam, de azt írta, próbáljam munkaidőben. Kérdés, náluk mi számít munkaidőnek a mi időzónánkhoz képest?
Amúgy nem hiszem, hogy az jelentette volna a gondot eddig, hogy magyarul írtam le a problémámat, az AI világában ez nem okozhat gondot szerintem. De ha ezen múlik, majd így próbálom, ha egyszer végre tudok majd fellebbezni.
-
válasz
Voice24 #48660 üzenetére
Nem tudok róla hogy már nem lehet állítani, a fiók alapértelmezésnél módosítható, de a te szövegednek kellett volna angolnak lenni.
Lehet egy újabbat indítani.
Másik lehetőség a dispute döntés reklamációra a Üzenet küldésItt lehet kérni ügyfelest is Please agent szavak beírásával.
Nyelv választás
Belépés után jobbra fent FogaskerékFiók opciók,
-
Voice24
őstag
Ugyanoda, ahova az első képen lévő narancssárga mezőbe történő kattintás is, az esetem részleteihez, ami a többi képen látható. Semmilyen gomb vagy link nincs sem a fellebbezéshez, sem a lezáráshoz.
Nem is látok lehetőséget az angol nyelvre állításhoz, szerintem automatikusan magyarul jeleníti meg az oldalt már alapból is. -
Voice24
őstag
Néztem az összefoglalót, de szerintem már eleve nem úgy néz ki a paypal adott felülete. A reklamációban én nem tudok diskurálni, vitatkozni az eladóval, kizárólag a paypal kér tőlem dolgokat, az eladó álláspontját és bizonyítékait nem láthatom (ami döbbenetes és furcsa).
Csináltam képernyőfotókat az esetről, látható, hogy mutatja nekem a főoldalon is, hogy dolgom van augusztus 6-ig az esetemmel, de rányitva az esetre, ott már semmilyen reagálási lehetőség nincs. Sem fellebbezni nem tudok, sem lezárni a vitát.
Hova lehetne érdemben fordulni a paypalon belül?
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #48655 üzenetére
Hali!
Végre helyreállt a PH, pont akkor szállt el, amikor fontos lett volna a segítség az ügyemben.
A leállás alatt az történt, hogy a paypal kérte a bejelentésemmel érintett hatóság elérhetőségeit. Én ezt is megküldtem nekik, majd az 5 nap ismételt letelte után jött a döbbenet, hogy elutasították a kárigényemet, az eladó javára döntöttek. Az indoklás szerint nem küldtem meg a kért dokumentumokat. Oké, hogy konkrétan a hatóság által lepecsételt feljelentést kértek, de Magyarországon az ügyfélkapun intézett dolgok ugyanolyan jogi érvényességgel bírnak, mint a személyesen intézett dolgok. A bejelentő űrlap mellett csatoltam a paypalnak a feltöltési igazolást és azt is, hogy a címzett átvette a dokumentumot. Utána a kérésüknek megfelelően megküldtem még az illetékes kormányhivatal hivatalos elérhetőségeit is.Na, a lényeg, hogy a paypal az esetemnél azt írja, hogy augusztus 7-ig van lehetőségem válaszolni, azaz fellebbezni, de az eset részleteinél nincs semmiféle gomb vagy link, amin keresztül ezt meg tudnám tenni. Ebben kérek gyors segítséget, hogy hol keressem ezt az opciót?
Ui.: az is nagyon furcsa, hogy én mint panaszos, nem láthatom és nem tudhatom, az eladó mivel és miként igazolta, hogy neki van igaza.
-
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #48653 üzenetére
Nem értem ezt a paypalt. 17-én megtettem ügyfélkapun a bejelentésemet a fogyasztóvédelem felé, becsatolva minden fotót és igazolást. Utána, ahogy kérték, megküldtem a bejelentés nyomtatványát a paypalnak, csatolva mellé a feltöltési és az átvételi igazolásokat is. Erre 5 napja ülnek a dolgon, az eset kivizsgálás alatt van.
Most mi a jó fenét tudnak még kivizsgálni? Amit kértek, megtettem, újabb infó nem merült fel. Talán meg akarják várni, mit lép a kormányhivatal a bejelentésemre? Mert akkor itt nem paypalos kivizsgálásról van szó, hanem halogatásról. -
Voice24
őstag
Hali!
Most este ránéztem a paypalon az esetemre, és azt látom, hogy további információkat kérnek tőlem, egészen konkrétan rendőrségi vagy egyéb hatósági feljelentést. Most ez komoly? [kép] Ha nem teszek feljelentést, cseszhetem a pénzemet? Ez elég gáz a Temura és a paypalra nézve is... -
Voice24
őstag
Köszi!
Hát, kíváncsian várom, mert szerintem a fotók alapján elég egyértelmű, hogy fizikailag nem tudtak 6 db terméket megküldeni az adott csomagban. Egyrészt a külső zacskóba csak két doboz fér bele (képről egyértelmű), másrészt a dobozba csak egyetlen napellenző fér a kialakításából adódóan. Talán ott lehetett a gond a Temunál, hogy a dobozon lévő cimkén 3 db van írva, vagyis vagy szándékosan, vagy véletlenül, de rossz cimkéket raktak a dobozokra. [kép] [kép] -
válasz
Voice24 #48644 üzenetére
Van egy folyamata a probléma rendezésnek. Te reklamálsz és ez a te álláspontod, ezt tudatni kell az adott céggel mert döntéshez szükséges a másik fél álláspontja is.
Ez lehet az hogy elfogadják a követelésedet annak ellenére hogy a náluk kezdeményezettet elutasították, vagy nem fogadják el.
Ezután kérheted a PayPal döntését, vagy döntenek a rendelkezésre álló információk alapján.
Igen, egy közvetítő szerepe van, elsődleges cél hogy a két érintett egyezzen meg, ne nekik kelljen dönteni.
Nekem az a tapasztalatom hogy hiányzó termék esetén nem elegendő a kép, sőt még a leírt súly adat sem. -
Voice24
őstag
Akkor lehet, hogy rosszul kérdezem. A paypal csak mint egyszerű közvetítő van jelen az eljárásban, vagy van valami érdemi jelentősége annak, hogy ők is résztvevői a vitának? Mert ha csak közvetítő, akkor ugyanott vagyok, mintha a Temuval vitáznék tovább, csak sokkal lassabb minden.
Amúgy szerintem egyértelműen látszik, hogy a csomagolásban nem fért volna el 6 db doboz: [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Adidas vadiúj, eredeti, cimkés cipők, 39 1/3, 30, 431/3méretekben! AKCIÓS ÁRON!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest