-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mcray
senior tag
Köszönöm Gban! Akkor egy nevet, telefonszámot, pontos címet kérnék tőled priviben. Nagyon fosok hogy ez sem segít de hátha! Neked is rossz volt a fogyasztás amikor a ''3 hengeres'' üzemmódban közlekedtél? Még egyszer Köszönöm! Üdv
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
-
igen, de az astrád vagy 400 kilóval könnyebb, azt ne felejtsük el.
tehát a másfél tonnás autót nem egy tollpihével kell összehasonlítani, hanem ugyanannyi vassal. és egy másfél tonnás vectra 2.0-es vagy 2.2-es benzines motorral szerintem nem fog lényegesen kevesebbet fogyasztani, viszont ha gázt adsz, akkor teljesen más történet kezdődik.Zolika: az enyém 5 sebességes, de mindegy, mert 2-3-mal is elmenne. 30-nál simán berakom 3-ba és már elfogadhatóan gurul, és 180-ig megy egy szuflával, ott rakhatnék egy 5.-et, a többi fokozat csak tőkesúly
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
A BT-s OBD kütyük mind a CAN-t szaglásszák, az meg neked nincs. Az Op-Com támoatja, de az kábeles, laptop és szoftver kell hozzá. Az eredeti 180e forint, ha nem arról akarsz beszélgetni, akkor a warezolsz, ami igazán szép ezzel a titulussal.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Hagyd csak, mindig felfújja az opcomot pedig ezt is ő írta:
"Ahhoz Tech2 vagy OP-COM kell. Vegyél a neten. A crackelt mindegyiknél filléres." [link]
Tavaly lett opcom üldőző előtte még semmi baja nem volt vele és még azt sem írta le, hogy neki eredeti van-e vagy sem.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
Én nem állítottam semmit, csak azt, hogy hacsak nem akarsz 180e forintért kábel venni, akkor a téma warezolás lesz. Ez talán viszi. vagy ez is esetleg.
#27734: Én azt a hozzászólást pont pejoratív értelemben írtam, hiba volt a részemről leírni, de ezt a kérdést már sokszor kifejtettem. Mivel szoftverfejlesztő vagyok, pont nem szeretem a lopást, se a törést. Az, hogy most már Te is velem pöcsölsz, külön jó érzéssel tölt el. Főleg, hogy én voltam az egyetlen, aki válaszolt neki. Igyekszem a jövőben messze elkerülni ezt a topikot.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Majd elmondják a többiek. Vagy nem. Inkább velem foglalkoznak.
Egyébként nem vagyok biztos benne, hogy pillanatnyi értékeket ki fogsz tudni olvasni a tiedből, a tiedben levő rendszer a hibakódok tárolásán kívül csak 1-2 dologra jó. Túl sok mindenre nem. Szóval nagy összegeket ne áldozz a kérdésre.A jövőben az autóelektronikai kérdéseket vitassátok meg egymás között, illetve a privátban írt kérdésekre sem áll módomban válaszolni.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Markizmark
addikt
Lenne még 1-2 kérdésem.
1.
Ha a kilométeróra 30-al többet mutat, mint a valós sebesség akkor hol lehet a hiba?2.
Ha keményen jár a motor akkor valószínűleg nagyobb az előgyújtás mint kéne?
Talán a hidrotőkék is kicsit hangosak de annak vettem adalékot. Akkor hangosabb a motor ha húz is, motorféken csak a tőkéket hallom picit.köszi
Ja és 3.
Hogy lehet kiűzni a légbuborékot a hűtőrendszerből? Valahol mocorog benne, lehet hallani. Ha indulok, felmegy a víz valameddig, majd egy hirtelenebb kanyar után buggyan a téma és leesik a vízhőfok 90 alá vagy aköré.
Még mindig F astra téma.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Nekem is 1.4 benga van, 60 lóval. Hát nem egy erőgép, 3 emberrel meg kell gondolni az előzést.
Nem egészen van rendben a motor ... szerintem valahol fals levegőt szív, mert a szívó oldalon valami sziszeg és az alapjáratnak is kell pár másodperc mire beáll egy pirosnál. Többször van az megállásnál, hogy a fordulat magasabb marad, majd hirtelen leengedni majd hirtelen vissza. Ezt 3-4szer megcsinálja mire lenyugszik.
Ha pedig menet közben lepadlózom akkor csak a hangja nő meg, alig lódul meg. Ha alacsony fordulaton nyomom le tövig akkor szinte lehörög, megtorpan.Az alapjárati motor új, szóval nem az a baja. Ezt mind okozhatja a fals levegő is?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Ebből a videóból megtudhatod. Nem nagy ügy. 2 torxos csavar meg egy csati. Nálam nem történt semmilyen javulás a pucolás majd csere után ... elgurulok vele a szerelőhöz hamarosan. Csak nem akarok otthagyni 5 jegyű összeget az a baj.
Nálam durva az ingadozás megálláskor, magasabbról mintha lefulladna, majd hirtelen visszaemelkedik a fordulat. Ez kb. 3-szor megtörténik majdnem mindig. Az egész csak pár másodperc.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
batai15
félisten
Hát igazat megvalva, még csak annyit tudok hogy 2000 évi kék , és 1.5 5 ajtós.
többet azért nem tudok, mert rokon által lesz.de ha ő azt mondja patent gép, el is hiszem, nem vert még át soha.
bevásárlásra, illetve anyósék messze laknak, 80 km , illetve mikor szükséges lesz/ vagy menni akarunk valahova akkor lesz használva, tehát nem állandóan ezzel fogunk menni. kb 5-600 km havonta amit fogunk menni.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Lehet minimális fogyasztásváltozás az olajtól függően, de nem számottevő, a befecskendező ugyanannyit próbál adagolni. Én személy szerint magamnak cserélem az olajat, de ha nem így tennék, akkor sem bíznám a szerelőre az olajat. Mindenhol meg lehet szívni, de egy hivatalos autósboltban kevesebb az esély, hogy átvernek. Viszont csak olyan boltban vásárolok, ahol a tulaj áll a pult mögött. Unix, Bárdi stb. kiesnek, mert ott bizony volt már visszaélés az alulfizetett alkalmazottak által. A nívópálcát húzd ki és ha szép tiszta, majdnemhogy átlátszó az olaj, akkor hamis. Az az olaj, ami teszi a dolgát, keni a motort, megköti a koszt; szép sötétbarna színben pompázik benzines autóban, dízelben koromfekete is lehet.
-
hdman
őstag
-
_seth_
veterán
Na igen, az nem spórolás amikor nem cserélünk ki egy olyan alkatrészt ami akár horribilis javítási költséget vonhat maga után miközben filléres. Rengetegszer cseréltem már olajat de mindig cserélem a szűrőt is, opel gyári szűrő talán 600 forint körül mozog, legutóbb Mahle lett 1100-ért mert olyan volt raktáron de talán az első alkalom volt mióta megvan a vectra, hogy nem GM szűrő került bele.
A spórolással nincs gond ha valaki jól oldja meg
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
AMD Power
titán
-
bzoley
veterán
Korából adódóan, de. Nagy szerencse, vagy trahányság kell, hogy ne kelljen semmihez nyúlni. Eleve nem ismert a jelenlegi állapot. Gömbfejek, szilentek, toronycsapágy, úgy általában az egész futómű bármikor elkezdhet arra a szintre jutni, hogy már zavaró a hangja. Ha valami csoda folytán még eredeti, akkor hamarosan elfárad a lambda, ugyanez érvényes a motorhőfok jeladóra, főleg, ha már valami gagyi van benne. AC pumpa élettartama is véges, és ezek még csak a kiszolgált alkatrészek voltak, ott vannak a simán csak elromló darabok, amik típustól függően elég változatosak:termosztát, egr, alapjárati, jeladók tömkelege. Ha már évente egy valamit is ki kell cserélni, akkor az már folyamatos gondoskodást jelent.
Nem próbáltam, nem ismerem a 60 ló erejét, de a 90-et egy H-ban szinte már veszélyesnek tartom. Feltételezem, F-ben sem lehet sokkal fényesebb a 60. Abban sem vagyok biztos, hogy kevesebbet eszik, mint egy egyel nagyobb nyolc szelepes.AMD Power:
Fogyasztásban jobb a 8v, feltéve, ha nem osszuk le lóerőkre. Nekem semmi bajom a 16v-vel, jól dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
Damage401
senior tag
Legtöbbször 2000 szoktam elváltani, nagyon ritka, hogy 2500. Üzemi hőmérsékleten van az autó. Mikor váltok tehát, benyomom a kuplungot. Akkor figyelem a fordulatszám mutatót és +100 volt mikor +200 megugrik a fordulat. 2000 hirtelen 2100, 2500 hirtelen 2700, de ez tizedmásodpercek alatt. Egyből visszaesik nem tartja fent. ECU rásegít?
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Damage401
senior tag
Rendben, köszönöm.
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
Declare
őstag
Hát most majd megpróbálom figyelni meg tesztelgetni, hogy valahogy ki tudjak zárni valamit, mert én azt gondolom (meg remélem is), hogy ez valami elektronikai zavar, ami valami frissítéssel/resettel, valamivel megoldható. Majd megpróbálom tempomat nélkül használni, meg próbálom ha hoszabb útra megyek lassan, gyorsan stb, hátha valahogy tudok valami közelebbit mondani, hogy mivel lehet összefüggésben, ha majd valami szakértő színe elé járulok
Szakszervízt azért nem szeretem, mert egy csomó olyan rossz tapasztalat van, hogy pénzlehúzásra mennek....ha nem tudja mi a baj, akkor is közli, hogy jaa kicseréltük az x-y panelt mert az lehet gond, és akkor egy munkadíj+eredeti alkatrész+stb aztán mondjuk köze nincs a hibához, tippel egyet a szerelő, hátha, ha bejön akkor megdícsérik ha nem, hát tévedett... persze kérdést majd megér, köszi szépen a tippet, csak mondom hátha valaki tapasztalt már hasonlót, először azért azt szaglászom körbe
Németországban játszódott amúgy a kis történetem, szóval semmi alávaló törvényszegést nem követtem el azért is kérdeztem, hogy elvileg egy ilyen kocsi azért egy 160-180 utazós sebességtől nem dobhatna hátast. Persze nem egy audi vagy bmw ez világos és érződik is, de ennek a gtc nek komolyan mondom nekem annyira tetszik a futóműve, abszolút stabil volt a kocsi még amikor a 200-220 at próbáltam ki vele csak egy rövidebb ideig (a 220 nál azért nem emelkedőn mentem felfele persze A 6 ganggal meg egy 160 as tempomattal még a fogyasztás is teljesen baráti 8 liter körüli talán alatta.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Nem tudom!? Reggel felhívom majd az ipsét. Sokat nem várok tőlük. De akarom tudni ,hogy egyáltalán bejön nekem ez az autó vagy sem. Ehhez meg tesztek kellenek.
A 112e hívtam ma de nem vette fől. Majd holnap rácsörgők.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
de, jobb lesz.
a g astra újkorában is sokkal jobb autó volt, mint az f újonnan, következésképp 6 évesen még inkább jobb autó lesz, mint egy 15 éves f. akkor is, ha ugyanannyit futott."Szóval sokszor egyáltalán nem rosszabb": de, rosszabb. a g meg az f között például a kasztni tervezési módszer alapján is nagyságrendi különbség van. több, mintha egy ezeröcsit hasoníltanál az f-hez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
a fateromnak van egy f astrája, a pontos korára nem emlékszem, de 1999-ben én már tapostam a gázpedálját és akkor sem volt nullkilométeres. nekem van egy 99-es g astrám, az asszony jár vele 12 éve, én csak akkor, amikor szervizbe viszem és fizetem a számláit.
maradjunk annyiban, hogy van elképzelésem, milyen egy jól karbantartott astra (f is, g is). persze győzködhetsz, hogy milyen rossz autó a g astra, de azok után, hogy a női pilóta 12 év alatt is csak egy kuplungszetet bírt leharcolni, meg 1-2 stab pálcát, ezen túlmenően a hátsó ablaktörlő és az ablakmosó motorja sült be, nehéz lesz megmagyarázni, hogy a g astra rossz autó.
de látom, hogy fárad az autó, akárhogy is erőltetik, nem bír ki 15-20 éveket azonos minőséggel. egyszerre romlik le mindene, a szilentblokkoktól kezdve a felfüggesztésen át az erőátvitelig, minden. majd próbáld ki, vegyél elő egy nagy ollót, kicsit lazítsd meg a közepén a csavart és próbálj vele vágni. na az egy 20 éves autó. meg szorítsd meg rendesen, az az új autó.
nem úgy romlik el a 15 éves autó, hogy nem tudod beindítani, majd amikor kiszállsz belőle, leesnek az alkatrészei, mint egy rendes francia vígjátékban, hanem úgy, hogy már érezni, hogy nem annyira határozott a pedálok nyomáspontja, kicsit elkezd kóvályogni az íveken, a motorja sem úgy kapja fel a fordulatot, mint régen, stb. stb. mindenhol csak egy kicsit kopottak az alkatrészek, a vége meg egy lötyögő, támolygó ócskaság ahhoz képest, amilyen 1-2 évesen volt.
persze lehet, hogy ezeket a dolgokat úrvezető egyszerűen nem érzi. akkor vegye meg a 300 rugós bontószökevényt, nekem mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
AMD Power
titán
Persze ,hogy lehet kapni. Az lenne a gáz ha sürgős lenne és gyorsba kéne. Akkor lehet ,hogy hoznék olyan hirtelen döntést ami később megbánnék. De akkor sem dől össze a világ ha csak augusztusban veszek autót. Az is igaz ,hogy a drágább autó sokszor nem azt jelenti ,hogy jobb is. Erre már elég sokszor volt példa személyes tapasztalatból is. Ilyen kaliberű autóknál nem a km, nem az évjáratot hanem az Állapotot kell nézni. Ezt mondják a legnagyobb szakik, és nepperek is. G Astra szóba sem jöhet. Két okból is. Az egyik ,hogy 500e csak a legalját kapnám ami olyan mintha vennék egy 200e Astárát. 500e a G alját kapnám aminek a 90% kaki valószínűleg. A másik pedig az erre szánt keret. De 500e sem vennék F Astrát.
bzoley: Kivételesen abszolút egyetértek veled!
Egyébként nagyon információra van szükségem felhívom az Opel szervizes havert és rákérdezek. Mindent tudnak az Opelekről. Bármelyikről, kortól és típustól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
a kérdéskör (anyaportálunknak megfelelően ) kb. ugyanaz, mint amikor valaki játszós gépet akar max. 60-ból. van, aki összerakja neki ennyiből, én meg szoktam mondani, hogy ennyiből nem lehet rendesen megoldani a problémáját.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
AMD Power
titán
A mai 288.000Ft (1997/4) Astra minden szempontból fényévekkel jobb volt mint a 2002/10 évjáratú 395.000Ft-ért. Szóval hagyjuk ezt az újabb és drágább jobb dolgot. De ezt már más típusú autónál megtapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ha tanácsot adok neki, azért illik felelősséget vállalni. olyan nincsen, hogy megmondom, mit vegyen (mindegy, hogy számítógép vagy autó), megfogadja a tanácsomat és utána benne hagyom a szmötyiben. ha meg nem azt tanácsolom, ami szerintem jó, és utána rámlőcsöli, hogy akkor rakjam rendbe, magammal toltam ki.
de oké, játsszuk azt, hogy én most elhallgatok ebben a threadben, és megtekintjük, hogy lesz-e következő "megvettem az autót de minden rossz rajta, hogy kell ilyenolyan bizbaszokat cserélni rajta" thread
(#28314) bzoley: nem, teljesen jó hasonlat, mert az én megítélésem szerint a velünk közölt célra egyik verzió sem alkalmas (sem a játék célra vett 60k-s gép, sem a közlekedni vett 300k-s 15 éves f astra). tehát a két eset az én véleményem szerint pontos analógia.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- RAM topik
- Linux kezdőknek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...