-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imy
veterán
válasz Findzs #23371 üzenetére
(amúgy ott is segítettünk, de akkor légyszíves írd már le, hogy mit csinálsz, ne ide gyere panaszkodni)
Ami sípol, az a multitimer.
Azért sípol, mert: gyújtáskulcs benne van, de nincs gyújtáson (vagy érzékeli, azt a jelet kapja), és nyitva az ajtó. (tehát ne felejtsd benne a kulcsot)
Ha szirénázik, akkor + a világításod be van kapcsolva. Kapcsold be a világítást, másképpen szól?
Ha igen akkor amultitimer kap fals jelet (gyújtáskapcsoló), vagy a multitimer rossz. Ki kellene mérni, hogy ha kiveszed a kulcsot, tényleg kapcsol-e minden, pl a kesztyűtartó világítás kikapcsol, a rádió lekapcsol?Ha igen, akkor esélyes a multitimer...
-
cocki
tag
válasz Findzs #23376 üzenetére
Szia ,
Nekem is kb így nézett ki a dolog de ennyire nem nyomorgatta meg a pótkeréktartó lemezt. Mivel én is haladtam és úgy jött belém talán annyira nem nagy a kár de majd jövő héten kiderül mert az Opel Nádorban csak értékesítés van hétvégén ha van. Remélem a legjobbakat. Mondhatnám most jól jönne ha új Audi A3 lenne mert akkor csak bemennék a lemezraktárba aztán levenném az alkatrészeket a polcról
Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
Findzs
addikt
válasz Findzs #23371 üzenetére
Na megvan a hiba kérem szépen!
Az euró átalakító volt a ludas mert a h astra meg a g astra gyújtás és akksi polaritása fel van cserélve.
Tehát az euro csatlakozó sárga kábelét át kellett kötni a pirosra és a pirosat a sárgára.
Tehát ez okozott olyan hibát, hogy a kulcs kivétele után 8 másodperig sipolt és nem lehetett lezárni a kocsit és elfelejtette a beállított rádiósávokat a magnó.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
válasz Findzs #23478 üzenetére
igen is meg nem is.
tisztító adalékkal érdemes foglalkozni, de ezt a benzingyártók megteszik. minden benzinben benne vannak ezek az adalékok, a motorolajban dettó.
következésképp jobb esetben csak felesleges pénzkidobás, kárt nem okoz, haszna sem lesz, extrém esetben meg összeakad a motorolaj saját adalékával, először az olajat csapja szét, utána meg az egész motort.szóval én biztosan nem tennék semmi ilyet a kocsimba, csak minőségi benzint meg motorolajat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
MunezXBK
nagyúr
-
sziada5925
aktív tag
válasz Findzs #23538 üzenetére
Nekem is Bosoko van rajta 3 hónapja. Ha többet esne mostanában az eső, akkor már rég lecseréltem volna. 1 hónapos korábban mindkettőnek (pár nap eltéréssel) törlés közben leesett a műanyag darab a végéről és a törlő gumi része így 5centit tud mozogni. 1 hétig voltak hibátlanok, azután a vezető oldali elkezdett nyikorogni. Előtte Bosch-t használtam 1 évig, nem flexibilis, 2000Ft volt darabja. Na az még annyit se ér, mint a 750Ft-os Bosoko.
8-10e-ért meg biztosan nem ablaktörlő lapátot fogok venni.Üdv: Ádám
-
válasz Findzs #23649 üzenetére
A következő autó ugyanez szerintem egyértelmű.
Az pedig, hogy megérte-e a pénzét, olvasófüggő. Ha neked az autó A-ból B-be visz és a fogadhoz vered a garast, meg sikítófrászt kapsz attól, hogy a kúton kicsöppen három csepp a pisztolyból, ehhez képest a Keleti pályaudvartól az Erzsébet hídig érsz, mire felgyorsulsz 50-re, akkor ez nem a te autód.Ha meg teszel rá magasról, hogy magasabb a helyi adója, a biztosítása, a szervize, mint egy átlagos autónak, és neked az számít, hogy elfér-e kiló ötvennel abban a kanyarban, ahol 80-as tábla van és a bőrnyakú sofőrök se mernek 100-zal menni, meg az számít, hogy a lámpa lifo-e, akkor ez a te autód. Ez egy kiváló sleeper car, de akárhogy erőlködsz, akkor is másfélszer annyi gyertya kell bele, mint egy 1.6-os g astrába, akkor is kétszer annyi vezérműtengely van benne, stb. stb. stb.
Az tény, hogy az üzemeltetési költségei nagyon messze vannak attól, amit az átlag ember hisz, a fogyasztása is. De ettől ez még nem spór-autó, pláne nem spór autó akkor, ha a jobb lábad is nehéz.
szerk: a denaturált szeszt itasd meg azzal, aki ezt javasolta, a benzinben mindig benne van mindenféle szükséges adalék.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
sNORh
addikt
válasz Findzs #23731 üzenetére
Magatoknak cserélitek? Nem lehet túl bonyolult művelet, vagy bízzuk szerelőre?
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
qdak
addikt
válasz Findzs #23905 üzenetére
Sztem erdemes ujjabra valtani a konyvben irt hejett, nalam, 10w40/7500 de azota fejlodtek az olajak, 10k t siman belerakok utoljan 0w40 full szintet raktam bele, hidegen sokkal jobb, nem suru.
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
amargo
addikt
válasz Findzs #24103 üzenetére
Igen, legalább is én a H7-re.
Nekem az ajánlottak közül az Osram NightBreaker-t vettem meg és elégedett vagyok vele“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sNORh
addikt
válasz Findzs #24196 üzenetére
Már tuti hogy szilent, msot forgalmizott a verda, megadták 2 évre, csak cseréljem ki minnél hamarabb. Inkább akkor recseg, hogy máshogy fogalmazzak
tomy: Érzek magamban annyi elhivatottságot, hogy megcsináljam. Olajcserét sem láttam mégTV-ben sem még is 2 hete megcsináltam magamnak. Ki akarom ismerni az autóm, nameg a munkadíjból már megvan az első futómű. És én tudom mit rakok bele.
pl tavaly a szerelő Mann szűrőket "rakott bele" még a munkalapon is fel van tüntetve. Most hogy csináltam, rádöbbentem hogy feleannyiba kerülő kínaji volt benne.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24196 üzenetére
1. fokozat: először csak hidegen kerregett kb. félpercig
2. fokozat: hidegen 1-2 percig, aztán kb. 40km megtétele után melegen
3. fokozat: állandóanKülönösebb teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, csak nagyon idegesített, meg égő volt a csattogás.
Időben kezeltük a problémát, mivel szaki szerint akár a vezérműtengelyen lévő bütykök is deformálódhatnak.
Próbáltam hidrotőke tisztítót is korábban, de az csak felerősítette a hangot, ill. előrébb hozta a cserét (gondolom kimoshatta a lerakódott olajsárt).Nem vagyok benne 100%-ig biztos hogy mindet kellett volna cserélni, de gondolom nem könnyű kiszűrni a hibásakat sem. (sztetoszkóp, összenyomás..stb.)
Úgy gondolom ez a jellegű javítás nem igényel "bejáratást", de egy darabig még próbálok kímélőbb üzemmódban hajtani.
Jól emlékszem neked is z12xe-s astra-d van?
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24204 üzenetére
Tudok neked küldeni videót a lánc és a hidrotőke hangjáról is, van némi eltérés a kettő között. A lánc kicsit lágyabban csattog. Érdemes olajnyomást is nézetni, nem bonyolult művelet.
#Mikuland
Anno ez engem is megszivatott, bár nekem "csak" az abs felirat villogott, majd egy idő után folyamatosan világított. Nem lehetett külön a szenzort cserélni, így kapott egy komplett skf csapágyat. -
kispecek
aktív tag
válasz Findzs #24243 üzenetére
A hajtómű olajat Én is lecseréltettem.Talán finomabb lett a váltó, de az is lehet hogy placebo
Nem nagy tétel...
Szervó olajat azt nem szükséges.
Fékolaj cseréjét a megtett Km is meghatározhatja, vagy az idő.2-3 Évente érdemes.
Inkább bízd szakemberre, és a leeresztett fékfolyadék is jó helyre kerül(talán)
Vízmentes hűtőfolyadék alatt mit értesz?Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
TasiA
senior tag
-
Bati0501
őstag
válasz Findzs #24408 üzenetére
Köszi szépen!
Ez akkor kevesebb,mint a fele,mint amit én találtam/linkeltem.
Nem nyöszörög,mióta megbontottad?
Ki szegeket kalapáltál bele és azok tartják?Nem volt nehéz a kapcsokat kiszedni?
Próbálok majd keresni vmi vidit,hátha lesz fent youtube-n...csak nem tudom még,h h keressek rá. -
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24550 üzenetére
Nálam a hidrotőke produkált ilyet, ahogy azt írtam korábban. Youtube-ra fel is töltöttem, hátha segít másnak a hang: [link], azóta szép csendes a motor (kopp-kopp .
Most 1,5 hetes nyaralás utáni első indításnál nálam is volt 1-2 másodpercig csattogás, de azóta nem fordult elő. Az okát nem tudom, lehet lassabban épült fel az olajnyomás hosszabb állás után. -
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #24554 üzenetére
Ezt az olajszűrős dolgot jó tudni. Mann-t használtam ha magam cseréltem az olajat, de most a szaki csinálta, és én csak az olajat írtam neki elő (castrol magnatec 5w30).
Egyébként hidegen már csak a végén kezdte el nekem a kerregést, de akkor már nagyon idegesített. Nem is nagyon mertem menni az autóval úgy...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000