-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86044 üzenetére
ECN1463 = kipufogó oldali szolenoid ( vezérlésmódosító ) szelep hiba.
Valszeg a szűrőbetét elfordult, ezért nincs megfelelő olajnyomás,és nem tudja megfelelően vezérelni az okoskereket.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86073 üzenetére
Én úgy gondoltam hogy mind kettőt kicserélem, mivel nem tudom hogy egyáltalán ez miatt van e indításkor "traktor hang", meg persze azt sem hogy ha rossz is valamelyik akkor melyik az.
Rendeltem Mobil1 ESP 0W40 es olajat is, állítólag azt szereti ez a motor, majd most a 4 napos hétvégén kicserélem őket aztán kiderül mi változik.Egyébként ránézésre jónak tűnnek ezek a szelepek csak a szűrőket nem értem hogy miért vannak össze vissza.... de talán majd valaki mond rá okosat.
[ Szerkesztve ]
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86075 üzenetére
Több helyen azt olvastam hogy nincs hidrotőke ebben a motorban, én ennyire nem értek hozzá tehát felőlem lehet is.
De a traktor hangot az okos kerekekkel párosítják, ha nem működik a szolenoid szelep megfelelően akkor nem jut fel az olaj és azért kerreg, vagy ki koptak a kerekek.
Na ilyenkor kell a 0w40 olaj. -
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86075 üzenetére
Az XER motorokban nincs hidrotőke.Az olaj viszkozitás rendben van,de ugye a Dexos2-re figyeltél?Nem feltétlenül ad mindig hibakódot a szelephibára........az már a végső eset.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86081 üzenetére
A dexos 2 nem tudod mi? Ajaj, hjúszton...
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86084 üzenetére
Ez a tanúsítvány, aminek meg kellene felelnie annak, amit beleöntesz.
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86084 üzenetére
A Dexos2 nem olaj,hanem a GM jóváhagyása az általuk gyártott autókhoz.Magyarul,csak olyan olajat ajánlott a motorba tölteni,aminek a csomagolásán szerepel Dexos2 minősítés.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86087 üzenetére
Keress egy szemészt nagyon gyorsan! Azért ez nem semmi, hogy fogalmad sincs milyen olajat raksz az autóba.
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86089 üzenetére
Te lehet,hogy tudod,de úgy néz ki,hogy a szolenoidok már nem annyira!!!Az XER motorok nagyon kényesek az olaj minőségére.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86089 üzenetére
Hagyjuk inkább.
-
farkas-j
őstag
válasz ricsi8800gt #86087 üzenetére
Pl. a Castrolnál a Z14XEP motort kiválasztva ott van a Dexos2 jóváhagyás.
[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86093 üzenetére
Tudok olvasni, ennyi az egész. Ha már veszek valamit, amivel nem vagyok teljesen képben, legalább elolvasom a manualt.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86087 üzenetére
Akkor meg kell nézni megint őket. Minap voltam kint a madaras tescoban és éppen voltak olajok is olcsón. Minden Castrolon ott vigyorgott a Dexos2, már amelyik tudta is.
Mondjuk az tényleg gond, ha ezt eddig nem tudtad és így ment bele az olaj.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86097 üzenetére
Minden autó könyvében ott van, hogy milyen viszkozitás és milyen jóváhagyás kell bele.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86097 üzenetére
Melyik Magnatec? Van több is. C3 pl jó.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86100 üzenetére
Na most akkor 5w30, vagy 5w40? Ha tuti ez, akkor az jó, feltéve, hogy eredeti olaj, mert a Castrol nagyon kedvelt a hamisítók körében.
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86106 üzenetére
Hétfőn rendeltem 14 óra környékén és kedden 9-10 között át is vettem.
Itt a fórumon lehet olvasni hogy fék tisztítóval lehet tisztítani az kb minden koszt leszed.
Egy próbát megér.
Én nem foglalkozom vele, kivágom belőle aztán kész.
Azon gondolkodám hogyle kéne venni azokat a szűrőket róla ne forogjanak össze vissza mert akkor ugyan ott leszek mint a gyárival csak az megint olyan hogy új de már manipulálni kell vele... -
#41635072
törölt tag
válasz ricsi8800gt #86115 üzenetére
Jo de en inkabb a megfelelo emberre biznam ezt a feladatot, illetve idom sincs ilyennel foglalkozni sajnos.
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86134 üzenetére
Nem feltétlenül a szűrőkkel van a gond sajnos.Azt semmiből sem tart kitakarítani.A szelepek használódnak el (aztán az "okoskerekek" ).
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86139 üzenetére
Rendőr verda volt?
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86137 üzenetére
Nálam sajnos így volt.Az előző gazdája betartotta gyári 30 ezres olajcsere periódust. Pedig számlákkal és szervízfüzettel garantált 118 ezer-km-rel vettem az autót 2,5 éve.Mostanra nagyjából helyre tettem,amiket ő elhanyagolt.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86155 üzenetére
Mivel a szűrők el vannak fordulva, részben lezárják az olaj útját, ezért a vezérlés állítása nem megfelelő a terheléshez képest.Dobta is a hibakódot.
P0014 = B' (kipufogó) vezérműtengely állító (szolenoid szelep) - vezérlésidőzítés túl előre van állítva, működési hiba. (1.hengersor)
[kép] A szűrőt kiszedi,és így nincs ami az olaj áramlását korlátozza.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86161 üzenetére
Kiváncsi leszek, mert ugyan olyat rendeltünk elvileg.
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86169 üzenetére
Akkor valószínűleg tényleg az összesen el fordul.
Ebböl a típusból.[ Szerkesztve ]
-
speedernet
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86177 üzenetére
Ilyesmi eredményt remélek én is.
Van egy rezonáló fémes hörgős hangja 1500-2000 fordulat közt, kiváncsi leszek azon javít e.
De sanszos hogy az valami mehanika probléma lesz. -
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86195 üzenetére
Egyformák a szelepek.Ajánlott lett volna inkább párban cserélni.
-
Lajos1966
tag
válasz ricsi8800gt #86211 üzenetére
Sajnos rossz hírem van!
Jöhet az "okoskerekek" cseréje (én legalábbis így jártam).Nem tudom,hány km van a motorban,de mivel meg kell bontani ilyenkor a vezérlést,érdemes egy kalap alatt azt is cserélni.Én még,ha már lúd,legyen kövér alapon a vízszivattyút is kicseréltem.[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86175 üzenetére
A kiszedett régi szelepedet közelebbről is megnéztem, nekem úgy tünik,hogy a szűrők fixen állnak, nem forognak el. Rosszul látom?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz ricsi8800gt #86255 üzenetére
Belenéztem a GM jósgömbömbe, de nem sikerült kiolvasni a hibakódot.
Talán egy szerviz hatékonyabban tudná orvosolni.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86255 üzenetére
Nekem is,de én megnéztem hogy mi a nyűgje
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86259 üzenetére
Szolenoidok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86262 üzenetére
Akkor mondjuk ezen annyira nem kell csodálkozni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86264 üzenetére
szerintem bárdi/unix lesz hétfőn!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86259 üzenetére
Nyugi, csak semmi pánik. Az ECN1463 hibakód az már nem hiba, csak még nem felejtette el az ECU.
"…Az ECU csak azután törölheti az átmeneti hibát, ha az 40 felmelegítési ciklus alatt nem jelenik meg újra. Egy felmelegedési ciklus a gépjárműnek egy működési időtartama, amely elégséges ahhoz, hogy a legalább 22 fokra lehűlt motor hőmérséklete a motor elindítását követően 70 fokot érjen el…” Az ECU 1 beindítás alatt azt érti, hogy a motor eléri az üzemmeleg állapotot.(olaj,hűtővíz üzemmeleg állapot).."
Az ECN1161 = P1161
P1161 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Control Circuit Bank 2 Sensor 2P1161 = fűtött oxigénérzékelő (HO2S) fűtésszabályozó áramkör 2 bank 2 érzékelő.
Ha tévedek, majd a hozzáérők kiigazítanak.
Szerintem ez a katalizátor utáni monitorszonda hibát mondja. Még az is lehet, hogy csak sima kontakt hiba.Húzz szét a csatiját, nézd meg.
A szolenoidokat meg illik párban cserélni. Nem sürgős,elég lesz a szünet után.A Cromaxnál a gyári eredeti is " csak " 25 ezer péz.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86273 üzenetére
Nem tudom,hogy a tiéden hol van a csatlakozó rész,keresd meg.A szonda, a kipuf cső részén van,kb úgy mint itt: (Z10XE) [kép]
Innen indul,és felmegy a motortérbe.Nézd meg,nem sérült e a vezeték valahol.Az is lehet, hogy a hibajelzés magától megszünik,csak időnként random jön elő.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86311 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86311 üzenetére
Emlékeim szerint 5k egy pár profi polírja kerámiával, hogy ne mattuljon vissza.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86345 üzenetére
Az 1.6-nál nincs gond.
Az 1.4 XEP itt sincs benne a keresőben, nem létezik ilyen autó. 2005.01. után ezek csak más kasztnival és H Astra magasságban érhető el. Ezért szopunk, erről szól a thread ha figyelsz.
Az meg külön vicc, hogy 19.553 Ft ugyanaz a Sach gátló, ami máshol, ú bakker, pont a fele! Micsoda véletlen Na ezért nem shoppingolok a Bárdiban. Vagy kuncsorogsz alkatrészekért a legnagyobb elérhető 50% kedvezményes autósboltos/szerelő ismerősnél vagy qrva drágán veszel mindent. Értelme sok nincs, ha magánszemélyként minden jogi háttereddel megveheted magad is rendes számlára őket, miért szívatnád magad okosításokkal?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz ricsi8800gt #86350 üzenetére
kovacsaut, cromax, internet, csak hogy párat említsek.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86358 üzenetére
10070Ft-os Sach hátsó gátló Kauffer helyett Bárdiból rendelve 19553Ft.
Nem ugyanaz a minőség, hanem konkrétan ugyanaz. Nem igaz, hogy nem tűnt még fel, hogy a Bárdi hogyan képzi az áraikat és mire épült a lánc
Boltot én is írtam, kolléga felettem még dobott párat. Örülök, hogy segíthettem Jah és még bolt: Zsu
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
jimmy5
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86423 üzenetére
Én is ezt kérdezem 😁
Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0
-
adorjant
senior tag
válasz ricsi8800gt #86446 üzenetére
Szívó oldalit hogy szerelted ki?
Annyit beszéltetek mostanság a szolenoid szelepekről,hogy én is nekiestem az enyémnek, szívó oldali INA, ránézésre 2-3 éves lehet, a kipufogó oldali még gyári lehetett,külsőre is viseltesebb Ezt kikaptam, levettem a szűrőt,és igen sokat javult a hidegindítás,sőt talán egy picit könnyedebben is mozog az autó azóta, de ezt még próbálgatom, aztán ezen felbuzdulva megnézném a másikat is, hátha rajta vana szűrő,viszont Zafirában nem nagyon van hely a tűzfel felől...
-
adorjant
senior tag
válasz ricsi8800gt #86460 üzenetére
Az tiszta sor, csak sokkal kevesebb hely van ott matatni, azért kérdeztem
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86484 üzenetére
10w 40-et eleve nem kellene bele sem rakni, 5w30 való bele!
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86484 üzenetére
Nem bele való viszkozitású olajtól mit vársz?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz ricsi8800gt #86493 üzenetére
Mióta van az autóban 10W 40-es olaj?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz ricsi8800gt #86495 üzenetére
Így vélekedett a márkaszerviz is anno. Nos, nem lett igazuk
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86493 üzenetére
Dexos 2-őt támogassa és ennyi! De nem 10w40!
A vezérlés módosító kerék is olajnyomással hangol, ha vastag az olaj, akkor idő kell neki, hogy az olajnyomás elérjen addig, azért tud addig traktorozni a motor! -
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86501 üzenetére
Szervízkönyvben van írva....
-
diablo1984
veterán
válasz ricsi8800gt #86503 üzenetére
A miénkhez(14éves és 261e km)
Ha már ezen az oldalon, akkor a dexos 2 olajok:[link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000