-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Lajos1966 #73123 üzenetére
Tudom, de nem vagyok nagy autófihi építős, értem ezalatt hogy jelen pillanatban ez is megfelel. Ajtó szigetelésen gondolkodom, mert nem szeretem ha zörög nagy hangerőn a panel, de ezt is saját magam akarom megoldani, én ilyen szereld magad típus vagyok. Utána lehet lesz hangszóró csere is. De majd meglátom még, most a vezérlés témára vagyok ráállva.
Apropó vezérlés: Tegnapi napomat azzal töltöttem, hogy felhívtam a lángautót, chromaxot, unixot, bárdit, hogy megtudjam, milyen vezérlés szettben milyen márkájú összetevők vannak. Hát hogy ezek konkrétan azt se tudják mit árulnak, az már kicsit megmosolyogtató.
Kérdésem arra vonatkozott hogy az INA, Gates, Contitech és SKF szettben milyen szíjak, görgők vannak, mert mint tudjuk, vagy a szíjat, vagy a görgőt mástól csomagolják át.
Az INA érdekelt volna engem legjobban, mert azt tudnék legjobb áron.
Na a Bárdis mondta csak hogy 90%-ban dayco szíjak vannak benne, 10% contitech.
Többi nem tudott erre választ adni. Mint ahogy a többi szett összetevőjére se.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
válasz Lajos1966 #76710 üzenetére
Most hoztam haza, elkészült.
Az általad írt zsírozást megcsinálták. Viszont a gyári műanyag kupakok maradtak. Köszönöm szépen az ötletet. Utánna keresek.Az fentebb leírtak plusz autó át nézése, rendszám megvilágítására felelős izzó csere. Kézifék után állításáért. 82-be ált meg munka díjjal.
Azért érdekes a dolog , mert pont ugyan itt volt a festési hiba, ami szintén sok H Astrát érintett/érint. Mondhatjuk ez az autó sarok pontja.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
dhavady
csendes tag
válasz Lajos1966 #77803 üzenetére
Köszi a választ, a gyári lambdaszonda mindenképpen rossz, mert áramkör szakadást írt a vezérlő, az újjal ezt nem produkálja, a légtömegmérőre én is tippeltem, mert a gyári árnak konkrétan kevesebb, mint 1/5-öde volt. Viszont furcsa nekem, hogy fokozatosan lett jobb az alkatrészek cseréjével....
-
Pitterix
őstag
válasz Lajos1966 #80512 üzenetére
Neked lett igazad. Gyertya+trafó kombó, plusz kiderült, hogy a termosztátom sem jó. Eddig 33k, plusz írta a szervizes srác trafó 7k+ majd munkadíj.....
Remélem nyárig, mire megy műszakira már nem jön elő semmi betegsége. Éppen elég lesz kicseréltetni a klímakompiját."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
bexinho23
őstag
válasz Lajos1966 #81099 üzenetére
Igen, lányos/hűvös levegőt fúj. C corsanal könnyen hozzáférhető helyen van a termosztát? B corsanal nagyon rossz helyen volt. Pollen szűrő októberben volt cserélve.
Amúgy amikor vettem az autót (orvos család, céges autóként használta), említették, hogy cseréltek termosztátot. Tavaly nem tűnt fel, hogy langyos levegőt fújna. De akkor megnézem.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81241 üzenetére
Végül is eleresztettem a kocsit, jött egy megérzés hogy hagyjam.
A hirdetés se igazán korrekt. Minek írja bele hogy rendszeresen karbantartott, a címbe meg hogy szervizkönyves, ha a szervizkönyve nincs is vezetve? Egyáltalán ki jegyeztet be egyetlen egy bejegyzést 150.000 km után egy magánszervizzel? A szakadt kédergumit nem is figyeltem. A kopás és szakadásmentes belső tér sem teljesen igaz, A oszlopon vezető felől van egy kis szakadás, bár nem vészes, a csomagtérben szintén van egy kis szakadás, valamint a gőrgő tényleg eléggé le volt kopva a kormányon. A kocsi előéletéről tulajdonképp semmit nem tudott az eladó, a vezérléscserére is annyit mondott, hogy nem kell neki túl nagy jelentőséget tulajdonítani, mert neki már az új is adta meg magát.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Lajos1966 #81475 üzenetére
Mennyivel rosszabb mint a tekert órás vagy a megkímélt női tulajdonos (picit kuplungos, olaj nélkül hasznalt) és társai?
Sztereotípia a vonóhorog is mint sok minden más. Lehet csak egy évben 5x húztak vele egy lightos futót. Ezért dobod instant?[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Lajos1966 #81475 üzenetére
Bátyám Passat B6-ján is van vonóhorog. Évente egy alkalommal használja mikor azt a kevéske cefrét elviszi A-ból B-be.
De amúgy is rajta lenne még ha nem is vinne vele semmit. Mert volt már rá példa hogy jól jött mikor rajta volt ugyanis valaki belénk csúszott. A vonóhorog miatt a mi kocsinknak nem lett baja. De ha nem lett volna horog akkor egy lökhárító csere befigyelt volna.
Smoke some weed nigga!
-
beg
veterán
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Lajos1966 #81480 üzenetére
Utolsó hozzászólásom a témában mert nem akarom szétoffolni a topikot.
És mi van akkor ha egész életében ráncigált ide-oda futót stb... és eladás előtt leveszik a horgot direkt amiatt hogy ne legyen ez is kifogásolható. Akkor szintén nem fogod tudni az igazat.
Smoke some weed nigga!
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81475 üzenetére
Az első tulajdonos 2011 végéig vezettette a szervizkönyvet (hivatalos szervizben). Itthon a többség szerintem közel 3 éven át nem vezetteti a szervizkönyvet. Attól hogy 2011 és 2015 között nem volt vezetve, nem jelenti azt, hogy nem cseréltek benne olajat, meg amit kellett.
kekkh történet:
A második tulaj, a mostani 2015-ben vette át a kocsit, innen tovább pecsételtette a szervizkönyvet. Amúgy volt mindenről számlája is. Hány ilyet találni idehaza 9 éves autónál?1.7-et mindenesetre nekem nem ér meg. Szépen dolgozó fényezőt sikerült ismeretségi körben találtam, egy elemet 25-30-ért csinál.
[ Módosította: philoxenia ]
-
diegho
nagyúr
válasz Lajos1966 #81480 üzenetére
Nekem a toyotámon pl soha nem volt használva a vonóhorog, apám rakatta rá, hogy majd jó lesz az, aztán hirtelen meghalt és tényleg soha nem volt ráakasztva semmi, viszont nekem baromi jól jött itt nálam, mert úgy kell betolatni a garázsba, ami lejt is befelé és simán nekikoccantottam a falnak a horgot és nem kellett centizgetni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Lajos1966 #81480 üzenetére
"...A dolgokat mindig meg kell vizsgálni az összes aspektusból!.."
Mi a garancia arra,hogy amelyik autón nincs vonóhorog, nem szállítanak akár naponta több mázsa terhet?
A több mázsa teher miért terhelné jobban a motort, ha ezt a terhet az utánfutón szállítják?
Ha a több mázsa terhet utánfutón szállítod,azzal az autó futóművét kíméled.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz Lajos1966 #81556 üzenetére
Csak úgy mint aki meredek dombon lakik, vagy télen 3 km-re használja naponta, vagy dugóban araszol mindig, vagy csak 80 ezrenként cserél olajat.
De csak azért mert a szemeddel látod a horgot, inkább vennél a többi felsoroltból, pedig azok sokkal károsabbak es jobban igénybevételnek vannak kitéve mint a vonóhorog. Hagyjuk már.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
athomi
veterán
válasz Lajos1966 #81556 üzenetére
Őszintén szólva hány 9 évnél fiatalabb alsóközépkategóriást látsz harcosként közlekedni hazai forgalomba állításúból? Plusz ha harcosként van egy autó használva, annak szinte mindig megvan a nyoma a csomagtérben és sokszor a kaszni hátsó része is árulkodik róla.
Németből behozott vonóhorgosnál már engem is riogatna a dolog...
-
diablo1984
veterán
válasz Lajos1966 #82022 üzenetére
de hogy 3 ból 3 ilyen motornak is ez a hangja legyen, tegnap egy g astrát is hasonlóan hangosnak véltem, arra is azt mondta a kereskedő, hogy ezeknek ez az alap hangjuk! De a videókon is hallgattam, hogy ezek tényleg ilyenek, nem a szétkopott tengelyes, mert azt a csilingelést nem téveszteném össze mással, ez nem csilingel, csak kissé dízeles hangja van.
(#82024) athomi: igen ez, konkrétan egy 83e km-t futott példányhoz volt szerencsénk, jó állapotban, mondhatni újszerű állapotú volt, kényelmes tömésű ülések, de a hátsó sor sokkal kisebb(kb mint a yaris+nagyobb csomagtartó), mint az astránál, csomagtartója is kisebb, kb 2/3 része(kb 15 centivel rövidebb). Nem rossz autó, annak a motorja minden zörejtől mentes volt, kis csajos autó, de bézs belsejét a gyerekek seperc alatt csatatérré változtatnák.
[ Szerkesztve ]
-
-
speedernet
aktív tag
válasz Lajos1966 #86135 üzenetére
Na sikerült időt szakítani a szolenoidok beszerelésére és hála isten azóta nincs traktorozás indításnál.
Jobban is gyorsul érezhetően, ugyhogy gyanítom a szelepek már el voltak fáradva.
Meg kapta a Mobil1 olajat is, új gyertyákat ugyhogy most elégedett vagyok egyenlőre.Minimális olaj fojást véltem fel fedezni az olajteknőn meg a generátor alján, nem tudom honnan szivároghat de majd még rá nézek.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi8800gt
addikt
válasz Lajos1966 #86557 üzenetére
Én értem hogy mondtad és úgy nincs traktorozó hang ha napjában többet inditózok.Ez a napi első induláskor van amikor hideg a motor,Utána szépen halkan jár,ezt én is meg csináltam hogy nyitott motorháztető mellett hallgattam
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Suzuki topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LEGO klub
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...