-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
Üdv!
google dobta ki nekem ezt a képet :
Kié ez az autó? A legszebb pezsgőmetál veki amit eddig láttam
-
#81556480
törölt tag
Megvan a veki urami!
NEm térek magamhoz az örömtől.
-
#81556480
törölt tag
-
#81556480
törölt tag
apró esztétikai hibák vannak, egy helyen pici rozsda, de ahogyan magam ismerem egy két hónap és a kocsi 100%os lesz.
1.6 16V
1996-os Klíma, utólagos első elablak,légzsák,
Nem full extra de fapados F astra után álom ez a kocsi! Nagyon jól fekszi az utat, csendes. JÓ!
VEKIEddig motoroztam volt egy hasonló esetem:
ebből pedig ezt sikerült kihozni
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #19287 üzenetére
autóból c14se 1.4 8v astrához vagyok szokva. 5.5 literrel jöttem haz az autópályán. szóval menetteljesítményben is nagyon tetszik (dinamikusabb mint az 1.4) és a fogyasztása is jó.
Tetszik na!
SOkan monták hogy gyenge lesz az 1.6 , géltem is tőle. De hazahoztam 280km-ről és teljesen beleszerettem
-
#81556480
törölt tag
Gomb cserét én is meg tudom oldani.
-
#81556480
törölt tag
válasz Arlekim #19326 üzenetére
Háj!
Ha Astra F ről van szó akkor:
Dextron III ATF olaj kell a kormányműbe, teljes feltöltési mennyiség 1L.
légtelenítéskormány kiteker teljesen jobbra 10mp ott tart, majd balra és ott tart ezt 3X). Háromszorra megy bele kb. 1 lityi olaj kb. hideg olajnál az alsó jelig kell tölteni, ez belül a tartály oldalán is jelölve van, jobb oldalt a föggőleges csík teteje.
Ha végállásban nyikorog a szervó megcsúszik az ékszíj szappanozd be vagy feszíts rá vagy szilikonozd kicsit ( A gumi "természetes" "töltőanyaga" a szilikon. Nem kenésről van szó, hogy csússzon, hanem az elöregedés során összemegy a szíj (v. "kiszárad") és vizet nem tud felvenni :ezért a szilikon)Mielőtt beöntöd az olajat keveredési próbát érdemes csinálni, kicsit kiveszel a régiből kicsit rátöltesz az újból, ha simán vegyülek mehet a menet.
az üzemanyag szűrő még 2000ft sem lesz! én 1500 körül szoktam venni.
Nem a minőség a legfontosabb hanem hogy évente/ félévente cseréld mert mocskos a benya ( legalábbis mifelénk)Brigeciol tök jó takarítani de csak is a d-3 ami narancssárga cimkés. A citromsárga Brigeciol 2000 az ilyen környezetvédelmi lószaft. nem jó semmire !
Te amugy még használsz pollenszűrőt?
Ugyebár astra betegség az ablak párásodás amin nagyon sokat segít a pollenszűrő kivétele.
nekem nincs benne évek óta( néha beteszem de aztán ki is veszem hamar ) . Igaz így jobban porosodik belülről a gép, de legalább kilátok
Ja 12 éve astra F a családi verda, most már VEKIM van de nem felejtek
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz sziada5925 #19401 üzenetére
Nekem B vectrám van 1.6 motorral szerelve.
A vectra könyv 1.6 tól egészen a 2.5ös motorig mindenhol 0.074l/100km ír
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #19439 üzenetére
Hmm nekem van erre egy kis javaslatom. Ha valahogy műszakira tudnád vinni, ott ki lehet a motorszámot üttetni, tehát motorkód lesz csak a forgalmiban, így bármilyen papír nélküli blokkot be tehetsz. Ezt csináltuk már octaviával és MAN-al is
Csak hát gondolom motor nélkül nemnagyon tudod műszakira vinni
-
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #19293 üzenetére
Régi hsz-re válasz
" volt főnökömnek volt ilyenje, az m3-on a bagi emelkedőn már nem ment fel lendületből csak visszakapcsolás után... "
Vasárnap mentem pestre 4 személyel, csomaggal. Amikor felmentem miskolcnál a pályára betettem 5be és pestig ki se vettem. és ma is ugyan ez volt hazafelé. Emlékeztem erre a hsz re és már akkor is hülyeségnek találtam. az összes partnak (bagi emelkedőnek is) direkt olyan 100-110-el mentem neki majd az alján gyorsítottam és mindenhol felhúzott 140 ig,5. be visszaváltás nélkül, meg ment volna tovább is.
nem kell annyira lenézni az 1.6ot
-
#81556480
törölt tag
(#20253) harry
Én 440 ért vettem, külső hibákkal.
Tükör össze volt törve = vateráról postaköltséggel együtt 4500 ft. Gyári színű.
egy helyen a rozsdát kijavítottam, vettem festéket lakkot edzőt= 3500ft-ért és még több mint a fel megmaradt. Ja és minden apró hibát a küszöböknél bejavítottam.
Jobb első ajtó hangszóró rácsa össze van törve = vatera: 1500ft.
Egyébként eddig hiba nélkül üzemel az autó .
Szekunder pumpát kéne cserélen még mert kicsit zajos. ez 5 ezer ft körül megvan.
Kb 7 éve hajtok F astrát, családit, imádom.
1.4 8v de a hengerenkénti tehát 82 lóerős.
Szerintem a legjobb 8v motor, mármint sokkal jobb mint a 60 le változat.
Az astra fapados a veki meg azért érezhetően magasabb kategória.
Minden téren.
Viszont 400 körül nem rosz választás az astra sem.
Volt sokáig fent egy miskolci kereskedésben gyönyörű állapotú klímás, elablakos, szervó, légzsák szóval minden volt benne ami egy astrában lehet. 450ért el lehetett hozni. Nem rozsdált és 1.6 16v motorral az a kis kasztni már biztosan szépen is ment.
Én a vekiben is meg vagyok vele elégedve.
Így néz ki az astra ami februárban lesz 19 éves:
(260.000km)Azt hozzátenném, hogy szerintem kétféle ember létezik az autók terén.
"mi" akik fórumozunk, és próbáljuk a kocsinkat "jobbá" tenni, és odafigyelni rá, nem teljesen leélni.
A másik pedig aki megveszi, mint egy ruhát, használati cikket, és nem igazán törődik vele a kötelező dolgokon kívül, csak " leéli" kiszakad, eltörik, elkopik, nem számít. Használja.
Én a vekit is a tökéletességig fogom csinosítgatni, cserélni a törött, repedt, nem működő alkatrészeket.
Ez különbözteti meg az én vekimet /astrámat , mondjuk egy falusi, leélt , bemattult rozsdás szutyok fastrától vagy egy (OFF)cigó(/OFF) rozsdahalmaz vekitől.#20256) neduddki
Nem tudom így megmondani neked, de SEHOL nem kellett visszaváltani 5ből és gyorsan sem mentem.
NEm lehetséges hogy a főnöködnek nem a 16 hanem a 8 szelepes motorral szerelt vekije volt? 80 valamennyi lóerős, na az tényleg nem lehet egyszerű mutatvány..
Egyébként van ilyen autó is elég sok, csak titkolják, olyan gyengusz(#20254) _seth_
Jó a szine mi ?
-
#81556480
törölt tag
Szép külső, szép belső, jól felszerelt---> innentől fogva a személyes megtekintés a döntő, akkor látsz meg olyan dolgokat amit képen nem.
Mindenesetre jónak tűnik.Rozsdához annyit: ha jelenleg nincs rajta , és minden évben van egy fél napod rá, és kis kézügyességed, akkor kordában lehet tartani. A tankajtó mögötti részt én kikentem alvázvédővel, és évente benézek mi a helyzet, ha kell javítom, hogy ne jöjjön ki a rozsda mert akkor már telibe kell fújni.
Ugyan ez a sárvédőíveknél is. Belül kell évente a rozsdakezdeményeket eltüntetni és akkor sokáig ki lehet tolni a komplett elem cserét és fényezést. Momentán nekem 19 éves koráig sikerült ahogy látod.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz erikke17 #20328 üzenetére
F astránál a rudazatok rendszeres ápolása és a váltókar alatti dolgok rendbetétele csodákra képes. Hidd el nekem mintha más autóban ülnél a fálújítás és ápolás után. preciz pontos lesz valameddig, de nagyon könnyen koszolódik. Én minden mosásnál fújom az fastra váltórudazatot wd40-el. 10000% jobb. Nekem vectrám van na annak tényleg kaksi a váltója, dehát meg kell szokni, nem lehet minden tökéletes...
Azt hiába fújtam javítottam maga a váltó nehézkes. F astrán nagyon de nagyon sokat lehet javítani. -
#81556480
törölt tag
Kinek tört itt össze az F astrája??
-
#81556480
törölt tag
válasz tomyoy #20516 üzenetére
Ja meg lettem tévesztve, mert nem te töltötted fel a galériát.
Na akkor adzs e nekem egy ablaktekerőt ingyen?Hiányzik a vekiből egy.
Amugy lehet ha megbontod akkor a későbbiekben is vevő lennék pár dologra, de viszont pénzem az most nincs.
A futóműve milyen állapotban van? Lengéscsillapítók és toronycsapágyak érdekelnének ( a későbbiekben )
Új hozzászólás Aktív témák
- GTA VI
- Milyen NAS-t vegyek?
- Alkoholista nevelde
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban