Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #10023 üzenetére
Minden jó, ha jó a vége.
-
GhostVector
kezdő
válasz
GeneraL_XTX #10023 üzenetére
Végre.
-
válasz
GeneraL_XTX #10023 üzenetére
Remek hír!
Akkor most már tudod, hogy mit nem veszel és hogy honnan.
-
GeneraL_XTX
veterán
Nah most írtak az összekarcolt samsung monitor ügyében, visszautalják az árát nagy nehezen. Mindenesetre ezt a nyár közepétől tartó garanciális cirkuszt az ellenségemnek se kívánnám
-
bul07
nagyúr
Jó legyen igazad spórol 100Ft-ot
De
Ha most megveszi az évest a havi helyet, és 10hó 25 utáni héten nem rendel semmit akkor már bukik, mert hetente 100Ft a tagság és ha nem rendel akkor feleslegesen ketyegA 1éves 20% kedvezményest bármikkor megveheti a később is
Nekem is lejárt már több hónapja a tagságom de nem újítottam meg mert nem akartam semmit rendelni.
Ha most akarnék valami rendelni én a 500Ft-ért havit venném meg, mert ki tudja hogy mikkor lejár a 1hónap mikkor rendelek újra -
Benhill
senior tag
válasz
adam0602 #10018 üzenetére
Én egyszer vettem "felbontott" videokártyát, volt a dobozán kb 10 olyan sárga címke egymás tetejére ragasztva.
Remegve bontottam ki mi van a dobozban...aztán ott volt benne egy bontatlan kártya. Hologramos matrica fel se volt szakítva. Persze a külső doboz úgy nézett ki, mintha kutya szájából szedték volna ki... Szóval ez tényleg random. -
-
adam0602
csendes tag
válasz
GhostVector #10017 üzenetére
Milyen okkal küldted vissza, és nagyjából mennyi idő múlva utalták a pénzt?
Gondolom majd próbálnak reklamálni nálam, hogy én csináltam, akkor küldöm majd el a videót illetve képeket mivel egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget.Szerintem is full random a címkézés, gondolom nincs kapacitásuk átnézni a rengeteg visszavételezett terméket, vagy akik átnézik fogalmuk sincs mit látnak...
Még arra is gondoltam, hogy ez a tablet egyenesen a szervízből érkezett be hozzájuk aztán szó nélkül meghirdették, bízva a szervízpartnerbe. Talán ez a címke is erre utalna: [kép] -
GhostVector
kezdő
válasz
adam0602 #10016 üzenetére
Szerintem ők teljesen random címkézik fel a termékeket.
Vettem újszerű és használt dolgot is, ami szerintem még kibontva se volt. És küldtem vissza telefont néhány nap után, ami igazából ki lett bontva, be lett kapcsolva, majd megállapította az, akinek ajándékba vettem, hogy ez biza nem eSIM képes, mint aminek hirdetve volt, utána kikapcs, vissza a dobozba és pár nap múlva, amikor munka közben láttam Alzaboxot visszaküldtem. Használtként került vissza. 100%, hogy még hajszálkarc sem került rá.
És volt, hogy törött PS5 Joyt vettem újszerűként. -
adam0602
csendes tag
Hogyan (ne) vásárolj felbontott, újszerű és/vagy használt terméket alzáról...
Saját tapasztalat következik, elég friss a dolog, konkrétan 2 órával ezelőtt vettem ki alzabox-ból a termékeket, viszont már küldöm is vissza.Szóval rendeltem egy ÚJSZERŰ (nálam ez majdnem egyenlő a felbontottal, maximum minimális kopás fér bele, esetleg mikro karcok) Honor Magicpad 2-őt és egy alzás FELBONTOTT szilikon tokot hozzá. [kép]
Mivel ez a tablet itthon elég "ritka", így sok keresgélés után kedd este feldobta a google hogy az alzában van újszerű viszonylag jó áron így le is csaptam rá (azóta már van felbontott és használt is belőle...). Aztán kezdtem el olvasgatni az ilyen termékekkel való tapasztalatokat, végül azt szűrtem le, hogy vannak szerencsésebb esetek és van a teljes ellentéte. Ez egyátalán nem nyugtatott meg, de reménykedtem, hogy az előbbi csoportba tartozom és megúszom max minimális sérülésekkel.
Hát nem így lett, de beszéljenek a képek helyettem:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Készítettem videót a kicsomagolásról, így talán bebiztosítottam magam. Jól látni hogy a hátlap több helyen is elvált illetve a kereten pár helyen van kisebb ütés nyom is, gyanítom hogy szervízben bántak így el vele, mert feszigetésnek nyoma nincs, szimplán nem sikerült a hátlapot rendesen visszaragasztani. Kijelzője karc mentes és a nagyjából fél órás teszt alatt nem vettem észre más hibát.
A tokról nem mellékeltem képet, igazából baja nincs viszont iszonyat undorítóan tele van zsíros ujjlenyomattal, így már csak azért is visszaküldöm...Kb. 4 hónappal ezelőtt rendeltem tőlük egy felbontottként hirdetett PS5 kontrollert, na az valóban csak felbontott volt és azóta is jól működik, ezért is bíztam bennük, de most ez az eset után maximum új cuccot fogok tőlük rendelni a továbbiakban.
A végkifejletről majd beszámolok, remélhetőleg nemsokára. -
válasz
Benhill #10012 üzenetére
Igen, az az 500 Ft-os promo csak 1 hónapra érvényes. Olcsósítani úgy lehet, hogy hagyod lejárni és valakinek a kódját használva újraaktiválásnál kaphatsz kedvezményt az éves díjból (a kód tulaja pedig 1500 Ft-os kupon 15e feletti vásárlásra). Többen is megosztottuk már itt a kódot, válassz egy szimpatikust. Érdemes nem azonnal meghosszabbítani, hanem csak a következő vásárláskor és így nyethetsz akár heteket is a lejárattal.
-
Benhill
senior tag
Az alzaplus havi tagság, az alapesetben 1490Ft-ért vásárolható meg? Rég néztem már rá.
Mert fut most promo átmegosztón láttam, ahol csak 500Ft/hó az alzaplus, de értelme nemsok van mert az éves 5990 Ft, és itt is 500Ft/hó-ra jön ki.
https://www.alza.hu/alzaplus-havi-elofizetes-d7090030.htm
Azért kérdezem, mert nemsokára megújul, és matekozok hogy hozhatnám ki kedvezőbben magamnak.
-
válasz
GhostVector #10006 üzenetére
Én ezzel az egy dobozzal is megszenvedtem
Kínos nevetéssel és verejtékezéssel az arcomon tudtam csak hazavinni.
Be akartam még utána menni a közértbe és feladni egy foxpostos csomagot, de ezeket elengedtem, mert ez a csomag az egész esti programomat átszervezte
Köszönjük a megosztónak
-
válasz
GhostVector #10001 üzenetére
Két szép méretes doboz lehetett
-
Kecsua
tag
-
válasz
GhostVector #10001 üzenetére
Nekem meg a pofám szakad le, hogy Ti négyet kaptatok és még csak meg sem köszönitek.
Egészségetekre, szívesen!
-
GhostVector
kezdő
válasz
GhostVector #10000 üzenetére
Na, ez jó volt.
2* 4 doboz jött. Leszakadt az életem. -
válasz
GhostVector #9992 üzenetére
Igen, én megkaptam mind a négyet, és jól megleptek vele, alig bírtam hazavinni a dobozt😂😂😂
#9993
Egyet rendeltem és négyet kaptam, kép alapján rendesen
-
Hehe😁
-
válasz
Crvsh3R #9983 üzenetére
Ezt már szombat hajnalban ki kellett volna szállítaniuk a boxba, valami ott elcsúszott. Tegnap délután rendeltem egy terméket és ma 3.45-kor bekerült a boxba.
Ez egy új automata, pár hete lett beüzemelve. Kb. 2 utcával arrébb ott a másik, akár oda is vihették volna.
Nincs elentmondás. Az automata telítettsége független a telepítés idejétől és akár több is lehet telített, még ha kicsi is rá az esély. -
Én rendszeresen játszok a tűzzel és előző este rendelek ajándékot vagy bármi sürgőst bízva bennük.
Eddig még nem szivattak be szerencsére.
-
Tikakukac
titán
válasz
Crvsh3R #9985 üzenetére
Nem, nem rendelted meg időben. Ha fontos szülinapos és névnapos bármilyen egyéb ajándék van tervben, azt nem pénteken rendeled meg a vasárnapi bulira.
Ismétlem: pénteken rendelsz meg valamit, vasárnapra. Hétfő-péntek amúgy a munkanapok, csak mondom.Semmit sem válalltak, már linkelték neked pedig, olvasd el bátran ismét.
Semmilyen alpári szintre nem ment senki, ha így gondolod, akkor az alpári szó jelentése sincs meg.
További szép napot, végeztem.
-
Crvsh3R
senior tag
válasz
Tikakukac #9979 üzenetére
Ezt rendeltem. Ez nekem "belső raktáros cucc"-nak néz ki bár lehet én értem félre. Mára kellett ezért rendeltem meg előre pénteken.
#9980 Lauda, #9981 Met:
Ez egy új automata, pár hete lett beüzemelve. Kb. 2 utcával arrébb ott a másik, akár oda is vihették volna.Lemondtam és újrarendeltem. Ez volt a hivatalos GYIK-ban erre az esetre. Mondjuk az is komoly, hogy már fel vannak készülve arra is, ha többször halasztják a kiszállítást és erre van már GYIK bejegyzés...
-
-
-
válasz
Balázs0916 #9975 üzenetére
Hivatalos Apple Reseller partner, így meglepő lenne a hamis
-
Sziasztok!
Az alzán vett Apple termék (Airpods Pro 3) tuti eredeti ugye? -
Crvsh3R
senior tag
válasz
ggeleven #9969 üzenetére
Ezt automatikusan a sikeres kiszállítás után adják?
#9968 Tikakukac
Azért gondolná az ember, hogy ha azzal "is" promózzák az előfizetést, hogy másnap délig az automatába van a termék, akkor valami garanciát csak vállalnak is rá (ha már fizettem az egészért). Szerencsére holnapra kell szóval nincs akkora probléma, de kellhetett volna mára is akár és én számítottam rá, hogy megjön, mert ugye azt ígérték. -
Crvsh3R
senior tag
Sziasztok!
Az Alza az AlzaPlus+ szolgáltatásnál Alzaboxba történő másnap 12 óráig történő kiszállítására vállal valami garanciát?
Tegnap rendeltem este a fiamnak névnapjára egy játékot. Szokás szerint jött az e-mail, hogy ma 12 óráig megérkezik a boxba. Kb. 13 óra körül jött egy e-mail/sms/app push üzenet, hogy sajnos módosul 14:10-ig-re a kiszállítás, majd ismét pár perc után, hogy holnap 12 óráig lesz a kiszállítás. Eddig soha nem volt ilyen gondom velük, pedig kb. fél éve előfizető vagyok és túl vagyok pár rendelésen.
Mire számíthatok? Adnak valami kompenzációt? -
Def26
félisten
Sziasztok
Vigyázzatok az alzán lévő logitech g 502 x egerekkel, mert fake hamis darab is lehet köztük. Most küldök vissza egyet. Ma vettem át de sem a ledek, sem a logitech hub nem ismeri fel.
-
Erre ne mozduljatok rá...
Violeta Blushing Bloom 2,7 l
Kép, termékleírás és paraméterek is négyről szólnak, de ennek ellenére csak 1 darabot küldenek. Gondoltam, hogy ez lesz, de rá kellett próbálni.
Természetesen jeleztem nekik is a problémát. -
Sikeresen átvettünk futártól a mágnesezőt, sajnos nem tartja a nagyobb, kövérebb kézi csavart, így végül fém kötegelővel húztam meg a VGA hűtőt, már nyugodtabb vagyok, így nem fog többé leesni a hűtő rögzítés nélkül.
-
iFixit Magnetizer / Demagnetizer - csavarhúzókhoz és szerszámokhoz
Már elérhető és rendelhető a mágnesező az Alzában! Habár én már rendeltem tegnapelőtt Anro-ból mágnesezőt, nagy valószínűséggel ma kb. délután fog hozni a futár, akkor megpróbálok rajta szerelni a számítógépemet!
-
válasz
raziel01 #9953 üzenetére
Nem tudom mennyire törvényes, nem törvényes. Ők hozták a szabályokat, én ezt a részét elfogadtam. Több szemszögből lehet nézni.
Ez konkrétan amúgy egy mobil volt. Nekem ami nem tetszett, hogy X évben mondjuk 150.000Ft -ért megveszel egy készüléket amit tud X,Y,Z dolgokat. Eltelik közel két év, közben kijött két új generáció belőle, a tied pedig kifutott. Elromlott a készüléked és 150.000Ft ból nem tudod megvenni a követő típust, mert 99,9999% hogy az már drágább és ami pedig belefér a 150.000-es keretbe az pedig nem fogja tudni az X,Y,Z dolgokat csak X,Y-t mondjuk.
Ezután két megoldás van, vagy elfogadod, hogy van egy új telefonod, ami kevesebbet tud, mint amit előzőleg használtál, vagy eladod és kipótolod és veszel egy másikat amilyet szeretnél. -
válasz
SUPREME7 #9950 üzenetére
Nekem pár éve volt egy ilyen ügyem. Normál garanciaidőben hibásodott meg a termék, kicserélték volna, de az már nem volt elérhető. A vásárolt összegben választhattam helyette 1 másik hasonló kategóriájú terméket. Ráfizetni nem lehetett, így drágábbat választani sem lehetett.
Nem volt tökéletes a kommunikáció, nekem kellett irogatni, hogy akkor most mi lesz, stb. Emiatt, azóta nem vettem ilyen plusz szolgáltatást igénybe. -
válasz
SUPREME7 #9950 üzenetére
Köszi szépen!
Ügyes vagy, hogy ezt megtaláltad, nekem nem sikerült, pedig keresgéltem egy ideig.
Tudom, hogy extra szolgáltatás és nincs köze az alap garanciához, azonban szerintem elég fura, hogy ilyen szinten el van dugva az információ a vásárló elöl, ezen kívül a felugró buborékban is ezt írja:
Ehhez képest amit betettél linket ott azt írja, hogy a törvényi kötelező jótállás alatt érvényes. Na ezért is átverésnek tartom, mert ha egy terméknél 5 év a garancia, akkor a buborék szövege szerint 5 évig lesz érvényes az azonnali cseregari, nem két vagy három évig (a termék árától függően). Tegye a buborékba, hogy 10 ezer és 250 ezer forint között két év, felette három év. Szerintem ez így lenne korrekt. Bár a számlán a 24/12-t se tudni mit jelent, majd megkérdezem az alzát. Amúgy nem azon rugózok, hogy adjanak 5 év cseregarit pár ezer forintért, hanem hogy nincs megfelelően tájékoztatva a vásárló. Tüntessenek fel minden infót, aztán majd a vevő eldönti mit szeretne.
-
SUPREME7
őstag
https://www.alza.hu/azonnali-csere-altalanos-feltetelek
Ez egy extra, külön megvásárolható szolgáltatás, semmi köze az alap garanciához, azt kiegészíti, nem helyettesíti. Annyi a lényege, hogy nem kell megvárnod a normális garanciális ügymenetet, bejelented a hibát, és kapsz egy másikat, vagy ha elfogadod, ugyanolyan paramatérekkel rendelkező helyettesítő terméket, vagy visszakapod a pénzt
Egyébként a teljes (alap) jótállási idő alatt érvényes, 1 alkalommal.
Ezt a szolgáltatást a termékre vonatkozó standard - törvényileg meghatározott - jótállás ideje alatt bármikor érvényesíteni lehet.
-
Köszönöm szépen midkettőtöknek!
Ebben az esetben viszont ezt átverésnek tartom. Vásároltam két terméket, egyik 48, másik 24 hónap garanciával rendelkezik. Az azonnali cseregarancia mindkettőnél úgy van feltüntetve, hogy 24/12, amiről persze megint nem tudni mit jelent.
Szerintem azt diktálja a logika, hogy az azonnali cseregarancia azt jelenti, hogy a garanciaidő alatt azonnal cserélik, ha gond lenne vele. Leírás pedig nincs róla sehol.
-
bul07
nagyúr
Korrigálnom kell magamat mert nem egyértelmű
Számlán 24hó van [link]
Viszont a oldalukon a rendelés számnál meg ezt látni[link], vásárlás Létrehozva 2023. 08. 24. 20:11 történtNa akkor melyik az érvényes, számla vagy az oldalukon egy kiírás
Én nem mertem várni és két éven belül nyitottam ügyet, és cserélték is úgy hogy az eredetire írták hogy likvidáljam én, nem kellet visszaküldeni
-
echterion
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9943 üzenetére
Amíg nem kapják meg a pakkot, addig úgyse fognak tudni semmit se csinálni-mondani. Ha tovább akarod fűzni a történetet, akkor sajnos muszáj leszel elküldeni nekik, mert a termék nélkül ha akarnának se tudnának mit csinálni.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
GeneraL_XTX #9919 üzenetére
na azóta se jelentkezett a kutya se az alzától (pár órán belül mi? hehe) most akkor szerintetek mit csináljak vigyem vissza megint a monitort?
-
Amennyiben vásárolok kiterjesztett garanciát és azonnali csere garanciát is, abban az esetben a kiterjesztett garancia idejére is vonatkozik az azonnali cseregarancia? Tehát ha 24 hónap alap + 36 hónap a kiterjesztett garancia, akkor 60 hónap az azonnali cseregarancia ideje?
-
raziel01
veterán
válasz
GhostVector #9934 üzenetére
Nem vagyok nagy alis de amiket rendelgettem Temuról minden olcsóbb volt eddig.
De bemásolom amit egy másik topicba írtam:"Szerintem kínai shopokból a Temu a legjobb.
Nem kell bohóckodni külön az eladókkal ha baj van. Minden rendelés egy csomagban érkezik. Ingyenes a visszaküldés packetával és eddig mindig a csomag feladása után fél órával visszakaptam a pénzt. Nem várják meg, hogy visszaérkezzen hozzájuk.
Nyugodtan vásároljatok onnan. Sőt ha ilyen pár ezer Ft-os terméket rendelsz és baj van vele, nekem volt olyan, hogy írták, hogy tartsam meg és visszaadták a pénzt."Plusz nagyon sokszor még kreditvisszatérítést is ki lehet fogni. Ami nem a coinos bohóckodás, mint alin hanem valódi pénz effektíve, amit bármire levásárolhatsz náluk. Például többször volt már, hogy költesz 16 ezret és visszaadnak 11 ezret kreditben amit utána telibe le is vásárolhatsz. Le is vásároltam és 11 ezer Ft értékben rendeltem, pénzt sem kellett rakni hozzá. Úgyhogy részemről erősen ajánlott, minden kollégám dicséri őket.
-
bul07
nagyúr
válasz
GhostVector #9934 üzenetére
Vagy akár itthonról 1€ magasságában [link]
-
ciricica
junior tag
Ilyesmit keress: Magnetizer / Demagnetizer
Temu pár száz Ft. -
Üzenet váltás közben kaptam ilyen baromi sznob email levelet Alzától:
"Tisztelt B* László!
A megrendelésében szereplő Bosch PRO csavarhúzó mágneses kivitelű, így a csavarokat a hegyen tartja, ami megkönnyíti a munkavégzést.Amennyiben a termék nem az elvárt minőséget adja, természetesen az átvételtől számított 30 napon belül van lehetősége visszaküldeni hozzánk elállásra.
Köszönjük a megértését és további szép napot kívánunk!
Üdvözlettel: Nóra"Ez érthetetlen vagy másfajta dobozt kaptam volna?
-
válasz
echterion #9925 üzenetére
Most ülök át szerver PC gépbe, hogy könnyebb linkelni.
De ma kb. délután fog hozni váratlanul kb. 1 héttel korábban a MediaMarkt-ból a futár:
BOSCH Csavarhúzó készlet 6 részes mágneses (1600A02W7L)
MédiaMarkt-ban is írták a mágneses változatról, pedig kíváncsi vagyok, majd közlöm, ha felbontottam és teszteltem a mágneses viszonyokban.
-
Ne rendeljenek meg Bosch csavarhúzókat, azok nem mágneses hegyű csavarhúzók!
Kellett a mágneses változat a PC számítógép ház szereléséhez, nem akarom fektetve szerelni a házát.
Kb. 16 rúgót költöttem rá, de végül inkább megtartom, jól jön az otthoni készlet feltöltésére.
-
válasz
kezdő laikus #9921 üzenetére
Vagy személyesen beviszed a boltba (ha opció), tapasztaltam azért, hogy személyesen is jófejek a fiatal Alzás eladók, főleg a Blahánál. Megnyitják a jegyet neked is akár.
Amikor nem pár ezres tételről van szó, én simán személyes ügyintézést kezdeményezek, volt drónom (halott firmware-vel jött) meg monitorom (felbontottat vettem, de full karcos volt) is problémás.
-
kezdő laikus
tag
válasz
GeneraL_XTX #9919 üzenetére
Kétszer volt problémám velük, mindkét esetben a telefonos ügyfélszolgálat normálisan, gyorsan segített. Lehet nálad is gyorsítana a folyamaton, ha elmondod eddig min mentél keresztül.
-
válasz
GeneraL_XTX #9919 üzenetére
Vissza fogják fizetni neked a monitor árát. Az alza nagyon korrekt cég. Van amikor "küzdeni kell", de normális emberek dolgoznak ott..
-
GeneraL_XTX
veterán
Most látom, hogy felvettek rá egy hibajegyet káreseményként
Tehát megint küldhetem vissza ezt nem hiszem elTehát eddig ott tartunk, hogy beadtam a monitort azt 30 nap alatt basztak normálisan megcsinálni, visszavittem megint 30 nap alatt végre normálisan megcsinálták de a 2 hónapos procedúra közben szétkarcolták az egész kijelzőt erre megint küldhetem vissza és ki tudja megint meddig nem lesz monitorom
Mindez ahelyett, hogy bevállalták volna hogy nem tudják 30 napon belül megjavítani és szépen visszautalták volna a vételárat én meg vettem volna náluk egy másik monitort. Csak gratulálni tudok ehhez a garanciális ügyintézéshez!
-
Ciccuka
veterán
válasz
GeneraL_XTX #9914 üzenetére
Ugyanígy jártam (rossz tapasztalat) csak épp a Lidl-vel.
Új eszközt küldtem vissza (azt se értem miért erőltették a visszaküldést), mert hiányos volt, aztán valami cseh szerviz szétbarmolva visszaküldte (még használták is, jó hogy nem higiénia cikk volt). A Lidl ügyfélszolgálatán hiába reklamáltam folyamatosan, szerintük ez így rendben van.Minősíthetetlen volt ez is.
Szerencsére nem nagy érték, de sok kárt okoztak vele, az idegeskedéssel. -
bul07
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9914 üzenetére
Magyar Samsung TMX szerviz csinálja TMX ragasztóval(több más márkának is), lehet Cseh Samsung szervizpartnere az a mi a ragasztón van
-
bul07
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9912 üzenetére
Alza csak közvetítő ebben(Samsung szerviz és közted), max a kommunikáció ami lehet az ő saruk
-
Benhill
senior tag
válasz
Tikakukac #9909 üzenetére
Ha kicserélik neki a kijelzőt, annak én örülnék a legjobban, de tapasztalataim alapján ilyen esetben kompenzációt adnak.
Panelhibás, pixelcsíkos stb, akkor gondolnám hogy cserélik a kijelzőt.Újra reklamációt kell nyitni olyan indokkal hogy karcos, így kérdezés nélkül szinte biztos hogy megy az email, hogy sajnálják ami történt, ennyi meg annyi kompenzációt tudnak felajánlni.
Nekem bármi volt eddig, mindig képet kértek, utána nyitott ügyintéző reklamációt és sérülés/hiba mértéktől függően, pénzösszeget adtak vissza.
-
Ciccuka
veterán
válasz
GeneraL_XTX #9905 üzenetére
Ilyet én át se vettem volna. Azért álljon meg a menet.
Ne karcolják már össze azt, ami nem is az övék.Visszaküldés előtt (bármilyet is küldesz vissza) célszerű jó minőségű képeket készíteni és beleíratni az átvételi papírba, hogy pontosan milyen állapotban vették át.
Mert itthon 10-ből 8 esetben rosszabb állapotban kapod vissza, amit küldtél.
A karcok egy részét ki lehet polírozni valószínűleg 90%-osra, de az se ingyen van. Valami látható nyoma biztosan marad.
-
echterion
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9907 üzenetére
Igen, lehet, nem voltam elég egyértelmű, én is ilyenre gondoltam, hogy előtte lelevelezni velük, nem csak simán a rendszerükön keresztül visszaküldeni.
Szerintem így meg fog ez neked oldódni, csak sajnos nem szabad túl gyors megoldást várni, mert mielőtt bármit csinálnak, úgyis vissza fogják kérni a moncsit. -
GeneraL_XTX
veterán
válasz
echterion #9906 üzenetére
Megkérdeztem chat gpt-t azt tanácsolta írjak nekik panaszlevelet a mellékelt fotókkal, hogy a kezhezvétel után ezeket észleltem és kérjem a kijelző cserét vagy a kár megtérítését. Megvárom erre mit válaszolnak, hogy visszavigyem most annak sok értelmét nem látom, a tapasztalatom szerint csak roszabb lesz
-
echterion
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9905 üzenetére
Nem tudom, mire használod a monitort, de ha nélkülözhetetlen, akkor én ezt tenném: visszaküldeném ismét a cuccot, aprón meg vennék addig egy másik, nyilván nem ilyen magas kategóriájú valamit, hogy addig is le legyek fedve, aztán ha lezárult az ügy így vagy úgy, a használtat lehet eladni.
-
Benhill
senior tag
válasz
GeneraL_XTX #9903 üzenetére
kérj vissza kompenzációt, mondj nekik 80k-t, vissza adnak jó esetben 50-et.
kicserélni nem fogják és karcot eltunteni sem tudnak.
Bár én a múltkor hangkártyát küldtem gariztatni, nem tudták megcsinálni és küldtek egy újat (2 éve volt utoljára forgalomban árukeresőn abban az időben)
-
GeneraL_XTX
veterán
-
Tikakukac
titán
válasz
GeneraL_XTX #9901 üzenetére
Mehet vissza akkor megint. Közben pedig keresd meg a Gigabyte verziót ebből.
Ez a céges moncsim, tökéletes.
-
GeneraL_XTX
veterán
Visszakaptam a Samsung monitoromat a második körös szervízről, most végre úgy működik minden ahogy kell, az összes jelzett hiba megszűnt, a leírás szerint újrarakták a szoftvert, és megcsinálták a szükséges beállításokat, párosították a távirányítót stb)hogy ezt miért nem lehetett alapból megcsinálni jah mert akkor kicsúsznak a 30 napból inkább visszaküldték úgy, hogy szar.
Viszont azt már az első körös szervíznél is jeleztem nekik hogy karcos lett a kijelző, a második körről még roszabb állapotban jött vissza nagyon sok mélyebb karc van a képernyőn a szélrózsa minden irányában. Konkrétan tiszta zsíros mocskos ujjlenyomatokkal volt tele a kijelző amikor kiszedtem a dobozból, nem tudom milyen szervíz ez hogy, gumikesztűt se húznak fel a javításhoz.
Szerintetek van-e bármi értelme megreklomálni a karcokat úgy, hogy sajnos nem csináltam előtte képeket? Amúgy teljesen karcmentes volt a kijelző nagyon vigyáztam rá, végülis 400k volt....
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Vallás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Küszöbön az androidos PC-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- iPhone topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon G8 Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- AKCIÓ BONTATLAN GARIS IPHONE 16 PRO ÉS PRO MAX MINDEN SZÍNBEN ÉS TÁRHELLYEL 1 ÉV GARANCIÁVAL
- iPhone 17 Air - összes tárhely és szín bontatlan, viszonteladótól független 1év Apple garanciális
- iPhone 13 128GB midnight-black, független + extra tokok
- Bontatlan E olvasó..
- Apple iPhone 16 128 GB Black 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3511
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1TB VEGA 64 16GB!!! 1 év garancia!
- Dell Latitude 7440 -14"FHD+1 IPS - i5-1345U 16GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia + Dokkoló + 240W DC
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest