Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Bocsi, ha már előttem jó páran feltették a kérdést, de Alza-tól vásárolt termék (pc alkatrész) garanciális ügyintézése kapcsán fontos, hogy a számla és/vagy garanciapapír az én nevemre szóljon, vagy az eredeti vevő (magánszemély) adataival is lehet garanciáztatni?
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Hibás termékem nem tudták megjavítani, elvileg visszakapom az árát. Kaptam egy ilyen emailt:
"Folyamatban van a visszatérítési megbízás feldolgozása. Előreláthatólag 4 napon belül elkészül. Szükség esetén e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy kiegészítsük az adatokat. Az ok a(z) xxx sz. reklamáció jogossága."
Ez most mit jelenthet a gyakorlatban szerintetek? A termék utánvétes volt és bankkártyával lett kifizetve. Hogyan fogom tudni megkapni a pénzt?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
addikt
válasz KubanitoS #8053 üzenetére
Vissza fogják irányítani a kártyádra a kifizetett összeget
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
lowzor
veterán
Leírom a kálváriám, mert már nem először fordul elő velük kb ugyanez.
Kaptam 117k jóváírást, és én a levásárlása mellett döntöttem 131k értékben, tehát 14k utánvétet kellett volna fizetnem Foxpost automatánál.
Mikor feladták a csomagot azt volt az e-mailben, hogy 131k-t kell majd fizetnem, ekkor egyből felhívtam őket, hogy szar van a palacsintában, de az ügyintéző megnyugtatott, hogy ő látja a csomagot, és úgy adták fel, hogy 14k-t kell majd fizetnem. Másnap persze hogyhogy nem 131k-t kért a Foxpost automata, mikor ki akartam venni a csomagot. Ekkor felhívtam őket, hogy ez van, és közölték, hogy két lehetőségem van:
- vagy kifizetem, és a különbözetet majd visszautalják
- vagy nem veszem át, visszaküldik nekik, és újra elküldik majd jó utánvét összeggel (ez nem volt opció, mert sürgősen kellettek a cuccok, és garancia sem volt rá, hogy nem hibáznak majd mégegyszer)
Rákérdeztem, hogy miért nem tudják a Foxpostnál elintézni, hogy a 14k-t kelljen csak kifizetnem, erre azt mondták, hogy írtak a Foxpostnak, de nem válaszoltak. Rákérdeztem, hogy miért nem hívják inkább fel a Foxpostot, erre az volt a válasz, hogy nem fogják, mert ők e-mailben kommunikálnak.
Most ott tartunk, hogy több, mint egy hete várok a pénzemre, ma reggel rájuk írtam, hogy elutalták-e már, válaszra sem méltattak.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Jóváírást mire kaptad? Meg azt hogy kell felhasználni?
Ha nem tudnak javítani valamit akkor a pénzt szokták visszaadni.
Eleve ha leadsz egy rendelést és a rendelés végén 131 ezret mutat akkor annyi is lesz benne. Ha kupont kapsz az is látszik a rendelésnél ha felhasználod.
Ezért nem értem, hogy mi is ez a jóváírás pontosan. -
lowzor
veterán
válasz raziel01 #8057 üzenetére
Visszaküldött VGA árát levásároltam másra.
Írtam nekik, hogy mit szeretnék helyette, összeállították a rendelést, és akkor még 14 ezer utánvét volt írva végösszegnek, sőt itt is 14300-at írt: [kép]
Valamiért mégis sikerült 131k-s utánvéttel feladniuk.
8 napja elkérték a számlaszámom, de azóta semmi nem történt.
Asszem jó ideig hanyagolom majd őket, mert belefáradtam, hogy mindig hibáznak valamit, aztán futhatok a pénzem után.[ Szerkesztve ]
-
raziel01
veterán
Jó tanács, hogy ilyen nincs, hogy levásárolom.
Visszaküldött VGA-nal pénzt kell visszakapni. Én is küldtem már vissza.
Miután visszajött a pénz utána adtam le új rendelést.
Eleve az is kérdéses szerintem ha ezzel a rendeléssel bajod lesz akkor milyen összeget kapnál vissza belőle.
Amúgy vissza fogod kapni a pénzt, biztos vagyok benne de van mikor szeretnek 2 hétig ülni rajta. Nálam is két hét volt. -
lowzor
veterán
válasz raziel01 #8059 üzenetére
Ja, ezt most megtanultam.
Bár gyanítom, hogy lett volna olyan bolt, ahol ez zökkenőmentesen ment volna.
Az is kicsapta a biztosítékot, hogy nem voltak hajlandóak a Foxpost-ot felhívni, hogy vegyék le az utánvétet a helyes összegre. Ezt régebben egy sima GLS futár el tudta nekem intézni, mikor tévesen utánvétet raktak egy már kifizetett cuccomra. -
-
-
Tikakukac
titán
Nagyon egyszerű, mivel tudok olyan céget ahol minden csak írásban megy: ott viszont amikor ilyen szituk vannak 30 perc alatt meg kell oldani az egészet.
Téma zárható, ha van valamire policy, mert akkora a szigor, meg annyira körporét meg szekuriti meg követhetőség, akkor legyen arra is, hogy ha elb@sznak valamit és az roppant kellemetlen, az menjen végig atom gyorsan, szó nélkül.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
lowzor
veterán
válasz Tikakukac #8065 üzenetére
Kb 5 perce beszéltem akkor már az ügyintézővel, és mondta, hogy írt a Foxpost-nak, de nem válaszoltak, szóval csak az a 2 lehetőségem van, amit mondott, hogy vagy kifizetem, és a többletet visszautalják, vagy megvárom, míg visszaküldik és kiküldik újra jó utánvét adatokkal.
Perceken belül miért is válaszolt volna a Foxpost egy e-mailre?
Szerintem az is kamu, hogy írt nekik.
Utána kb 2-3 órával később vettem át a csomagot, addig el is intézhették volna.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
A másik, ami mostanában történt, hogy egy 156k-s VGA-t úgy küldtek el, hogy egy kis fingilingi folpackba volt beletekerve, de úgy, hogy a dobozának a felét nem is érte, ezért néhány helyen meg is tépődött.
Sajnos elcsábultam párszor mostanában, mert néhány dolgot nagyon jó áron adtak, de rá sem fogok nézni az oldalukra, ha most valahogy a pénzemet visszakapom.[ Szerkesztve ]
-
-
KubanitoS
veterán
Az a helyzet, hogy tök jogos amit írsz, de be kell látnod, hogy sajnos nem mennek ennyire zökkenőmentesen a dolgok. Ahogy írták előtted is, van belső szabályzatuk, meg gondolom belső rendelési rendszer, lehet egy-két helyen még engedélyeztetni is kell a dolgokat, na meg van ott ám rajtad kívül sok száz másik vásárló is, aki szintén várja a sorát akár ehhez hasonló dologgal is. Biztos vagyok benne, hogy vissza fogod kapni a pénzed, de türelemmel kell lenned, ez van...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
peetmaster
senior tag
válasz peetmaster #8052 üzenetére
Nem tudja valaki a választ esetleg?
-
Met
nagyúr
válasz peetmaster #8071 üzenetére
Szerintem csak a számla kell nekik.
Nem fognak igazoltatni."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
KubanitoS
veterán
válasz peetmaster #8074 üzenetére
Csak arra figyelj, hogy ha esetleg küldenek új terméket, akkor az eredeti vásárlóval fogják csak tartani a kapcsolatot, akinek a nevére a számla szól... Legalábbis nálam ez ment.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
S_GTS
csendes tag
Sziasztok, az lehetséges, hogy a GALAXY15 kuponkódot, ami 3 samsung termék egyidejű vásárlásánál működik (elvileg), elfogadja 1 samsung termékkel is?
A webáruház elfogadja a kódot és le is vonja a kedvezményt.. fura[ Szerkesztve ]
-
-
tonyrulez
őstag
Mivel jobb topikot nem találtam (vagy irányítsatok át, de ne a halottba): AlzaPower Parade 30000mAh 60W powerbankkal van valakinek tapasztalata? Vagy ez lehetséges?
Olvastam véleményeket a 22,5W és 60W-os bankokról, utóbbit eléggé leértékelték mert nem hozza a kapacitást, de gondoltam biztos hozzá nem értés, user error miatt van. Elkezdtem tesztelni, eddig kettőn vagyok túl:
1. 5000mAh-s telefon töltése, PB merült 24%-ot (99->75), telefon töltődött 35%-ot (60->95). Ez alapján a 30.000mAh powerbank másfélszer tudná a telefont feltölteni.
2. Ugyanígy telefontöltés, ezúttal USB tesztert is rádugva. PB merülés 23% (74->51), telefon töltés 40% (53->93). Ez alapján 1,7x telefontöltés jön ki. Teszter 9,47Wh-t mért, 100%-os powerbankra visszaszámolva 41,1Wh jön ki miközben 111Wh a spec.Telefontöltésnél azt vártam hogy 4x legalább feltölti, ehhez képest ennek felét se tudja a kijelzés szerint, a mérés pedig harmadára hozza a Wh kapacitást
Még folytatom a tesztet addig amíg 0-ra merül a PB, hátha a saját % kijelzése rossz, de tartok tőle nem ez lesz.
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
Horec
tag
Szeretnék kérni egy kis felhomályositast.
Megrendeltem egy terméket, amiről kaptam második emailes visszaigazolast, azonban később törölték keszlethianyra hivatkozva.
Mai webshop alapján van náluk elérhető, nyilván drágábban.
Van esetleg erre vonatkozó szabály ami alapján mégiscsak kikuldik a csomagot? -
Met
nagyúr
Nincs.
Első mail, automata válasz Köszönjük a vásárlást, megrendelésed rendben megkaptuk. A feldolgozás folyamatáról további e-mailben fogunk tájékoztatni. Ez nem minősül szerződésnek, ami alapján azon az áron oda kellene adni a terméket. Csak egy visszajelző mail.
Második mail, megrendelésed feldolgozását megkezdtük. és itt kezdik el összeállítani a megrendelést, néznek árat, készletet. De ez sem minősül szerződésnek, ami alapján azon az áron oda kellene adni a terméket.
Itt derült ki hogy el lett árazva...
Minket, vásárlókat véd a 14 napos elállás, őket, eladókat ez védi hogy ne kelljen a 200k-s tv-t elárazva 2k-ért oda adni.
Egy levelet megérhet hogy volt akkor készleten blablabla, hátha adnak valami kupont.De hogy pozitívum is legyen, péntek reggel 8-tól írták hogy átvehető a rendelésem, nem jött reggel a szokásos mail hogy ott a boxban a cuccom, nyomtam az appban (vagy a weben) egy státusz frissítést vagy mit.
Írtak hogy valami gond van, utána néznek.
9:58-kor írtak egy mailt hogy átvehető a csomag, majd szombaton írtak hogy elnézést kérnek a késésért és küldtek egy 990 forintos kompenzációs kupont, ami 3 hónapig érvényes."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
weiss
addikt
Helló, hogy tudom elérni, hogy mindenképp javítsanak egy terméket, és ne csak az árát fizessék vissza, ha beadok valamit javításra? Van egy Logi MX Master 3S egerem, amit akcióban vettem, vacakol a jobb gomb, ezért beadnám garis javításra.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
fatal`
titán
Logitechet általában nem kell visszaküldözgetni, legalábbis a kormányokkal régen ez volt a tapasztalat. Csak kérték, hogy az elromlott darabon vágd le az USB csatit és küldj róla képet.
Persze egereknél lehet, hogy máshogy van, de egy support ticketet megér.
Alzánál nem tudod befolyásolni, ha drágább lett közben, akkor pénzt fognak visszaadni valószínűleg.
-
weiss
addikt
Köszi, akkor megyek a Logihoz.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
lowzor
veterán
válasz KubanitoS #8069 üzenetére
Szerdán telik le a 14 nap, kíváncsi leszek, hogy addig visszakapom-e a pénzem.
Itt tartok jelenleg:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Ügyét illetően felvettük a kapcsolatot a megoldást végző kollégákkal.
Amint válaszolnak, értesítjük Önt.
Kérjük szíves türelmét."
Ez volt 3 napja.
Nem sietik el a választ.[ Szerkesztve ]
-
peetmaster
senior tag
-
addikt
Volt egy garanciális ügyem és nem jóváírást hanem egy új terméket kaptam.
Kellemes meglepetés az ALZA-tól⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
addikt
válasz Benhill #8093 üzenetére
Nem tudom mitől függ. Soha nem volt még ilyen.
Olcsóbban vettem mint amennyibe most kerül újonnan. 4%-al drágább most.
Ha tippelni kellene, akkor arra tippelnék, hogy üzletpolitikát váltott a cég és garanciális cserét is elkezd alkalmazni. Majd idővel kiderül, kíváncsi vagyok rá, hogy mások milyen tapasztalatokat fognak írni ezzel kapcsolatosan..[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
blue_23
senior tag
Aki állított már össze PC-t alza összeszereléssel, mennyi ideig tartott, mire kiszállították? 2 hónapja rendeltem, de csak kedden érkeztett meg a grafikus kártya.
Kedd délután az alkalmazás azt mutatta szerdán már szállítják, szerdán viszont kaptam egy üzenetet, hogy a PC alkatrészek úton vannak az összeszerelőkhöz.
Asus G531 Scar III, 240 Hz, i7-9750H, RTX2060
-
Met
nagyúr
Visszatérítés.
Csütörtökön lett berakva automatába a cucc, ma számlán volt a pénz.
2490 forint.Csak hogy legyen tapasztalat.
#visszatérítés
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Azie
őstag
Esetleg azt lehet tudni, hogy a KRK bemutatóteremben van-e kirakva google pixel 8 pro, illetve várható-e hogy visszajönnek a pixel készülékek készletre, vagy végleg megszűnt a forgalmazásuk az alzánál (minden országban)?
"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
Syl
nagyúr
Le a kalappal az áruház sebessége előtt. Este fél kilenckor rendeltem HDD-t és reggel fél kilenckor jött az SMS, hogy mehetek a box-hoz.
Viszont a csomagolástól hátraszaladt a szemöldököm. A HDD csupaszon egy bubis borítékban [kép]
Ez normális?Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Syl
nagyúr
Mindenkinek köszi a "megnyugtatást" Szerencsére se a csomagon, se a vinyón nincs sérülés.
Kaptam már úgy csomagot (másik) áruházból, hogy még csak nem is csomagolták. Pl. a billentyűzet gyári dobozára csak ráragasztották a feladási matricát "osztjóvanazúgy" De jött már a terméktől 3-4x nagyobb dobozban, alaposan kibélelve.
Gondolom mindez attól függ, hogy a csomagoló droid milyen verziójú A.I. oprendszeren fut. Ez az alzás HDD-t csomagoló nyilván valami Win98-as lehetettNever let your sense of morals prevent you from doing what's right.