Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9650 üzenetére
Szerintem foglalkozik.
-
Tikakukac
titán
válasz
GeneraL_XTX #9647 üzenetére
Mert az a dátum nem akkor indul amikor veszed, mire tippeltél, amikor megveszed a Dellhez be van csatornázva a számlázó ami felvisz SN-t? Hát nem.
Számlád van? Van. Azon van dátum mikor vetted? Van.
Ennyi számít. Ez a sok ostoba webes gari idős vacak sosem volt jó semmire. Ha nagyon zavar Dell javítja számla alapján.
-
AnonymusX
őstag
válasz
GeneraL_XTX #9647 üzenetére
Az hogy a gyár szerint mikor indult a gari, lényegtelen. A vásárlás időpontja számít, amit számlával igazolsz. A Microsoft esetén az Xboxoknál ugyanez szokott előfordulni.
Cseh köztársaság már izgalmasabb helyként
-
Met
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9647 üzenetére
Ott van, kint vették meg.
-
Tikakukac
titán
válasz
GeneraL_XTX #9640 üzenetére
Fuha.
Első körben nézd meg akkor erre a moncsira mi él a Dellnél. Mert monitorokra vagy 10 féle garipakk van.
Utána lehet, hogy nem hazai nagykeres, sőt, inkább erre fogadnék, de ez nem okoz gondot, EU-n belül ez nem lesz probléma.
Alzanál a srácok elég ramatyul vannak fizetve, szóval nem ott lesz a krémje a szakmának. Amíg számlád van, addig nagy gondod nem lesz és ha bajod van keresd a Dellt direktben.
-
GeneraL_XTX
veterán
Aham értem köszönöm, én azt hittem az alza kb minden nagyobb márkánál hivatalos viszonteladó itthon ergo ilyen problémába nem szabadna belefutnom. Ez alapján még átgondolom megtartom-e, csak az a probléma ezt amonitort nem forgalmazza semmi más értelmesebb cég
-
AnonymusX
őstag
válasz
GeneraL_XTX #9640 üzenetére
Szia!
Lehet még kiderülne, hogy szürkeimportból (is) szereznek be a monitorokat, amire a Dell harapna. Persze ez pusztán vad képzelgés a részemről.
Mondjuk én a Dellt hanyagolom azóta, hogy munkára nem tudtam pixelhibamentes monitort venni a kinézett modellből több alkalommal sem, pedig a professzionális kategória volt.
-
Met
nagyúr
válasz
GeneraL_XTX #9640 üzenetére
Lehet azért van mert szlovákból hozzák.
Gariztattam Sencor szájzuhanyt a Sencornál (már a kiterjesztett gari futott), küldtek jegyzőkönyvet hogy csere vagy kárpótlás lett az eredmény, felhívtam őket hogy ok, de akkor most mit csináljak. Mondta hogy ha nem Alzás cucc lett volna akkor ők küldtek volna másikat, de így az Alzával kell intéznem.Ha gond lesz, egy kérdést megér a Dellnél hogy Alzás cucc, hova vidd.
-
GeneraL_XTX
veterán
Sziasztok!
Most hoztam el az Alzától a Dell Alienware AW3425DW monitort és átvételkor a srác direkt felhívta a figyelmem, hogy ha bármi baja van mindenképpen hozzájuk vigyem ne a dell-hez, ami azért fura is mert úgy halottam a dell szervíz kiemelkedő, pl egyből küldenek cseremonitort, hibás pixeleknél is cserélnek meg van 3 év beégés elleni garancia is stb.
Mennyire lehet ez valós hogy nem lehet a dell-nél intézni a garit? Vagy ez csak egy gyenge próbálkozás volt az alzás eladótol hogy vegyem meg mellé az azonalli cseregarancia szolgáltatásukat is amit eléggé rám akart tukmálni?
-
bul07
nagyúr
Tárgytalan most jött email
Tegnap este volt az utolsó reakció az ügyben, és most jött ez:Kedves Vásárlónk! Remek hírünk van. ASRE*********sz. reklamációd sikeresen elrendeztük.
Jó hírünk van, a csomagod elindítjuk a következő címre: ******* Attila, Kossuth utca***, *************, +3630**********, ********@hotmail.hu.
Amint átadjuk a csomagot a szállítónak, küldeni fog egy e-mailt, amely révén nyomon követheted a küldemény aktuális állapotát.Az alaza oldalán meg erre változott:
Eset megoldva
Az eset termékcsere formájában megoldásra került. Kérjük, ne hozd be a terméket, hanem likvidáld környezetbarát módon.(Ez a likvidáld szó nagyon vagány)
-
bul07
nagyúr
Volt egy reklamációs ügyem
Úgy nézem hogy csere küldésével lezárták.
Eredeti rendelés posta ponton lett átvéveKérdésem azokhoz akik jártak már így
Kaptak valamilyen csomagszámot, és ha igen, hol? (eredeti rendelés számnál, vagy reklamációs számnál, vagy máshol)
Vagy esetleg a futárszolgálattól volt email hogy csomagot adtak fel?Jó lenne tudni hogy melyik nap jön, akkor nem kellene minden nap haptákba vágva várni a futárt. (Kedd délután meg már nem is jó nekem, és ide a világ végére általában délután érnek a futárok.)
-
GhostVector
újonc
Üdv.
Hova tűnt a Chat az alkalmazásból? -
Met
nagyúr
válasz
-=RelakS=- #9635 üzenetére
Hívd fel őket.
-
-=RelakS=-
veterán
Rendelés elküldése előtt ezt írja:
A választott kiszállítás limitált az előző lépésben megadott irányítószám/ város esetében. Adj meg egy másik irányítószámot/várost.
Gödöllőre kellene kiszállítaniuk háztartási nagy gépet, simán meg tudtam még időpontot is adni, fizetni is engedett.
Szóval ilyenkor mi van? -
Meratarian
újonc
Alza+ kód, 20% éves előfizetésre.
Y3XJ7KCW6ZUQ
-
echterion
nagyúr
A jogi szövegek direkt ilyenek, olvass el egy törvénykönyvet, szinte sose konkrétumokat ír, pont azért, mert minden eset egyedi és nyitva kell hagyni a kiskaput arra, hogy a normális egyének számára ne csökkenjen a szolgáltatás minősége. Amúgy meg a boltnak joga van megtagadni bárkinek a kiszolgálását, szóval nincs mire felháborodni.
-
torma1981
veterán
De ezek mind kijátszhatóak sajnos. H felfüggesztik a fiókot akkor új fiókot hoznak létre, ha IP cím akkor VPM használata, stb. Ezzel nem nagyon érnek el semmit szerintem.
És a fejekben nem csak itt MO-ban van gond. Mindenki ezzel érvel, hogy bezzeg nálunk csinálják csak. Külföldön sem jobb a helyzet.
-
fege87
csendes tag
Szóval volt egy rendszer, aminek a szabályait maga az alza fektette le. Most pedig "szigorítottak". Értem. Illetve nem, főleg ahogyan ezt az egészet megfogalmazták. Ködösítés, nem egyértelmű szabályok, kvázi "majd pofára" eldöntjük, hogy rajtad alkalmazzuk -e a szabályokat, vagy sem. Ez nem korrekt. Ha zavarta őket, hogy emberek korlátlanul küldenek vissza termékeket, akkor eleve úgy kellett volna kitalálni, hogy limitálják a visszaküldéseket / lemondásokat darabszámban. Céges vásárlásnál se esett volna nehezükre úgy változtatni, hogy havonta 1 darab elállásra jogosult minden vállalkozás. Sőt, az ingyenes visszaküldést is lehetett volna limitálni, vagy bizonyos darabszám felett fizetőssé tenni. Nyilván megvan erre a rendszerük. Viszont ha egy cég az aszf-ben korlátozással, ip cím tiltással, felfüggesztéssel, illetve hatósággal fenyegetőzik, akkor ott szerintem nem (csak) felhasználói oldalon vannak komoly gondok ...
-
Térjünk vissza a témához, senkit nem érdekel, hogy HA-n ki mit és hogy árul amíg nem ütközik szabályzatba/törvényekbe.
-
echterion
nagyúr
válasz
deathcrow42 #9622 üzenetére
Nyilván nem fogom végignyálazni a ph összes hirdetését, míg nem találok egy bicajos macskát. ANNYIRA azért nem érdekel.
-
-
sakal83
addikt
Azert ezen nem kell vekengeni. Kulfoldi webshopok jo resze kirak ha allandoan elallsz. Ha vesztesegesvagy nekik akkor viszlat. Teljesen jogos.
-
Még kicsit magasabb áron is megérné sokaknak az alzaplus+, de reméljük nem megy feljebb. Logisztikailag lehet más a két másik ország, ahol szintén van, de összehasonlításul:
HU: 1490/hó vagy 5990/év (500+ alzabox)
CZ: mai árfolyamon 955/4840 Ft (2800+ alzabox)
SK: mai árfolyamon 1030/4774 Ft (900+ alzabox)Viszont bejön a képbe emag genius, allegro smart és akár amazon prime előfizetés, akikkel részben/egészben versenyezniük kell és itt balkánon eléggé árérzékenyek az emberek. Nem féltem egyiket sem, biztosan jól kielemzik a számokat és azután döntönek bármi módosításról.
-
ciricica
junior tag
De ezzel nincs is baj. Nem is ez lesz tiltva.
Én is pont a napokban küldtem vissza a töltőt meg az elemet, ami akciós volt.Én szerintem itt nem azonnal lesznek változások, hanem most ezt bevezetik és majd ahol fura az acc. viselkedés majd ott intézkednek.
Én abban bízom, hogy lesz változás és vissza áll minden a régire, mert néha lehetett jó PC alkatrészeket találni.
-
válasz
ggeleven #9611 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam, hogy ÁSZF változtatást ami ilyen mértékű azt előre szokás bejelenteni és nem utólag kiküldeni, hogy ja amúgy aug 5-től ez van érvényben.
Megkérdeztem az éájt:
A webáruház köteles előre tájékoztatni a fogyasztót az ÁSZF változásáról, és nem elég utólag vagy aznap elküldeni az emailt.
Az a gyakorlat, hogy csak a hatálybalépés napján küldik ki emailben ("mai nappal, hogy aug. 5-től ez van érvényben"), nem megfelelő — a fogyasztóvédelmi elvárás az "előzetes" (legalább 15-30 nappal korábbi) értesítés.
-
Most hogy éppen nagyban kibeszéljük, jött is a hírlevél a változásról. Ja bocsánat nem is hírlevél!
Jelen levél nem minősül hírlevelének, azért küldjük meg Neked, mert a jogszabályok alapján kötelesek vagyunk Téged az ÁSZF-ünk változásáról értesíteni.
Nincs előttem a jogszabály, de nem úgy lenne logikus, hogy bevezetés előtt értesítenek róla?Persze mindig a vásáslás pillanatában elfogadja az ember az akkor aktuálisat és úgysem kutat változásuk után.
-
ciricica
junior tag
Ha valóban így volt, akkor durva vagy.
De, kicsit olyan az írásod mintha "én egy tök nagy vásárlója vagyok az aláznak és személyes támadásnak veszem ezt az egészet".
Ha nem küldözgettél vissza, mert valamit nem tudtál eladni és ugyan úgy folytatod az eddig vásárlásaid mint eddig, akkor neked meg sokan másoknak semmi félnivalója nincs.
De a biciklis csaj meg cobold meg ezek az arcok(nyilván nem ez a hobbim, de ha valakit sokat látsz hirdetni, akkor könnyű megjegyezni, főleg ha saját avatarja van) most újra kell értékeljék a dolgokat.
Majd, ha megtörtént az első tiltás az alza részéről, akkor lehet mondani, hogy valóban működik amit kitaláltak.
Ugye én csak a PC alkatrészeket látom, mert azokat böngészem, de ha jól tudom a telefon is hasonló. Meg aztán kitudja még miket vesznek ott továbbadásra.
-
válasz
ciricica #9608 üzenetére
Te meg ne játszd itt pls hattyú halálát, mert csináltad te is. Te is elég sok, felbontott, használt alza terméket adtál el.
Vga-t adtam el párszor, de sokszor nullásan vagy vételi ára alatt. Amit meg nem azok nem bontottak voltak és átvettem őket. Szóval plz ezt a vonalat engedjük el.
Az meg az ő balfaszságuk, hogy engedték a 30 napos elállást. Szerintem ezt is törölni fogják, de tippre az alza+ ára is emelkedni fog. -
ciricica
junior tag
Te kevered kicsit a dolgokat. Nem az átlag userekre fognak rámenni.
Szerintem amit vissza akarnak szorítani az;
Leadod a rendelést. 30 napig nálad, eladod wow, free money. De ha nem ment el 30 napon belül, ment vissza és ha szemfüles volt az illető újra megtudta venni. Lett megint 30 napja megpróbálni eladni a terméket.A másik, ha nem a legalja nepper vagy, akkor át is veszed, mert ugye olyan még sosem volt, hogy csak kódot adtak el és folyamat ment az átvétel meghosszabbítás.
Itt a notórius visszaküldőkkel lett tele a péló. Akik a 29.ik napon küldték vissza a cuccost, mert nem ment el. És biztos, hogy van olyan acc ahol qva sok rendelés volt.
És ezekből lett elege a cégnek tök jogosan.
Te meg ne játszd itt pls hattyú halálát, mert csináltad te is. Te is elég sok, felbontott, használt alza terméket adtál el.
Azért elég könnyen megkülönböztethető az a user aki vesz valamit és mondjuk 3-4-5 napon belül visszaküldeni, mert nem jó, nem jött be, stb.
-
echterion
nagyúr
Mégis milyen indoklással utasítana vissza az Alza egy 14 napos elállást, amit jogszerűen adtak be? Semmilyen alapon nem fog. Még egyszer mondom: ezzel csak a tisztességtelenek fognak maximum szívni, plusz ezeknek már eleve bent kellett volna lenniük az ászf-ben, illetve szerintem a helyükben mindenki is belerakná őket (legalábbis aki egy kicsit is józanul gondolkodik itt, magyarisztánban).
deathcrow42: Ahogy írod.
-
lowzor
veterán
Rendeltem egy széket, aminek az egyik csavareltakaró műanyagja törött volt a dobozában. Az Alza azt mondja, hogy csak akkor tudják megoldani a dolgot, ha visszaküldöm a széket, viszont szétszedni már nem nagyon tudom, hogy visszaküldjem. Szerintetek van esélyem kiharcolni valami kupont/visszatérítést?
-
Met
nagyúr
válasz
echterion #9598 üzenetére
Én is úgy értelmezem.
Azt büntetik aki három alkalommal megrendel valamit de nem veszi át. (itt hiányolom hogy 3 egymást követő alkalom, vagy összesen három, mert előfordulhat hogy pl. egészség ügyi okból nem tudom átvenni, jó családtag is kiveheti a boxból)
Illetve ha rendszeresen visszaküld valamit de a magánfelhasználási célt nyilvánvalóan meghaladó rendelési mennyiségnélTehát ha néha visszaküldök valamit miután kiderült hogy nem jó akkor nem lesz baj.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 43" NANO76 4K TV HDR Smart (108 cm)csere is érdekel
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest