-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
Sziasztok!
H Astrát nézegetek használtan.
Felmerült kérdéskén, hogy benzinesből 1.4 vagy 1.6? Számottevő fogyasztás különbség van? Vagy indok, ami miatt az 1.6-os jobb választás?Köszönet a segítségért!
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Opel asztra G-be utólag első pár elektromos abrakot beszerelni, mennyire macera? Kb 20e láttam rá árat.
Továbbá kérdés, hogy ABS beszerelése mennyi lehet, ha lehet.. és van-e értelme?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Oks, de miért?
(#22692) fero02: Én azt gondolnám, hogy alapjában véve már elő van minden készítve hozzá, csak valami fejegységet meg kell venni. Mert alig látok ABS nélküli g astrákat.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Hi, mennyire tesz jót a motornak, ha csak 10-15km et mentek vele oda-vissza (azaz kb 30km) naponta, városban. Gondolom a kuplung nem szereti, de a motor?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Felreertes van ilyen kocsit szandekozom venni, nekem is az jutott eszembe, hogy ehybol kiviszem kikormoltatni. Tehat nem en akarok igy jarni, de az elmult 8-9 evben kb erre hasznaltak. A motor hangra nagyon jo a kuplung kicsit fent fog, ennyit vettem eszre rajta.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Jim Tonic #22866 üzenetére
A lufik nem mentek el - elvileg. Egyedül a lökös sérült, lett rajta egy lyuk, azt javították, én tényleg nem láttam bent semmi sérülést, pedig mindenhol megnéztem, de inkább kérdezek, mire érdemes figyelni. A hűtőt is megnéztem és semmi nyomot nem láttam. A lemez alatt mit értesz, homlok lemez?
(#22868) tsigalko87: Köszi Neked is! Ő is elég bamba volt..
De ilyen esetem nekem is van.. én megálltam egy nagyobbacska kavics előtt/szikla, az első lökös közepééig ért. Vendégségbe mentünk és ott voltunk pár órát - nem ittam -, mikor kijöttem, már elfelejtettem, hogy miért álltam be olyan furán.. majd indulok előre és hallom, ahogy végig rántottam a lököst, ugyan csak karcok lettek rajta, de fogtam a fejem, a hülyeség miatt.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
amargo
addikt
Megnéztem a gumikon a DOT számot és 2003 jött ki rá még az eredeti Continental.. kicsit a gumi oldala repedezett a minta környékén. Azt gondoltam érdemes lenne lecserélni ilyenre Continental Ecocontact5 vélemény?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23265 üzenetére
Azért csináltam vele pár fékezési tesztet és nem volt probléma vele.
Az elvárásaim, Ecocontact5 és a Premiumcontact5 keveréke, leginkább a biztonság lenne a főszempont, de az sem ártana, ha benzint lehet vele spórolni - ez inkább környezet tudatossági érv. Viszont jó lenne a jó fékezési tulajdonság.A kettőt lehet keverni, azaz 2-2? Hogy a jó tapadás is megmaradjon, de még is legyen valami ECO vagy hülyeség?
Jim Tonic: Leginkább azért is akarom cserélni, mert pályán megyek leginkább, eddig ugye városban használták.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23275 üzenetére
A biztonság egy főszempont, üti az ECO énem így marad a Premiumcontact5 vagy érdemes más márkát is nézni Michelin Energy Saver+, Michelin Energy Saver
Elindítanék még egy kérdést, egy Oepel Astra G-ről van szó van benne gyújtás és benzinpumpa megszakítás elrejtve, de ezek kintről nem látszanak, mit érdemes bele rakni, amivel meggondolják magukat? Váltó - kormányzár?
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Hi!
Köszönöm, én a kopás oltárán inkább a jobb teljesítményt nézem ebben jobb a Premiumcontact5 a kettő közül. Ellenben a Dunlop SP BlueResponse egész jónak hozták ki viszont csak 195-ben találtam - eddig 185/65/15 néztem. Olvasgatom még kicsit ezt a tyrereviews.co.uk.
Ugyanakkor ezen a teszt oldalon ez elég jól szerepel:
Goodyear EfficientGrip Performance“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23284 üzenetére
Én 185/65 R15-ben nézek, de a Dunlop is csak 195-ben van a pirelli-ből meg ilyen nincs is.. a Michelin-t nem ajánlod, akkor marad a Conti. Még emberi áron lehet kapni a Premium 5-t.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz zolikaDB #23473 üzenetére
Szia, köszönöm, rendeltem is!
HB3-at még meglátjuk azzal nincs bajom, de tartalékba érdemes lehet.Ezt a mondatod nem egészen értem:
"Bár nem adnék 7500-at gagyi, ebay-es "xenon-hatású" izzókért."“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Hi, milyen ablaktörlő lapátot érdemes venni G astra-hoz?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Olvasok
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Akkor kérdés olaj cserét Bp-n hol ajánlotok - akkor már benzinszűrőt is cserélnék?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Sikerült lapát cserekor oda vernem a vasat a szélvédőnek.. hogy mennyire béna vagyok azon már túl vagyok.
[link]
Kívülről semmi sérülést nem érzek, belül feszült meg és elpattant. Mit lehet ezzel kezdeni, egyáltalán érdemes?“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Múlthéten meg volt a szélvédős is, cserét javasoltak, ami még nem történt meg, mert kicsit utána olvastam, de több dolgot még mindig nem értek.
A cromax-nál van eredeti és Pilkington, azt sikerült kideríteni, hogy a Pilkington a beszállító. Na itt már nem igazán értem, hogy mi akkor a különbség?
De elkezdtem nézelődni:
pdf, ha sima zöldet szeretnék, akkor többet is találtam 10e környékén [link], [link], [link], az utolsó linken 8e volt szélvédő látszólag a szám is stimmel, de felhívtam és azt mondta nem eredeti.Most éppen telefonozgatok szélvédőssel, hogy mi legyen, mert gagyit nem szeretnék rárakatni, de feleslegesen sem akarom kidobni a pénzt.
Igazából a tudás bázist szeretném valahonnan felszívni, hogy ne legyen a végén még rosszabb szájízem.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz bambano #23673 üzenetére
Igen, szomszédomnak ilyen van, de elég magas vagyok - ?184cm -, csak a lemenő nap fénye kap el, de a szemből már..
szerk: nincs szükségem ilyenre, csak olyat akarok, mint amilyen volt.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz KonzolKartel #23678 üzenetére
Bontotton is gondolkodtam, de azzal ott a lutri, hogy valami karc van rajta vagy már javították stb.
(#23679) gabipaci: Nem hiszem, hogy azaz 1cm számítana, lehet másképpen ülök vagy a Vectra-ban a lemeztető máshogy nyúl le.
Nem tudom mennyire jó az a csík, 10+ évvel ezelőtt engem zavart, mert a látó mezőmbe volt, most ki kellene próbálnom hozzá.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Huhh, hit vitát nem akartam.
Meg aztán kinek mi jön be. De részemről egy zöld színezet - mint az eredeti - pilkington lesz benne, mindenféle szín sáv nélkül. Aztán az lesz a cumi, ha 1 hét múlva bekapok egy követ..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz amargo #23665 üzenetére
Leírom a végeredményt, mert azért megmaradjon.
Nos többször beszéltem szélvédőssel és végül meg lett a pilkington üveg, amit megbeszéltünk ~19e. Amikor meghozták az üveget láttam, hogy ez a 6284AGN, mondom jó, máshol 10e környéke.. tapasztalatokról írok majd később. Végig néztem az egész folyamatot eltettem a régi üveget is, majd kidobom vagy csinálok belőle valamit“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Elfogadom a tanácsot, én csak azt írtam, ahogy megkaptam az autót és, amit a szerízkönyvben láttam leírva
Az 5w40 ez alapján, már ajánlott, de vajon miért raktak bele 10w40-et? Kérdezzem meg az eladótól?És kérdésként fel merül benne, ha már 4 éve így használják majd 40e km ment bele ezzel az olajjal, vajon, ha most én 5w40-et pakolok bele, az árt vagy sem?
Mert jelenleg minimális az elfogyasztott olaj mennyiség..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
amargo
addikt
Komolyan, ezt nehéz elhinni..
Ma gondolom a melegnek köszönhetően elért az astra g betegség, hogy a gyújtáskapcsoló nem fordítható
Szerencsére céges parkolóban ért a baleset és 50m-re van egy szerviz..
Már olvasgattam fórumot és holnap felszerelkezve indulok el.
Pótkulcs, wd40, olaj, vékony imbusz. Azt gyanítom, hogy nálam nem is a zár/kulcs kombináció kopott el, hanem a kormányzár pöcök ragadt be, mert nem mozdul az a navajás kulcs..Esetleg más ötlet? Nyilván a szerviz is megoldás lesz, bár ott elsőre 3 órát mondtak, gondolom akkor darabokra szedik az egészet, de olvasmányaim alapján csak akkor lesz rá szükség, ha nem akad ki az a pöcök. Ha a zár/kulcsok kopottak, akkor nincs mese csere
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz BullKoxa #23919 üzenetére
Nálam is kormányzárban maradt.
Hogy kell javítani? Mert a zár betétet csak kulcs elfordításával lehet szerintem kiszedni, meg mintha azt is írnák..
(#23920) zolikaDB: [link] jó olvasást és felkészülést, én is csak ma találtam rá, miközben próbáltam elfordítani a kulcsot
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Kérdés, szintén G astra, amit városban használtak ez idáig. Rükvercbe rakás után, ha kiszedem és raknám 1-be, akkor nem minden esetbe ugrik ki és van, hogy rükvercbe maradok. Ilyen másnál is fordult elő? Már vásárláskor tudtam, hogy a váltó akár cserés lehet, számítok rá. Leginkább csak érdekel, mert amúgy mást nem veszek észre rajta..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz KonzolKartel #24018 üzenetére
Pontosítok, tehát kivenném rükvercből, de nem ugrik át a fogas kerék - vagy valami -, amikor üresbe rakom, hanem ki kell kicsit mozgatnom - 0 tól jobbra elnyomom egyből kijön -, hogy átugorjon.
Amikor kiszedem rükvercből érezni lehet, hogy nem elég 0-ig elmenni, hanem sebességbe marad, mintha benne ragadna.
(#24019) WP14: Szorulás lehet szerintem is csak nem tudom merre.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz KonzolKartel #24021 üzenetére
No, most lehet röhögni - én megtettem -, egy kis műanyagot kell felhúzni, hogy betudjam rakni rükvercbe, na ez a kis genya nem megy vissza magától és amikor kicsit megmozgatom, akkor gondolom a rázkódástól leesik
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Jim Tonic #24027 üzenetére
Az lesz, hétvégén szétszedem és meglesem, de már gondoltam mindenre, hogy eljött a váltó csere
Én még mindig imádom - a sajnos már legutolsó - igazi TP billentyűzet, ezért is maradok az x220-nál
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Findzs #24103 üzenetére
Igen, legalább is én a H7-re.
Nekem az ajánlottak közül az Osram NightBreaker-t vettem meg és elégedett vagyok vele“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”