-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoley
veterán
válasz amargo #22531 üzenetére
Lehet, hogy neked nem számítana, de nekem nagyon gyengének tűnt az 1.4-es H(kikapcsolt klímával)
Megváltás volt visszaülni a sajátomba, pedig az "csak" egy 1.4 F Ugyanaz a 90ló hajtja(gyk: nem ugyanaz a motor) mindkettőt, vagy ami maradt belőle a 1x év alatt. Az egyiket szeretem, a másikat nyűg vezetni. Ilyen "kis" motorral én nem engednék árulni ilyen nehéz autókat. A kettő között van vagy 250kg.
Így talán a fogyasztás is több lehet, mint az 1.6-nak, mert jobban nyomod, hátha jobban megy tőle -
-
-
Real_Necro
veterán
válasz amargo #22531 üzenetére
Nekem most 1,4-es ferdehátú G van, a következő egy 1,8-as XER H kombi lesz az tuti. 90LE után jó lesz a 140LE és marad a benya.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
-
válasz amargo #22704 üzenetére
a motorolajat nyírja ki nagyon hamar, úgyhogy ne a csereperiódus szerint cseréld, hanem sokkal hamarabb.
a következő a katalizátor, arra meg az a gyógyszer, hogy időnként ki kell vinni pályára és megkergetni, mint állat.
az akksi is rosszul járhat.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
válasz amargo #22704 üzenetére
Az autót arra találták ki, hogy elvigyen téged innen-oda, nem pedig arra, hogy a lelkét babusgasd!
(főleg mee, nincs neki) Ha napi 600-800 métert mennél vele oda-vissza, naa az nem tesz jót neki, tehát nem 500 ezer km-et megy el motorgenerálig, hanem csak 350-et, de mire az meg lesz a napi 800méterekből, már rég elrohadt az egész.[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz amargo #22865 üzenetére
Én még azt mondom lufik se ha lassan ment és pl. egy rögzített fa balkonnak ment neki egy benzinkúton, pont láttam ilyet és az is kb ennyire tekerte meg. Csak nyomta nyomta neki, nem tudta miért nem akar menni. Hátra tolatott majd kikerülte a balkont ami kb. 1 méter x 0.4 méter volt és max 150 kiló persze lerögzítve.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz amargo #22870 üzenetére
A lökhárító név alatt magát a lemezt értjük, illetve a hozzá kapcsolódó lufikat. A műanyag az csak a burkolat. A lufik itt nem a légzsákok, hanem levegővel töltött műanyag tartályok, amelyekre a lemezt rögzítik. Ezek nyelik el az ütközési energiákat.
Ha a lufik és a lemez is jól vannak, akkor nem tudom, miért áll így a lökhárító. Az magától visszamászna a helyére kis ütközésnél, jó eséllyel a meghajlott lemez nyomja el így. Sajnos ezt csak akkor tudod meg, ha leveszed a burkolatot (10 perc alatt lent van), és akkor mindenre fény derül. Az szinte biztos, hogy nem csak a befoltozott lyuk volt a baj.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz amargo #22873 üzenetére
Ettől nyugodtan megveheted az autót, de alaposan nézd meg, hogy a nyúlványok (ezek lógnak ki a tűzfalból, és a homlokfal kapcsolódik rájuk, illetve ezeken ül a motor és az egész eleje) nem sérültek-e, nincsenek-e hegesztve, stb.
Viszont úgy vedd meg, hogy azt leszeded és cseréled, mert az a lökhárító már semmit nem ér. A következő kisebb koccnál is megy a hűtő, ventilátor, stb.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz amargo #22924 üzenetére
Ha egyforma akkor nem valószínű, hogy gond legyen vele + egyik kezed ráteszed úgy a toronycsapágyra, hogy az ujjaid a karosszériához érjenek hozzá a másikkal pedig lenyomod az autó elejét a sárvédőnél, ha érzed, hogy a karosszériához képest elmozdul a csapágy akkor gond lesz vele, ki van kopva.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
válasz amargo #23264 üzenetére
10 éves gumival a gumison kívül máshova ne menj, életveszélyes.
hogy pont mire lenne érdemes neked cserélni, ahhoz tudni kellene, hogy mit vársz el egy gumitól, mert a gumival szemben támasztott igények ütni szokták egymást.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz amargo #23274 üzenetére
kétségeim vannak a keverést illetően. egyrészt garnitúra vásárláskor szoktak rendes árengedményt adni, ami lehet, több, mint amit spórolnál két ecocontatctal. Azoknál a gumiknál, amiket én nézek az enyémre, 110-120k között van a listaár, de valahogy mindig ideadják 55-60k között. Ez két guminál akár 100 rugó spór is lehet, amit elbuksz, ha nem garnitúrát veszel.
Másrészt meg a fékezést és a gyorsítást is jobbára az első tengely végzi, ott van a nagyobb tengelyterhelés is, oda rendesebb gumit raknék. (ez az állítás nem tévesztendő össze az átlag embernek adott két téli gumis válasszal!) A hátsóra meg hiába tennél spórolósabbat, ott nem fog annyit spórolni szerintem.
szóval én nem keverném. nem hiszem, hogy az ecocontact biztonság terén bármi negatívat produkálna, viszont fékezés terén elvileg a premium jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz amargo #23278 üzenetére
nekem a michelin saver gumijai nem jöttek be, igaz, régebben volt olyanom az astrán.
ha biztonságos gumi kell, amivel jóóóó nagyokat lehet fékezni meg kanyarodni, akkor pirelli pzero nero. nem olcsó, hajlamos a kopásra, fogyasztást sem pártolja, viszont tapad, mint a ragasztó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz amargo #23287 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a michelint nem ajánlom, olyat mondtam, hogy a michelinből az energiatakarékos verziókkal bajom volt régen. primacy hp-t vagy pilot primacy-t ajánlom, most is primacy hp van a szekéren.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz amargo #23450 üzenetére
Osram Night Breaker Plus H7 most a vilagitas.eu-n azt hiszem 4000 Ft. Nagyon kedvezményes ár. Vaterán van a Limited verziója, messzebb nem világít, de fehérebb és szabályos. HB3-ból szintén ezt tudom ajánlani. Nekem ezek vannak a kocsiban, én szeretem mindkettőt.
Bár nem adnék 7500-at gagyi, ebay-es "xenon-hatású" izzókért.
[link] -
-
őstag
válasz amargo #23566 üzenetére
Ez sajna csere. Azért kérdezz rá, valamelyik szélvédősnél, de ez 99%, hogy menthetetlen.
szerk.: Azt nem tudom, hogy a rendőrök ebbe beleköthetnek e. Elméletben nem zavar a kilátásban, szóval lehet eljárkálhatsz így.
[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz amargo #23566 üzenetére
Nem kell megijedni. Olyan helyen van, ami nem számít. Legfontosabb, hogy azonnal menj el egy üvegeshez. Minden repedés végét meg kell fúrni, hogy ne menjen tovább. A törést meg feltöltik ragasztóval. Ha telement vízzel, kosszal, akkor annyi. Szóval ne várakozz.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
-
őstag
-
gabipaci
addikt
válasz amargo #23676 üzenetére
Nekem a Vectrában most volt szélvédő csere, és direkt olyat kértem, amin van csík, mert kettővel ez előttiben is volt, és nagyon jó. Lámpákat tényleg nehéz összekeveri.
Mondjuk én csak 183 centi vagyok, nem tudom az számít-e valamit
De most azért, mert valakinek nem olyan van, még nem kellene ekkora ökörséggel előállni, hogy betorzítja a pirosat, és zöld lesz belőle. Minden esetre feldobja a hangulatotMagyarban a szélvédő cserét nem állja évente kétszer a biztosító???
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
őstag
válasz amargo #23701 üzenetére
A Te eseted elég szerencsétlen volt, elég durván szét repedt.
Azért a kőfelverődések nagy része javítható. Amikor először mentem fel pályára az "új" autómmal, 100km-en belül kaptam egy követ. Anyós oldalon volt, nem is foglalkoztam vele két-három hónapig. Elvittem itt nálunk egy ismerőshöz, kifúrta, feltöltötte, egy pengével síkba hozta még valamiket varázsolt, és egy órán belül kész is lett.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
amargo
addikt
válasz amargo #23665 üzenetére
Leírom a végeredményt, mert azért megmaradjon.
Nos többször beszéltem szélvédőssel és végül meg lett a pilkington üveg, amit megbeszéltünk ~19e. Amikor meghozták az üveget láttam, hogy ez a 6284AGN, mondom jó, máshol 10e környéke.. tapasztalatokról írok majd később. Végig néztem az egész folyamatot eltettem a régi üveget is, majd kidobom vagy csinálok belőle valamit“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Imy
veterán
válasz amargo #23727 üzenetére
És mi engedélyezett a motorodnak???
Fogadjunk, hogy a 10W-40 NEM!
Sok szerviz beleönti, mert olcsóbb... (de te ennyiért máshol vehetnél 5W-t)....
Ha beleteszed, majd késöbb meg majd jön a hidrotőke, láncfeszítő, főtengely csapágy probléma, majd akkor rájössz.... Csak tanács.... -
fero02
veterán
válasz amargo #23763 üzenetére
Használd tovább a 10W40-et. Az 5W40-es semmivel sem tud többet hétköznapi használat során, mint a 10W40 (az úton meg nem a teszteknek kell megfelelni), de legalább drágább.
Kipróbálhatod simán, baja nem lesz tőle. Legfeljebb annyit veszel észre, hogy jobban eszi majd, mint előtte és pótolnod kell majd.
Imy: miért csinálsz a bolhából elefántot? Teljesen felesleges, meg hülyeség is.
A szervizek is azért használnak 10W40-es olajat, mert tudják, hogy a 0-ás és az 5-ös nem ilyen motorba való. Az árat meg pont leszarják, nem ők fizetik. A marketinges süket dumát meg meghagyják azoknak, akik hisznek benne.
Amiket meg a végén mondtál, az elégtelen kenés miatt pont ugyanúgy előfordulhat...
[ Szerkesztve ]
-
sNORh
addikt
válasz amargo #23834 üzenetére
Én azt is minden olajcserekor cserélem, mert most 1 év alatt is a külcső rácsok tele voltak falevéllel, kosszal. Kellneki a csere legalább évente, egy 1000-es a legolcsóbb.
adorjant honnan rendeled? itt böszbe még a Mannt sem tartják, csak olasz szarokat.
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
BullKoxa
őstag
válasz amargo #23917 üzenetére
Én pont esküvő előtti héten jártam így ( májusban ), nekem még kormányzárban is volt ! Szerencsére a városomban, Én szereztem egy zár szakít ( zárat is át tud programozni stb stb )aki kiszedte és szétkapta az egész zárat. A pöcök nem tudott kiakadni ezért kicsit megreszeltük a pöcköt , és ahol ki kellene akadnia. Most teljesen jó. Szerencsére már én is tudom hogy kell javítani ha így járnék.