- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
amargo
addikt
válasz Skynet258 #82514 üzenetére
Opel szervizben van 5-10e átvizsgálás. A lényeg, hogy az előélet meglegyen, azt csak opelnél tudod lekérdezni és van műszeres lekérdezés is.
Azért egy Opel Zafira Tourer-nél megéri az a pár 10e.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #82772 üzenetére
A térképpel kapcsolatban elég sokat/részletesen meséltem neked privátban (csináltam anno pár sd kártyát).
Az opel gyulaihoz járunk mi is olajcserére. Rendesek, hátra mehetsz nézni, mikor szerelik. Mondjuk a hátsó helyzetjelző kiégésre nem jöttek rá, hiába dobta ki a gép (mert az okos kocsi helyettesítette a féklámpával). Komolyabb javítást nem bíznék rájuk (egyrészt az áruk miatt, másrészt a motorvédő lemezt nem csavarozták egyszer vissza, és úgy adták át a kocsit egy olajcsere után).
Nálad be lehet hajtani elektromosan a tükröket a kulccsal? (vagy csak belülről a gombbal) (egy elmélet szerint akinek motoros az ülése annak ilyen).
Milyenek a 19colos kereket? Nálam csak 17-es. Biztos jól néznek ki, mennyire ráz?
"Lehet elmegyek gurulgatni sötétedés után. "
Én a xenon szerelmese lettem miatta. Gyönyörű tud lenni egy országúton, ahogy mindent (pl az út menti fákat, amik fölül kicsit behajlanak) megvilágít.
Gondolom nálad sem egy kanyarvadász az 1.8 tonnával, viszont egyeneseben (főleg pályán) megy rendesen.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
ArthurShelby
addikt
-
Tothgera30
Ármester
válasz Skynet258 #82784 üzenetére
#82784 Skynet258, #82785 athomi: Attól hogy gumis az illető, régóta ismertem, és tudta hogy ha vennék is, nem nála fogom. Végül maradt az 5 téli Nokian, és vettünk 4db Nexen-t mellé, ugyan abban a 205/60 R16-os méretben.
#82798 TFSi: Nagyon régen Wagon R+-on volt Hankook 4 évszakos, de az nagyon gyatra volt. Télen mint ha szánkóban ültem volna, főleg jeges, lejárt hóban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tikakukac
titán
válasz Skynet258 #83056 üzenetére
A xenonnal nincs is gond vagyis, hát ott más gondok vannak, a baj, amikor a halogénnel kezdődik a tákolás, mert kell az atomkék xenon like hatás. Na az csak úgy nem megy
Automata pilácsozáson egy darabig én is agyaltam, de annyira olcsó lett az angol bontóból a világítás kapcsoló plusz lett menetfény, hogy nem rakom be. Pedig hát egy automata fény se egy nagy truvaj, első félév végén már ilyen kapcsolásokat programozással tudnunk kellett összerakni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Skynet258 #84251 üzenetére
Mert sokan nem tudják jól felmérni a tükörben az érkezö autók sebességét, mellette pedig úgy van vele, hogy "hiszen majd Te úgyis fékezel, mégse akarod összetörni az autódat"...és ezt sokan ki is használják..
Hasonló eszmefuttatást feltételezek attól a Renault-s kollegától, aki a múltkori otthonlétem alatt a Váci úton a Tesco vonalában a legszélsö sávból a középsöbe kezdett átsorolni index nélkül úgy, hogy a középsöben ott épp én mentem mellette, majd mikor diszkréten próbáltam jelezni neki egy rövid dudálással, hogy "Ugyan, miért akardád összetörni mindkettönk autóját?!", akkor erre szépen kirakta a nemzetközi középsö ujjat az ablakon, és áthúzta az autót a sávba.
Elég visszataszító irányba tart a mai emberi és közlekedési morál, érdekes vége lesz ennek szerintem.. -
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84253 üzenetére
Nekem a nyári 17-es, téli 16-os.
A 17 szerintem tökéletes Bp-en, viszont a guminak ez az utolsó szezonja valószínűleg, már fő a fejem, hogy mi kéne rá...Egyébként milyen az 1.6T sidi motor? Ha jól tudom 170 és 200lovas változatban létezik.
1800valamennyi kiló a kocsi. Milyen vele városban?Nekem a 2.0cdti van, a középső 130lovas.
Az 1-es nálam nagyon rövid és gyenge, 2-esben megjön az erő (és a turbó) és megy nagyon. 180-ig megy rendesen (emelkedőn itt már szenved, persze ha lendületben vagyok, és nem korlátoz senki egyszerűbb), 200-nál már azért lassan nő a sebesség, de német autópályán ahol lehet menni még stabil, 210-ig nagyon lassan, de még elkúszik. 222 volt a max (waze szerint), amit kihoztam belőle leejtőn (egy pillanatra), de rohadtul nem volt biztonságos (ott valaki fent nagyon vigyázott rám), akkor nem az ész dominált nálam.Szerk: szép a kocsid [link]
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84272 üzenetére
Nagyon szép dög, és egyelőre amit láttam, full extra. A drágább extrák, mint panoráma szélvédő, üvegtető (ez elmondásod alapján), flexride (sport/tour mód) benne van. És a kisebbek is ott vannak (kormány- és ülésfűtés) (ez relatíve ritka).
Maradék extra ami még lehet, az a radaros tempómat (azzal együtt szokott lenni a tábla felismerő és sávelhagyás figyelmeztető rendszer), és lehet még bőr- motoros ülés is. Középen elektromos kézifék (visszagurulás gátlóval van együtt), esetleg lehet tpms rendszer is (keréknyomás figyelő).
Beltérben több extra nincs, van még a hátsó ledes, első xenon-os (afl) lámpa, flexfix (az a kerékpár tartó), vagy az opc line csomag.
Csak azért mondom ezt el, mert valószínűleg tényleg szinte minden jó benne lehet (ami esetleg szerviznél néha lehet hátrány is), szóval tényleg nagyon nagyon jó járgány.Vezetésről annyi jutott még eszembe, hogy nálam a kis kanyarokat nagyon nem szereti. Nagy a tengelytáv, és nehéz körfogalomba úgy dinamikusan vezetni, hogy az utasok ki ne essenek az ablakon .
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84283 üzenetére
Sajnos nem én voltam, én nem jártam arra.
Ma mielőtt elindultam Balatonra még megnéztem jött e levél a természetfotós egyesülettől. Remegő kézzel nyitottam ki a postaládát, hogy az esetleges rossz hír rá teheti pecsétjét a hétvégére. Kinyitom, van benne egy levél, és egy reklám lap. Én még ennyire elmű számlának nem örültem...
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #84403 üzenetére
Én is nem rég éltem át ezt (kulcsház csere), este lesz időm, akkor írok erről hosszabban is.
Egyébként a gyulainál nálam azt mondták, hogy a kulcsház elektronikával 30, a betanítás 7 ezer (marni meg nem kell, mert a kulcsot csak kicserélik).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz Skynet258 #85012 üzenetére
Merci tud ilyesmit. Attól függően melyik állásba tekered a kapcsolót, egyik oldalon fent hagyja a helyzetjelzőt - bár nem tudom mennyi időre. Szóval amelyik fele lelóg az utcára, azon fent marad a világítás, hogy ne rongyoljanak bele vagy ilyesmi.
Jobb tippem nincs, lehet ez is ilyen fícsör.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85018 üzenetére
Itt egy videó róla, még nem próbáltam.
Ahogy látom először törli az összes kulcsot, és utána adja hozzá egyesével.Most én is gondolkozok, hogy veszek egy elektronikás bicskakulcsot, mivel a pótkulcs nem bicska (nem is használjuk mondjuk).
Ahogy kutattam kiderült, hogy nemcsak 3, hanem 4 gombos kulcs is van (az enyém eredetileg 2 gombos). [link]
Így azon gondolkozom, hogy beruházok erre. Érdekel, hogy működik e, és hogy mit csinál a 3/4 gomb.
Közben az A zafirára is néztem átalakítót.[link]A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85046 üzenetére
Másik kulcsra sincs szükségem, ez az egész csak hóbort, és ha már lúd, legyen kövér. Másik oldalon meg ott van, hogy mennyire pénz kidobás, illetve, hogy az eredeti kulcsokat is elronthatom.
A holttér figyelőt a navi képernyőn kell bekapcsolni (az ottani beállítások), ha jól emlékszem vakfolt néven fut. Egyébként a külső visszapillantóban kell hogy legyen ehhez egy kis lámpa, ami indításnál világít.A parkoló segédet jól mondod, hosszan kell nyomni a parkradar gombját és akkor ő figyeli az autókat az egyik oldalon (alapbeállítás a jobb oldal, de át lehet állítani). Túl kell menni a helyen, amit fölismer, kiírja, hogy stop és navigál (neked kell a kormányt forgatni, és a gázt adni)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85051 üzenetére
Nem rossz ez a parkolás funkció, de valós helyzetben még sosem használtam. Viszonylag időigényes, lassan kell menni, majd mikor az utasításokat adja nagyon darabos (vagy csak a kormányt kell tekerni, vagy csak gázt nyomni...).
Én azért kisebb helyre is be tudok állni, de az automatika is egész ügyes tud lenni. Viszont fontos hogy mikor így parkolsz, akkor nem működik a radar (nem csipog)!
Ha a visszapillantóban van ilyen kis ikon, akkor még lehet hogy csak be kell kapcsolni, és akkor utána majd felvillan. Egyébként szerintem ez a holttér figyelő a szélső oldalsó parkradart használja (az egy kicsit más, más a cikkszám is).[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #85051 üzenetére
Egy kis képregény (config gomb, járműbeállítások, ami csak gyújtáson/járó motornál jelenik meg):
Másik: Mostanában, ha napon hagyom főni a kocsit, akkor nem működik a tolató kamera (később lehűl, és működik). Ilyen lehetséges, hogy túlmelegszik (a drót, vagy valami alegység, forrasztás...)?
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amargo
addikt
válasz Skynet258 #85231 üzenetére
Én most a kocsiba egy ilyet használok: [link]
Nekem bőven megfelelő a zenei minősége. Most olvastam bele a cikkbe. Oreo alatt simán látszódik a töltöttség (kocsiba ez szerintem mind1) nexus és iPhone al egyszerre simán megy.
Előtte egy uGreen volt, azt akar oda is tudom adni, aki kéri. [link][ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Skynet258 #86387 üzenetére
Tölts rá egy kis desztvizet, hogy szinten legyen, utána kúton be tudod méretni, mennyit hígult (nem kell félni, valószínű jelentéktelen mértékű lesz az eltérés). Ha régen nem volt cserélve, egybe lehet kötni azzal is, de tudni kellene a periódust és a fagyálló előírt minősítését.
-
Tikakukac
titán
válasz Skynet258 #86387 üzenetére
Gondolom a szintre rinyál (mást mérni nem nagyon tud), fogod és után töltöd. Kézikönyvet túrd fel, egy narancssárgás folyadékkal megtöltött tartályt kell keresned. Hideg motornál síkon megnézed mennyi az annyi, jelölés is lesz rajta gondolom, hogy meddig kéne lennie és desztvízzel feltöltheted ha csak 1-2 decit kér. Fagypontban sokat nem ront, ha eddig -35 fok volt, simán elmegy.
Ha több is kell vagy tutira mész, akkor veszel 1 flakonka GM fagyállót, aztán lehet pancsolni. Kutakon van refraktométer, bemérek neked a lötyit, hogy mennyi a fagyáspontja.
Cserélni nem tudom miért akarod, de gondolom leeresztőt még raknak ezekhez is, nem kéne halálosnak lennie.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Skynet258 #86391 üzenetére
Vegyes infók vannak, én tutit nem találtam az Opel gyári szoftverében sem (tiedhez lehet van), 4-5 évet mondanak a szakik, hogy érdemes ledobni. Nem tétel, 4 max 5 litert bírsz kiimádkozni belőle, 5-6 ezer forint max amit költened kell.
én ilyet néznék, ezzel tutira nem lősz mellé és 2 liter kijön belőle.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
beg
veterán
-
Petyyyyy
addikt
válasz Skynet258 #86449 üzenetére
Majd referálj, kíváncsi vagyok hogy szuperál ennyi pénzért. Bár úgy tudom valami tanítást is el kell majd végezni(...?)
amargo - Fura, mert nem először gurultál ki, mégis megint rá lehetett csodálkozni az autódra. Legalábbis nekem sikerült. #alzheimer Neve pedig nincs, de a betegség valid.
beg - Félreértés ne essék! A szükségkerék az a virsli, aminek láttán azt hiszi az ember, hogy rögvest összerogyik az autó alatt. Keress nyugodtan teljes értékű kereket, mert simán befér a pótkerék helyére és nyilván jobba is jársz vele. A 185 és 195 széles gumik biztosan passzolnak, nagyobbat nem próbáltam még oda.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
farkas-j
őstag
-
ArthurShelby
addikt
válasz Skynet258 #86666 üzenetére
Neked is navi 600/900-ad van? (650,950 már más tészta)
Jófogáson szerintem még lehet kapni (anno én is csináltam belőle magamnak pénzt, de már nincs olyan kártyám aminek a cid-jét tudnám változtatni, illetve időm sincs annyi).
Márkaszerviz mindenre azt mondja hogy tud szerezni, anno nálam tökéletlenkedés volt azt sem tudták hogy, honnan, mit kell rendelni. Egymást kérdezgették, visszahívást ígértek, aztán 2 hétre rá benyögtek egy irreálisan magas árat. (Emiatt gurultam be, és jártam utána)20-25-ért lehet kapni jófogáson. Ezek az emberek szerintem még jobban is képbe vannak mint a márkaszerviz (bár én sosem találkoztam velük, csak az egyik rámírt kartellezés céljából, mivel levertem az árakat ).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Skynet258 #87390 üzenetére
Nekem valami olyat brekegtek Opeléknél, hogy a betanításhoz spéci cucc kell, utána a kerékcserénél már az Ali-s ketyere is elég.
Sokára lesz az, mire kiderül, hogy mennyire igaz ezIlletve ha lehetne tudni, hogy az Astra K hány szenzort tárol, az segítene még a dologban. Korábban mintha olyat olvastam volna, hogy vannak 4 és 8 (vagy 5 és 10?) szenzorra emlékező autók, utóbbinál használható az ócó ketyere.
Mondjuk ez, hogy valahogy megjavult... nekem ilyet nem csinált. Biztos öntudatra ébredt
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest