-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz Szada85 #60424 üzenetére
Üdv itt!
A G kabrió mellet a szívem másik csücske az OPC karaván. Képet nem dobsz fel, hogy irigykedjünk?
(Illetve a gsi F sem lehet rossz, kíváncsi lennék)
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #60424 üzenetére
Remek bemutatkozás, máris nem kedvelünk az OPC kombid miatt. Uccu neki, készíts pár jó minőségű képet, hadd örömködjünk.
Ahogy látom itt a küszöb formája is más. Gondolkodtam, hogy lefújatom a sajátomat, de akkor inkább vadászok majd egy megfelelő darabot. Nem akarok bazári hatást.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Szada85 #60424 üzenetére
Üdv köztünk! Nagyon szép az az OPC Astra Bár egy kicsit mafffiózó feeling
Ha szeretnéd, akkor a topik összefoglalóba bedobhatom a géped!
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #60430 üzenetére
Munkatársaink minden erejükkel arra tőrekszenek, hogy érezze Ön fontos nekünk.
A hangsúly itt a sebesen van, fekete hullaszállítónk nekünk is van.
De jól írták előttem, valóban inkább csak irigység van, mert tényleg nagyon ritka az OPC itthon.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Szada85 #60455 üzenetére
"én kimondottan kíváncsi vagyok, hogy ezek a modern motorok a megbízhatóság szempontjából mennyire lesznek jók."
Na arra én is, mert a jó öreg szívó benzin egy kihaló műfaj, régi vasak előbb vagy utóbb kirohadnak alólunk, szóval jó lenne tudni hová vezet a downsizing és a turbózás. Szerelő ismerős szerint 100-150 ezer kilométerig add el az autód, használt vételnél meg kalkuláld bele a tipikus problémaforrások több százezres fájdalomdíját is.
Múltkor írtam egy rokonom esetéről. Relatíve új Renault Grand Scenic (2.0 dCi), használtan vette, rá egy évvel összecsuklott az egész. Hengerfejeket, vezérműtengelyt, kettőstömegűt (vele együtt a kuplungot), turbót meg a részecskeszűrőt kellett cserélni/felújítani. A számla 1 millió feletti volt. Jó oké, belenyúlt egy meggyötört autóba, de ezek önállóan is több százezres tételek és csak egy biztos: 100-150 ezrenként egyik-másik biztosan kipurcan. Most a legújabb trend lesz, hogy már a benzinesek is kapnak részecskeszűrőt (VW pont nem olyan rég jelentette be, hogy a jövőben már így fejleszt).
Lassan már be sem érdemes hajtani városba hibrid nélkül. Kell egy jó elektromotor 40-50 kilométeres hatótávval, amit gyötörhetsz a rövid városi utakon, aztán kiérve a pályára beröffenteni a belsőégésűt.
[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
-
szabonagyur
félisten
válasz Szada85 #60843 üzenetére
+1 sajnos mint minden téren itt is félinfók vannak a kinti dolgokkal kapcsolatban. Egy a biztos "ingyen" kint sem lesz az amiért itt kemény pénzeket kérnek.
Másik dolog, hogy én is inkább magasabb kategóriásat hoznék be kintről, mivel ott talán jobban meglátszik az, hogy szervizeltebb a kocsi (lásd itthoni példa amikor nincs pénz 200k egy szett gumira mert hát 10M volt a kocsi).
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60860 üzenetére
nincs klíma? ezt benéztem, azt hittem, hogy h-nál is már alap volt mint a j-nél is alapfelszereltség.
akkor már annyira nem is baba, de van még pár újszerű állapotú németben, olyan, amit érdemes lneen behozni, ha már az ember 1,5millás g-n töri az agyát(az borzasztóan rengeteg) -
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #60866 üzenetére
igazából csak a saját maximalizmusom taszít bele ezekbe a javításokba - Ismerem az érzést, ugyanattól szenvedünk.
1.5-2M körüli ár szerintem teljesen rendben van egy gondozott OPC kombiért, főleg ha tudom pont olyan megszállot az eladó, mint én.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #60861 üzenetére
Idővel pedig egyszer el kell majd adni.
diablo1984 Jól hangzik amit irsz. Bár én klima nélkül akkor sem venném meg ha 1 millióért adnák.
Ezen az oldalon is van Román , meg Lengyel meg mindenféle barom nyelv csak Magyar nem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #60893 üzenetére
Na de akkor most Neked milyen motorral is van?
Dizel az praktikum nekem....en sem dizel parti vagyok, de mivel jobbara palyan hasznalom, igy nem marad kerdes nekem a lenyeg, hogy 140 re/160/180 ra allitott tempomattal haladjak orakon keresztül es mindemellett ne 12 liter fogyjon a tankbol, hanem csak 6 az amugy is olcsobb gazolajbol
E92 M3 az nagyon finom, nem is kerdes Ha szivo akkor egy olyannal ki tudnek eggyezni de amugy nekem a turbo benzin lenne a vilagom ha nem szamitana mennyit eszik
-
Gergőke88
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60975 üzenetére
az olaj hamarabb melegszik, mint a víz, kicsit közelebb van a tűzhöz, ha az olaj meleg akkor már megfelelő a kenés, feláll az olajnyomás, nem dermedt a motor. pár perc járatás után egy kis lightos gurulás, pár perc után meg taposható. régi egyszerűbb dízelek semmivel sem kopnak jobban városi használatban, mint a benzines társaik, a turbó miatt kell télen járatni kicsit(benzinest is kellene, mert ott is a hideg meleg miatt kicsapódik a pára a hengerfalra). itt az újabb autóknál a kettőstömegű, a töménytelen visszavezetett kipufogógáz és a részecskeszűrő a szűk keresztmetszet, ezek nem bírják a városi lassít-gyorsít mókát.
-
-
w333
félisten
válasz Szada85 #60984 üzenetére
(#60985) Stauffenberg
Na oké ... de ez már nem a családi melóba és hétvégente bevásárolni járós kategória
Magyarországon üzembe helyezett autók között nagyítóval kell keresni a magántulajdonban használt példányokat.
Ritkán vásárolnak a magánemberek új autók ... hiszen miből is fizetné ki ?
Szerk.
Nyugaton az a divat hogy 5-6 évente cserélik az autóikat, de ott van miből kb. 1 évi fizetésből megvan az új autó, itthon hány évet kéne érte dolgozni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #61124 üzenetére
Pontosan, és akkor itt az 50K-s turbo kormányban lufi sincs. Én nem nagyon tudok/ismerek jó bőrözőt csak mondják, hogy ez vagy az állítólag jó. A kormányom bal oldala már csillog olyan sima. Szép kontrasztban van a csináltatott valódi bőr váltó és kézifékszoknyával.
Redmi Note 7
-
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #61122 üzenetére
Te jó ég, mi pénzek.
Bár lehet csak nekem ilyen sokkoló. Amúgy meg valóban sláger a turbo kormány, csak nem értem miért. Annyival jobb lenne a fogása..?tboy - nettó horror.
Bátyám jelenleg itt tart, elvileg ma jött meg a hűtő meg a lámpák. A sarokban a géptető is övé, csak fújni kell majd.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #61203 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, de én szerencsésebben helyzetben voltam/vagyok, mert itthon történt velem. De én most házra spórolok, és amíg lehet, addig taposom az öreget.
(#61204) Declare: Totalcaron pár éve az akkori új Fiesta tesztjében mondta el Vályi, hogy a Ford 200.000km-es élettartamot adott meg arra az 1L-es, turbós motorra. Bizonyíték. Az hogy a többi gyártó ezt így nem közli, az saját szegénységi bizonyítványuk.
Az öreg szívó-benzinnél akkor van szükség motorgenerálra, ha a motor életében volt/ak olyan periódus/ok, amikor nem vigyáztak rá (nem volt meg a 10k-s olajcsere stb...). Ha rendesen karban volt tartva, akkor örökélet + 1 nap. Ismerek olyan Stiftet, ami bőven túl az 1 millión. De olyan E60-as 530D-s BMW-ben is ültem, ami túl volt az 1 millión. Az utóbbinak csak a kereke törött ki a helyéről a gányolások miatt. Tehát vannak az újabb autókból is olyanok, amik nagy futásteljesítményre képesek, csak mocskos ritkák. Jelenleg ha új autót kéne vennem, akkor max. Mazda Skyactive 2L-es szívót mernék. A többiben nem bízom.(#61207) AMD Power: Kinézek az ablakon, és tele a lakótelep max. 5 éves autókkal, amik hónapok óta oda parkolnak, tehát panelszökevényeknek vannak ilyen kocsijaik. (Skoda SuperB, BMW 5, A6-os Audi stb...) Hajam égnek áll.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Skizz
addikt
válasz Szada85 #61332 üzenetére
Igen, a szőrszálhasogatáson gondolkozom én is. Lassan lejár a műszaki, eredetvizsga, lököskopás, sérült rendszám, kopott vezetőülés, remélem nem jéghideg a klíma...
Bár amennyire én tudom, az eredetvizsga inkább közös megegyezés esetén az eladóé. Meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Szada85 #61413 üzenetére
Nekem még nincs onnan semmilyen szerszámom de autós topikban írták, hogy azért az árért korrekt. Autóban jelenleg semmi szerszám nincs és jó lenne ki tudja mikor lesz jó alapon. Bikakábel, vontatókötél, izzókészlet van csak és egy pár szerelőkesztyű. Ez a kis racsni még a kesztyűtartóban is elfér, mondjuk abban az odúban kb minden elfér.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61497 üzenetére
Nyilvan nem egyertelmü a kerdes, vannak elönyök/hatranyok.
Van egy olyan lehetöseg is, hogy pl Autohaustol vesz az ember autot, ahol berendelnek több tipust, több felszereltseggel/motorral stb es ott ha megtetszik egy konkret tipus, olcsobban veszed meg az autot, mint a kereskedesböl. Ez egy jarhato ut, de igy se tudod elkerülni, hogy hatalmasat bukj az elsö 1-2-3 ev alatt.
A masik, hogy a hasznalat az ember függö. Van aki üti vagja, van aki nem. En pl a ceges autoval sem banok maskepp, mint a sajatommal, egyik kollegam ugy szinten....egy masik pedig ugyan olyan erzeketlenül padlogazt ismerve vezeti csak mint a sajatjat. Ez ilyen, ez a riziko a hasznaltautoban. DE: szvsz hsznaltautot csak olyan vegyen aki raszanja az idöt es energiat, utannajar neten is, kinyomozza az adott tipus/motor gyengeit es azokat a vetel elött megnezi/megnezeti. Igy azert eleg jol lehet minimalizalni a rizikot. Ha valaki erre nem szanja ra az idöt/energiat, az vagy rizikozik egyet aztan vagy bejön vagy nem, vagy veszi az uj autot.
En km oraval nem foglalkozom....evjarat es allapot....de ez is pont hogy a hasznaltauto vasarlas tanulasi folyamatanak resze. Aki ott tart még, hogy huuuu ezt nem veszem meg, mert 110k km van benne, na a masik az a tuti, mert abban csak 80k van, annak megint csak nem erdemes hasznaltautot venni
A "nem törödöm az autommal" tipusu tulajokat is azert lehet picit szürni ha az ember sok hirdetest atragott mar. En olyan autot, ami mocskosan, homalyosan, 90 fokban elforgatva, belsejeben az anyosülesen heverö colas flakonnal van fenykepezve....stb meg se neznek szemelyesen.
Nyilvan az uj auto a legtutibb. Olyan amilyet szeretnel, szalonban konfiguralni, pezsgö/virag/elsö puki...nagyon kiraly....kerdes hogy azokat a milliokat amiket ezert elbuksz az auto elsö par eveben, azt szivesen kifizeted e ezert vagy sem. En most ott tartok, hogy biztosan nem.
persze ez mind szvsz erösen, lehet egyeterteni/nem egyeterteni
[ Szerkesztve ]
-
-
Fkris
őstag
válasz Szada85 #61608 üzenetére
Ne is mondd, itt lakom a Gyömrőinél párhuzamos vele, Üllői azon részére meg napi szinten járok.
Vannak olyan kereskedések..."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
gerisz23
őstag
válasz Szada85 #61623 üzenetére
Tegyük fel hogy megvan az előző tulaj,aki tudja igazolni a km állást,ezáltal biztos hogy a kereskedő hajtatta vissza az órát.Akkor mi a helyzet?
Tán 10 év múlva nem lesz ilyen gázos a helyzet,ha már 16évre visszamenőleg látszik a km óra állás.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61629 üzenetére
Külföldröl is le lehet kerdezni az autokat. Söt pl Nemetorszagban azert a "megoldjuk okosban szamlanelkül pszt" sokkal kevesbe jatszik, szoval sokkal jobban nyoma lesz mindennek. Ha meg 1-2 kezböl jön a kocsi akkor plane.
Nyilvan egy 15 eves autonal ez itt is nehez lesz mar
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61870 üzenetére
Szvsz ugy erti, joaron megvenni kint, picit pofozni rajta otthon es megjobb aron eladni. Szerintem is eselytelen a dolog...nagyon szük az a reteg aki otthon ezt meg fogja fizetni....persze soha nem lehet tudni Nemeteknel nagyobb esellyel lehet kifogni egy olyan gyüjtöt, aki erre hajlando aldozni.
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #61872 üzenetére
Nem lett hosszu...franko, köszi
En is annak a hive vagyok, hogy legyen tip top az auto ezert költöttem en is sok olyanra, amit masok feleslegesnek titulaltak, vagy tulzasnak egy 8 eves H astra eseteben
Mondjuk azert örülök, hogy nem egy benzines opc m van akkor a szamok tükreben mar bocs nem trollkodas, ha szivesen fizeti ki az ember valamire a penzt, mert megkapja erte amit akar, akkor rendben van