-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Azért villognak, mert a szemböl jövö nem tudja (meg nem is látja, mivel épp kilövöd a szemét), hogy ez most sima tompított, vagy fent felejtetted a refit, (és mivel utóbbi is gyakran elöfordul) így inkább jelez egyet, hogy amennyiben a második eset állna fenn, akkor észrevedd.
Fura amúgy, nekem is LED fényszórós (OFF-os márka) van, és eddig egyszer sem villogtak rám, pedig belepörgettem már ~60-70ezer km-t.
Ami az utóbbi idöben feltünt, az az új Oktávok fényszórója, na azok zavaróan világítanak, a fényszóró belsö ágyúja akár mögötted jön, akár szembe, biztos, hogy fájóan kiveri a szemet...
-
Petyyyyy
addikt
Két opció van: az egyik hogy a szembe vezető autóst zavarja/vakítja a fény(erő), mert olyan szögben kapja, amivel átfogó retina ellenőrzést lehet tartani. Emiatt azt hiszi fent maradt a refid/nincs jól beállítva.
A másik, hogy előre tisztázatlan és biztosítatlan körülmények között foton ütköztetéses kísérletet szeretne végezni, ezért villog rád
Mai napig ugyanez van a xenonnal egyébként. Amit amúgy nem nagyon értek, mert az új (max 4-5 éves) Mazdák olyan fényszóróval járnak, hogy mikor mögém érnek látom a saját árnyékom, a lámpám fényét meg nagyon nem.
-
Tikakukac
titán
Van egy tonna fényerő, csak kellően lendületes szabályzás nincs mellé. Ez volt a baj a xenonokkal is és a LED-ekkel még annál is inkább.
Ha fognak villogni, nem azért villognak, mert éppen olyan kedvük van, hanem, mert tényleg kisül a szemük. Hogy te ezzel mit tudsz csinálni, well, leginkább semmit. Elkefélt egy dolog ez is.
-
vzsryl
nagyúr
Én elszenvedőként tudok nyilatkozni. Ha nem tükörsima az út, akkor kiégeti a retinámat az összes LED-es autó, amikor épp felfele billenti az elejét egy úthiba. De szerintem csak megszokást igényel. Amit nem lehet megszokni, az az, amikor egy dombon megyek felfele, a túloldalról jön egy LED-es, és ahogy előugrik, akkor az durvább, mint napfogyatkozáskor a Nap előbukkanása a Hold takarásából.
-
Gaga_30
tag
Nekem ismeretlen ez a G-n, nem volt eddig ilyen problémám. Az ajtókból persze kifolyik a víz ha bekerül, de az utasterem még nem ázott el. Mondjuk az egyéb jelentős számú probléma miatt sűrűn van fepnyitva a motorháztető, így a látható koszt is eltakaítom ahonnan lehet.
A fényezést viszont rendesen tönkretette a fa, illetve a gyantája ami alatt állok.. kb mintha temperával lett volna lefestve anno.. -
-
Kommy
veterán
Nekem az a fő problémám, hogy a távirányítóval nem csinál semmit, pedig kellene, de ha belemegyek a programozásba, akkor írja, hogy nyomjam meg többször a gombot a távirányítón, de sajnos nem történik semmi, nyomogathatom sokáig akkor sem. Ha meg rámegyek a kilépés gombra kiírja, hogy megszakítva, és hogy minden távirányítót külön kell hozzáprogramozni. Nem tudom ez minek a hibája lehet. Autó, program, kábel, vagy egyszerűen a távirányító elektronikája (vettem egy másik elktronikát a kulcsba de azzal sem megy)
-
Előrelátó voltam és vettem egy hasvédő lemezt. Főleg a kocsi aljából kilógó ékszíjkerék miatt, mert arra folyamatosan verte a vizet a jobb első kerék és minden olajcserekor kellett a hosszbordást is cserélni, mert úgy kirepedezett mint a Hortobágy 2 hónapos aszály után... Persze azóta már nekem is sikerült pont egy túlsúlyos fekvőrendőr miatt már úgy odavágnom a kocsi alját, hogy a szervizajtaját a lemeznek valószínűleg már csak flexxel lehet kinyitni
Ha nem akarsz vacakolni a dekli keresgélésével, akkor hegesztesd meg és hegesztess rá még egy lemezt plusz védelemnek. Én anno ezt csináltattam az egyik kocsimmal, kapott dupla feneket a dekli amit később meg is hálált; sikerült egy farönknek elég emberesen nekimennem
-
-
skylinelaca
senior tag
-
Andi45
csendes tag
üdv!! igen olvastam és javítottam. köszönöm a választ a féklámpa, biztosíték hibás volt, a tolató lámpa pedig a kapcsoló miatt nem működött.... a szervizkönyv szerint a kézifék külön rendszeren van a hátsó tárcsafék mellett egy dobfék is helyet foglal ami a kéziféké... a tárcsafék nem alkalmas a könyv szerinte a rögzítésre ezért oldották meg így. szóval valószínűleg a dobfékben lesz a hiba... csak hát se szerszám se tapasztalat ezért kérdeztem hátha van valami egyszerűbb megoldás amivel a szerelőt ki tudom hagyni...
-
szacsee
nagyúr
Hűtőre gyanakszom vagy hengerfejre.
Ma megnézem a hűtőt mindenképp hogy ha beindítom és járatom nem csöpög-e.
Keringés rendben van mert ahogy tapogattam a csövet, hűtő bemenő termosztát nyitásáig langyos volt, utána meleg és a hűtő is átvette a hőt normálisan és a visszatérő cső is meleg lett egyből.
Igaz hengerfej tömítést megvettem biztonság kedvéért, ha nagyon kezdene bedurvulni a helyzet, mert mégis hengerfejes lenne (bugyog gázadásra a tartálynál, nagy mennyiségű fehér füst, hőfok megindul nagyon), akkor két ünnep közt kicserélem, max ha az élvonalzó mutat kis difit a hengerfejnél, akkor január elején síkba köszörültetem.
Bár nem hinném, hogy benzines motoroknál jellemző lenne, hogy eldeformálódik, de biztos ami biztos alapon...
Hallomásból állítólag ezért sem szeretik tuning alapnak az F Astrát, mert a hengerfej felépítése gyenge.erikke17: Próbáld meg lelégteleníteni. 8 szelepeseknél elvileg a motor fölé hajolva a generátor felfogatás fele találod a hőfok jeladó gombát, azt kitekerve tudod légteleníteni elvileg. Már csak arra nem emlékszem, hogy járó, vagy álló motornál szoktuk anno.
-
bambano
titán
mindkét kulccsal el lehet indítani azokat az opeleket, amikben gyári immo és gyári riasztó van.
olyat szerintem nem lehet, hogy egyik kulccsal hatástalanítod az immobilizert, a másikkal meg indítod, mert az immo antennája a gyújtáskapcsoló körüli peremben van és a kulcsban van maga az ugrókódos adó. az antenna ad energiát a kulcsnak, az visszaküld egy ugrókódot és azt nézi meg az ecu, hogy ismeri-e. mivel nem kell hozzá elem, ezért a kisebbik kulcsfejben is elfér.
az idióta gyári opel riasztók tulajdonsága, hogyha kulccsal kinyitottad az ajtót, kikapcsol a riasztó. ezt a család két vectráján tudtam tesztelni, és így működik.
tehát az, hogy a másik semmire sem jó, tévedés. gyakorlatilag teljes értékű indítókulcs.
-
Pitu
aktív tag
5w40 C3
(#19744) zolikaDB: az elején vagyok a "tesztnek", nálam eddig bevállt. Egy helyen olvastam hogy valakinek habosodott a Castrol, de ezen kívül sokan dícsérték. Kollégák, szerelők is pozitívan nyilatkoztak. Az biztos hogy az előzőnél már az első 5-600km után voltak problémák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Politikai mémek
- BestBuy topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Megmutatta a Panther Lake-et az Embedded World 2025-ön az Intel
- Jelszókezelők
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest