Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz qdak #20619 üzenetére

    Hűtőre gyanakszom vagy hengerfejre.
    Ma megnézem a hűtőt mindenképp hogy ha beindítom és járatom nem csöpög-e.
    Keringés rendben van mert ahogy tapogattam a csövet, hűtő bemenő termosztát nyitásáig langyos volt, utána meleg és a hűtő is átvette a hőt normálisan és a visszatérő cső is meleg lett egyből.
    Igaz hengerfej tömítést megvettem biztonság kedvéért, ha nagyon kezdene bedurvulni a helyzet, mert mégis hengerfejes lenne (bugyog gázadásra a tartálynál, nagy mennyiségű fehér füst, hőfok megindul nagyon), akkor két ünnep közt kicserélem, max ha az élvonalzó mutat kis difit a hengerfejnél, akkor január elején síkba köszörültetem.
    Bár nem hinném, hogy benzines motoroknál jellemző lenne, hogy eldeformálódik, de biztos ami biztos alapon...
    Hallomásból állítólag ezért sem szeretik tuning alapnak az F Astrát, mert a hengerfej felépítése gyenge.

    erikke17: Próbáld meg lelégteleníteni. 8 szelepeseknél elvileg a motor fölé hajolva a generátor felfogatás fele találod a hőfok jeladó gombát, azt kitekerve tudod légteleníteni elvileg. Már csak arra nem emlékszem, hogy járó, vagy álló motornál szoktuk anno. :B

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák