-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
-
Calogero
addikt
Szívesen.
A javítási árhoz csak ezt tudom neked megmutatni:
Még mindig a "bekapcsol" hibánál tartok.Megfogadtam tanácsotok,kiszereltem,és elküldtem a Blaupunkt szervizbe.Hiba volt!
Előtte felhívtam őket,tájékoztattak,hogy igen tudják a hiba okát,küldjem nyugodtan.Kapok egy árajánlatot a javításról,és ha ez nem megfelelő a számomra,akkor díjmentesen visszaküldik a készüléket.Jött az árajánlat 35770.- ft a javítás.Csak egy jó tanács!Nagyívben kerüljétek el a Blauszervízet!Inkorrekt,pénzlehúzós brigád.Először kedvesek,("ha nem megfelelő az árajánlat,készülékét díjtalanul visszaküldjük"),ezzel szemben fizettem 7900.- ft
Így már másképp mutat az a 3-6e Ft javítási költség.
-
zolikaDB
veterán
A foglalat jó, bele is megy, ill leellenőriztem a dolgot. Beletettem a foglalatba, nem ment. Utána blankoltam két vezetéket, beledugtam a csatlakozóba, és úgy érintettem hozzá az izzóhoz, és egyszer fel is világított. Nade, ezek után megpróbáltam kiszedni a kis csatlakozóból, amit a foglalatba kell dugni, a kábeleket, sikerült is, meg is cseréltem, de ekkor már nem világított. Újra szét az egészet, aztán már hiába érintgettem, ne mment. Gondolom, megtört a kábel. Ezért érdekelne, h a fenti linkelt valaminek mi a neve, h tudjak venni.
Egyébként G Astrába nem jó a T10 a rsz.tábla alá. BA9 a foglalat, olyamsit vettem, mint ez, csak olcsóbban, és a tetején 5db LED van. -
erikke17
őstag
Ahamm, lényegében az a kábel ami megy a parkoló világitásra figyeli folyik e rajta áram, a "kis dobozka" pedig lekapcsolja ledeket..
Köszi||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
zolikaDB
veterán
Astrán gondolom szégyellték, bár én az 1.4-et se reklámoznám.
Volt egyszer egy teszt a Totalcar-on egy kocka Audi 90-ről, ami vissza lett butítva mezei 80-asra, de felpiszkált turbómotor volt benne. Mesélte a tulaj, h Lancer EVO igencsak meglepődött, amikor melléért, majd lehagyta.
Hopp, megvan: [link] -
TasiA
senior tag
Ami nálad ~5, az nekem 8 liter gázból és 2.0 benzines 300 ezren felüli motorral. Utóbbi 2 napban leautóztam 1500 km-ert autópályán ,130-150 között tartva klímával, 2-en+ a gyerekek 9 literre jött ki az átlag. A gázt átlagban 225-ért tankoltam. Viszont nekem keményre vannak fújva a gumik.
[ Szerkesztve ]
-
azért ez elég sok ahhoz képest, hogy van olyan ismerősöm, aki autópályázik 5.2-5.5-ös átlagfogyasztással, 1.2-es benzines corsával. meg ahhoz képest, hogy 5.0-5.5 között én is jártam 1.6-os g astrával.
szóval valami bazi nagy madarad van
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
persze, elégedettnek lenni minden okod megvan, csak az ujjongás kicsit indokolatlan
főleg, hogy 5 alatti dízel fogyasztást 1.9 cdti vectrával is ért már el egy ismerősöm a tengerpartra menet. nyilván ott sem schumacher vezetett.az 1.2-es benzinessel nem 130-nál volt meg 5.5 alatt, hanem 110-120 között, de te is ilyen sebességeket írtál, dízellel.
"Akkor tojás volt a lábad alatt": nem, a muterom ült a hátsó ülésen
Nemrég a fateromat vittem orvoshoz, az első rendesebb gyorsításkor kresz tanfolyamot tartott, hogy mennyi autópályán a limit pedig nem is mentem gyorsan.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Jim Tonic
nagyúr
Y30DT:
2004 közepéig előfordulhatnak gondok a nagynyomású szivattyú szabályozószelepeivel. A Denso nem cserélte elég gyakran a szerszámokat, később erre figyeltek. Ára: változó, úgy rémlik, nekem sikerült 30-40k körül megúszni.
A turbón levő pozíciószenzor (ami azt figyeli, hogy a geometriát sikerült-e beállítani) elhasználódhat. Ára 12e.
Z30:
nincs igazán, de több az elektronika. Elektronikus a geometriás (változó geometriájú a rendes neve) turbó is, és nem is javítható.A Saab összerakta ötsebességes váltóval az elsőt, és alulméretezte a hűtőt. Emiatt előfordult ostoba sofőröknél, hogy elmozdultak a perselyek. Az Opel ezt a hibát nem követte el, soha nem volt ilyen eset. A Renault is használta az Y30DT-t, ugyanazon panaszok fordultak elő, mint amiket felsoroltam. A legtöbb alkatrész megegyezik, lehet bele venni a Renaultól is.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
Beszeltuk itt a forumban, h ez a motor egy nagyon eros, nagyon nyomatekos dizel, bar mar egy 1.9TDI is jo eros.
Nekem nem ez a csaladi auto. Inkabb luxus. Bor, hatul a nagy konyoklo, nagy felni, 3 literes majd 200 lovas auto. Anyuka nem ilyennel hurcolja a gyereket orvoshoz.
Csaladinak inkabb Sharan, Zafira es tarsai.
Pitu: autohifi topikban kerdezd meg, hogy pontosan melyiket is, de ket kabelt fel kell cserelni es jo lesz. En Alpine-al jatszottam ezt el, Wackond segitett ebben. Piros-sarga, azt hiszem...[ Szerkesztve ]
-
Ez a signum egy hodály batár nagy verda. de mégis NÉGY személyes. A kép alapján a csomagtartója se valami izmos.
Szerk: a bőr szerintem nem akadálya a családiságnak, mert könnyebb tisztítani, mint a szövetet.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Oké, tehát a vectrához elég a 2 literes motor, ehhez nem elég a 3 literes, pedig a vectra minden szempontból nagyobb, mint a signum... majd' 200 literrel nagyobb a csomagtartója a vectrának, mint a signumnak.
hogy is mondjam: nem osztom a nézetedet.Ebbe, a 346 literjébe nem fogod belepakolni a sok szirszart, mert nem fér el benne. És hiába csak 184 ló, azért elég kemény nyomatékot darál a 6 henger, a 2 literes cdti motor a fasorban sincs hozzá képest.
Én elég gyakran járok 5 személlyel, ha úgy hozza a sors, hogy nagyszülőkkel is menni kell, akkor tele van a kocsi. Más kérdés, hogy még többet járok egyedül.
A signum 346 literes csomagtere nem alternatíva a vectra több, mint 500 literjével szemben.
szerintem tökteljesen értelmetlen a csiptuning, ha erősebb autót akarsz, vegyél erősebb autót.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Persze, nem feltétlen egyterűre gondoltam.
Például a kritériumokat ez is kielégíti nálam: 1, 2, 3, 3.
Aláírom, drágább.
Amúgy pont a fórumban írta vki, h a 150 lovas Vectra chip után alul nem fog húzni, nem érdemes emiatt megpiszkálni, elég az az erő.
Talán azért is, mert sokaknak 90LE is elég egy kombi Astra alá.
Ha már dízeltuning: Phaeton V10 5.0 TDI IFA helyett -
"Azért a signum majdnem 200 kg plusz, ezt ne felejtsd...": ami azt jelenti, hogy? hint: semmit nem jelent. csak a tömeg/teljesítmény arány számít.
"A 346liter sztem elég egy családnak ": ezt tapasztalatból mondod?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
ESP
senior tag
V6-t azért adta el mert sokat evett szervizelni is költséges volt. 10-14között ez meg 5-8 között van.
Nem mérték de sokkal jobb, olyan 190-200ra tippeli.Sokat pályázik, 180nál kellemes 3.000-t pörög.
Csomitartó témához pedig általában mindenki annyit pakol amennyi belefér. B corsa-val is elfértünk 2hétre nyaralni, de most a kombi passat is megtelik. Me ha má van hely akkor még vigyük el ezt is meg azt is...
Amikor tavaly síelni mentünk volt egy olyan házaspár aki T5-el jött és plafonig volt cuccolva
amúgy elég bele a 100paci is normál haladáshoz de ott azért jobban kell gondolkozni előzéseknél. Sok helyen látom hogy kevés ez a motor ebbe meg abba. Hát nem kevés csak tisztában kell lenni az autó képességeivel. Golf2 1.3 54le volt fénykorában ~25éve, tegnap este 5-n fullra pakolt csomitartóval mentünk peströl bcsabára. Kényelmes 90-110 tempóval. Persze előzni nem érdemes megpróbálni semmit...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!