-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. A ph-n ár régen itt vagyok, de ezt a topicot csak most találtam. Benéznék néha, ha nem gond.
Kérdeznék is ha már itt vagyok:
asrta f caravan hátsó fékdobot kellene felszabályoztatni. ( ovális, úgy érzem). Ha leszedem, honnan tudom, lehet-e még? Van valami méret, vagy jel, vagy valami?-
-
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #33561 üzenetére
Köszi. Erre rápróbálok, hátha. Közben meg is mérem legalább a dobot.
-
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Ez az égő mennyire jó szerintetek? Használt már valaki hasonlót? Esős időben vakegér vagyok, ezért kellene. Gondolom nem túl szabályos, de a rendőr, vagy kpm piszkál érte?
Mikuland, nem vagy egyedül, én csak villanyász vagyok.
-
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz Mészike #33699 üzenetére
Lehet elkéstem, de csak akkor szedd ki, ha felülről is hozzáférsz, mert vissza is kell majd azt tenni. Lehet, hogy ki kell szedni az ülést, de nem biztos. Ha ki kell szedni, akkor figyelni kell mert van ahol az ülés alatt vannak légzsák vezetékek, övfeszítő patron vezetékek, és nem lenne jó eldurrantani őket.
Attól tartok amúgy, hogy nem itt lessz a víz.
Fotózd már le azt a részt, ahol látod, hogy vizes, hogy látszodjon, melyik részén lehet az a kasztninak. Hátha valaki az alapján jobban tudna segíteni.-
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #33703 üzenetére
Viszont, ha megfúrod, akkor teljes száradás után elég jól le kell festeni, különben elindul a rozsda.
-
-
7Sony7
addikt
Üdv megint! Ködlámpába (H3) keresnék valami jó, sárga égőt. Nem találok sehol. hol lehet ilyet kapni?
Mészike: Mizu a vízzel?
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
Egy konkrét szitu a gumikhoz, úgy általában:
Először a nyári: Öreg nyári gumi, eső. Előttem audi simán megáll, én meg töle pár cm re csúszó gumikkal.
Vettem új gumikat, mintha leszögezték volna esőben is. ( Conti ecokontakt 3 ).9éves téli: Szintén esős út: Kolegával egymás mellett haladva, sárgára vált, én fékezek, ő nem. Egymás mellett haladunk kb 2 másodpercig, látom az arcán, nem érti mi van, én felengedem a féket.
Álltak a kerekek, csúsztam mellette, de nem lassult szinte semmit.
Azóta sikerült lecserélnem a téliket, sokkal jobban lassít vizen is.Igazatok van, hogy nem csak rajtunk múlik, de azért megteszem, amit tudok.
-
-
7Sony7
addikt
Jó, hogy én ebből már kinőttem. A múltkor ment előttem egy honda, ültetve, peres gumikkal, 35-el, lakott területen, rossz úton.
Mér megy ez ilyen lassan?-megelőztem.
Akkor látom, a srác pattog benne, mint kecskesz@r a deszkán. Vicces volt.-
-
7Sony7
addikt
válasz AMD Power #33930 üzenetére
Üdv! F Astránál középen csak akkor fúj meleget, ha a levegő irányító fejre van állítva, ha jól emlékszem. Nem szoktam úgy használni, csak ablak és láb, vagy csak szélvédő üzemmódban, ott viszont hideget fúj középen. A fene aki megtervezte. " astránál is ilyen, ezért gondolom, hogy nem hiba, hanem szándékos.
-
-
7Sony7
addikt
válasz realmadrid #34005 üzenetére
Passz. ra nem értek hozzá. Nemrég volt cserélve a vezérműszíj, valami görgők, ékszíjak. Szerelő csinálta.
-
-
7Sony7
addikt
válasz trassher #34149 üzenetére
Totalcar.hu -n találtam, próbáld ki.:
Ellenőrizze, működik-e a termosztát.
Ennek legegyszerűbb módja, ha a hidegen beindított autó alsó és felső vízcsövét egy-egy kezével megfogja, és figyeli a hőmérséklet változását. Talán nem kell elmondanom, hogy mindenki nagy figyelemmel nyúljon a motortérbe, ne akadjon a keze, ruházata a ventillátor lapátjába, mert az egyszer bizony el fog kezdeni forogni. (Mechanikus hajtású és/vagy viszkokuplungos ventillátorok meg ugye indítás után rögtön...)
Normálisan működő termosztátnál az történik, hogy a motor melegedésével együtt a felső vízcső lassan melegedni kezd, az alsó pedig alig, jóval elmaradva a felsőtől. Amikor a motor eléri üzemi hőfokának alsó határát, a termosztát kinyit, és megindul a keringés a külső körben. Ilyenkor a felső cső relatíve hamar eléri azt a hőfokot, amikor már puszta kézzel fogni igen kellemetlen, az alsó pedig kis késéssel követi.
Ha az alsó cső hideg marad, vagy legalábbis jóval hűvösebb a felsőnél, a termosztát nem nyit ki, vagy nem eléggé, a motor túlmelegszik.
Ha az alső és a felső cső egyformán, vagy egymáshoz nagyon hasonlóan melegszik, a termosztát nem zár be, így az autó jóval lassabban melegszik be, a hidegüzem alatt pedig durván túlfogyaszt.
-
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz adorjant #34300 üzenetére
4 felnőtt + bőrönd az már majdnem teljes terhelés. 2-3 fokozatba kell állítani már ilyenkor a fényszórót.
Valami autó használatijában láttam, de már nem emlékszem hol. Ha megtalálom belinkelem.
Érdemes lenne megnézni amúgy, hogy este odaállsz valami fal vagy kapuhoz, felkapcsolod a pilácsot, nem ül senki a kocsiban csak te, húzol egy krétacsíkot, hogy hova világít. Persze 10m re, vagy messzebb érdemes állni, hogy látszodjon a különbség. Utána beül 4 ember, esetleg +csomag, és megnézni hanyasra kell tekerni, hogy ugyanoda világítson.-
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz Markizmark #34400 üzenetére
Elöl és hátul van két-két köröm. Beülsz, megfogod elöl, húzod magad felé.
-
-
7Sony7
addikt
válasz Blue Eagle #34435 üzenetére
Sajnos némelyik opel benzines ilyen. Én is csak pislogtam, de ez van.
-
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #34543 üzenetére
Még az, hogy garázs, de mekkora! És polcok... És szőnyeg... Világítás, fűtés! Kánaán!
-
-
7Sony7
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...