-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Nógrád megye-Vác-Bp vonalon valakinek van diag felszerelése, vagy tudtok korrekt áron dolgozó szakembert? Egy Agila A lenne a beteg, Z10XE(P?) motorkód (1.0, évjáratát nem tudom sajnos). Több dolog is lehet vele, a legjeletősebb a gázadásnál random kihagyás (elméletileg MAF lett cserélve, azért csinálja), nem ártana kiolvasni az agyát. (Nem a miénk a kocsi.)
-
molnarpeter
nagyúr
UP
Nógrád megye-Vác-Bp vonalon valakinek van diag felszerelése, vagy tudtok korrekt áron dolgozó szakembert? Egy Agila A lenne a beteg, Z10XE(P?) motorkód (1.0, évjáratát nem tudom sajnos). Több dolog is lehet vele, a legjeletősebb a gázadásnál random kihagyás (elméletileg MAF lett cserélve, azért csinálja), nem ártana kiolvasni az agyát. (Nem a miénk a kocsi.)KrenAtesz: ebayről fillérekért van új tömítés
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #37426 üzenetére
Köszi a válaszokat! Tudtommal utángyártott szenzor került be - csak azért kérdeztem, hátha van tippetek, mi a ludas (vagy valami komoly veszély, amivel meggyőzhetem őket a sürgősebb javításról ).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #37465 üzenetére
Hm, bőséges lista. CEL világít emlékeim szerint, tud a bajáról a kocsi is. Köszönöm, hogy kifejtetted a lehetőségeket
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Phobion #37486 üzenetére
Pardon a félreértésért, egy izzóőr elektronika lenne jó ezek szerint Neked, bármilyen égő is kerüljön bele. Megalight Ultra/Nightbreaker Unlimited +1.
trassher: Jobb a kenés hideg motornál, érdemesebb minél alacsonyabb hidegértékű olajat használni (addig lemenve, amíg nem eszi a motor). A "Milyen autót vegyek?" topikban többször kitárgyalt téma
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz trassher #37501 üzenetére
Ha már eszi, kenjen jobban
vebbful: Homokot is lehet bele szórni, csak azzal nem megy sokáig
Egyhapsi: Ez így nem egészen igaz, a konkrét olaj datasheetjében is megtalálható viszkozitás különböző hőmérsékleteken számít. Azonos jelölésű olajak között is van különbség.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #37544 üzenetére
Szerintem mehet bele, Eneos-szal pláne nem fogsz rosszul járni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #37589 üzenetére
Még egy jó cikk. Illetve (#37600) - magyar termék
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #37605 üzenetére
Ha már itt tartunk, pontosabban Made in Hungary, koreai cég (bár gondolom nem újdonság); már a Taurus sem magyar sajnos. Mindenesetre az élbolyon belül ár-érték szempontjából is jó, szerintem ésszerű választás.
-
molnarpeter
nagyúr
Ismerősék újítottak egy - dízel - Zafirát, de mivel rövid utakra használják, a DPF rövid intervallumokban eltömődik. Mit javasoltok a benzinestkellettvolna, illetve a hosszútávravankitalálván kívül? (Ki akarják szedetni.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #38196 üzenetére
Nekem is az jut eszembe, mikor észreveszem, hogy csak egy kézzel fogom a kormányt, hogy nem tudnám úgy irányítani, mint két kézzel. Középen (9 óra 15 perc) fogom a kormányt is a kezdetektől, sokkal logikusabb a KRESZ-es 10ó10p-nél. Még a váltókart is igyekszem a legrövidebb ideig fogni, annál rövidebb ideig kell elengedni a kormányt, annál biztonságosabb a helyzetem esetleges felbukkanó akadály esetén. Hosszú úton legfeljebb pár másodpercre a térdemre teszem a kezem, vagy a bal karomat az ajtó könyöklőjére támasztom, de a kormányt ritkán engedem el.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #38456 üzenetére
Igen, egész pontosan a motorblokkon látszó nyomokra.
w333: Németországból került hozzánk a kocsi, és látszik a szórás nyoma sajnos. Akkor egy motortisztítás befigyel
Megint vebbful: ezért is kell óvatosan osztrák importból autót venni, én is hallottam hírét az ottani állapotokról.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BaKeSZ87 #44025 üzenetére
Mennyit forog a motor? Lehet, hogy másfajta olajból nem enne annyit, de ki kell tapasztalni. Pályán nincs hidegjárat, mikor vízből és benzinből pótlódhatna az olaj, ez is hozzátesz. Ha valóban szszsz probléma van, akkor inkább azt csináltasd meg előbb, úgy összességében kevesebb olaj fog fogyni. Vannak itt páran, akik ismerik azt a motort étkezési szokásai terén, ha esetleg nem szimering.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #44076 üzenetére
Legjobb az AWD, második legjobb az RWD (gyorsításnál a tapadásért sóvárgó tengelyre terhel), harmadik az FWD (tömeget nem figyelembe véve - van, ahol más érvényesül). Utóbbi mód viszont az alulkormányzottság miatt idiotensicher a nép számára, és olcsóbb gyártani, nameg könnyebb is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már csűrjük-csavarjuk, ott a transaxle (RWD, orrmotor, de a váltó hátul), pl. a Bauernporsche, a 924.
FWD vs. RWD: elég megnézni egy megfelelő részt a WTCC-ből, büntetés/korlátozás (súly) nélkül a hátul hajtó autók jelentős előnnyel indulnak. Mondjuk a FWD előnye fékezésnél jöhet ki, az első tengelyt terhelő hajtással, ezzel megint a stupid proof autóknál tartunk
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Declare #44109 üzenetére
Azért pl. a suttogó dízel egész jó húzás volt Az AWD rossz útviszonyokon is kijön, illetve ügyes nyomatékelosztással segít az necces helyzetekben (értsd ez alatt, ha alapból több nyomatékot küld előre, és így az alulkormányzott helyzetet gázadással korrigálni lehet).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #44124 üzenetére
Legutóbb olyat olvastam (sajnos talán fb-on), hogy simán belehegesztenek egy csövet a DPF-be, vagy az érzékelő felé eső részt letakarják lemezzel, és nem kell belenyúlni az ECU-ba. Ettől függetlenül szvsz ha időnként rendesen ki van égetve, és esetleg ki is mosatva, akkor minek kiszedetni...
-
molnarpeter
nagyúr
RepXpert kuponnal tud valaki kezdeni valamit? Van egy felesleges, 300 pont.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #48125 üzenetére
Szélvédősök tudják javítani általában, bár függ a hiba méretétől és a fényszóró fajtájától is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #49438 üzenetére
Ha csak lehúzza az ember, úgy nem egy alapértelmezett értéket vesz figyelembe az ECU? Vagy most is hasonló a helyzet, nem lenne jobb úgy sem?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibee77 #49581 üzenetére
Cikkszám alapján lökhárító tartó.
tsigalko87: Érdemes is (persze zárt területen) csúszós felületen kitapasztalni, hogyan tud segíteni élesben. Vezetéstechnikai tréning persze a legjobb, vizes műgyantán biztonsággal bele lehet tanulni. Gázt elvenni, kormányt nem rángatni, aztán teszi a dolgát
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz j_szilard #49665 üzenetére
Elvinném szerelőhöz, bontsa le a vezérlést védő műanyagot, és nézze meg, mi van most bent. Az alapján már könyebb lenne
diablo1984: CREE LED cuccokat szeretik alkalmazni tolatólámpában, erős fényt adnak, és nem fogyasztanak sokat, legfeljebb CAN-BUS-szal kell szórakozni kicsit. (Persze csak offroad.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #49679 üzenetére
VAG topikban többeknek bevált, [link].
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #49709 üzenetére
Ezért is írtam mikor felvetődött a LED, hogy offroad
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban