-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem urak!
A csatolt kép ugyan illusztráció egy X16XEL-ről (de nekem is az van a vekiben). A pirossal karikázott részen kb 1 hónapja vettem észre először olaj "foltokat", olaj nyomokat, de leginkább a zölddel satirozott résznél látszik.
Tudtok esetleg erre valami okosságot, hogy ez mitől lehet, és mivel lehet ezt orvosolni?Előre is köszönöm.
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem mindenkinek!
Mostanában olvasgattam az X20XEV-ről, és láttam hogy igen sokan "turbósitják", ehhez milyen fejlesztés szükséges a motoron? Vagy erre a tipusra egyfajta "plug and play" jelleggel fel lehet tenni mert fel van rá készítve a motor? (tervezem a nyárra kicsit rendbeszedni a B vekimet és kapna egy "sziv transzplantáció" is
Láttam hogy itt 1-2 kollégának van ez a motor és hátha többet tudtok róla mint én a kis X16XEL mocimmal.
Előre is köszönöm.
-
adidas4death
aktív tag
Van itt B veki márkatárs akinek "MEH-327" rendszámú Caravanja van?
Ismerős a rendszám mintha már olvastam volna itt valamikor.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #38036 üzenetére
Erre esetleg tud valaki valami okosat?
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem mindenkinek!
Lenne egy problémám de remélem meg tudom oldani házilag is:
Alapjáraton picit dadog az autó lentebb látható h melyikről beszélek, illetve ha menet közben leveszem a lábam a gázről akkor is elő-előfordul hogy elkezd rángatni, és ha már "üzemmeleg" akkor legtöbbször csak úgy indul be ha "pöckölgetem" neki a gázt indítózás közben (hidegen viszont pöcc röff indul).
Lehetséges hogy alapjárati motor lenne? ha az akkor mivel tudom kipucolni? Egy esetleges cserét elkerülendő (természetesen ha cserés akkor cserélem, nem sóherkedem ilyen téren, csak na.
)
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
válasz
haddent #35359 üzenetére
(HA) jól tudom akkor a C Corsában levő 1.3CDTI is eredetileg Fiat motor. Azokról egész jókat olvastam, ismerősi körben nem nagyon volt vele eddig gond.
Vagy lehet, hogy csak jót fogtak ki?
Bár egyéb tapasztalatom viszont nincs a Fiatokkal eddig.
Nekem az Opel egy örök szerelem marad Pláne a B Vectra.A maga kis olajcsipegetésével együtt
-
adidas4death
aktív tag
válasz
McDoug6lak #34756 üzenetére
Maga a tudat nyugtatja meg az ilyen embereket szerintem, hogy ő most olcsóbban tankol és bele sem gondol hogy közben a kétszeresét elautókázta amég odaért az "olcsóbb benzinhez"
-
adidas4death
aktív tag
válasz
mohabá 007 #34243 üzenetére
Nem vagyok nagy F Astrás, de te most vezető nélkül mész 20km/h-val?
"Kitt maradj a kocsiban" -
adidas4death
aktív tag
Hát most beleszaladtam egy (még nem tudom milyen) problémába a kocsival. Ebben az esős szutyok időben jött most elő, hogyha belemegyek egy tócsába vagy nagyobb vízátfolyásba, akkor elkezd elhalványulni minden világítás bent (meg persze kint is) aztán sokszor beletelik 20-30mp-be mire hallok egy nyiszorgást (egészen szíj csúszás hangja van) és visszajön minden a "normális" állapotba.
Ennyire beverne a generátorhoz a víz? de elvileg akkor se lenne szabad ilyet csinálnia nem? Hogy ennyitől megcsúszik a szíj.
Futott már bele valaki hasonlóba? Lehet ezellen tenni? (kartervédő az megoldás lehet akkor ezek szerint ha ez a baja
)
-
adidas4death
aktív tag
válasz
mephi666 #33035 üzenetére
Ha lenyitja az üléseket és úgy csukja le a hátulját az is lehet egy megoldás, úgy is be lehet nézni. Nem kell egyből "elrablósat" játszani
Viccet félretéve, nekem a kocsiban a gyári rádió ette az akksit de mint az atom (mire kiderült, addigra már a riasztót is kikaptuk belőle mert nem gyanakodtunk a rádióra, aztán egy szaki mondta hogy az Opel gyári rádiók szeretnek ilyet csinálni... és tényleg, azóta semmi gond vele)
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
válasz
Declare #32872 üzenetére
"semmilyen kis lampa nem gyulladt ki, hogy ö most reszecskeket gyorsit...." Ezen most így nap közben felsírtam
Nekem hálistennek (kopp-kopp gyorsban) max 0,5L-t kell rátölteni 2 olajcsere között, de decire pontosan még nem mértem, most úgy tünik, hogy motorikusan rendben van a kisasszony
Csak kéne találnom egy jó kasztnist már szegénynek
A reklám helye: Akinek esetleg van B2 első lököse, urambocsá sötétkék az sikítson már, érdekelne.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
Markizmark #32096 üzenetére
Hát sanszos, hogy akkor már megadta magát nagyjából, csak nekem leszedéskor tört le..
Gondolhatod, hogy a gumisnál mennyire nézik a 90nm-t felrakáskor
Kezd gondolkodóba ejteni egy saját nyomatékkulcs beszerzése..
Nekem is ez ugrott be először, hogy megfúrni aztán kitekerni, hát majd kiderül nemsokára. -
adidas4death
aktív tag
Beletört kerék csavart hogy tudnék a legkönnyebben kiszedni? Lelazításnál sikeresen benne maradt egy része....
első körben házilag szeretném megoldani, aztán ha nem érdemes akkor menne szerelőhöz
Közepét megfúrni és szépen kicsavarni belőle majd mehet bele a másik?Vagy érdemes előtte egy menetvágóval átmenni rajta mielőtt beletolnám az új csavart?
-
adidas4death
aktív tag
válasz
Findzs #30674 üzenetére
Nem tudom, hogy ott meg lehet-e várni mert nekem 5-8 napot irt ha jól emlékszem mert annyi munkája van hogy nem tud azonnal belekezdeni, de ezt már vele kell megbeszélni, mert az is lehet h megvárhatod, én nem akarok helyette semmit mondani.
mikoljan: Hát ha messze vagy tőle akkor igen, ha közelebb laksz hozzá és nem akarod te szétszedni akkor nem tudom, hogy ő ezt a részét vállalja-e, ez szintén megbeszélés kérdése.
Nemtudom hogy újabb (H Astra C veki stb..) modelleknél mennyire bonyolult, de B vekinél nem egy agyhalál kiszedni a dolgokat. -
adidas4death
aktív tag
válasz
Findzs #30671 üzenetére
Nem muszály elmenni, tudod postázni is a cuccokat, persze ha tudod nélkülözni őket pár napid.
Nekem B Vekire ezt irta:"12.000Ft a műszerfal ledezése, ami tartalmazza a kilométeróra, TID kijelző, fűtéskonzol,
világításkapcsolópanel, és ha van, akkor az elektromos ablakemelő kapcsolók
háttérvilágításának kék, piros, zöld vagy fehér színűre ledezését "Szerintem elég baráti, tudva/látva hogy milyen minőségben dolgozik.
-
adidas4death
aktív tag
Akkor tied az Omega
Megvagy. A tied alapján döntöttem el h az én B vekim is igy fog kinézni, mármint h ilyen hideg fehér lesz, eddig még nem találtam hasonló kocsit amiben ilyen összeálltásban lett volna.
(meghát ugye a belső és nagyon hasonlit, leszámitva h nálad minden picit nagyobb
)
Én annyival fogom még ezt a dolgot megfejelni, hogy a mutatókat vörösre csináltatom a sráccal. -
adidas4death
aktív tag
válasz
Markizmark #30650 üzenetére
vebbful és zolikaDB: Ő lenne az az illető, aki csak Opelokat ledez, elég profi szinten.
(ami a képeiből is látszik) de ha kérdeztek tőle pár dolgot nagyon szivesen elmondja hogy mi a szitu, nagyon segítőkész volt akkor is amikor én kérdeztem tőle.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
Markizmark #30635 üzenetére
F Astrában nem túl jó annak a műanyagnak a minősége ami szórja a fényt ezért is ilyen a világitásod.
Én B vekibe tettem a fütéshez 3db ledet (a 3db gyári rizsszem izzó helyére) tök jól nézett ki meg minden de nagyon látszott hogy alul alig világit, úgyhogy én úgy döntöttem hogy nem "kókányolok" ilyen módon szóval ledeztetni fogom a műszerfalat. Találtam is egy profit aki csak Opelek ledezésével foglalkozik kiváló minőségben.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
sitotomi #30619 üzenetére
ó hát igen a körforgalmon jót vigyorgok én is, amikor befelé indexel, kifelé viszont nem, én meg így: "WTF ember?
"
A biciklisek mostmár ittasan is mehetnek ne viccelj.. Biztos a bácsi úgy ítélte meg magát, hogy a biztonságos közlekedésre képes....(Akkor engem szoktál látni szerintem, a Felső-dabasi templomtól visszább [Sári felé] a következő buszmegálló mellett szoktam állni ha irodában vagyok éppen.
)
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
válasz
sitotomi #30575 üzenetére
Hát ha egy olyat láttál aminek az első lököse pezsgő szinű és a motorháza sötétkék akkor igen az az enyém.
Ha egy teli kéket láttál akkor az a másik 1 ami itt van a környéken
(sikerült koccannom vele és hirtelen csak ilyen színek voltak elérhetőek mivel munkára kell a kocsi. Meg marha ritka ez a szin és nem is találtam még hozzá bontottat eddig) -
adidas4death
aktív tag
válasz
diablo1984 #30555 üzenetére
B Veki színek közül még ami nekem van az nagyon ritka (szerintem legalábbis, mivel eddig 1-et láttam még ilyen színben
) Bár lehet, hogy csak ezen a környéken nincs belőle, és külföld meg tele van vele.
-
adidas4death
aktív tag
Picit most van időm foglalkozni a kocsival, és találtam 2 azonosítatlan dolgot a kocsiban.
Az egyik egy titokzatos csatlakozó (mármint a bal oldali mivel a jobb oldali a kp zár motorjába megy, de ez csak ott lógott mellette). A másik pedig egy anyós ülés alatti kis dobozka amiben 4 csati hely van és 1 csati bele van dugva.
Tudja esetleg valaki hogy ezek mik lehetnek? -
adidas4death
aktív tag
válasz
zolikaDB #30315 üzenetére
Tehát akkor ha az EGR "ki van iktatva" akkor nem lesz negativ hatással se a fogyasztásra se a teljesítményére az autónak? Sőt még jó is annyiból hogy nem kell vele szöszmötölni ha rossz, meg amiatt nem fog rángatni? Mert ez igen jól hangzik.
Nemrég kezdtem el ebben a témában olvasgatni de erre választ még nem találtam. -
adidas4death
aktív tag
válasz
lafaty80 #30311 üzenetére
Gondolom kikapcsoltatta az ECU-ban, hogyha leszedi a szelepet, akkor ne dobálja tele a csomeszt az EGR szelep hibával. (de javitsatok ki ha tévedek, mert csak találgatok
Én is ezen gondolkodom mostanában, mennyi volt leprogramoztatni?az EGR helyét meg csak lefalaztad és kész ugye?
-
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #30169 üzenetére
Hát igen, én sem nagyon találtam még olyan autót amibe ilyen hamar bele tudtam volna zúgni mind külsőleg mind belsőleg mint a B veki
Bár én a B2 veki belső gombjaival sem vagyok annyira kibékülve, azok már elindultak a nagyon letisztult sik kinézet felé.
Hát igen jók ezek a képek csak az a "szifon" a srác kezében ne ronditana bele a képbe.
-
adidas4death
aktív tag
Nekem is dettó ilyen, ha Esztergomba megyek melózni vagy dombosabb környékre akkor nekem is megugrik a fogyasztás 7 fölé, meg persze néha ki kell kormolni 160-170 környékén, de szigoruan kikormolás céllal
.
(Akkor megnyugodtam picit hogy hasonló értékek vannak nálad is)
-
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #30132 üzenetére
Nekem egy Táborfalva-Berettyóújfalu-Táborfalva kör (kb 373km oda vissza) a 4esen 120-130ra belőve, 6,3-6,4-en állt meg a fogyi, bár 3 emberrel és kevés csomaggal + klíma nélkül.
Nem tudom még mihez/kihez viszonyitani mert nem nagyon van itt X16XEL kartárs, de szerintem nem olyan rossz.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
diablo1984 #29330 üzenetére
Persze, ez természetes h új tömitést kap a kicsike.
Még majd leeresztés előtt kap egy adalékot amit kb. 10 percig kell járatni a kocsiban és kicsit kipucolja, és akkor remélem hogy a lehető legtöbb retek kijön belőle ami van. -
adidas4death
aktív tag
olajcseréről jut eszembe: Az mennyire jó ötlet hogy olajcserekor levenném a teknőt és alaposan kipucolnám? (és akkor az esetleges leülepedett szutykot már nem dolgozná vissza.
(vectra B X16XEL)
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #29060 üzenetére
Valaki esetleg erre?
-
adidas4death
aktív tag
Fentebb volt szó a struktur kerekekről, már régóta szemezgetek az ilyenekkel viszont a vekim "csak" 4x100-as, a kérdés az az lenne hogy melyikkel jönnék ki jobban árban, ha osztókör módositót veszek hozzá, vagy ha a kerékagyat lecseréltetem?
egyébként is felni csere előtt állok, le szeretném a mostani 15" alut cserélni 16"-ra és azért nézegetem megint mostanában ezeket a struktur kerekeket, mert ezek mindig is tetszettek. -
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
Nekem ami nagyon sokat segitett a hidrotőkéken az 2 adalék volt(márka igy hirtelen nem jut eszembe de még ma utánanézek).
Az egyik egy olyan volt amit olaj csere előtt közvetlenül (még a "régi" olajba) kellett beleönteni, azzal járatni "x" ideig, majd olaj leenged, új olaj feltölt és a másik tisztitó adalék hozzáönt.
Ez nekem 400-500km után olyan szépen elhallgattatta a motort hogy öröm volt hallgatni.Előtte nekem is kopogott mint valami rossz dízel(még videó is van róla a "dzsatubén", hogy milyen hangja volt) most meg semmi hangja nincs, Csak NAGYON ritkán jön elő 1-1 pici koppanás, de azért egy ennyi idős motortól ennyit még elbirok.
[X16XEL, Vectra B egyébként]
-
adidas4death
aktív tag
válasz
zsambek #28625 üzenetére
Helyileg Táborfalván, szóval Pest megye igencsak peremén
AMD Power: Megy privát.
és köszönöm mindenkinek..
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #28595 üzenetére
Esetleg valaki?
Főleg pest lenne a legjobb mert Pest megye legaljáról mennék.
-
adidas4death
aktív tag
Tudtok esetleg egy jó műhelyet(szerelőt) aki megbizható és bevállalna B vekin egy hátsó "nagy" szilent cserét?Ha bejön és jól csinálja/jó áron akkor pedig később egy teljes fotumű felujitást?
1 nyár alatt megette a vacsi új hátsó gumikat, egy autószaki ismerősöm pedig erre tippelt hogy emiatt.
Ha esetleg elérhetőség/cim is van hozzá azt pláne megköszönném.
-
adidas4death
aktív tag
konzultáltam egy szerelővel (ugyanis a hátsó gummákat 1 nyár alatt megette a B vectrám, tavaly nyáron vettem rá zsir ujan és most tavasszal ahogy épp ráraktam láttam hogy bordázat mint olyan szinte nincs is, a szintjelzőnél van majdnem a 2 hátsó gumi de különösen a jobb hátsó), és mondta hogy ezt első körben a hátsó "nagy szilent" okozza, és hogy ez tipikusan az az alkatrész amit nem nagyon szeretnek a szakik cserélni mert le kell bontani eléggé a hátsó dolgokat hozzá.
Ebben tényleg igy van?
Árban mire számithatok szerintetek egy ilyen cserénél?ő nem mondott árat én meg elfelejtettem megkérdezni lányos zavaromban
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adorjant #28100 üzenetére
Köszönöm az infókat. Most per pill nekem is GM van benne meg előtte is az volt és (kopp-kopp) nem történt eddig semmi világvége hangulat hálistennek a kocsiban ugyhogy lehetséges hogy most is inkább GM lesz.
Ami még kérdésként felmerült bennem, csereperiódusonként(10k km) érdemes a benzinszűrőt is cserélni vagy azt nem kell ennyire "sűrűn"?
-
adidas4death
aktív tag
B Vectrás bajtársakhoz szólna elsősorban a kérdés, de bárki ha tud segiteni az szuper:
Olaj csere előtt állok. (visszaolvasgatva a Castrol Magnatec az amit mindenki preferál 10w40-ben)
Viszont ugye természetesen szűröket is cserélek.Milyen márkát tudtok ajánlani ami minőségben megfelelő lenne?
Cromaxnál érdemes ezeket megvenni vagy van esetleg ahol olcsóbban tudok szűröket, urambocsá szettet (olajjal mindennel) venni?
ja elnézést: X16XEL-ről lenne szó
-
adidas4death
aktív tag
válasz
akos86 #27706 üzenetére
Nekem is X16XEL, B vekiben és 7 alá nagyon ritkán tudtam vinni a fogyasztást. Ha tényleg ésszel váltogatok és nem "racingolva" előzgetek akkor olyan 7-7,5 között van, de ha "normálisan" a saját stilusomban (picit később váltás, előzgetés stb.. nem nagyon szeretem ha vannak előttem
) vezetgetek akkor 8 környéke inkább, meg picit néha felette
-
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #27571 üzenetére
Én egyszer tettem fel próbából 185/65/15 gumit, de én úgy éreztem hogy 195-el stabilabb volt az autó a kanyarokban/körforgalomban stb.
Nem éreztem jól magam vele na
(Bár nem Niki Laudában küldtem a dolgot, de szeretek viszonylag sportosan vezetni néha napján)
De ez csak saját tapasztalat, lehet, hogy a többek rácáfolnak. -
adidas4death
aktív tag
Erről mi a véleményetek?
Egészen megtetszett csak ezt a DTI motort nem egészen ismerem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok?
Most egy 1.6 X16XEL-em van és erősebbre szeretnék váltani (mivel a Vekikbe teljesen bele vagyok zúgva igy maradnék a B Vectránál) de ahogy látom LE-ben nincs sok különbség.
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
Egy elég fontos kérdésem lenne, vagyis 2 de az egyikből adódik a másik:
- mitől "tünhet" el a szervő folyadék? (kiváncsiságból megnéztem a szintet és hát még csak nedves sem lett a pálca szóval a minimumot se érte el, épp hogy látszik valami az alján a tartályának.
)
- mennyire sürgős az utántöltése(2-3 napot még el lehet igy vele menni vagy azonnal szerezzek bele) és milyen tipust ajánlotok bele?
B vectráról lenne szó (1.6 X16XEL)
-
adidas4death
aktív tag
Picit off ugyan, de EZ szerintetek megér 50k-t?
Lehet egyáltalán az ilyen sérüléssel mit kezdeni? (javitani stb..?)
Alessio turbo 4x100 7Jx17 et38Vagy ha meg is érné, B veki alá már sok lenne a 17"
?
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #27245 üzenetére
Ja bocsánat, az kimaradt, hogy egy B vekiról lenne szó. (1.6 16v X16XEL)
-
adidas4death
aktív tag
Most hogy szép lassan javul az idő, felteszem a nyári papucsokat és megnéztem a gumikat... OMG... a jobb hátsón kb fele akkora a bordázat mint a többin. van keresztben egy kis gumicsik a 2 borda között azt nagyon pici hiján el is érte.. gondolom ez az a bizonyos jelzés ami alatt már nem biztonságos, ugye?
.
A furcsa benne viszont az hogy tavaly nyáron lettek véve szóval 1 nyarat futottak. A többin ilyet nem vettem észre csak a jobb hátsón.
Ez mitől lehet?
Mert akkor ezt sürgősen orvosolni kellene gondolom.
-
adidas4death
aktív tag
-
adidas4death
aktív tag
Ma felmerült egy olyan gond a B vekimmel, hogy reggel elmentem melóba ez még a kisebbik gond
és mikor onnan tovább akartam menni nem indult be az autó. Az akksi nem merült le, elforditom a kulcsot, a kapcsoló táblától lehet hallani hogy egy (relé?) kattan de uttána semmi nem történt.
Majd vártam vele kb 10 perce és utána meg szó nélkül indult. Ezt eljátszotta még kb kétszer a mai nap. Egyszer meg menet közben felvillant a "check engine" kb 2 percre de utána el is aludt és közben nem történt ugymond semmi különös.
wtf?
-
adidas4death
aktív tag
B vectránál a termosztátot érdemes megtisztogatni (lehet egyáltalán
)?
Elég alacsony a vízhőfokom menet közben és gondoltam mielőtt veszek egy másikat megpróbálkoznék vele. -
adidas4death
aktív tag
2 kérdésem lenne B vekivel kapcsolatban:
- meglehet-e oldani házilag a fék légtelenítését (elég levegősnek érzem), és ha igen akkor mi lenne a menete?
- a bal hátsó ajtóból a zár részt hogy a pöcörőbe szedjem ki?(próbáltam ki tetris-ezni onnan de az ablak vezető sínje útban volt :/) Valami okosság esetleg rá?
azért kellene kiszednem, mert nem akarja a központi zár ezt az egy ajtót zárni és rá szeretnék jönni, hogy miért. Az már más, hogy a csomagtartó ajtaját sem zárja és arra sem jövök rá szintén hogy miért, mert ehez hasonlóan egyszer csak nem zárta és ennyi.)
Előre is big thx.
-
adidas4death
aktív tag
Hátul eléggé gyászosan elkezdett kopogni valami, már kisebb úthibáknál is iszonyat módon felüt és koppan egy nagyot, valamint a hátulja is lentebb ül mint kellene szerintem.Rugó lenne ez? még nem voltam ma kint nem néztem meg hogy az törött-e el.
Mennyibe fájhat a párban való cseréje? Ilyenkor szoktad lengéscsillapítót is cserélni?
(B veki 1.6 16v) -
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #26348 üzenetére
Akkor nem csak nekem van ez a gondom a Vekivel. Engem is már az agyvérzés kerülgetett amikor a GPS-t akartam tölteni és mindig kimozdult meg lötyög benne meg minden baja van... azt hittem egyedi gond de akkor nem.
aztán vettem egy olyan fejegységet amin van USB és azóta töltöm arról...
-
adidas4death
aktív tag
válasz
#81556480 #26337 üzenetére
Hát mostmár lassan(inkább gyorsan
) nekem is aktuális, mert a hátsó dobom már inkább egy kigyerek "csörgője" lehetne annyira szétvan benne minden (bár egész jó hangja van igy
) csak mondom megvárom a tél végét a dob cserével, de hát itt nem nagyon volt eddig effektive TÉL szóval...
-
adidas4death
aktív tag
válasz
_seth_ #26335 üzenetére
Igen én is ezt olvastam a régebbi hsz-ekben, hogy inkább "boyracer"-kedésre való mintsem érdemi haszna lenne
tudsz/tudtok esetleg valami izléses sportdobot ajálnai b veki alá? 20k lenne most a keret, és nem kellene ilyen vad hangú valami fostaliga mert nem szomszéd ijesztgetésre kellene, valami kis szolid de morgós hangú történet érdekelne.
-
adidas4death
aktív tag
Tiszteletem!
A pirossal bekarikázott szerkezet az mi a történet?
(többnyire első, hideg inditáskor zúg egy ideig elég rendesen, de egy idő után elhallgat)
a képet "gugliból" vadásztam, nem a saját vas, most este már lusta voltam kimenni fotózni -
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #26170 üzenetére
Néha nekem is ezt csinálja, de van olyan hogy szinte ahogy elkezd törölni már spriccel is.
mintha laggolna a motor és csak később kapná fel néha a vizet
Én lehet hogy majd megpróbálkozom egy motor cserével, aztán ha nem változik hagyom igy, nem annyira zavaró csak furcsa volt eleinte, de megszoktam. -
adidas4death
aktív tag
válasz
_seth_ #26166 üzenetére
Én is ezen a szinrefújásos dolgon gondolkodom mert egyébként is menne majd a karosszériás után a festőhöz a kicsike. (mert rügyezik a jobb első ajtóm valamint a bal hátsó ivem is
)
Csak én mintha azt olvastam volna valahol hogy ezeket a fekete műanyagokat nem lehet olyan szépre szinre fújni (dszlécek + első hátsó lökös műanyag) és hogy nem tul hosszúéletű.
de javitsatok ki ha nem igy van, én örülnék neki a legjobban -
adidas4death
aktív tag
Erre esetleg tud valaki valami okosságot?
-
adidas4death
aktív tag
Srácok, a kocsi valós futott km-ét ki lehet olvasni valahogy?
Csak mert kb 1 éve lett cserélve km óra és megmondom őszintén nem néztem az előzőt sem hogy mennyinél állt és ezt se hogy az új hol lett elkezdve viszont nagyon kíváncsi lennék hogy hol is járok valójában.
Előre is köszi.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
adidas4death #25834 üzenetére
Ja és nem mellesleg eszméletlenül néz ki igy vele a Veki.
(bár sokat dob a gyári krómozott hűtőrács is amit most vadásztam bontóból)
-
adidas4death
aktív tag
válasz
#81556480 #25831 üzenetére
Ha teheted cseréld le majd B2-re. Én is most cseréltem egy B1-esben B2-re a lámpákat és nagyon megérte.
Többnyire az Osram Night Breaker Plust szokták itt a fórumlakók ajánlani, nagyon jó tapasztalatok vannak vele eddig, én is ilyet veszek pár napon belül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest