-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
shteer
titán
válasz
Gyuri27 #28198 üzenetére
Veled is csak eggyel többen vagyunk
webshop de van amúgy bolt is, konkrét nyitvatartással - a webshopban csak kiszállítási opció van:
Személyes átvétel itt: Jelenleg nem választható ez az átvételi mód.
visszaszállításra csak GLS az opcióde amúgy mindegy, feleségem rendelte, nekem meg azt az 5 perces kitérőt se kell megtenni ha GLS automatával megy vissza
-
Dinter
addikt
Sziasztok!
Vettem egy irodai széket kevesebb mint 1 éve. Pár hónap után cserélni kell a mechanikát, mert teljesen elvesztette a tartását (130kg-ra van tervezve, 90kg vagyok). Az új szerkezet pár hónap után ismét tönkrement. Ebből gondolom, hogy tervezési hibás, és akármennyit küldenének, nem bírnának többet pár hónapnál.Mik ilyenkor a lehetőségeim? Végtelenségig cserélgettetni a szerkezetet?
-
Gyuri27
félisten
válasz
shteer #28197 üzenetére
Egy másik érdekes kivétel a távollévők között kötött szerződésekhez kapcsolódik. Ha a vállalkozás az árut nemcsak webshopon keresztül értékesíti, hanem fizikai üzlethelyiségben is, és a fogyasztó a termék visszaküldésével kapcsolatos jogát személyesen az üzletben gyakorolja, akkor jogosult arra, hogy a terméket azonnal visszaadja az üzlethelyiségben. Ebben az esetben tehát nincs szükség a postai visszaküldésre, és így a fogyasztó elkerüli a visszaküldés költségeit.
-
shteer
titán
Elállás témakörben segítsetek pls értelmezni a jogszabályt. Az eladó megszabhatja-e, hogy hogyan juttassam vissza - pl csak az általa kijelölt futárszolgálattal vagy köteles-e azt átvenni, ha én személyesen vinném vissza mert pl egy következő utam esetén útba esik
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
madmike #28194 üzenetére
A 6 hónap az ilyen saját vállalós saját feltételes lófax, ami szerintem nem sokat ér, és nem, semmilyen jótállás nem szűnne meg ilyesmi miatt. Viszont kellékszavatosság van a cuccra, 6 hónapig az eladónak kell bizonyítani, hogy az alkatrész hibátlan volt (szerintem ezt nevezték át ők nagylelkűen 6 hónap "garanciának" lol), nem neked, hogy hibás. Ha nem enged, akkor békéltető. Mondjuk ez szerintem hibás teljesítésbe tartozik, mivel rögtön az átvétel után kiderült, hogy hibás.
-
madmike
őstag
Sziasztok,
Az autoglobal.hu-ról rendeltem egy használt autóalkatrészt, melyet hibátlanként hírdettek és melyre a weboldaluk tanulsága szerint 6 hónap garanciát vállalnak.
Az alkatrészt ma vettem át. Kivülről olajsár borította, ezért lepattintottam róla a műanyag fedelét és a belsejében, az elektronikájánál állt az olaj. Ennek a résznek száraznak kellene lennie. Az alkatrész hibás.
Felvettem a kapcsolatot az eladóval, aki azt írta, hogy mivel megbontottam az alkatrészt, így a garancia nem él.Véleményetek szerint valóban elvesztettem a garanciát azzal, hogy egy kézzel is lepattintható fedelet leszedtem, azzal a céllal hogy meggyőződjek az alkatrész állapotáról? Amennyiben az eladó köteles a terméket, javítani, cserélni, mi módja annak, hogy ezt érvényesíthessem?
Válaszotokat előre is köszönöm! -
Lackooo84
nagyúr
válasz
mokus1 #28192 üzenetére
Igen, te jelezted a boltnak a hibát, onnantól már ketyeg a jogszabályban előírt maximális 30 nap, így ha azon belül nem lesz megjavítva, akkor a bolt kötelezően ki kell cserélje neked egy másikra, ill. vissza kell adni a pénzt, mindezt 8 napon belül. Ha akadékoskodnak, akkor békéltető, ami tuti neked fog igazat adni.
-
Lackooo84
nagyúr
-
oneal1
senior tag
sziasztok!
Adott egy monitor amit garanciális javításra visszaküldtem. lejárt a 30 nap, ma leadtam a pénzvisszafizetési kérelmemet. Az undirító félrevezetés és infó hiány miatt döntöttem végül emellett.
Kérdés: így a kérvény leadása utána ha megérkezik mégis a termék, ne vegyem át a futártól ugye?
Előre is nagyon köszönöm!
-
ACE-
addikt
válasz
Ron Swanson #28109 üzenetére
A fogyasztóvédelmi problémák nem tartoznak a chargeback alá...
[link] -
-
ACE-
addikt
válasz
Ron Swanson #28107 üzenetére
Na de mire indítottad? Csak mert erre nem lehet...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Ron Swanson #28105 üzenetére
Ilyenkor nincs apelláta. 3 munkanapon belül nincs vizsgálat nincs semmi, kötelező kicserélniük. Nem tudom ezen mit nem értenek meg? Ilyen xar xemét boltokat öregem. Velem is szívózik épp egy zöld 4 betüs tetű cég....
Amúgy a bevizsgálással is ők szívnák meg, mert a házon belülit nem vagy köteles elfogadni, csakis a független szakvéleményt, amit nekik kell fizetni és az sztem nem olcsó... -
válasz
Ron Swanson #28103 üzenetére
E-mailben egy generikus válasz jött vissza, hogy ha szeretném kérjem a bevizsgálását hogy valóban hibás/selejtes volt a termék amikor megvettem, és ha megállapítják hogy igen, akkor visszafizetik…
Revolut chargebacket megpróbáljam? -
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Ron Swanson #28100 üzenetére
Nem, mert a jogszabály szerint 3 munkanapon belüli meghibásodásnál kötelező a csere.
-
shteer
titán
válasz
Ron Swanson #28100 üzenetére
Szerintem igen
Új hozzászólás Aktív témák
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest