-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok! Belecsöppentem én is az Opelesek népes táborába egy 6 éves, 1.7 CDTi Astra típusú varrógéppel Így neveztük el a családban (minden autó kap valami becenevet) a vicces hangja miatt.
Olyasmiben szeretném kérni a segítségeteket, hogy lehetséges az, hogy kb 80-90 km/h környékén elég intenzív búgó hang a kettős-tömegű lendkerék miatt van? Alapjáraton csendes a kocsi, gázadásra kelepelnek benne a magasnyomású porlasztócsúcsok, amivel megbékéltem már. De a búgó hang eléggé zavaró. Kicsit jobb elölről hallom, az anyósülés előtti térből jön.
Mondjátok, hogy a váltó bal oldalon van és csak kerékagy-csapágyTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz sziada5925 #24963 üzenetére
Szia!
Köszönöm a kimerítő válaszod. Ki is próbáltam, valóban változik a hangja, mikor a körforgalomban gurítottam a kocsit. Érdekes, ha a hajtás dolgozik, akkor elenyésző a különbség, de ha kinyomott kuplunggal engedtem be a kocsit akkor eléggé megváltozott a hangja. (nem néztek ám hülyének nagyon a zöldségesek -akik ott árulnak- amikor kb. a 6-ik kört tettem. )
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24965 üzenetére
"Ja, van lámpa mosóm, de sima lámpám van. Le van tiltva...Valszeg volt koccolva elölről, és a xenon elég húzós."
Nekem is és az sem működik. Az enyém (is) koccolt kocsi. Még valahonnét kanyarkövetős lámpát is kukáztak bele, de csak előre mered. Amikor megpróbáltuk a Tech2-val feléleszteni, akkor mozgatta a szépen, viszont nem kapcsolta be a világítást 400-as hibakóddal. Inkább világítson az szerencsésebb a sötétben
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Findzs #24976 üzenetére
Ahogy néztem olyan 30 és 50 között lesz plusz a csere és a futómű beállítás, hogy ne csak körbe-körbe tudja autókázni (bár ebben nagy rutinra tettem szert a múltkori körforgalmas kísérleteim során )
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
és kanyarkövető lámpás, meg digitklímás. Enni lehet a motorteréből.
De sajnos azért zsebbenyúlós is; lesz egy kerékagy-csapágy cserém mert már elég trolibusz hangja van és nem merem a vezérműszíj cserét sem kihagyni, úgyis km. szerint ott jár a vas...[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz zolikaDB #24982 üzenetére
Túrtam a netet már vagy egy hónapja, de semmit sem találtam. (150-200-as futásteljesítményűnek hirdetett, közben meg a Föld-Hold távolságot is megjárt lehasznált vasakat találtam csak, szétfeslett ülésekkel, löttyedtre kopott kormánnyal)
Aztán láttam egy szép Saab-ot a helyi kisáruszállítós autókereskedőnél, de közelről már az is vesztett a vonzerejéből. Aztán ő mutatta meg, varrógép hangú gépszörnyet. 1.1-re tartotta, de csak 500 hitelt sikerült kapnom, és a 23 éves Vitarám 400-ért ment el. Így kisírtam 900-at.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #24984 üzenetére
Gyanítom, hogy nekem is párszor még ki kell ráznom az aprót a malacperselyből...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #24992 üzenetére
"az autó az nem jó befektetés"
ahogy mondod
Én azért bízom benne, hogy nem kell ráköltenem egy államadósságot, ha megfelelően szervizelem és cserélgetem benne a szokásos szirsz@rokat (löttyök, szűrők, szíjjak, görgők)
Már csak abból is ki merek indulni, hogy lehet kapni ilyen kocsikat 3-400 ezer km-el. Ha az éves 10-15 ezer kilométeremmel számolok, akkor még ki kell bírnia egy 10 évet...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #24996 üzenetére
Egy fiatal szegedi csajé volt, Bp-re ingázott vele. Gyanítom, hogy nem nyomta ki a szemét, mert az M5-ösön azért lehet szép fényképeket csináltatni, nem éppen olcsón Aztán 2011-ben összetolták a sorban gazdasági tk-ra a kocsit és pihent idén nyárig. Akkor csinálta meg a csepeli gazdája, akitől vettem.
Egyébként anno én is megfogadtam, hogy nem fogok dízelt venni soha, de az 1.6-os Suzuki a gatyámat leitta rólam. Kb. 100e kilométert mentem vele a 7 év alatt és kiszámoltam, hogy kb 1.6 misit költöttem pluszban a benzinre ez idő alatt. Így ha azt a pénzt félreteszem és egy részét alkatrészre is kell költenem, jobban jövök ki.
Arról nem is beszélve, hogy az új benzines autókat már csupán a nyál különbözteti meg a dízelektől. Megvan ott is a befecskendező rendszer az összes nyűgjével együtt, már azokra is raknak kettős-tömegű lendkereket, hogy legyen minek széthullaniaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #24998 üzenetére
Meg lett csinálva viszonylag szépen. A jobb hátsó ajtó hézagján látszik, de ennyi. Lebontottam a kárpitokat; láttam már szebb lakatosmunkát, de nem gyönyörködni vettem a kocsit, hanem használni. Mivel jól felszerelt masina ezért gyanítom, hogy mindig el fogom tudni adni árában (a legolcsóbb H Astraként a használtautón) így legfeljebb majd az avulását bukom majd a kocsin. Igazából ez a legkevesebb...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25080 üzenetére
Nekem CD30-as van. Mire vagy kíváncsi?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #25096 üzenetére
Hát halottam már szebben szóló rádiót... Eléggé fel kell hangosítani, hogy legyen megfelelő dinamikája.
Nekem csak a sima CD30 van, bevallom még nem próbáltam mp3-al (ha jól tudom, azt valóban csak az CD30mp3 tudja)
Viszont rendesen vezérli a BC-t, tudja a sebesség-függő hangerőt, elég érzékeny a rádió része (jó sok adót befog), jó bírja a varrógép-dízelem vibrációit a CD része (nem ugrik)
Úgy tudom, hogy a kormányról történő vezérlése a CAN-buszon keresztül megy, mert a Tech2-val át lehet programozni a gombokhoz rendelt funkciókat.
Én a Te helyedben a nagy CD2013 után inkább CD70navi-ban, vagy DVD90-ben gondolkodnék. Azokhoz egész jó Magyarország navi van.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Hogy valami jót is írjak a varrógéphangú rettenetemről:
Túrtam neki egy kicsit így megbüntetett 3.9-el:
Két hete volt az akku levéve a szerelőnél azóta ennyit mentem vele:
Tegnapelőtt tankoltam tele (60 literes) ennyit menne el gondolom:
Egyébként nem egy stresszes előzőgép és én sem vagyok egy ólomlábú, de azért ez a fogyasztás meglepett.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Ha azt veszem előtte, hogy a Suzukim bepuszilta a 9-9.5 litert akkor hamar nullszaldós lesz az autó csere
Mondjuk, holnap viszem vezérműszíj-szűrők-olaj cserére, de szerencsére meglesz olyan 70 ezer körül. Így, hogy eladtam a 17-es szekérkerék felniket lesz miből beruháznom, de inkább beáldoztam a jó kanyarfekvést egy motorgenerál helyett...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Egy barátomnak van. Baromi erőtlen lesz a gáztól az 1.4-es. És fontos, hogy olajozót is beszerelj, mert kényes a 16 szelepes a szárazságra. Ha korrektül szerelteted be a gázt akkor olyan 400 és 600 között áll meg az egész (munkadíjjal együtt) és olyan 100 ezer kilométer futás alatt termeli vissza az árát, (kb 600,- Ft-ot tudsz spórolni 100 km-enként) de kényessé fog válni az egyébként gondozásra igénytelen motorod.
Ha teheted, add el és vegyél egy ISUZU dízelt. A 8 szelepesek igaz, hogy gyengébbek, de ott még nincsen kettős tömegű lendkerék-mizéria, adagolós és nem közös-nyomócsöves, nincsen 200 ezres porlasztócsúcs csere sem. Borzasztó lesz a hangja (alapjáraton varrógép, pörgetve Zetor traktor) de a 4-5 literes fogyasztással kárpótol a vibrációért és a kelepelésért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Findzs #25109 üzenetére
rider-eseknél nézted? Én ott rendeltem; utastér hótálcákat, kombiba való csúszásgátlós csomagtér-tálcát, és a motortér alá való felfröccsenés gátló műanyagot (mert alul úgy kilóg a főtengely ékszíjtárcsa, hogyha egy mérettel kisebb kereket raknék a kocsira, akkor bal első kerék már nem is kellene ) mert télen a latyak szereti megenni a hosszbordás szíjat! Ez az egész szett 26 ezer volt. Úgy tudom a gumi laffantyú sem több náluk 3-4 ezernél / pár.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
nagyúr
Szerintem Tech2-vel is fel kell okosítani az UEC-et... Nem elég bedrótozni. Én a sötétedős-esőérzékelős visszapillantóval jártam így. Felraktam, szépen besötétedett mikor áramot adtam neki és szépen úgy is maradt. Az esőérzékelőt akár víz alá is nyomhattam az akkor sem kapcsolta be az ablaktörlőt Szépen visszavittem a bontóba, hogy rossz az egész... Aztán pár nap múlva felokosított az autóvillamosságis haverom, hogy nem elég feldugdosni mindenféle csicsamicsát a kocsira azt "meg is kell mutatni" a computernek
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Nézzétek; nem én szereltettem be a gázt, nekem is mondta az Imi barátom haverja, hogy majd 600 ezerbe állt meg neki a beépítés (ami ezek szerint eléggé gáz ) Azt, hogy viszont szétszalad a ménes gáz-üzemben az Imi barátom mondta és ő megbízható forrás.
A többi meg már matekolás; hogy X összeg Y spórolással Z idő alatt térül meg...Azért hozzátenném, hogy szerintem ezekbe az új CAN-buszos autókba még egy qrva ködlámpát is beszereléséhez is kell egy informatikus Úgyhogy gyanítom, hogy nem annyiból áll bedobni a gáz szettet mint egy 1.3-as karbis Suzukiba...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Ehh... Tegnapelőtt megcsináltattam a nagyszervizt (vezérműszíj, hosszbordás szíj, görgők, olaj, szűrők cseréje) erre ma nagyon nehezem volt csak hajlandó beindulni a kocsi. Reggel hidegen viszonylag jól indult; elkapta elsőre, de miután bevittem a lányom az oviba (kb 5 perc út) utána kellett vagy 4-5x 10 másodpercig köszörülni mire nagy nehezen beindult. Aztán bementem a városba (kb. 1 óra volt) és ott már nem volt hajlandó beindulni mikor el akartam indulni kb. negyed óra állás után. Aztán otthagytam a kocsit. Délután visszamentem érte akkor nagy-nagy nehezen elindult (persze már bikázni kellett)
Valami olyasmit sejtek, hogy valahol belevegősödik, mert az indítózások végére más lesz a hangja és akkor be is indul.
Tudtok esetleg tippet adni, hogy hol nézessem meg a szerelővel? A magasnyomású rendszer előtt vagy utána?
Halottam egy tippet, hogy a CR cső végén lévő légtelenítő szelepnél lehet a gond (a hűlő és visszafolyó üzemanyag levegőt szív be onnét) Erről mi a véleményetek?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz vendingo #25201 üzenetére
Szerintem drága, ha le tudod sírni olyan 1.7 mélységbe, akkor talán megéri, de 2 millióért szerintem rohadt sok. Ha 70-80 ekm lenne benne, akkor még talán megérné, de 130-al nagyon sok. A 2007-es 1.7 CDTi-met vettem 900-ért 170 ekm-el. Digitklíma, tempomat, kanyarkövetős lámpa. Igaz, hogy a kerregős, kicsit lomha ISUZU motoros és 5 gangos, de nagyon jól fogyaszt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Jules5 #25222 üzenetére
Nekem most nagyon profi indításgátló "lett" a kocsimban; kb. csak a 6-ik indítózásra hajlandó csak beindulni, mert a két középső porlasztócsúcs szépen 85-100 bar-nál elenged.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Ahhoz képest, hogy 2 hengerrel ment egész jól húzott
Ha csak ezen múlik a jó fogyasztás akkor levágatok két hengert a blokkbólÚjakat veszek, mert 16 ezerrel drágábbak mint a felújított. Meg a felújítós cég össze-vissza beszélt a telefonba, hogy elvigyem a rosszakat és adnak felújítottat, vagy elhozom a felújítottat és ha megfelel nekik felújításra a leadott rossz akkor jóváírják. Már indultam volna a rossz porlasztókkal, mikor benyögték, hogy nincsen nekik, hanem az enyémeket újítják fel (ha sikerül)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
A felújított lett volna 79 ezer ha beszámolják a rosszakat, különben 101 ezer.
A Bárdi-nál 136 ezer lenne, az új Bosch ami horror sok.
Végül a Motorion nagyker hozat nekem közvetlen a Bosch-tól 95.650,- Ft-ért = bekaphatja a Bárdi a 40 ezres árrésével együtt! (ott voltam rendszergazda )
A felújítandókat meg el tudom adni olyan 15 ezer körül, mert a szerelő szerint semmi baja, a porlasztórésze tökéletes állapotban van, csupán a visszacsapók piszkolódtak el bennük.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz zolikaDB #25243 üzenetére
De még mindig nem másfél millió amennyi a piaci ára lenne
Meg gyanítom, hogy minden 200 ekm körül futásteljesítményű dízelben eljön ez a pillanat; tök mindegy, hogy babszemekért vetted, vagy két gurigáért
Egy szegény 1.7CDTi tulaj ismerősnek a fél kocsiját kicserélték 800 ezer Ft körül, mire rájöttek, hogy egy relatív filléres szelep gyengült el a CR cső végén. Én akkor még szerencsésnek mondhatom magam...
Csak azért nem gyújtotta fel a kocsiját mert egy államadósságnyi hitel van még rajta. Viszont a szerelőjét majdnem agyoncsaptaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Jim Tonic #25346 üzenetére
"És akkor rájöttem, hogy ötvennél már teljesen mindegy, mi van az autóban. Soha nem fogod meghallani."
Ott a pont; főleg ha így a hideg idő beköszöntével feldobod a téli papucsokat is
Án úgy jártam, hogy egy autókölcsönzős haveromtól kaptam egy szett téli gumit ajándékba. Figyelmeztetett, hogy ezek elég hangosak lesznek, de persze nem figyeltem oda és elfelejtettem (meg ajándék lónak különben is...). Már majdnem kerékagycsapágyat cseréltem már, de korrekt volt a szerelő és mondta, hogy nehogy vegyek mert minden rendben a kerekemmel, a gumi ami rohadt hangos. 80 felé már úgy érzem mintha elől nem motor lenne a kocsiban, hanem egy csapágyas turbinaTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz _seth_ #25347 üzenetére
Én csak egy szép navis fejegységet szeretnék a kocsiba, de a gyári DVD90+CID használhatatlan és egy államadósságért át is kell okosítani a Tech2-vel, az utángyártott Opel-dizájnosak meg rettenetesen gagyik, vagy heroin drágák...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz adidas4death #25350 üzenetére
Sanszos, hogy a hidrotőkék csattognak. Volt mostanában olajcseréd, vagy szintetikussal rátöltöttél a fél-szintetikusra?
A csattogó hidrotőkéket kb fél-egy liter fékolaj a motorolajhoz történő hozzáadásával lehet elcsendesíteni de az új modern motorok már nem nagyon szeretik az ilyen barbár megoldásokat. Ha csendes lett, akkor utána egyből olajcsere!!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Dr. Gonzο #25367 üzenetére
1.7 CDTi - Isuzu DTL
Kicseréltettem a porlasztócsúcsokat. Basszus, mintha motort cseréltek volna a kocsiban
Most megy mint a Schaffhausen, igaz a Jézuska már nem hoz semmit...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz _seth_ #25403 üzenetére
Én egyszer úgy jártam, hogy a kipufogó és a motor közötti harisnyás flexibilis cső lyukadt ki egy kis helyen és nem is igazán törődtem vele, mert nem volt extra hangja a kocsinak tőle, csak néha füstölt. Aztán pont olyan irányban fújt ki, hogy a váltóra ment a forró gáz és e miatt az egyik csapány tönkre ment a váltóban. (Suzukiról beszélek) Így csak a cső darabkát kellett cserélni, hanem a váltót is javítani kellett
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Teljesen igazad van. Nem is annyira a tömítéseket teszi tönkre, hanem ha nem cserélik le a szelepszár szimeringeket égeti meg. Csupán arra való végső esetben a fékolajas gányolás, hogy be lehessen határolni a hibát. Utána egyből olajcsere!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Vasárnap délután autóbuzulásnak indult a móka, ugyanis kiégett a bal első tompított. Persze a gyári kerékjárati ívben elhelyezett ajtócska csak szükségmegoldásként jó, mert ha leveszi az ember a gumiharangot a lámpa hátuljáról, akkor nincsen az a Rodolfó aki visszavarázsolja a helyére azon a kis lyukon keresztül.
Úgyhogy horrorba torkollott az izzócserém:
Csak ennyit kellett leszerelni a kocsiról:
Akkor már kiszereltem mindkét lámpát és megcsináltam az éndzselájt:
Speciális célszerszám a féklámpák tesztelésére:
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz _seth_ #25460 üzenetére
Én már nem törődök az "olajkönnyezéssel" (nagyon jó kifejezés, még nem hallottam ) ennek a szép új puccos műanyag autónak orrán-száján van olajpára, a szerelő mondta, hogy elkölthetek rá pár százezret, de időszakos lesz (max 3 év) és magint itt ott megjelennek majd a kis foltocskák. Mondta, hogy annyira sz@r minőségű anyagot használnak, hogy az valami döbbenetes; mutatott (ha jól emlékszem valami Ford) szelepfedelet amit letett az asztalra és billegett. Mondta, hogy ez új, mert a régivel az történt, hogy a tulaj bent felejtett valami a motortérben és úgy csapta le a motorháztetőt és a fedél elrepedt Kérdeztem, hogy ez nem fog majd folyni. Mondta, hogy egy ideig biztos nem mert jól meghúzzák, de mire lejár az alkatrész garanciája akkorra biztosan elkezd ereszteni
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Halleluja ! Megjött a műszerfal világításom is. A nagyokosok mind azt mondták, hogy a világításkapcsolóval van a gond (azon van a szabályzója is). Persze, hogy a műszerfal modult kellett le reset-elni.
Egyből beindult a karácsonyfa:Nem is tudtam, hogy a kormányon a kis tekerentyűk is világítanak!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...