-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imy
veterán
válasz Calogero #17719 üzenetére
Én is voltam, de itt ezek Zegen nem értenek a kocsihoz, ismét bebizonyították, pedig már sokszor mondta, hogy oda nem vsiem, de most csak a telefontartó miatt vittem, szerelni meg nem kellett nekik, azt ellenőrzést meg nem tudják elrontani, de tévedtem...
A Z14XEP-mnél a szűrőháznál szivárog az olaj, erre meg azt mondták, hogy a váltomból is, mivel ott piros olaj van. De elhittem volna, ha nem elöttem nézi meg a váltóolaj szintet, és nem sárga olaj folyik ki. -
Imy
veterán
válasz JHONNY 79 #17707 üzenetére
Egyszerű beépíteni a ködlámpát, csak türelem kérdése, Leírás itt.
Ha van bármi kérdésed nyugodtan...
Ami kell: (cromaxban vásároltam mindent, kivéve a donor kapcsolót)
2db ködlámpa
2db H3 izzó
~ 7m 1.5mm-es kábel
4db 2.8-as sarú
~2m bandázs szalag
ködlámpás ködfény kapcsoló, vagy egy ködlámpa nélküli, donornak
6db csavar, és 6db spec. csavaranya -
Imy
veterán
válasz zolikaDB #17793 üzenetére
Váltószoknay, Opelfórumról többet rendeltek, és dicsérik...
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #17868 üzenetére
Nézz valami más normálisat, amiben twinport motor van...mert a twinport motoros kocsi kb 1l-el eszik kevesebbet..
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #17950 üzenetére
A QuPé szép, csak nem praktikus. Nekem 5 ajtós G astrám van, de legközelebb kombit vennék... Akinek eddig azt tanácsoltam nem bánta meg, nagy kényelmes...és sokat lehet bele pakolni...
-
Imy
veterán
válasz sziada5925 #17965 üzenetére
Elvileg az első és a hátsó is sötétített egyes felszereltségeknél(N-joy), de itt külön van.
Meg az most kipufogóvég, vagy sem, azt nem lehet megítélni, de ha komplett dob az jobb, nem eszi meg a rozsda mint a gyárit...A motor a lényeg, és a rozsdamentes kaszni, jó fútómű, a többi részlet kérdés!
Ha lehet olyan kocsit vegyen aki akar, ami nem BP-en járt, azokon a rossz utakon... Ott ahogy átszáguldanak a kátyúkon, villamos síneken, fáj a szívem., Én ha lehet lassítok, vagy kerülöm a kátyukat BP-en... Astrán a stabilizátor rúd gyakran megadja magát olyan körülmények között.
-
Imy
veterán
válasz sziada5925 #17967 üzenetére
Persze, az van a kocsiban, válogass, van millió típus...
-
Imy
veterán
válasz realmadrid #18025 üzenetére
Keresed meg DarthVödört [link] az opelfórumon!
-
Imy
veterán
válasz Jim Tonic #18071 üzenetére
Szépnek szép a nagy felni, de nem lehet megérteni, hogy max 16 az astrára, nagyobbat nem lehet, mert nagyon peres gumi kell, és ha nem olyat veszel ami elfér a kerékjárati ívben, akkor majd mindenbe beleér? Vegyél szépet, de a kocsit csak nézd, ne használd, gratulálok!
-
Imy
veterán
válasz Spancer RE #18209 üzenetére
Kép alapján jó. De az csak kép...
-
Imy
veterán
válasz lujó55 #18224 üzenetére
INSP: évente, vagy 30e-ként jön elő. (otthon is ki lehet ütni, gázkar benyom+napi számláló, gyújtás ráad, vár pár másodperc, vízszintes vonalak és kész)
Lánc: csörög? Ha nem akkor jó. ~2006-ig rossz feszítővel jöttek ki, ott a láncsere kb 100e km-re csökkent. Azoknál cserélni kell a feszítőt, és a láncot.
Gyertya: nem csinálsz vele rosszat, nem árt...
Lengéscsillapító: méresd meg, ne találgass, ha nem jó, akkor csere
Fékfolyadék: méresd meg a forráspontját, ha nem jó akkor csere
Vízpumpa: láncosba nem kell cserélni! (csak szíjasba) De amit érdemes kicserélni, ismét a 2006-ig gyártottakba a vízpumpán (bal oldalt ha szemben állsz) van egy fekete vízcső, és ha ott műanyag a csonk akkor azt cserélni kell fémre!!! Már nem egy Z14XEP-s főzte ez miatt meg a kocsiját, nem rég egy ismerősöm is így járt!
Hűtővíz szintén élet tartamra van feltöltve, nem kell cserélni!
gyere át opelforumba(astraG), ott sok hozzáértő ember van, és sok infó cserél gazdát...