Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz marci1250 #57571 üzenetére

    Üdv,

    A képekröl valóban nem néz ki rosszul, de ez csak támpontot, ad úgyis.
    Az pedig, hogy Németországból hozta be, még szintén nem garancia a hibátlan állapotra, bár tény, és való, hogy az utak állapota jobb, mint Magyarországon ( közel sem papírlap simaságú azért, gödrök, kisebb bajok azért itt is vannak ) így a futómü valószínü kevesebbet szenvedett, de igazából a tökéletes képet úgyis akkor kapod, ha odamész, alámászol, kinyitsz, bekapcsolsz, kipróbálsz mindent rajta.

    En is a közelmúltban vásároltam egy G Astra Caravant személyesen német magánembertöl, és az elsö negyedóra öntömjénezö (´'hátténmindentazonnalgyáriracseréltem' ) Hans a végére azért erösen vesztett az elözetesen beállított alapos-gondos tulaj képböl, ´nyilván nem általánosítanék egy darabos mintából, pusztán a németek közt se mindenki " idös-hétvégi-orvos " tulaj. :)

    Igaz, én egy ritkább modellt vadásztam ( igen, tudom, a Petrolhead-ség ilyen esetben hátrány ), emiatt sok választási lehetöség esetemben nem volt, így a legkevésbé lestrapált darabot igyekeztem levadászni, de van még pár tétel a listán, mire olyan állapotba kerül az autó, mint amilyennek a tulaj állította :)

    Én csak azt tudom javasolni, hogy ne sajnáld se a magad, se a tulaj idejét ( hiszen eladni akarja az autót ), és mindent alaposan nézz körbe, próbálj ki, és a próbakör se két gyorsításból, és egy kanyarból álljon, én majd másfél órát töltöttem az átnézéssel, és a próbaúttal.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60026 üzenetére

    A válasz szerintem nagyon egyszerü, ´" slágertermékekröl " beszélünk...

    Rengeteg G Astrás szeretne turbós / OPC elsö lökhárítót, a piacon viszont kevés van, emiatt simán bepróbálhatja az eladó a szemtelen 150 ezres árat, hátha lesz olyan, aki megadja.
    Más kérdés, hogy valóban nem feltétlen ér ennyit, bár az efféle alkatrészek egyre ritkábbak, és például ebay-en sem állnak halomban, de tény, hogy 2 - 300€ közötti árakon szoktak menni, amire még rárakja emberünk a hazaszállítás / Profit szeletet is, és máris megvan a fenti összeg. :)

    OPC hütörács szintén, bár ennél érdekes módon, az ebay-en is 70 - 90€ között hírdetnek, szóval az még annyira nincs is elrugaszkodva a valóságtól.

    Fenntartásnál egyetértek Veled, a szokásos szervízelés alapvetöen nem drága dolog ( olajcsere, és egyéb kopó dolgok ), bár ez természetesen motorvariáns függö, Nekem a Z20LET-tel némiképp húzósabb némely mutatvány, bár ebben szerepet játszik a német szervízek munkadíja is :) , a csinosítgatás pedig mindig is költséges extra volt, legyen szó akár komolyabb kerék, akár optikai módosításról. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz bandi0000 #60417 üzenetére

    Szia.

    Ha megengedsz egy két gondolatot.

    Származása sejthetö ( Import ), így ehhez mérten a 123e Km kevéssé hihetö, persze ez csak egy szám, tudom, az állapot a fontos, azonban van pár elgondolkodtató pont.

    Ami inkább feltünö, az a szinte lyukasra kopott könyöklö, valamint a vezetöülés ülölapjának bal tömésének " lefittyedtsége", ezek alapján azt gondolnám, hogy vagy:
    - sokat Volt ki be szállva az autóba - rövidebb utazgatások, az ezzel járó motorterhelés
    - testesebb soför használta.

    Nyilván ezek " csak " esztétikai dolgok, azonban az általános használatot jól tükrözhetik. :) Természetesen ez csak az én véleményem.

    A Z22SE Motor nem egy rossz darab, azonban érdemes Google-ban rákeresni, bizonyos szériáknak voltak rákfenéi a vezérléssel kapcsolatban, amire hasznos lehet odafigyelni, megkíméli az ember magát egy generáltól/motorcserétöl. :)

    Fogyasztásra egy 8 - 10 Liter vegyessel biztosan kalkulálnék, 2 Liter feletti ürtartalomnál szerintem ez simán benne van, én a saját Z20LET-em tapasztalata alapján írom ezt, annál is 9-10 Liter között változik, G Astra Caravan kasztniban. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Egyúttal megragadnám az alkalmat, hogy röviden bemutatkozzak, eddig nagyrészt csak olvasgattam a fórumot, azonban nem szeretném, hogy azt gondoljátok, hogy így ismeretlenként csak " beleböfögök " a közös szócsöbe. :)

    Tényleg röviden:
    4 hónapja vagyok G Astrás, mellette egy öregecske F Astra Gsi-t reszelgetek.

    Németországból követem a fórumot, a hétköznapokban pedig egy Fekete 2003-mas G Astra Caravan OPC-t nyúzok ahogy írtam kb. 4 hónapja. ( Szóval tudnék mesélni azért a küldöldi autóvásárlás/külföldi tulajok témakörben is :) ).

    2 Liter Turbó, Z20LET Motor, 22X Ezer Km, 200e-nél elvileg motorcserélt, pár apróság van rajta még, de csinálgatom szépen apránként.
    OPC mivolta miatt böséges felszereltség, esetleg a gyári navi ami picit érdekesebb, illetve a Recaro börbelsö.

    Köszönöm, hogy itt lehetek. :)

    Üdv,
    Gergö

  • Szada85

    aktív tag

    válasz beg #60425 üzenetére

    Üdv,

    Igazából nekem is véletlenül jött képbe, valami kis egyszerü szaladgálós Corsában gondolkoztam, aztán felmerült, hogy hazautazáshoz jól jöhet a nagyobb csomagtartó, így lett G Astra, megnéztem pár Z18XE-s kombit, mert az eröhöz ragaszkodtam, aztán úszott be a képbe az OPC, felkerült ez, megnéztem, kipróbáltam, komoly baja nem Volt ( nyilván nem tökéletes, de azok rettentö drágán mennek, ha épp vannak ), így beleültem. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60427 üzenetére

    Remek kezdés, bár bíztam benne, hogy ennél nehezebb lesz magam megutáltatni, de hat elég egy komorfekete sebes hullaszállító, és kész is :DD

    Ezek után örömmel csinálok még képet, hiszen már hova fajulhatna a közutálat :DDD

    Élöben egyébként nem annyira komor, nekem például kimondottan tetszett/tetszik fekete kerékkel. :)

    Ami nem gyári extra rajta, az egy KW gewinde, egy komplett kipu-rendszer, és ezek a fekete 18"-os kerekek, azonban már nem ezeken gurulok, ugyanis a rajta levö nagyon peres gumik nem annyira szeretik a mindennapos használattal ( még az agyonhypeolt babapopsi német utakon is ) járó stresszt, így egyel visszább léptem, és maradok a gyári méretü 17-es görgöknél. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60436 üzenetére

    Dehogy, van már otthon is legalább 5-6 darab Caravan OPC, az utóbbi évben többet is importáltak, legalább 3 kékröl, 1 ezüströl és egy pirosról tudok ( ez utóbbi aztán a ritkaságok ritkaságja ), persze jogos, hogy ettöl még ritkábban elöforduló autó, mint a többi G Astra variáns. :)

    Bár egyre több felOPCoptikázott hagyományos G astra szaladgál otthon is, a múltkori hazaútkor is megkérdezte egy kedves kutas srác, hogy
    - " Jól néz ki, Te raktál rá teljes OPC optikát? ", majd a " Nem, ez gyári OPC. " választ nem tudta nagyon elhelyezni térben és idöben. :D

    Igen, jogos, volt/van vele meló azért, bár szerencsére nem a födarabokkal, inkább csak az elözö tulaj ízlésficamainak nyomait tüntetem el, illetve a hanyagságából adódó dolgokat csinálom meg. ( van pár, viva la gondos német tulajok ugye :D )

    De, hogy tényleg kicsit próbáljak javítani a helyzetemen/irigyeltségemen/utáltságomon, nem csak fenékig tejfel az OPC-zés, ugyanis, mint már két szervíz által is megerösített tény, hogy OPC-hez nem tudsz önmagában féltengely-csuklót venni ha eldobja a haját, utángyári sincs, gyári Opel darab rendelhetö ( itthon 270e, Németben 330e Ft-nak megfelelö összegért ). Fórumokon is folyamatos téma, hogy ki milyen hibrid megoldásokkal próbálkozik, és melyik meddig húzza.
    Nyilván, tudom, kellett nekem ilyen ritka holló :DD

    De, hogy kérdezzek is, van esetleg valamelyikötöknek tapasztalata utólagos BT-s, telefonkihangosítós rendszerröl?

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60439 üzenetére

    Személyesen én Sem ismerem öket, de Facebook-on, illetve Opel Családi Nap képgalériáiban is lehet találni róluk képeket, jellemzöen aki korábban Gsi-zett, Ök vettek utána OPC-t, akár 3 ajtós, akár Caravan verziót.

    Persze, végülis lehet mondani, hogy "ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is", magam is ezt a szemléletet vallom, illetve tisztában vagyok azzal is, hogy a használt autóra igenis kell költeni, ilyen végett sosem zavart, ha ezt, vagy azt ki kell cserélni, de ezen alkatrész árának aránytalansága miatt most én is valami hibrid megoldást fogok építtetni, mert egyszerüen ennyit nem ér egy féltengely, ami aztán majd X Km alatt megint elhagyja magát :D

    Engem igazából nem zavar, ha mindenki OPC optikára építi az autóját, ez minden egyéb márkánál megvan, legyen az M-es BMW, S-es Audi, vagy akár korábban ugyanígy a Gsi optika is népszerü Volt, söt engem pont megmosolyogtat az ilyen helyzet, mint amit meséltem, amikor megdöbbenti a laikust, hogy jahogyezegyigaziii :). Az pedig tagadhatatlan, hogy jól áll az Astrának az OPC design, persze ha ízléssel és nem Aliexpressz OPC matricával van füszerezve :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #60450 üzenetére

    Nem is az, hogy hazudnak, de például sokat segítene a megértésben, ha lenne egy kisebb összegzés, milyen körülmények között használta, sokat pályázott-e ( 10 nap alatt 1000km azért nem kevés, hacsak nem 30 - 40km-röl jár dolgozni ), vagy városban mennyit ment.

    Másrészröl pedig hatalmas fegyvertény, hogy ahogy írja is, alig több, mint 1300 kg a Kombi ( a G Astra Caravan önsúlya is 1300 kg körül mozog ), és nyilván egy sokkal modernebb ( jobb hatásfokkal müködö ) motort fejlesztettek, ezáltal lehet spórolósabb a dolog.
    Nyilván a turbó is másabb, mint a G korában, szélesebb tartományban segít be, érdemes rákeresni akár wikipedián a K sorozat motorjaira, elég sok érdekesség van már ezekben ( kettös kiegyensúlyozás, változó szívócsö-hossz, változó szelepvezérlés stb ).

    Nem egy fekete mágia ez, szerintem sokkal izgalmasabb / én kimondottan kíváncsi vagyok, hogy ezek a modern motorok a megbízhatóság szempontjából mennyire lesznek jók.
    Egyre bonyolultabb mérnöki megoldások, komplexebb motorok, nem kell hozzá atomfizika, hogy az ember végiggondolja, hogy ezek hibaforrás szempontjából is annyival többek, mint amennyi elönnyel járnak. Föleg, ha hozzávesszük, hogy nyilván minden gyártó a fogyasztói társadalomra épít, tehát arra, hogy 3-4-5-6 évig nyúzzák ezeket, és lecserélik utána, tehát pl egy ilyen 1.6 Turbo Motor 10 évesen milyen állapotban, milyen eredményeket fog felmutatni, az érdekes lehet. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz freaghill #60460 üzenetére

    Szia.

    Tekintve, hogy ezek jellemzö életkora 22 - 26 év, hiú ábrándokat nem szabad kergetni, " kevésbé széthajtott "- ahogy már az elözöekben is leírták - ezek között nem nagyon lesz, amire vigyáztak, azt megtartják. :) Csatlakozva a korábban szólókhoz, én is csak úgy vennék egyet, hogy azt az elsö X hónapban rendberakva állítanám csatasorba, tehát rendelkeznék a szükséges büdzsével hozzá, az öreg "Sport"autó sajnos ilyen játék. :)

    ( persze, ne csüggedj ez egy fiatalabbnál is így van :D )

    Kérdés, mire szeretnéd használni, hétvégi mókázós/projekt autó, esetleg mindennapos közlekedöeszköz?

    Én márciusig több, mint 7,5 éven át használtam egy C20NE motoros F Astra Gsi-t ( és nem hétvégi nyugdíjas nögyógyász stílusban, és teljesen jól állta a sarat. ( hozzátéve, hogy hobbi/szerelös autó is Volt egyben, és nem féltem alámászni, ha kellett )

    Karbantartani természetesen kell ezt is, csodák nincsenek, illetve én majd két éve teljesen felújíttattam a motorját, plusz ekkor erösen át is épült motorikusan, de ez ennyi idösen/km-rel a háta mögött ( 320e ) már idöszerü Volt.

    Nagy általánosságban elmondható, hogy a 2.0 8 szelep ( C20NE ) valóban egy elpusztíthatatlan Motor Volt a korában, hidegen hajtást persze ez Sem szereti, de azt melyik igen? :D
    Ha vigyázva van rá, sokáig jó. Ha Tuning is tervben van, az már egy következö mese. :)

    C20XE sem rossz Motor, még érzékenyebb a hidegen hajtásra ( amit már írtak, nagy eséllyel szét is lesz gyilkolva ), de ha rendberakod, és vigyázol rá, akkor kellemes élményt nyújt. Potenciál pedig nyilván több van benne, büdzsé függvényében természetesen. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Lehet venni Calibrát is mindennapos használatra, nincs azzal semmi baj szerintem, nyilván nem feltélten hozza azt a kényelmet, mint egy újabb autó, de ha valakinek nem csak közlekedöedény az autó, hanem egy kis feelinget is szeretne bele csempészni, akkor nem feltétlen rossz választás. :)

    Egyedül azt kell belátni, hogy többet-kevesebbet mindegyikre kell költeni, és ennél a típusnál korából adódóan a " több " kategória lesz, de ez is elfogadható, ha az ember így áll hozzá, tisztában van vele, hogy is öregebb autóval közlekedik. :)

    freaghill:

    A rendberakáshoz néhány tapasztalat ( F Astra, de nagyjából egy korosztály, hasonló mentalitású korábbi tulajokkal ).

    - A kasztni üreg- és felületvédelem ellenére mára sajnos feladta az oxidáció elleni küzdelmet, így lakatolni nagy valószínüséggel kell. Nekem a szokásos Opel betegség ( sárvédöív+tankajtó ), küszöbök cseréje ( némi extra okosságos merevítésekel ) került 3 éve olyan 50 - 60 körüli árba ( anyag+ismerös lakatos csinálta, mondjuk dolgozólány lassan ), utána a két oldalelem és küszöb alapozása, fújása ( B oszloptól hátra, ablaktól lefele ) cirka100e.
    Tekintve, hogy egy egyszer már vágott, hegesztett, tehát bsztatott fémröl beszélünk az újbóli rozsdásodást nagyon nehéz megelözni, így ez idöröl idöre elöjön úgyis. :)

    - Motorfelújítás az én esetemben ( blokk jó állapotú, így azt nem kellett hónolni, de új gyürük, új csapágyak, összes tömítés új, olajteknö, pár csavar, HF felújítással, munkadíjjal ) 300 Ezer Ft körül Volt.

    Nyilván ezek nem kötelezö elemek, bár a lakatolást/fényezést elöbb utóbb nem úszod meg sajnos, a motorgenerál pedig nem kötelezö, ha kifogsz egy jobb állapotban levö motort, csak azért írtam a tájékoztató jellegü árakat, hogy tudj viszonyítani. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #60474 üzenetére

    Na igen, a D Kadett GTE az ma már-már múzeális, ehhez mért az ára is ( 5 - 8 Ezer € között ), én is rendszeresen álmodozom a mobile.de felett hasonló indíttatásból, csak én E Kadett Gsi 16v-t nézegetek, egy 8 szelepes GSi-vel szálltam be az örületbe, de akkora élmény Volt, hogy egyszer lesz még :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz freaghill #60480 üzenetére

    Azért is írtam, hogy csak viszonyításképpen írom a számokat :)

    Az én esetemben az autónak nem Volt komoly baja ( a rozsdásodáson kívül ), de ha én is olyan lelkiismeretesen rögtön "újjávarázsoltam " volna, ahogy az angolok szoktát egy-egy ílyen " Project build " esetén, akkor máris összejön az említett pármillió :)

    Amit én írtam, az egyszeri lakatolás, és egyszeri motorgenerál ( C20NE ). Plusz nyilván az " ismerös csinálta " is dob egy bizonyos -%-ot :))) Illetve nálam sosem a Show&Shine Volt az elsö, így nem telifényt kapott az autó, hanem a cél mindig az üzembiztosság/megbízhatóság/élmény hármason Volt.

    Ha rendesen szétszeded ( atomjaira ), minden rozsdát eltüntetsz/eltüntettetsz, aztán csináltatsz egy teljes fényezést ( hogy tartósabb legyen az eredmény ), plusz motorfelújítás, plusz futómü-fék, meg az apróságok, amikre nem is gondolsz, máris beleszaladsz az írt egy-másfél millióba :)

    Egyikünk Sem akar lebeszélni erröl, csak egyrészt nem látunk a zsebedbe, illetve csak felkészítünk, hogy esetlegesen ne csalódás legyen a dologból. :)

    Érdemes lehet akár a Csikós féle TC bejegyzéseket olvasni ( bár ott egy még régebbi, és még ritkább autóról ír ), csak megerösíteni tudom, hogy rengeteg váratlan meglepetés van szerelés közben is, ez eltörik, az összerohadt és le kell vágni, amik miatt egy 10 ezres gömbfejcseréböl a végén 50 ezres komplett szerelés lesz. :) És ezt nem mindenki tudja bevállani, ezért a javaslataink :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #60484 üzenetére

    Én akkor még csak álmodoztam, hogy milyen jó is lesz autót vezetni, sokáig D GTE-t kerestem, de akkor sem Volt nagyon eladó, és amikor elvittem próbakörre az E Kadett Gsi-t, ójajj...akkoriban még tökéletesen hoztam 110%-ra a " 10 tanács, hogy ne vegyél autót " tesztet, de mint elsö erös autó annyira megbabonázott, hogy nem Volt visszaút. :)
    Rendbe is lett rakva müszakilag, borzasztó sok móka, versenyzés ( németországi privát zárt pályán, egyedül persze :DD ) kötödik hozzá, de a kasztnija sajnos már annyira menthetetlen Volt, hogy váltani kellett. :)
    Akkoriban még nem egy átépített D Kadett zümmögött C20XE motorokkal, szépen megépítve, sosem felejtem el - hogy mesélték persze -, ahogy - az akkor még - Lágymányosi hídról Pest felé jövet szikrázott a D, ahogy leért az alja. Boldog gyermekévek :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz HoaryFox #60486 üzenetére

    Üdv,

    Az elsö saját ( nevemen ) levö járgány egy 601-es Trabi volt, imádtam minden percét, akkora móka, és feeling volt, a mai napig hiányzik.
    Az elsö saját vásárlás pedig a Kadett GSi-m volt, "hátránya" volt az összes korábbi tulaj, elönye viszont a rengeteg emlék, illetve akkori fejjel nem is ment rosszul, hiába csak egy hitvány nyóccelepes volt, akárcsak az F Gsi-m :)

    Álomautóból nyilván rengeteg van, de szeretek racionálisan álmodozni, persze egy EuroJackpot esetén el tudnék képzelni egy 458 Speciale Aperta-t a garázsba, a hétköznapokra pedig egy F80 M3 böségesen elég lenne terrorizálni a városkát, ahol élek. Mondjuk ehhez EuroLottozni sem ártana nyilván. :)

    Hogy a racinalitásnál maradjak, egy E46 vagy E90/92 M3 eléggé bizsergeti a fantáziámat, ezek közül valamelyik azt gondolom maradéktalanul kielégítené a hétköznapi/örömautózós igényeket, szigorúan szívómotor-kéziváltó kombinációban.

    Egyelöre azonban tökéletes a jelenlegi, mostmár világosabb összképü járgány.
    ( Vigyázat, nyugalom megzavarására/ utálat kialakulására veszélyes képanyag! :DD )

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60537 üzenetére

    Tudom-tudom, szintén csak vicc volt. :)
    Egyébként sem fog az átok, raktak már rám annyit :DD :DD

    Én nagyon imádtam a Trabit, elsö saját szekérnek tökéletes Volt, könnyen szerelhetö, rengeteg alkatrész Volt hozzá, akkoriban kezdték az út szélén sorsukra hagyni ezeket, szóval rogyásig volt minden dolgokkal hozzá. :)
    Trabizni sosem késö, bár azok ára is szépen emelkedik, ahogy egyre inkább kultikus státuszba kerül.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #60554 üzenetére

    Ilyen szempontból jó a " Hobbibiztosítás ", természetesen jár megkötésekkel és elöfeltételekkel, de cserébe megúszom a GSi biztosítását cirka 27e-böl egy évre, baleseti adóval, mindennel. Ez egy olyan pont, amiben azt mondhatom, hogy egészen szimpatikus a hazai bürokrácia eljárása. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Stauffenberg #60558 üzenetére

    Ne aggódj, nem csak Budapesten/Magyarországon ilyen ez, sajnos világtrend ez, hogy ma már boldog-boldogtalan autóba ül, sok olyannal közülük, akik egyszerüen alkalmatlanok erre. :(
    Idekint sincs ez másképp, részben más a közlekedési kultúra mondjuk, de nagyon sok a figyelmetlen ember itt is.

    Tegnap egy kis Nissan Micrás hölgy tévedt le az autóút szélsö sávjából a füre, kicsit átrendezett pár müanyag útszél-jelzö bólyát, és fém terelötáblát, mondani Sem kell, nem Ö jött ki gyöztesen belöle :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #60775 üzenetére

    Üdv,

    Ami bonyolíthatja a sztorit, hogy azért a H Astrás korszakban már kevesebb magánszemély vett autót, ahogy írták is, imádott céges, szaladgálós autó volt a H Astra, így érdemes nagyon megnézni, mit vesz meg az ember ezek közül. :)
    Persze lehet tuti vétel egy ilyen 150 ezret futott, bár ezek csak számok, amik sokat nem árulnak el, különösen manapság, amikor egy elsö osztályos egy Tamagocsival oda írja a km-t, ahova akarod. :)

    Külföldön több az 1.8-cas Caravan is, jellemzöen 2,5 - 3 Ezer €-tól, érdemes lehet öket megkukkantani, picit talán nagyobb a piac, bár a kínálat legalja itt nyilván a Török kereskedös hullák, csodák idekint sincsenek azért, közvetlen tapasztalat. :)

    Vagy, mivel írod is, hogy nem hosszú idöre terveztek vele, ebböl a keretböl már egy nagyon szép állapotú, esetleg jól felextrázott G Caravant is fel lehet venni a listára akár. De ez csak egy ötlet persze. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Vesztor87 #60792 üzenetére

    Nekem ettől a " ..koppanásmentes futómű"-től hullik csomókban a hajam, borzasztó sikk lett ezt beleírni a hírdetésbe. :D Ez 2016 " idősnyugdíjashétvéginőgyógyász"-a. :D

    Külön tetszik az EU-s rendszámhoz tartozó matrica helye, mehetett volna egyből a szélvédő közepére is. :D
    Nagyon szépen kiglancolták, kerekeken másfél lavór szilikon, az összes műanyag elem szintén szebb, mint a gyárban volt, igazi ékkő. :)
    De legalább a km-rel nem trükköztek ( még ). :)

    Keresztkérdés, a fórumban hírdetni szabad, mik az erre vonatkozó szabályok? :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60800 üzenetére

    Lehet ha felmész az opelforum.hu/gsi club hungary-OPC club hungary oldalra, ott elöbb meglesz a tulaj, ott írtak erröl az autóról, akkor Voszi nevü tagnál volt, régóta OPC-zik, és amíg rendberakja az övét addig vette.
    Ha nem csalnak információim akkor ez egy Caravan OSV ( Opel Special Vehicle vagy mi a szösz rövidítése), azaz OPC optikás, de nem Turbómotoros, de ettöl még írtak kiadású paripa. Mintha azt olvastam volna róla, hogy 2.2-es motoros :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60805 üzenetére

    Régóta OPC-zik, készített már pár igen erős példányt, utoljára egy Caravan OPC-ről olvastam, hogy van neki, népítéletre is írt róla, tanulságos és hasznos írás, megvétel előtt én is elolvastam, sokat segített. :)
    És csak megerősíteni tudom az abban leírtakat. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz zolmesz #60807 üzenetére

    Túl lett misztifikálva ez az egész Km futás dolog, bár megértem, hogy az átlag user-nek egy rendkívül egyszerü méröszám, pedig valójában nem szabad neki túl nagy jelentöséget tulajdonítani.

    A nepperek felismerték, hogy 10-böl 8 embert simán be lehet rántani ilyennel, és bumm, pörögtek az órák, mint a GDP... :)

    Én ezért mosolygok magamban jókat, hogy a rengeteg naív ember elhiszi, hogy ami Dojcslandból jön, abban biztosan valós a kevés Km, pedig elég lenne csak abba belegondolni, hogy mekkora maga az ország, plusz a "jobblét" miatt nyilván többet is utaznak az emberek, innenfogva pedig borul az egész teória. :)
    Ha csak magamból indulok ki, március óta belepörgettem 11 ezret az autóba, azaz átlagolva évi 30-35 simán összejöhet. Ezt mindenki szorozza fel a tizenX évvel, máris megvan az alsóhangja a valós km-nek :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz szabonagyur #60796 üzenetére

    Értem, köszönöm a felvilágosítást, így akkor fel is töltöttem az apróhírdetéses rovatba.

    Apró infó, ha bárkinek nöi ismeröse ( vagy persze ma már a modernkori gondolkodás végett férfi ismeröse ) keres egy kicsi, olcsón fenntartható, rózsaszín(!) C Corsát, akkor a hírdetések között megtalálja :)

    Remélem ezzel még így még nem sértettem törvényt. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Szerintem a gondolatmenet nem teljesen jó, nem azért érdemes kijönni Németbe autót venni, mert " mennyit spórolsz rajta ", akinek ez a fő szempont, talán jobb is, ha nem vesz autót, azzal spórol a legtöbbet. :) :)

    Ha másik szögből nézzük:
    - nagyobb a piac, több autóból lehet választani, valószínű jobban felszereltek, mert sógiék nem spóroltak az extrákkal, más motor-felszereltség kombók is vannak, mint otthon.
    - nagyobb eséllyel tartották rendesen karban ( vót mibő :D ), nyilván a sokadik turbános tulajtól véve ez már mindegy, illetve a németek közül se mind ilyen, de az esély akkor is nagyobb szerintem.
    - valamivel jobbak az utak ( itt is vannak úthibák, kátyúk nyilván, csak kevesebb ), emiatt a futómű például jobb állapotban lehet.

    Egyetértek azzal a gondolattal, hogy ha valaki hosszabb időre tervez venni, akkor érdemes lehet szétnézni a kinti piacon, vagy akinek fontosak bizonyos extrák, de ha valakinek túlélős autó kell, lótifutizni, akkor valóban nem biztos, hogy behozza a plusz időt, amit ráfordít az ember egy külföldi darab megszerzésére.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz szabonagyur #60846 üzenetére

    Egyetértek, ezt kellene elfogadni/megérteni az embereknek, hogy ha jót szeretnének venni, akkor fel kell törni a perselyt sajnos, akár otthon, akár itt kint keres az ember. :)

    Sajnos felhígult az autópiac mindenhol a világon, idekint is egyre inkább a törökök viszik a használtautó-bizniszt, mikor nézelődtem, nem egy darabnál mondtam azt, hogy Haksan meg Izgür GmbH-tól márpedig nem fogok autót venni...
    Idekint sem minden aranybánya, és ezt a tévhitet kellene eloszlatni a fejekben. Csak a piac nagyobb, így talán nagyobb merítésből lehet válogatni.

    A legtöbb, amit az ember tehet, az az, hogy tájékozódik, rászánja magát, hogy utánaolvasson dolgoknak, nem kell, hogy gépészmérnökké képezze magát, vagy autódoktorrá, ugyanakkor tele a net hasznos, érdekes írásokkal, körülbelül negyedóra böngészéssel bármilyen infót összegyűjthet az ember, melyik motorról mit kell tudni, melyiknek mik a rákfenéi, miket kell nézni, típushibák, stb.

    Mikor én keresgéltem, tetszett a 2.2-es szívó benzines, tele a mobájle.de ilyenekkel, 3 ajtós, coupe, kombi, amit akarsz, fura is volt, hogy ennyit adnak el, pörgettem max egy fél órát a netet, és láss csodát ömlöttek az oldalak, hogy a láncos vezérlésben van egy alkatrész, ami gyakran meghal, és viszi vele a motort is...volt visszahívás, amit vagy megejtett a tulaj, vagy nem, nyilván senki sem tudja... így is be lehetett volna vállalni persze ettől függetlenül, elvégre egyszer kell jóra cserélni azt az alkatrészt...tehát némi nyomozással sok érdekességre tudna az ember szert tenni, ha akarna... :)

    Plusz valóban oda kell menni pofátlanul ketten-hárman, és vinni magaddal hozzáértő embert, vagy átvizsgálásra elvinni, ha nagyon óvatos az ember / abszolút nem ért hozzá.

    Az ordas nagy buktákat azért el lehet kerülni, ha az ember egy kicsit tágabbra nyitott szemmel néz.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz diablo1984 #60859 üzenetére

    Azért azt tegyük hozzá ennél a konkret autónál ( nem kötekedésképpen, tényleg ), hogy egy elég alapfelszereltségü darab, pl klíma sincs benne, ami azért a legtöbb korábbi kérdezönél egyik alap pontként merült fel. :)

    Ettöl függetlenül valóban be lehet szerezni ennyiért is már egy H Astrát, vita nélkül. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #60858 üzenetére

    Pont tegnap pillantottam rá a Hahu-ra, milyen az OPC kínálat, jópár 3 ajtós OPC van eladó, jellemzöen papírozva 800 - 1 millió közötti ártól indulnak( persze csak a szívómotoros verziót importálják dögivel, érthetö, kisebb rizikófaktor a Motor ), aztán persze a határ a csillagos ég ezekböl is, van kétmillióért is rendberakott darab, más kérdés, hogy otthon azért az árszintért már repülnek az emberek a propelleres-sokkarikás márkák felé. :)

    Én pl. fel sem merem majd rakni otthoni eladásra a Caravant, hiába patika meg ritkaság, egyrészt úgysem lenne rá vevö, a szokásos " hátezennyitnemér...adokértehatkilót " telefonokhoz pedig már öregnek érzem magam :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60864 üzenetére

    3-4 év, ne viccelj, decemberben TÜV vizsga, addigra mindennel meg szeretnék lenni :DD
    Szerencsére azért nem a nullából kell rendberakni, söt, igazából csak a saját maximalizmusom taszít bele ezekbe a javításokba. :)
    Turbófelújítás és kopott kuplung csere van a listán, plusz pár futómü kopóelem ( toronycsapágy, talpas, ilyesmi ), utána a tervek szerint csak a kötelezö szervízek lesznek. :)

    Hidd el, nem borzolnám a többiek idegeit 1,5 - 2 millió körüli árral :DD
    A leélt darabok mennek 2-3 Ezer € között, 3 - 5 Ezer € körül kapsz olyat, aminek már gazdája is volt, a rendberakottak pedig 5 - 6 - 7 Ezer között kelletik magukat, épp azon lepödtem meg, hogy mennyire pörög a piac, az utóbbi hetekben 5 - 6 Caravant is eladtak a legutolsó ársávban.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #60865 üzenetére

    Igazából mondhatjuk, hogy ritkább autóm van, mint jópár Ferrari, Lamborghini típus, más kérdés, hogy értéke persze még így is a töredéke azoknak, de attól még megmosolyogtató belegondolni. :D

    Egyébként eléggé kötödö típus vagyok, nehezen válok meg a dolgaimtól, mivel a legtöbbször úgy vásárolok ( akár autót, akár kerékpárt, bármit ), hogy tetszen is; hogy mikor meglátom, használom az örömet okozzon, így aztán az eladásnál nagyon kell magam gyözködni, hogy meg kell lépni, el kell engedni. :)
    Nyilván, ez a benzinvérüség átka, tudom.

    De örökké nem tartom meg, ebben biztos vagyok, játszós/projektautónak ott a Gsi, szóval úri huncutság lenne ekkora gépparkot fenntartani, és ahogy magamat ismerem, ha rendbe lesz rakva, akkor úgyis elkezdene a kismanó susmusolni a fülembe, hogy "póóóweeer", viszont ezt mindenképp el akarom kerülni. :)

    Illetve elég konkret célok miatt döntöttem a külföldi munkavállalás mellett, és ezeket szeretném megvalósítani. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #60868 üzenetére

    Csak sajnos a piaci résztvevök rendkívül kis százaléka áll a hozzánk hasonlókból, aki elfogadja, hogy egy minden téren rendberakott "ritka" autónak mennyi az értéke.
    A nagy többség ( és erre már most trenírozom az idegrendszeremet ) ránéz a hírdetésre, 14 éves, 230 Ezer futott km, és máris sokallani fogja érte ezt a pénzt, mert mondjuk van fenn másik két ilyen típus 2-3 ezerrel kevesebbért, meg a haverok is megmondták neki, hogy mennyit ér :) :)

    Ezért vezetek minden javítást, extrát, költségekkel Excelben, mindenröl számlával, hogy az ilyen pillanatokban majd szépen kiterítem elé, hogy " parancsolj cimbi, látod, ezt mind én költöttem rá, te meg most ennyit ajánlasz érte, de ennyiért fogom csak odaadni ". :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #60871 üzenetére

    Persze, el is fogom adni, ebben hiba nincs, de ahogy írtam is, tisztában vagyok vele, hogy Magyarországon kevés ember hajlandó/tud kifizetni mondjuk 6,5k €-nyi pénzt egy ilyen autóra, én is tisztában vagyok vele, hogy ezért az összegért már sokmindent lehet venni fiatalabbat, más márkát is, és azért egy OPC megvásárlása nem racionális és gazdaságossági elveken alapul. :)

    Ezért is füzök nagyobb reményt arra, hogy itt Németo.ban lelem meg a következö tulaját, de persze nem szabad elvenni az esélyt senkitöl sem, félre ne érts, csak jó stratégia kell hozzá. :D

    Végülis ideírhatnám azt is ( csak, hogy a stratégiánál maradjak ), hogy ha valaki mondjuk jövö nyár végén, ösz környékén nagyon szeretne egy rendberakott OPC Caravant, tartalék motyókkal, meg plusz extrákkal, akkor valószínü épp lesz egy eladó darab, amitöl a tulaja 6,5 Ezer €-ért ( így kisebb szám, mintha Ft-ban írnám ki :D ) megvál majd... :P :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #60875 üzenetére

    Köszönöm.
    Rétegmodell valóban, bár a legtöbb gyártó sportmodelljéröl elmondható ez, ennek fényében írtam én is, hogy ezt valóban csak elvetemültek veszik, akik célzottan ilyent szeretnének.

    Nem egy sportautó igen, arra egy 3 ajtós a rövid tengelytávval sokkalta alkalmasabb, a coupenál is már hosszabb a tengelytáv, kevésbé virgonc kanyarokban gondolom, bár olyanhoz még nem volt szerencsém.

    Ezt egy erös utazóautónak mondanám inkább, kellemes csomagtartóval, 4 embernek elegendö komforttal, viszont kellö erövel, hogy le lehessen porolni a kilométeróra utolsó pár skáláját is. :)

    Én egyébként is " sleeper " párti vagyok, szerintem nincs annál mókásabb, mintha az autón nem látszik, hogy mit is tud, ha lekapnám az OPC feliratokat, akkor a legtöbb laikusnak csak egy " szpoilerezett kombi " lenn... az elsö nagyobb gázig :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #60890 üzenetére

    Neem, a Caravan az OPC2, Z20LET, 2 Liter turbó, ez tud 200 Le-t, és valami 267Nm-t ( fénykorában persze ). Aztán ment ugye ez a Motor a Coupe/Cabrio párosba is.

    Az elsö szériás OPC1-böl készült háromajtósként 2 Liter szívóval ( X20XER talán ), az "csak" 160 Le-t, tud, nyilván az Sem mehet rosszul. :)

    Nem rosszak a dízelek, megvan a létjogosultságuk, de én szeretem a forgós motorokat, így nekem marad a benzin ( amíg még van persze ).
    Söt, igazából az én világom szívó benzin, valamiért a karaktere miatt is, valamint a turbótlanság miatt egy rollerrel kevesebben lehet cumizni, illetve abban van a kihívás megtalálni a plusz lovakat. Szépen szólnak az újabb turbósok is, nyilván egy új M3-mat se hajtanék sírva az árokba, ha használnom kellene, de nekem a non plus Ultra egy E90/92-es M3 a finom kis V8-cal :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #60896 üzenetére

    Nekem Z20LET van benne, vagyis a 2 Liter turbó. A Caravan OPC-ket csak ezzel szerelték ( gyárilag ). :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #60900 üzenetére

    Igen, nekem is csak egy kikacsintás ez a vonal, alapból C Corsa Gsi-ket nézegettem, mivel kettönknek szaladgálni elég lett volna kezdésnek, csak aztán felmerültek gondolatok, hogy hazautazgatni is kényelmesebb egy nagyobb autóval, a puttony hasznos utazáskor is, illetve már akkor sejtettem, hogy millió bizbaszt fogok összegyüjtögetni, aminek szállításakor szintén jól jön a csomagtér.

    Nézegettem 1.8-akat, próbáltam is, de az F GSi-böl átülve hiányoltam a tüzijátékot, így csúsztam egyre lejjebb egész az OPC-ig. :D
    Nagyon szeretem is, szép hangja van a turbónak is, a sportrendszer miatt dörmög is, tehát tényleg feelinges, nekem talán a gázreakció érzödik picit lustának, van valamennyi turbólyuk, másképp kell vele gyorsan menni, mint a szívó GSi-vel, ami azonnal ugrik a gázra. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Doggy dog #60918 üzenetére

    Szia.

    Amennyire gyorsan átfutottam a Hahu-t, B Zafirából 1,3 millióig nem túl böséges a kínálat, a lista elején meg szépen virítanak a sárga "gyöngyszemek" egyértelmüen reklámozva a Taxis elöéletet, így nem árt óvatosnak lenni, ezek közül nem egy szaladgált ilyen céllal.

    Személy szerint egyetértek a korábbi kommenttel, az általad leírt kerettel, gazdaságosság szempontjából valószínü én is egy jobb állapotú A Zafirát néznék. Abból is mondjuk a 2001-es évjárattól.

    Ezekböl 1 - 1,1 millió körül már szép állapotúak vannak, pici alkuval lejjebb tornázod, és marad a büdzsében is párszázezer Ft mondjuk az elsö körös szervízre, plusz ha mégis talál az ember valami alkatrészt,amit cserélni kell. ( tizenéves autónál ez könnyen benne van )

    Abból van az 1.8, 125 lovas benzines Z18XE Motor, ezt 2000-töl szerelték, ezért is javasoltam a 2001+os évjáratot, klímás nagy testü autóhoz mindenképp hasznos a power, elég sok típusba szerelték ( C Corsa, G Astra..), alkatrész is szerintem sok van hozzá, plusz a legtöbb oldalon kevés panasz érkezik rá, mi is nemsokára ilyen motoros G Astrát nézünk páromnak.

    De mivel írtad, hogy Dízel párti vagy, ottlehet az Y20DTH-s motorral is, sajnos azokról nem sokat olvastam, de van itt a fórumban olyan tag, aki ezzel a motorral közlekedik, Ö biztos tud részletes infókat adni róla. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Gergely #60964 üzenetére

    Gondolom ez attól is lehet mert például a céges autók rettentö nagy százaléka dízel, nyilván az ott elöforduló nagyobb futás miatt ez hasznos.

    A hétköznapi átlagemberek nagy része pedig azt gondolom borzasztó egyszerüen gondolkozik...benzin-nagy fogyasztás, dízel-kis fogyasztás... és máris szalad megvenni a 320d-t, és társait, mert ugye Ö azt olvasta a nagy szaklapokban... :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Gergőke88 #60967 üzenetére

    Ez valóban igaz, azonban ami ellene szól, az az, hogy a dízelmotor ( az újabbak már lehet nem, régebbiekröl van csak ismeretem ) nehezebben éri el az üzemi höfokot is, nem egy ismerösöm panaszkodott, hogy a cirka 10km alatt nem lett üzemmeleg a motorja, míg beért illetve haza munkából.

    Ha ebböl indulsz ki, akkor a sok városi szaladgálás viszont nem fog jót tenni neki.
    Nyilván a dízelt nem is tudod pörgetni, de szerintem azoknak Sem ártana néha egy kicsit tempósabb, magasabb fordulaton megjáratás, már csak a lerakódások, egyéb szmötyik miatt sem. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz diablo1984 #60973 üzenetére

    Ezért is írtam, hogy pusztán hallomásos tapasztalatom van személy szerint révén benzinest használok, azzal pedig munkába 10 - 13km körül jövök, azalatt az szépen bemelegszik a víz és az olaj is.
    Dízelböl pedig csak újabb, bérautókhoz volt szerencsém, amikben pedig digitálisan müködik a vízhöfokmérö 0 és 90 fokos állást ismeri. :)
    Na meg ugye a bérautók úgysem azok a megvigyáztott darabok, hogy azok állapotából, müködéséböl messzemenö következtetést lehessen levonni :) De ilyen pár napos próbákra teljesen jó, legalább lesz némi típusismerete az embernek :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz diablo1984 #60977 üzenetére

    Érdekes, én pont az ellentettjét olvastam eddig mindenhol, vagyis, hogy a víz melegszik fel hamarabb üzemi hömérsékletre, mint az olaj.. :)

    Az ökölszabály persze az, hogy hideg motort nem forgatunk, mert az semminek Sem tesz jót. :)

    De mindenki úgy használja az autóját, ahogy akarja. :)

    Nyilván a vízhöfokot látod, az olajat viszont nem minden autóban, így én mindig betartottam/betartom, hogy az elsö 8-10 Km-en finoman közlekedek, alsó fordulatszám tartományban, azalatt szépen beáll az olaj és a víz is, utána lehet nyelezni. :)
    Motorépítéskor a Gsi-mbe direkt tettem olajnyomás és olajhöfok méröt is, sosem árt alapon, az újabb erösebb autókban már alap infók ezek, például a GSi-mben kb 8 - 10km alatt be is áll 90 - 100 fok közöttire az olaj hömérséklete, utána már lehet terhelni bátran, ha hangosan van használva felmegy 120 - 130 fok köré is, tervben is van bele egy olajhütö. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz diablo1984 #60979 üzenetére

    Persze, teljesen érthetö, én is igyekszem odafigyelni, hogy sose legyen félreérthetö a fogalmazási módom, nehogy azt érezze a másik, hogy amit írok az ' a követendö, egyetlen példa ', inkább csak leírom azt, ahogy én vélekedek, ahogy én tennék hasonló helyzetben, vagy ahogy én a saját dolgaimmal bánok... :)

    Aztán annyit és úgy adoptál ezekböl a javaslatokból a másik, amennyit és ahogy szeretne :)

    Ugyanilyen téma az elöbb felmerült " Melyik olaj a jó/jobb nekem ", mert úgysincs egységes válasz, van aki A-t használ megelégedéssel, van aki B-t használ, mindkettö beválhat.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz w333 #60981 üzenetére

    Finomság, szerintem borzasztó nagy poén egy ilyesmi idösebb autóval meglepni a gyanútlan népséget. :)

    Ráadásul ez jobbkormányos dolog, ami a kopár környékböl kiindulva lehet Afrika is ( meg még pár hely, tudom ), ott forgalmaztak csak igazán vidám variánsokat Kadettböl is Superboss néven, F Astrából pedig ugye a közismerten hokizós TS200-at ( vagy 200TS-t, ki hogy szereti ), gyárilag 2 literes C20LET turbómotorral :) :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Gergőke88 #61068 üzenetére

    Azért, ha összehasonlítasz komplikáltságban egy turbós dízelt és egy szívó benzinmotort, abban Te is egyetérthetsz, hogy némileg egyszerübb konstrukció az utóbbi, ami miatt szerényebb büdzsével a karbantartásra biztonságosabb lehet egy szívomotort venni.

    Korábban Volt szó erröl, és akkor itt is 1.6, de ideális esetben 1.8-cas benzin Volt javasolva, igazad van, hogy az 1.4 nem egy versenyautó. :)

    Abban is igazad van, hogy egy jól karbantartott dízel jó vétel lehet.

    Csak sajnos ma több dolog is ez ellen szól:
    - Eleve a H Astra korában már erösen megcsappant a magánszemély, mint vevö, így ilyen megkímélt darabot sajnos nehéz találni.
    - Gondos tulaj is egyre kevesebb, a legtöbb azért vesz ugye dízelt, mert a kevesebbet eszik, ergo spórolni akar, így alkatrészböl is elég az utángyári, mert az óccó, spórolunk....tehát megint nehéz jót találni

    A legtöbb átlagembernek pedig - ahogy már írták is mások - azért kell a dízel, mert " olcsóbb tankolni ", holott a fehasználás jellege sokszor nem indokolja a dízelt, viszont utána nem érti, hogy miért kell turbót cserélnie 200 ezerért, amikor ez " sosem Volt hajtva, vigyázva Volt rá ". Plusz azért egy ilyen összegü mutatvány nagyon sokaknak megrángatja az éves büdzsét. :)

    Emiatt lyukadunk ki sokszor oda, hogy aki nem engedheti meg, hogy bármikor zsebböl villantson 100 - 150 ezret egy-egy ilyen javításra, az kisebb veszélynek teszi ki magát, egy relatíve egyszerübb szívó benzinessel :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #61088 üzenetére

    Szerintem - és ez lehet akár konspiráció is, vállalom - sokkal nagyobb gond, amit nem csak Ök nem vesznek figyelembe, hanem általánosságban kihagynak a számításból, legyen az akár benzin-dízel, turbós-szívó, hogy ahogy az élet minden területén, úgy az autógyártók is egy ideje már a fogyasztói társadalomnak készítenek termékeket...Aminek az alapja ugye a folyamatos vásárlás.

    Éppen ezért az autógyárnak Sem célja, hogy a terméke tizensok, akár huszonévig hibamentesen üzemeljen, hiszen egyrészt az arra képes országokban úgyis relatíve rövid idövel cserélik, az elsö 5-6-10 évben a 100-150-200 Ezer Km-t a legtöbb drága alkatrész kihúzza ( kivéve nyilván egy-egy gyárilag elcseszett konstrukciót, megoldást, ami elöbb dobja be a törölközöt )...
    Ennek ugye egyenes hátulütöje ugye az, hogy mire egy kisebb összegböl gazdálkodó ennyi idösen megveszi, addigra már a legtöbbnél meglesz a rizikó akár egy turbó, akár más drága alkatrészek tönkremenetelére...viszont ezzel ugye nem számol ez a User, mert mindenhol azt látja, hogy ezek a megbízható márkák, így neki is jó lesz... aztán jön a szörprájz sajnos... :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #61117 üzenetére

    Egyetértek, ez ilyen állapotban ennyi pénzért ha nem is ajándék, de erösen jó vétel, tekintve, mennyire ritkaság azért ez. :)
    Ez Németo.ban még drágább is szokott lenni, Zafira ülésszetteket is 400+€-tól kínálnak, ilyen szett most pont 600€-ért van fenn, és a fullbör szett is legalább 600€-s áron szokott lenni, ha nem több.

    Ami kibaxhatja az ember szemét az a D Corsa OPC Recaro üléspárok 1300-1400€-s áron :D

    A turbós kormány pedig akkora slágertermék, hogy akármennyit kérhet érte, elöbb-utóbb úgyis elviszik. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #61123 üzenetére

    Ahol van is, borsos ára van, felnézel pl a Kleinanzeigen.ebay.de oldalra, ott több darabot is hírdetnek, de a kopottabb darabok is kb 20 - 25 ezertöl mennek, egy-egy nagyon patent állapotúért pedig szemrebbenés nélkül elkérik a 45 ezret.
    Plusz ugye erre még rájön a szállítási költség, szóval ez sehogy Sem olcsó.
    Engem is elfog a vágy, mikor egy-egy szépet feltesznek, de aztán mindig oda lyukadok ki, hogy inkább újraböröztetem a meglévöt, akkor garantáltan vatta új lesz.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #61125 üzenetére

    Én is csak a netröl tudok/fogok tájékozódni, olvastam cikkeket, amiben elvittek valami Renault-t talán, és 2-3 óra alatt elkészült, valami ilyesmi megoldást szeretnék majd, gyári fekete-szürke kombinációra.

    A zsákokat az elözö ízlésficamos cserélte kék-fekete kombinációra, amiben az a jó, hogy semmivel sem harmonizál az utastérben, de cserébe hányadékul néz ki :D

    Az enyém is fényes bal oldalt, alul pedig a szürke rész kopott 7-8 óránál, látható, hogy állandóan ott fogta valamelyik elözö tulaj, nem igazán értem, hogy lehetett kényelmes úgy neki...
    Na mindegy elsö a turbófelújítás plusz a futómü rendberakás, illetve a Parrott rendszer a mostani hazalátogatáskor, utána jönnek az ilyen fancy dolgok :K

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #61129 üzenetére

    Nekem egyelöre csak ezzel van tapasztalatom, így nem tudok átfogó képet adni :D

    De nekem tetszik a kialakítása, kellemesen húsos ( mondjuk nekem elég nagy tenyerem van, kisebb kézzel lehet nem ennyire jó ), jól vannak formázva a " sportosítások " rajta, jó fogni. Meg hát ez volt benne, most mit csináljak? :D

    Nem vagyok benne biztos, hogy pusztán csak azért veszik, mert jobb fogni, egyszerüen mert mutatós, ritka, és lehet vele mutatni, hogy nini, nekem ilyen is van.

    De egy gyári könyöklöt még én is szeretnék bele vadászni, az a valóban ritka extra, plusz a hosszabb utazások alatt sokat javít a komforton. De azt például használtan ilyen 40k körül adták, én például arra sokallottam az összeget.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #61135 üzenetére

    Nem vagyok benne biztos, hogy ez az-e, de az utángyártott/univerzális vackokat ki tudom szürni, ez viszont egész gyárinak tünik:

    [link]

    Remélem látszik a link. :)

Új hozzászólás Aktív témák