Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #69157 üzenetére

    Nem persze, csak a viszonyítás végett néztem meg a Voll-t is.
    Eddig még sosem volt Cascom, de elgondolkozom rajta, sokat mászkálunk, haza is sokat látogatunk, hasznos lehet valóban legalább egy Teil.

    Én most az AllSecur-nál vagyok, ezt nekem is itteni ismerösök ajánlották, eddig nem volt velük dolgom, pontosan vonták a díjat, ennyi. :D

    Részletesen kitöltöttem most a kalkulátort, TeilKasko-val:

    Név / Bázis / Komfort v. Klassik / Premium csomag:
    Directline / 958 / 1008 / 1159 €
    AllSecur / 725 / 752 / 810 € éves díjakra jönnek ki.

    Most ezzel nem az Volt a cél, hogy méregessük melyik a jobb, félre ne érts, mindkettönél elég hasonlóak az értékelések, plusz össze is hasonlítottam a csomagokat, gyakorlatilag ugyanazt kínálják, csak a kíváncsiság hajtott. :)

    De be kell valljam öszintén, borzasztóan viszket a seggem szombat óta a V6-ra, nem hittem volna, hogy ennyire be fog szippantani. :D :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #69159 üzenetére

    Nincs, mert az Németországon kívül van, és abban nem vagyok jártas, hogy külföldröl " behozott " autóra miként müködik a német rendszám intézés.
    Meg aztán látod, kaland van a helyszínen is, nem kell ahhoz messzire menni. :D

    Ausztriát nézegettem, de ott még siralmasabb a kínálat amúgy, mint Merkellandban. Tudom, ez az én hibám, hogy mindig ilyen idióta típusokat nézegetek. :)

    @ Declare:
    A Caravanra nekem is elsö német autóként 630€ volt, SF1/2-es kategóriában ( ami elvileg 140%-os ), aztán most majd átkerülök én is SF1-be, ott már csak 100%-ot kell fizetni ( milyen nagyvonalúak ) :D
    Nyilván, egyetértek a " Van pénz majomra.... " kezdetü mesével, nem is szoktam ilyen miatt rinyálni, de mondjuk ha hasonló szolgáltatást a Vecinél megúszom 250€-val olcsóbban, akkor azt magam sem bánom.
    Pont be tudom fektetni a Phase1-re majd a különbözetet :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #69167 üzenetére

    Utánaolvastam, és nem lesz ebböl svájci túra. :)

    Svájcban jólét van, ott mindenki 2.8T-vel gurított, egyetlen használható darabot találtam, az Sem olcsó. Plusz ahogy olvastam, a vételár 10%-át be kell fizetni " vámügyintézés " címszóval, plusz elvileg 19% adót emellé, plusz Tüv díj, és a rendszámozás.. :)

    Jó lesz nekem itt lokálban keresgélni, így is kirándulok könnyedén 5-600 km-t egy irányba majd, ha még meglesz a kiszemelt darab, épp elég az. :)

    Igazad, van a fázis1 elég hülyén hangzik, tekintve, hogy nincs utána több, szóval maradjon a csipszelés. :)
    De legalább ott ki is merül az értelmes power-hajhászás, utána a következö lépcsö e kompresszor-kit, de arról azt olvastam fórumokon, hogy 5-6000 juró, annyit nem ér nekem a dolog.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #69217 üzenetére

    Elég gyanús, hogy hiányzik elölröl a koptató, meg a lökös hézagjai Sem tökéletesek.
    Viszont jó látni, hogy akkor nem vagyok teljesen diló, hogy VFL ( VorFaceLift )-ekre hegyezem a cerót, tény és való, hogy a FL-es a gömbölydedebb lámpákkal kicsit talán elegánsabb, de nekem bejön az a baltaszerü front a korai modelleken, bunkó vagyok, vállalom. :)

    Itt az én aktuális kinézettem - amit persze most kiabálok el, és holnap tuti elviszik :DDD -, valaki tényleg gyorsan megvehetné már a kombinómat, hogy Ö és Én eggyé válhassunk végre: Lávizindíeer

  • Szada85

    aktív tag

    válasz amargo #69221 üzenetére

    Annyira nem lóg ki az árlistából, ahogy megnézed, puttonyos J-k ezzel a motorral jellemzöen 6 Ezer tetejétöl mennek, hasonló futással.

    Nem feltétlen kell egyböl rosszra gondolni, lehet sürgös az eladás, emiatt bevállalja, hogy kicsit alacsonyabb áron hírdeti meg, mert kell a pénz, ilyen is lehet.

    Ami nekem személy szerint " gyanússá " teszi, illetve ami miatt biztos, hogy alaposabban átnézném, az a slendrián hírdetés.
    Eléggé összebaxottnak tünik, csak a legfontosabb mezöket kitöltötte, valami hanyag leírást odaböffentett( német szavak, angol " garaged " vegyesen ), és hadd szóljon.

    De persze ez objektív, de engem zavar, bár ez már lehet kezdödö Paranoia is, túl sok hírdetést nézegettem, biztos. :B

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz _q #69224 üzenetére

    Természetesen, ebben igazad van, például a belteret is kicsit finomították, a szellözök alakja, tekerentyüi, a kormány is sokkal finomabb vonalú, sok minden javult, valószínü a müszaki oldalon is.

    Ami miatt esetemben kizárólagosan a régi jöhet szóba az az, hogy a 3.2 benzin V6-ot csak a Facelift elöttiekbe szerelték, a FL-ben már a 2.8T Volt a bika-motor, viszont én szívó V6-ot szeretnék.
    :)

    De tervben van, hogy például a beltérben ami megoldható, az idövel Faceliftelem, a kellemesebb belvilág végett.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz trassher #69235 üzenetére

    OPC-t is nézegettem, nyilván az lenne a non-plus Ultra, viszont sok fórumot végigböngésztem, és gyakran visszatérö téma Volt a Z28NET-nél a láncszakadás problémája.
    Gyárilag elvileg Volt egy széria, amiben gyengébb Volt, a hivatalos közlemény szerint a késöbbi szériáknál már ezt orvosolták.
    Ehhez képest meglepöen sok usernél olvastam, hogy annak ellenére elszakadt, hogy már az újabb volt, illetve olyanoknál is, akik idöben cserélték a láncot, szintén. Átlagosan 3-5 Ezer € között mozgott a motorfelújítás, részben ez is kicsit elvette a kedvemet a dologtól. :) Ettöl függetlenül persze nem minden OPC bajos, biztos, hogy ismerösödé is - különösen, hogy nem sajnálta rá a pénzt - nagyon patika lehet.

    Viszont ezek után jutottam oda, hogy akkor szívó V6 még nem Volt, legyen most az. :)

    Plusz tudom persze a rizikó mindenben megvan, ilyen alapon járjak biciklivel, ott kevésbé fáj a láncszakadás. :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #69390 üzenetére

    A nagyját elöttem már leírták, az a szervízkönyv meg csak nekem tünik túlzottan patika állapotúnak? :)

    Föleg, hogy felette a kezelési könyv szélén látszik a kor, ugyanakkor a szervízkönyv lapjait meg mintha most nyomtatták volna, meg a kitöltése is mintha egy tintával, egy leülésre történt volna... de persze lehet csak paranoia. :D

  • Szada85

    aktív tag

    3.2 V6 Saga, második felvonás:
    A delikvens a következö:
    [link]

    Korrekt hírdetés, alapos képek, az már ott is gyanús volt, hogy a vezetöoldali lámpa párásodik, szokványos használat nyomai megvannak.

    Ma voltam megnézni, eladó echtenémet szokásos Gyrosos Gyuri, de azt legalább korrektül hamar bevallotta, hogy semmi nem tud az autóról ( volt-e törve, hány tulaja Volt, szokásos egypálcás kérdések ), csak a szervízkönyvet ismételgette, hogy az vezetve van
    .
    Külsöleg okés, ahogy sejtettem a vezetöoldali lámpát elvesztettük a pára elleni harcban, de cserébe van az autóhoz egy vatta új jobb hátsó lámpa... :DDD :DDD ( a miértjére mindeddig nem jöttem rá ), B oszlop Kárbonfóliázva, korának megfelelö állapot, semmi vészes.
    Beltérben a beülönél a bör nincs, ezt leszámítva normális állapotban, müködö navival, és annyi kék LED-del megbolondítva, hogy ennyi a F&F-ban nem Volt Blájen Skylineja alatt se...Ami belül világítani tud, azt kicserélték kékre. Nem elég, hogy hányinger, de még fénye sincs. Na sebaj, esztétika, gondoltam.

    Motortér korrekt, az autó sérülésmentes, a Motor több helyen olajpárás, eladó " ezt Sem tudja, a Motor jó "... Beindítom, könnyen indul, pici kerepelés, ciripeléssel vegyítve, de nem aggasztó. Hátul füstnek semmi nyoma, ez bíztató, a V6 bugyogástól meg instant sátortábor odalent... :D

    Eszembe jut, hogy a szokásos olajkupak-nivópálca szeánsz elmaradt, Motor off, elöremegyek. Elsöre meg se bírom mozdítani a kupakot, pedig nem vagyok az a ropi alkat. WTF?! Két kézzel sikerül letekerni, utólag jobb lett volna úgy hagyni... Kupakon ujjnyi vastagon áll az a világosbarnás trutyi, a beöntö csö falán szintén, 3-4 szer annyi, mint a múltkor megnézett autónál.

    Kérdeztem az eladót, hogy " Hát ez? Nem néz ki jól ", majd természetesen vázolta, hogy " itt áll az autó két napja a hidegben, ez biztosan csak a pára miatt van, az autó nagyon jó, és nézzem meg - közben már terelt a csomagtartó felé -, hogy jár hozzá 4 Irmscher 18"-os kerék is ".... Erösen gyanús Volt, plusz pechjére a kerekek pereme végigverve, a felszíne is sérült, szóval nem sikerült meggyöznie.
    Igaza van, lehetne a pára miatt is a cucc, meg ugye hengerfejesség miatt is, és ezt a rizikót továbbra Sem szeretném a hátamra venni. :D

    Így a próbaútig már el Sem jutottunk, ezek után nem Volt hozzá sok hangulatom, 3000€ " nagyon minimálisan alkuképes " árat sajnos ez az autó Sem ért... :)

    A heti V6-orgánum dózisom megvolt mindenesetre, szóval a keresés folytatódik. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #69451 üzenetére

    Igen, ezzel én is tisztában vagyok.
    Elsödleges a müszaki állapot, értem itt a motor-váltó állapotát, nyilván tisztában vagyok vele, hogy nem új autót veszek, nem élek álomvilágban Sem, a kopó dolgokat örömmel cserélem az autóimon, mert tudom, hogy utána hibátlan lesz, de motorbontással járó hibával nem szeretnék venni autót én Sem.

    A felállított igények is csak részben " must have ", úgy gondolom, hogy ami relatíve könnyen pótolható dolog, arról hajlandó vagyok lemondani. A Xenon macera utólag, így annak benne kell lennie, de pl a full börbelsö hiányával kiegyezek, azt utólag Sem macera megvenni, és átcsavarozni, egyébként Sem ijedek meg egy kis szereléstöl. :)

    @ AMD Power:
    Pont ez bosszant engem is.
    Én az átlagnál picit talán mélyebben belemásztam az autós dolgokba, technikai oldalról is, illetve vettem már több autót is ( nyilván nem neppernyit, csak ismerösöknek segítve, plusz a saját-család park ), de simán ez lesz a vége, hogy odamegy egy kevésbé alapos, vagy kevesebb müszaki háttérrel rendelkezö valaki, megnézi kívül-belül, megy vele egy kört, és simán beleugrik.

    És ezzel nem azt mondom, lehet, hogy valóban van alapja, és csak a ritkán cserélt olaj ( ami mondjuk ettöl még nagyon nem jó a motornak persze ), meg esetleg a sok rövidtáv tette ilyenné az olajat, de ha mégis komolyabb a baj, akkor valóban ilyenböl lesz az a vélemény, amit Te is írtál.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz F_Zolee #69503 üzenetére

    Néztem otthon is, de az otthoni - akkori - két darab V6 Sem nyügözött le. :)

    Szép ez is, de dízli. #csakabenzinV6 :D

    Lehet annó Caravan Volt, csak borultak vele, és " bumm, így lett a GTS ". :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #69510 üzenetére

    Pont nemrég gondolkoztam én is ezen, hogy az OPC-nél 2 literböl jön ki csigusszal a 200Le, a Vectra meg 3,2 literböl húzza elö a 211 Lovat, ergo talán nincs az egekbe feszítve a V6, lazábban adja az eröt, ergo remélhetöleg kevésbé lesz problémás. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz amargo #69538 üzenetére

    Ahogy talán írták is, puritán a hírdetés, alig ír valamit az autóról.
    Ami a képen is látszik, utas oldali hátsó ajtó horpadt, meg talán a kerékív is kapott a puffkor. Illetve a vezetöoldali gumikéder is ki van szakadva - utolsó kép -, ezek alapján erösen hanyagolandó a darab. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #69710 üzenetére

    Üdv,

    Kasztni oldalról ugyanaz, mint a sima G, ergo alaposan bújd végig, hogy a lehetö legrozsdamentesebb legyen.
    Müszaki oldalról valóban, ahogy írták, Volt a szívó motoros verzió, annak az optikája is szolidabb Volt, koptató, hátul kis szárny, OPC tükör ( ritka, szóval, ha hólyagosra rohadt, akkor alkudj pofátlanul, lévén bontottan 30-100 Ezer között mennek a szettek ), belül meg ugye Volt a sima sportos ülés, meg a Recaro kagylós belsö.
    Az OPC2 pedig 2 literes blokk, csigával fújva. a hozzá való - közismert nevén - " Turbós optikával ", ez nyilván drágább, plusz a varázsa is oda, lévén minden mezei 1.2-es csillagrombolón már ilyen optika figyel, szóval a látvány már sokadlagos dolog lett..

    A sima 2 literes szívó-szopó turbó nélküli, ergo egy hibaforrással kevesebb, cserébe 40 lóval, meg egy halom Nyútonméterrel kevesebb, nem ad akkora tüzijátékot. Plusz mivel szívó Motor, ezért ahhoz, hogy menjen, kell neki a fordulat, akkor viszont kajál nahh, a fizikát, a mechanikát nem tudod megb@xni. :D :D

    A turbós Motor pedig tudja a 200Le/267Nm-t, hamarabb jön a power is, cserébe nyilván a turbó egy plusz rizikó lehet, illetve kényesebb motor. Cserébe én az enyémmel Caravan kasztniban is eljártam 9 literes átlaggal, és nem csak a garázsban állt.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #69770 üzenetére

    Ez nem könnyü kérdés, elég sok tényezö befolyásolja.
    Vállalod-e a hazavitel-papírozást, vagy a könnyebb utat választod, és egyböl otthonit keresel. Van-e valami spéci igényed ( fényezés színe, recaro kagyló belsö, felszereltség ), ami miatt egy kokrét darabot kivársz, vagy jó lesz az, ami aktuálisan a piacon van.

    Ha otthon nézed, akkor nyilván egyszerübb, mert nem kell az importtal, papírozással bajlódni.

    Rápillantottam én is a HaHu-ra is, tényleg nincs most sok eladó, pár hónappal ezelött elég sok Volt fenn, 6-7-800 Ezer Ft körüli áron is.
    Otthon most elég népszerü kezd lenni, ahogy elérhetöbb árba került, Opeles csoportokban a Fb-on látni, hogy elég sokaknak van most, jellemzöen a szívó változat, ergo most pörög a piac.

    Ugyan az általános érvényü válasz ilyenkor is megállná a helyét, hogy Németországból valószínü nagyobb választékból tud az ember, esetleg egy kicsit jobban karbantartott darabot találni ( itt is ki lehet fogni leharcolt darabot természetesen ), de ahogy most kerestem mobile.de-n, ott is gyászos a találati lista...

    Gyakorlatilag 3800€-tól mennek a szívó motorosok elsö darabjai, de inkább 4-5 Ezer €, abban az ársávban pedig már találni több turbós autót is, az én Caravanom is ebben az ársávban ment el, szóval eléggé kezd kult-autó lenni ez is, ami meglátszik az áron. Plusz ugye az itteni árakra még rájön a regadó-papírozás, így érdemes számolni.

    Esetleg Svájci oldalakon érdemes még keresgélni, az otthoni OPC-k jelentös hányadát Svájcból importálták, ergo lehet ott vannak szép darabok alacsonyabb áron.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #69980 üzenetére

    Nem rosszak a kis OPC-k, mondjuk ez a konkret darab az én koordináta rendszeremben inkább a riasztó kategória, a phossá szilikonozott belsö, meg a pormentesre kimosott motortér miatt, tudom, most én vagyok a khöcsög, aki csak leszól... :DDD

    Az extrák ( gewinde, csilli-fitti nagyzene )-hoz képest nagyon jó az ára, idekint cirka 2 milliótól mennek a darabok.

    Bár ha már Corsa OPC, akkor én biztos spórolnék hozzá, és egy NRE-re fizetnék be, a gyárilag ersöebb Motor, Bilstein futómü miatt, na meg persze mivel limitált, így ritkább is, plusz a tesztekben az egekig magasztalták, még a sima OPC-hez képest is. :)

    Mondjuk D OPC-nél érdemes alaposan átnézn a dolgot, 3 perces kereséssel már több helyröl lehet találni hengerfejesség-problémát, visszatérö 4-es henger kompresszió gondokat is, valahol olvastam, hogy az elsö szériákat - mint a legtöbb esetben - érdemes kerülni ennél is, mert elöfordulhatott, hogy az injektorok méretezési hiba miatt overboost-nál nem szállítottak elég üzemanyagot, elszegényedett a keverék, olvadt a dugó, sült a motor is.
    Persze ettöl még, ha az ember megnézi elötte, illetve alapos, akkor biztos mokány kis jószág. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #70020 üzenetére

    Nem ástam bele magam teljesen a mélyére, teszteket olvastam annó én is róla, de bevallom valahogy nem fogott meg, így elhiszem, hogy az Opel alaposan megtervezte az autót, amit leírnak róla, az tényleg bíztató.
    Opelforum-os srácok közül Volt már egyiküknek D OPC-je, Ö nem úszta meg motorgenerál nélkül, esetleg ott is érdemes lehet utánaolvasni, bár maga a fórum sajnos elég inaktív már.

    Csak a szokásos módszeremet használtam - amit eddig minden saját autónál is megtettem -, az autó típus, vagy motorkód + " Motor Problem ", " Motor issues ", " Reliability " szavakkal rákukkoltam Google-ban, úgy dobált ki ilyen infókat, nyilván ez nem egyenes következtetés, hogy rossz az autó, mert minden típusról találni problémákat, inkább azt szoktam én is nézni, hogy milyen súlyosságúak, és gyakoriságúak a felmerülö negatívumok.

    Igen, a Nürburgring Edition az, való igaz, hogy az embernek mérlegelnie kell, mire akarja használni, mondjuk ha én vennék ilyen hot hatch-et, én amiatt venném, hogy rendeltetésének megfelelöen használjam, ergo én biztos rámennék a komolyabb futómüre, még akkor is, ha cserébe jobban ráz, ergo kényelmetlenebb a hétköznapokban, cserébe ha akció van, akkor szintén hozza a kötelezöt.
    A Gsi-mben is Eibach Pro Kit rugók vannak Bilstein gátlókkal, rossz úton ráz persze, cserébe viszont eszelöseket lehet vele szlalomozni, kanyarodni. Ilyen ez, valamit valamiért, engem nem zavar, hogy a komfortból vesztett, más biztos a világ legrosszabb lócájához hasonlítaná. :D
    De emberek vagyunk, mindenkinek más a véleménye, ettöl szép a világ. :)

    Elhiszem, hogy alaposan átnézed a dolgaidat, mindannyian próbálunk megbízható eladótól, jó portékát venni, a kommentjeim célja Sem a mások véleményének megkérdöjelezése, inkább csak az általam olvasott, látott, hallott infókat szoktam megosztani, hátha tartalmaz újdonságot. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #70022 üzenetére

    Dehogynem, ott a Caravanjuk, az turbós, és erötöl duzzad... :D

    Bár szerintük a Caravan felnije is gyári BBS ( helyett Intra gyártmány ), biztos összekeverték a szívómotoros OPC felnijével, mert az tényleg BBS.
    Gondolom a hosszú nap végén már nem fogott úgy a copy-paste. :DDD :DDD
    Viszont jópofa, hogy van G OPC több verzióban is, Zafi OPC is, és H OPC-jük is, így tényleg ki-ki megtalálja a neki tetszöt.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WZP #70028 üzenetére

    Mindig csak a feltételek.. :DDD
    Nem emlékeztem ezekre a feltételekre, elnézést figyelmetlenségemért, ahogy most ránéztem mobile-n is 1 darab felel meg a feltételrendszerednek, nem lesz könnyű menet. Viszont, ha sikerül találni, akkor legalább egy ritkább verzió lesz a tiéd a sok szívó között. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Kickass #70034 üzenetére

    Az enyém alatt pluszban állítható magasságú gewinde futómű volt, de a gyári OPC futómű is alacsonyabb es keményebb, mint a kisebb motorosoké, ergo a rugó-gátló biztos, hogy más, ezen kívül szerintem megegyeznek. Esetleg még a stabilizátor mérete térhet el, sajnos nem tudom megígérni, hogy alámászok, és megmérem, mert szombat óta már az új tulaj leli benne örömét, az meg hülyén nézne ki, ha csak úgy éjjel stikában alákúszok a házuk előtt. :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #70368 üzenetére

    Szintén osztom a korábbi kommentek véleményét, G-böl akkor látom értelmét innen kintröl vinni haza, ha esetleg valami rikább változatot szeretnél, mondjuk 1.8 benzint, amiböl otthon nem sok eladó van.
    Vagy, ha valami piszok módon teleextrázott változatot vadászol, azt szintén nagyobb eséllyel találsz.

    H-ból már nagyobb értelme lehet, tekintve, hogy azokból is pl az 1.8 benzinböl idekint halomban állnak az eladó darabok, otthon pedig kevesebb van. Kérdés a " kinek mi éri meg ". Van aki azért próbál importálni, mert akkor nyer pár százezer Ft-ot esetleg ( mert az aljáról választ idekint ), más pedig azért, mert esetleg itt jobban extrázott, nagyobb motoros darabok vannak, és olyat szeretne.

    G-böl például ezek nagyon szépek - ugyan nem tudom, milyen kasztnival keresel -:
    [például], [vagy akár Ö], [esetleg].

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #70456 üzenetére

    Igazán nincs mit.
    Akkor esetedben szerintem Sem feltétlen nyersz egy Import autóval, 1.4-1.6-osból tényleg találsz otthon is böségesen, csak ki kell várni a megfelelö darabot, és megharcolni Murphy bácsival, én is ebben a fázisban tartok. :D
    Amik eddig fennvoltak megfelelö darabok azok most, hogy elment a Caravan, és kerek a büdzsé már persze nincsenek, csak a hulladékok. :D

    Tudom persze, ilyen játék ez... :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz AMD Power #70461 üzenetére

    Félni nem kell töle, csak nem szabad siettetni a dolgot, akkor nagy baj nem lehet.
    Elég népszerü típust keresel, gyakori motorvariánssal, ergo széles skálán fogsz tudni válogatni, emiatt pedig nyugodtan ott tudod hagyni azokat a találatokat, amiknél mégsem fogod érezni az " ez AZ "-t.
    Ilyenkor kell arra gondolnod, hogy van még egy tucat ilyen autó, amik között fogsz jobbat találni.

    Én direkt szhopatom magam az ilyen " egyszarvú fehér holló " gyakoriságú változatokkal, de ez a benzinvérüség velejárója sajnos, már megszoktam. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #70531 üzenetére

    Én értem, és elfogadom a Te indokaidat is, ugyanakkor picit próbáld meg egy másik aspektusból is nézni a kérdést.

    Köztudott, hogy nem hosszabbítja a pumpa életét a gyakori üres tank, kenési dolgok, szmötyi felszippantás, sok minden árthat neki.
    Tiszta sor, ha alattad megáll, kicserélteted.
    Ha alattad mégsem áll meg, azonban a " kísérletek " miatt kopik a szívattyú belseje, és az eredeti élettartamától 2-3-X évvel elöbb áll meg. Ha jól emlékszem Nektek ideiglenes státuszban van az autó, míg újra cégessel járhattok. Ekkor eladod majd, egy új tulaj megveszi, és mondjuk Ö nála jön el ez a 2-3-X évvel korábban, aminek közvetve az is okozója, hogy Te kísérleteztél.
    Nyilván ez Téged már nem fog érinteni, mert már eladtad, ergo nem Te szívsz vele.

    Persze, a használtautó lutri minden esetben, csak vicces olvasni, hogy utána közös erövel szapulják emberek a " szemét hanyag tulajokat, aki csak baxta a turbósnak is ", holott csak ugyanez Volt a gondolatmenetük, hogy " nem érdekel, ha alattam megáll megcsinálom, ha meg nem az már nem az én bajom ". :)
    Viszont ha alattad kotlik meg a turbó, a DPF, vagy egyéb csecsebecse azért, mert a korábbi tulaj is ekként vélekedett, akkor már mindjárt a dolgozó lány anyját annak aki korábban használta, és nem vigyázott rá. :)

    Félre ne érts, a Te autód, azt csinálsz vele, amit akarsz, nem áll szándékomban pálcát törni feletted, se flame-et indítani, inkább csak egy érdekes aspektusa az említett témának, úgy az általános vélekedésre vetítve. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #70540 üzenetére

    Pedig direkt igyekeztem úgy írni, hogy ne a Te példádat emeljem ki, mert ugyanígy látok én is ismerösi körben az általam leírt viselkedést ( turbóra nem vigyázástól kezdve, Long life olajcseréig sok mindent ), plusz ki is emeltem, hogy a Te tulajdonod, így természetesen úgy bánsz vele, ahogy szeretnél, meg a család is, nekem tényleg teljesen mindegy, mea culpa. :R

    A gondolatmenetet pedig, amire én szerettem volna rávilágítani leírtam, és ebben szintén nem azon Volt a hangsúly - ha úgy jön le, akkor mégegyszerr sorry, biztos a Jet-Lag átka -, hogy Te leszarod a kocsidat, hanem, hogy az ilyen kísérletezések is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy egy késöbbi tulaj fog szívni valami olyan miatt, aminek abban a korban még nem szabadna baja legyen, és ha ez a valaki Te lennél mások korábbi kísérletezése miatt, Te is mérges lennél, és emlegetnéd a korábbi tulaj felmenöit :)

    De nem felvenni a dolgot, ettöl szép a fórumozás, hogy mindenki másképp lát dolgokat. Béke. :)

    Általában 1/8 - 1/4 között van nálam is az a sáv, amikor befordulok a kútra, pl. nekem a Gsi-ben se sokszor villant fel a tankolós lámpa a 8 év alatt, de tudom, majd megkapom, hogy milyen sznob dolog ez, biztos jól megy.
    #DojcslandHighlife, #Nyugatonélszkussolj, #Euróbólfussa. :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    Sziasztok,

    Gyors körkérdés.
    Szerelt már be valaki utólag gyári(!) Xenon szettet?
    Tisztában vagyok vele, hogy ugye egyrészt kell hozzá a fényszórómosó, valamint az automatikus szintezéshez is a szenzorok, plusz nyilván a xenon-os fényforrás is.

    Ami kérdés lenne, hogy orbitális szopóroller, vagy gigamega szopóroller? :)

    Van most egy Vectra, ami egész ígéretesnek tünik, de ezt az extrát kihagyták belöle ( nem is értem, hogy a pékbe sikerült, a körberadar, digitklíma, egyebek után pont ezt nem kérni bele ), és gondolkodom, hogy mi merre hány méter. :)

    Köszönöm elöre is a választ.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #70747 üzenetére

    Biztosan nincs benne, beszéltem az eladóval.

    Ha aktuális lesz, meg foglak keresni mindenképp, egyelöre csak puhatolózom, hogy ha lesz egy tényleg jó, amiben csak az hibádzik, akkor érdemes-e beleugrani, és majd utólag belerakni, vagy inkább vegyek most éves bérletet, tudjak mivel közlekedni, míg találok majd olyat, ami megfelel... :D

    Egyébként fogom a fejem rendesen, az addig oké, hogy a kínálat nem, hogy részben nem passzol a keresleti kritériumokhoz, de, hogy még csak érintöt se fogjon, az az igazi gyász.

    A nagy részük ótomata ( tudom ebben is van manuál mód, de az nem ugyanaz, mint botozni ), a másik nagy részük meg gázosítva van ( ez is külön megérne egy menetet, hogy minek vesz valaki 3.2 szívót, ha aztán sokallja a fogyiját, na mindegy), illetve ezek tetszöleges kombinációja.

    Ennek örömére feladtam egy amolyan retrós " gazdasszonyt keresek " stílusú hírdetést, direkt kihangsúlyozva, hogy milyen érdekel ( GTS, Kéziváltó(!!!!), börösklímásxenonosezüstvagyfekete ). :DDD

    Már tegnap írtak is ketten, hogy van egy ezüst / fekete csudálatos autójuk, amit szívesen eladnának, egyikük az elsö körben árulta el, hogy nem tud szöveget értelmezni, a másik sokáig színlelte, hogy igen, de lebukott, mert mind a kettö Automata... :C

    Pedig a második darab a leírás alapján elég nyálcsorgós, 2005-ös, kései szériás, fekete, full extra ( hüthetö kesztyütartós, nem is olvastam még sose ilyet, az is lehet, hogy csak a menetszél hüti az elrohadt padlón át, nem tudom ), csak az a fránya váltó megtorpedózza az egészet.

    Tudom, egyszerübb lenne feladni az elveket, és beülni egy dodgembe, de nahh..

  • Szada85

    aktív tag

    válasz zolikaDB #70763 üzenetére

    Köszönöm a részletes leírást. :R

    Valami hasonlóan képzeltem el én is, mivel van már fabrikálós autóm, így akkor inkább rámegyek a tényleges full extrára, aztán max az elsö nyugdíjból megveszem majd végül. :DDD

    Bár kezdem azt gyanítani, hogy én vagyok túl kritikus, ma is felkerült kettö, de nem tartott sokáig belekötni mind a kettöbe, pedig végre botozósok..

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Luck Dragon #70820 üzenetére

    Üdvözlet mindenkinek!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni.
    Adott egy 2003-mas Z18XE-s G Astra Cabrio. Ma hazafelé jövet, egy lassulásos motorleállásos hibát kaptunk, félrehúzódva újra Sem lehetett indítani. Vártunk kb 1 percet, utána pöcröff Indult, viszont maradt egy Motorellenörzö lámpánk.

    Google a barátom Volt, de aztán összevesztünk, ugyanis a leírt módok közül egyikkel Sem tudtam kivillogtani a hibakódot.
    1. Próbáltam a fék+gáz nyomvatart, majd gyújtást ráad módszert, eredménytelenül.
    2. Googleon néztem leírást, amiben G Astránál írják a kivillogtatást, [itten], ott azt írják, hogy a diag csati 5-6 érintkezöit kell összekötni.

    Na már most a Cabrioban a csatinak Eleve más a lábkiosztása, mint az opelforumos linken, mert nekünk ilyen:

    Szóval van esetleg valakinek tippje, hogy ilyenkor mivel tudom kivarázsolni OP-COM nélkül a hibakódot?

    Elöre is köszi a segítséget.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz motoflug #71123 üzenetére

    F-böl talán már a kora miatt Sem feltétlen egyszerübb jót találni, bár abból egy 2 literes biztos feelinges, az a Motor is nagyon jó.

    Barátnömnek egy fél éve vettünk dojcséknál egy G Cabrio-t, szintén javaslom az 1.8-cas motort, azon kívül, hogy talán az egyik legkevésbé panaszos Motor, már eröben sem rossz opció, megfelelöen mozgatja a G kasztnit.

    Elsönek megnéztünk egy ilyen bézs ( vaj, kinek mi ) börrel szereltet, de hamar elment töle a kedvünk, akárcsak annál, amit linkeltél, elég lehangólóan tudnak kinézni mostanra, plusz nyilván törödésigényesebb, mint mondjuk egy fekete.
    Egyébként G-nél elgondolkodnék azon is, hogy magadnak lösz egyet Németböl, elég sokat hírdetnek, tényeg olyat tudsz választani, ami megfelel az igényeknek.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz beg #71124 üzenetére

    Pedig milyen meglepö, hogy akkoriban a Lumma és az Irmscher is csinált DTM kiadást a G-hez. ( Akkoriban mutatta be az az Opel az Astra G OPC X-treme [variánsát], meg talán O´Conner is akkor már lefüstölte böven az Eclipse-et az RX-7 ellen, tombolt az örület. :D

    @WP14:
    Persze, tudom, de egy Cabrioba szerintem nem feltétlen kell a LET. ( meg Caravanba se, nem is értem, minek volt olyanom - #merazcsakfelelötlenség, #családicaravannesziszegjen :DDD

    Lehet elönynek felhozni, hogy jobban hallod a fújtatást-sziszegést, - mondjuk nem vagyok Cabrio tulaj, csak ballasztként elvisz a jobb1-be asszony - de nekem/nekünk a cabriozás arról szól, hogy lenyitott tetövel 80-110 között kényelmesen utazgatunk a kisebb föutakon. :)
    De, kinek mi persze, nyilván egy LET-esnél se szorítanám el a nyomáscsöveket emiatt, csak nekünk az 1.8 is tökéltesen elég az élvezetes cabriozáshoz. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WP14 #71133 üzenetére

    Én ezt abszolút megértem, ugyan a LET-et már eladtam, de a leendö Technika sem lesz vérszegényebb, csak más lesz a konfiguráció. Már csak találni kellene egyet, hétvégén megint megnézek kettöt, aminél remélhetöleg nem fog el rögtön az ideggörcs/ hányinger, vagy ezek kombinációja.. :D

    Viszont érdekes módon, a cabrioval soha nem sietünk, annál minket tökéletesen kiszolgál az a tinédzserkorú 125 Ló, ha meg játszani kell, arra ott a Gsi. :)

  • Szada85

    aktív tag

    Alapvetöen én is a teljesen gyári állapotot tudom értékelni, ugyanakkor - hangúlyozottan!! szerintem, és nyugodtan vállalom a savazást, kövezést ezért :D - attól, mert ezek is Jóskának számítanak, nekem tökéletesen hozzák a kor hangulatát ( mindamellett, hogy akkoriban meg Volt mindenki örülve egy ilyenért ), és simán élnék egyet a mai napig ( mondjuk egy szigorúan gyári állapotú mellett sokadik autónak ):
    [Akár egy ilyen Mattig],
    [Akár egy ilyen Rieger] szériás Kadettet.

    Lehet #Jóskasimogatózni, vagy hogy maradi vagyok, öregszem, vagy csak szimplán bolond ( egyezünk ki ezek kombinációjában ) :P , de attól mert ömlik ma a sztensz, meg a csémbör mindenhonnan, attól még ezeknek is megvan a maguk csodálatos varázsa, söt, még azt is meg merem kockáztatni, hogy több embert vonzana egy ilyen Mattig Kadett egy kiállításon, mint a 23., BBS-es, lufis sablon Eharminnegyvenhat. ;]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WP14 #71135 üzenetére

    Én jelenleg egy megbízható, kis fogyasztású, olcsón fenntartható, racionális autót keresek...
    így egy C Vectra GTS 3.2 V6-ot próbálok becserkészni. :DDD

    És hiába van fenn jelenleg olyan 70 db, azok fele Automata ( nem kell ), a maradék jó része gázosítva van ( nem kell ), az így fennmaradó autók 20%-a lelakott ( nem kell ), ergo a megmaradt kis százalékból próbálom megtalálni azt, ami felszereltségben ( legalább Xenon, Digitklíma, fél/egész bör ), és állapotban is megfelel, sajnos már többet néztem, de egyelöre egyik sem felelt meg a kritériumoknak. Amiket most megnézek is viselnek magukon némi korból fakadó szarkalábat, de a karcok, horzsolások javíthatók, ergo müszakilag kell tiptopnak lenniük, és máris meglenne a nyertes. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Willie #71236 üzenetére

    Esetleg eltérö gumiméret esete nem forog fenn?
    ( csak, mivel nem írtál méreteket, nekem ezért ugrott be elsöre ez )

    Bár én a téli - nyári gumik között is szoktam - lehet persze csak pszichológiai hatás - eltérést érezni a Gsi-n.

  • Szada85

    aktív tag

    Üdv Urak,

    Valaki gyorsan fikázza meg a linkelt autót, mert nekem már elvesztettem a realitásérzékemet, és kimondottan vonzónak találom, ami nem lehet, biztos ott bújkál valahol a kisördög.. :D

    [link]

  • Szada85

    aktív tag

    Köszönöm a válaszokat, ilyenkor megnyugszom kicsit, hogy nem teljesen végsö stádiumú a benzinusz infekcimusz-om, és van még remény.
    Beszéltem az eladóval, öszintének tünik, ma, vagy holnap elmegyek megnézni, meglátjuk, mit mutat élöben. Ha nem jelentkezek 1-2 napon belül, akkor valószínü benzinkúttól benzinkútig nyelezem a technikát.. :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Petyyyyy #71256 üzenetére

    No, akkor, hogy kicsit visszarántsak magammal együtt mindenkit a padlóla le... Nyelezés van, csak a Gsi-vel, nem a Vectrával...
    Egyelöre nincs deal, mégpedig a következök miatt.

    Elözetes levélváltás során rákérdeztem minden apróságra, hogy müködnek-e, van-e valamilyen hibája az elsö lökösön kívül, a válasz nemleges Volt, minden szép és jó. Ezek után jött ez:

    Az autó hátulról elörefele haladva tényleg szép, a kerekek hatalmasak, plusz elöl 0,5, hátul 2,5 cm nyomtávval, elég dög kiállása van, ez tény.

    Az elsö lökös kapott egy kisebb puffot, emiatt a parkszenzorok elöl is cserések, és a lökös is. Az elsö szenzorok miatt - elvileg - a hátsók Sem mennek. A fényszórók picit mattultak, illetve a búra belsö felén ilyen sárgás, mint a homokszemek szerü cucc van, lehet kopás, ilyennel még nem találkoztam, legszívesebben cserélném ezeket is. Vezetöoldani szenyon már csak lilásan pislákol, cserés.

    Motor szépen Indult, szépen járt, erövel is nagyjából rendben van, viszont amitöl én személy szerint viszolygok, az, hogy emberünk lecserélte a müanyag szelepfeledet alura ( B Veci 2.6 V6 ), ami tömítés szempontjából jobb, viszont emiatt az olajbetöltö sapka a hátsó hengersoron van, valami olajcsö alatt közvetlen, így nem is lehet letekerni, az olajcserét a tulaj a nívópálca nyíláson keresztül oldja meg. :(((

    Ami ugye azért cumi, mert egy bármilyen mühelyböl röhögve hajtanak el, ha ilyen mutatványra kérném... Ergó azt vissza kell építtetni gyárira.

    Beltér futáshoz képest rendben van, minimális kopás az ülésen, de élhetö.
    Extrákat kérdem személyesen is, müködnek-e, " természetesen, minden ", jött a válasz, aztán ezt gyorsan megcáfoltam, mert a bal hátsó ablak semmire nem reagált. :)
    Aztán szépen kiderült, hogy kb az összes ajtókapcsolót cserélni kell, mert hébe-hóba müködnek, tükörállítás is vagy megy, vagy nem, ablakok is elég rapszódikusan, a tükröt motorikusan behajtottuk, kihajtani már nem tudtuk. :DDD Plusz az elsö ülésfütések inkább nem, mint igen müködtek, a tulaj szerint persze ezek is okésak ( lófa**t )

    Próbakör alatt az autó nem mozgott rosszul, nem húzott le az útról, fékek is okék, viszont minden váltás után a kuplung normál felengedésekor jött egy fémes csattanás+rántás kombó, ha nagyon óvatosan engedtem, akkor nem... :(
    Ez így elég sokminden lehet, kuplung elvileg még nem volt cserélve, az kettöstömegüvel egy cirka fél milliós mutatvány lenne, elsö blikkre ez a tipp. De persze lehet csak valamelyik bölcsö-szilent, vagy egyéb szilent is, elég lutri az egész így, illetve az eladó gyerek se lett szimpatikus, hogy a szerinte hibátlanul müködö extrák 80%-a mégsem müködik jól... :(((

    Szóval mondhatjuk, hogy kevés plusz és sok minusszal tarkított megnézés után, fájó szívvel, de eljöttem, pedig nagyon szerettem volna, hogy jó legyen, de a képek megint túlértékelték a valódi állapotot.

    Tudom, persze, mit vár az ember egy 14 éves használt autótól, ki kéne hozni a szalonból egy splasht... :DDD

    Új nap, új remények, ma meglesek egy ezüstöt is, inkább már nem reménykedek semmiben. :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz zolikaDB #71307 üzenetére

    Én szerintem nem mozog rosszul az autó, nyilván egy másfél tonnás anyahajóhoz képest. Illetve ez azt gondolom, relatív is, nagyban függ attól, milyen autót/autókat hajt(ott) az ember korábban, és mi az ingerküszöbe. :)

    Nyilván powerböl sosem elég, de nekem ez a szint már tökéletesen elegendö arra ( 0-100 : 7-8 sec között ), hogy akár a városban dinamikusan, akár autópályán kényelmesen lehessen vele menni, plusz van tartalék, ha elözni, kerülni kell.

    Illetve a karakter is egészen más, én ugye egy Z20LET-böl ültem át, aminél 3000-nél levegöt vett a turbó, és onnan jött egy emberes löket 5 ezerig, ezzel szemben ennél egyenletesebben jön meg a power. Emiatt papíron hiába tud hasonlót, mint egy LET, érzésre könnyen lustábbnak érzi az ember, pedig nem az, plusz erre rátesz, hogy - szerintem - elég jól vagy szigetelve odabent, emiatt én is rendszeresen 80-nal gurigáztam a városban a próbautakon, mert annyival csendesebb útközben az egész. :D

    Engem teljesen megvett, ahogy gurgulázik nyugodt tempónál is a V6, szerintem a gyári kipuval is kellemesen öblös, a fordulat emelkedésével pedig egyre erösebb lesz az orgánuma. Mivel én szeretek botozni, ezért nekem bejön hozzá a kéziváltó is, na meg, hogy lehet "zenélni" a két szélsö pedál + bot segítségével vele :)

    De ha egyszer úgy járok otthon, hogy épp elcsípek valami topictalit, akár szívesen megmutatom, ezt úgyis átélni kell, nem olvasni. Már persze, ha addig találok egy nem romokban lévöt. :DDD :DDD

  • Szada85

    aktív tag

    válasz zolikaDB #71316 üzenetére

    A számból vetted ki a szót. :)
    Emberünk jó ízléssel válogatja össze a portékát.

  • Szada85

    aktív tag

    No, megvolt az ezüst Vectra megnézés is, öszinte autónak tünik, magán viseli a tizenpár év harcait karcok, apró rányitások nyomait, valamint jobb elöl van egy horzsolás a lökhárítón, picit a sárvédö élén, de lámpát nem ért szerencsére, ergo relatív könnyen megoldható.
    Extrák mind müködnek - az elözö veci után szitne felüdülés Volt látni, hogy ebben tényleg a radaroktól kezdve a popóhevítésig minden jó -, Motor száraz, pamacsmentes, pedig belenyaltunk a 6 ezerbe is melegen, de semmi, kuplung, váltó, minden szimpi, a belsöre kell egy piszok alapos takarítás, mert, hat nem szalonautó nahh...Szervízkönyv, kezelési könyv, 2 kulcs, CarPass, minden anyámkínja van hozzá.

    Szóval, mit Volt mit tenni, lecsaptam erre az élhetö darabra, két napja körbeér a szám a fejemen.

    Ugyanitt józan ész eladó, nem sokat használt, elsö tulajtól. Esetleg vontatható benzinkutat beszámolok. :D

  • Szada85

    aktív tag

    A hétvégén megvolt a nagytakarítás, nekiestem a kárpitnak is, de még messze a szépség, ezt a részt lehet valami profi kárpittisztító szakira fogom bízni, biztos, ami biztos.

    Ezittaz:

    Amennyire beleástam magam a korábbi papírjaiba, extra Irmscher optikás kiadás, mondjuk kimerül az Irmscher Star felnikben és a hütörácsban, de valami gyári Irmscher szalonból lett véve az autó. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    válasz beg #71485 üzenetére

    Nem méricskéltem egyelöre nagyon, a netes adatok alapján nagyjából azt tudja, mint annó a Z20LET-es OPC, van amiben az gyorsabb, van, amiben ez. Hangra pedig kinek mi, nekem a sor4turbó hangja is tetszett, és a mostani V6 brummogás is mennyei.

    Ami nagyon tetszik, hogy már alulról Sem halott, folyamatosan érezhetöen tol bele az ülésbe, nem csúszik a tarkódra a hajad persze, de szépen jön meg az erö.

    @kmarci25:

    Az nincs, de a csomagtartó jó nagy, oda még lehet tölteni nyálat, hogy legyen. :D
    Nyilván hosszú távú tapasztalatom még nincs, de az eddigi átlag jelenleg 10,4-en áll vegyes használattal ( itt most nem város/országút, hanem normális gurulás/V6 zenélést jelent ), hosszabb távon meglátjuk majd, de az OPC Caravan 9,5 literjéhez képest élhetönek gondolom.
    1500+kg, nagy köbcenti, csodák nincsenek, kell a zab a lovaknak. :)

    @to all:
    Ismer esetleg közületek valaki olyat, aki szerelt már NCDC2013-mas fejegységbe AUX bemenetet? Neten persze van sok videó, ami alapján nem egy ördöglakat, csak mielött nagy lelkesedéssel kinyírom magam a rádiót gondoltam megkérdem, hátha van ilyen téren jártas valaki. :)

    Másik 2DIN-es rádió nem opció, ugyanis akkor ugrik a központi kijelzö, plusz vele együtt a Board Computer is, amit nem szeretnék, mert akkor hol tudnám nézegetni azokat a csodás értékeket padlónál. :D :D

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #71489 üzenetére

    Köszönöm! :R

    Ahh, ne tudd meg, mennyire olcsón lehet ( paintben ) ilyen egyedi rendszámot kreálni. :DDD
    Mondjuk azt nagyon szeretem, hogy itt kint autóvásárláskor szemtelenül bagóért lehet - a tartományi jelölésen, illetve a darabszám kötöttségen kívül - egyedi kombinációt kérni, illetve milyen zökkenömentesen megy az átírás, ezt igazán eltanulhatnák a zokmányirodák otthon is :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz B-L-A-C-K #71493 üzenetére

    Persze, lehet szerencséje az embernek, ha jó idöpontot fog ki, avagy ismer kevésbé terhelt okmányirodát, engem az nagyon bosszantott, hogy mikor az ügyfélkapun próbáltam idöpontot keresni, akkor sokszor hetekre elöre be volt telve az adott kerület, és egy órát válogattam a kerületek között, mire találtam idöpontot. Lehet persze nekem nem Volt szerencsém. :)

    Amire én gondoltam, hogy itt kint a legtöbb adásvétel ( ha nem az összes ), új rendszámmal is jár, erre írtam, hogy ez az egész átírásos-rendszámkészítös folyamat mennyire pikk-pakk megy. :)

    Adásvételivel a neten megkötöm a biztit, ha szeretnék " egyedi " rendszámot, akkor a területi "zulassungstelle " honlapján rászürök, hogy szabad-e, ha igen, már le is foglaltam ( 12,50€ ), okmányirodában papírokat odaadod, ügyintézö bepötyögi, kész a kis meg a nagy forgalmi és az "umweltplakett ", plusz a rendszámigénylö papír, kapsz egy plasztikkártyát, amivel az automatánál fizeted a díjat ( 48€ ), irodából ki, átsétálsz a szomszéd kis bódéba, ott az igénylö, és a blokk után kifizeted a rendszámok anyagárát ( 33€ ), az orrod elött macinyomdázzák, majd rákérül a müszaki és a tartományi matrica és csókolom.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz kmarci25 #71502 üzenetére

    Igen, nekem is ez Volt a gyanúm, mert egyszerüen nem hittem el, hogy pl. Útlevél intézéshez folyamatosan ennyien lennének, az autóátírásnál elhiszem, hogy sok ember van, nekem is megvolt a metódusom, 4-13-15. kerületi irodákat nézni, aztán ha ott lyukra futottam, akkor jött a többi. :)

    Azt meg kell hagyni, hogy idekint is elég kemény tömegek vannak, viszont azt én pozitívnak látom, hogy ügytípusonkét vannak felosztva az irodák. Pl. a Zulassungstellén csak a jogosítvány és az autós ügyeket tudod intézni.
    Nyitás elött itt is ugyanúgy kígyózik a sor a bejárat elött, viszont mivel az egész épületben csak ezeket a fajta ügyeket lehet intézni, elég jól eloszlik, plusz pörgös is az ügyintézés. Két emelet, emeletenként 3-4 iroda, irodánként 2-4 ügyintézö, így azért egyszerre elég sok embert intéznek el párhuzamosan. :)

    De, hogy ON is legyen.

    Ki milyen helyzetjelzöre esküszik, aminek a Xenonhoz hasonló, fehéres-kékes színe van, és nem fotonágyú?

    Ami picit zavar az összképben, hogy a helyzetjelzö Xenon mellett is megy, és annak ilyen meleg, sárgás fénye van, ami nekem nem tetszik a Xenon mellett, így cserélném valami színben harmonizálóra. Néztem Osram-nak is vannak ilyen csoda " LED Power " anyámkínjai, érdemes ilyen irányba menni, használ valaki ilyesmiket? Megelégszek egy hagyományos proletár izzóval is, aminek Xenon szerü a fénye.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #71509 üzenetére

    Igen-igen, nem Volt sétagalopp, de meglett végül, köszönöm!. Bízok benne, hogy nem jön újabb agyroham, és most egy darabig elleszek benne. Mondjuk a V6 hangja erösen must have, ezt be kell ismerjem. :)

    Amint sikerült külsö zeneforrást csiholnom bele, azt mondom, maradéktalanul elégedett leszek, a német adók között kevésnél találom meg a stílusomat.
    Tervek vannak, de szigorúan csak akkor, ha a gyári dolgok elkopnak ( gondolok itt egy szolid csüccsre, esetleg valami 18"-os mamuszra alá ), idén szerintem marad ez a Setup.

    Az Astra meglepöen hírtelen ment el, a sok centes álmodozó után írt egy srác, nem alkudta le a felét elöre, eljöttek ketten megnézték, elvitték egy próbakörre, és meg is vették. Mindez egy csüt-szombat két napos akció alatt lement, hírtelen taliga nélkül is maradtam, de sikerült erösnek maradni, mondjuk addig tovább élveztem a Gsi-t. ( a szomszédok mondjuk nem biztos, hogy osztoztak az örömömben, de ez már legyen az Ö bajuk :DD ).

    [ Szerkesztve ]

  • Szada85

    aktív tag

    @kmarci25:

    Ez akár jónak is tünhet, szerintem adok ennek egy esélyt, köszönöm!

    @Pitterix:

    Pedig ha a két ember a vödörre ül, a létra megy ghumipókkal a tetöre, és Job done. :D Vagy esetleg egy Caravan kasztnival, ahogy néztem a képeken annak aztán böséges a csomagtartója. :)

    @zolikaDB:

    Ott is fogok tenni egy próbát mindenképp, csak gondoltam hátha van itt a fórumban valaki, aki esetleg már henkölt ilyet. :)

  • Szada85

    aktív tag

    válasz WP14 #71535 üzenetére

    Köszönöm.

    Én is sajnálom, hogy FL-böl már nem készítették ezzel a motorral, valóban kicsit elegánsabb az a forma, mondjuk nekem így ezüstben a fekete betétes fényszórokkal bejön, de tény, hogy ez picit olyan balta-arc, mondjuk ahogy végigrombolsz vele az úton, ahhoz meg passzol is ez a rideg "pofa". :))

    Én esetleg a belsejére mondanám, hogy nagyon "vonalzós", mondjuk nekem minden kézre áll benne, a színes kijelzö pedig picit javít az élményen, de - ha összelegózható -, akkor tervben van a FL-es belsöségekkel picit frissíteni a belteren idövel, de elsö a müszaki tartalom, vezérléscsere, nagyszervíz, júniusban müszaki, utána jöhetnek a fancy dolgok. :)

    Közkívánatra a " Silverstone " belsö:

  • Szada85

    aktív tag

    válasz Declare #71542 üzenetére

    Teaser jelleggel kerültek fel, hogy csillapítsa a köz éhségét. :D

    Különben pedig nem is OPC, csak egy " mezei " Vectra diszkós, kétoldali kipufogóval. :D

    Hátha így most nagyíthatóak is lesznek:

    [link]
    [link]
    [link]

    Pedig jelenleg csak mobillal tudok kattintani, fényképelögépet a közeljövöben tervezünk venni, addig be kell érnetek ezekkel. :U De, ha persze nem jó, akkor majd ilyeneket sem rakok fel. ;] :P

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák