-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Üdv. Van itt valakinek "D" Kadettje?
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57953 üzenetére
Ne terjesszünk rémhíreket az auchanos kifejezetten jó minőségű gázolaj. Különben is a magyarországi gázolaj szabvánnyal van a baj tehát gyakorlatilag teljesen mindegy melyik kúton tankolsz normál - nem prémium - gázolajból ugyanazt a sz*rt kapod mindenhol.
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #57964 üzenetére
Nem kell Delphi rendszerrel szerelt autót venni és nincs gond.
-
8th
addikt
az ott kezdődik hogy kettőstömegű + több lengőkaros futómű + PD elemek = 500 ezer Ft
Így keletkeznek a városi legendák. BMN, BMR motorkódos (2.0 16v PDTDI 170le) Passat mk6. LUK kettőstömegű a hozzá való LUK kuplung szettel együtt bruttó 140ezer forint az utcáról beesve mindenféle csókos kedvezmény nélkül. Ennél a generációnál kukázták a gyáriak a bonyolult és drágán felújítható első futóművet = -1 hibaforrás. PD elemeket mindben rég kicserélték Continental gyártmányúakra azokkal nincs baj = -1 hibaforrás. A silány minőségű gyári olajszivattyút ki kell dobni a kukába és be kell építeni a rendszerbe az 1.9PD olajszivattyúját ami ugyan egy kis átalakítást igényel cserébe soha nem fog tönkremenni = -1 hibaforrás. Kiszedeted és egy chipessel harmincért kiíratod belőle a dpf-et = -1 hibaforrás. Ha ezeket megléped onnantól komoly sok százezres hibába már elég nehéz beleszaladni. Ilyen Passatból szép állapotút kézi váltóval kombi bódéval kapni már 1,6M-ért is de dsg-vel is akad ennél alig valamivel drágábban. A dsg váltótól sem kell félni mechanikusan stabil és megbízható. Az előírt 60ezres szervíz periódussal nem kell foglalkozni. Használati módtól függően 30-40ezrenként olajat + szűrőt kell benne cseréltetni és akkor nagyon-nagyon sokáig nem lesz vele semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz diablo1984 #58053 üzenetére
Nem feltétlen kell kiírni de nélküle sem füstöl szemmel láthatóan. Ha nem városi 2-5km-es távokon használja az ember fia és rendszeresen tud regenerálódni akkor sokáig húzza az is. Én zsigeri szinten kifejezetten ellene vagyok mindenféle automata váltónak de engem a Passat DSG váltója simán megvett kilóra. Ha finoman mész vele csak a fordulatszám mérő mozgásából látod, hogy épp sebességet váltott esetleg a motorhangból veszed észre de konkrétan nem érezni belőle semmit. És ha visszaváltásnál nem is annyira de felváltásnál valóban pokoli gyors. Finom kis cucc. A kormány mögött elhelyezett váltó fülek nagyon viccesek. Tiszta playstation feeling. Szerintem 1.5-1.6M körül korrekt ajánlat egy ilyen paszuly.
-
8th
addikt
Üdv. Az E Kadett karosszériákkal képben van itt valaki? A konkrét kérdésem az lenne, hogy az öt ajtós 1.4i és a szintén öt ajtós 2.0 16v GSI karosszériája azonos-e. Találtam egy szinte gyári állapotban megőrzött 1.4i-t amin csak minimális lakatos munka lenne. Azt elbontanám és a kilakatolt karosszériáját felhasználva kasznit cserélnék a GSI-n. Azonos évjáratú a két autó fél év eltéréssel a donor javára. Esetleg valakinek tipp, hogy hol tudnék ennek pontosan utána nézni? Köszi.
-
8th
addikt
1:1 megy majd át az üres kasztniba tokkal vonóval minden a komplett műszerfal is. A tűzfaluk is ugyanaz? A fele autót tuti ki kell cserélni mert tízenpár éve áll mozdulatlanul a tűző napon ezért szinte mindenből új kell. Motorja át volt forgatva évente 1-2x de ezt leszámítva rá sem volt nézve ez idő alatt. Amin meglepődtem az az hogy a műszerfal ép nem repedt meg pedig pont azt tűzte a nap. Be sem ázott nem penészes. Belsejével remélhetőleg nem lesz komoly probléma de úgy is csak szétbontáskor derül ki. Egyedül a villamossági problémáktól félek. Újra kéne húzatni az egész autót de arra nincs bejáratott emberem. Minden mást meg tudok oldani ismeretségi körön belül, azt nem.
-
-
8th
addikt
válasz Szada85 #98390 üzenetére
Az oldal indulása után nem sokkal többen is felfedezni vélték a korábban gtk-ra tört és roncsként értékesített autójukat kipofozva sérülésmentesként hirdetve a jóautókon. Az egyik nepper azon csúszott el, hogy hiába kért új rendszámot az autóra az előző tulaj által az oldalablakokra felragasztott egyedi matricákat nem szedte le. Totalcar FB csoportból kettő emberre is emlékszem aki beírta a maga történetét. Szóval az oldal indulásakor voltak ott gondok bőven. Erre annyi volt a TC reakciója, hogy személyiségi jogokra hivatkozva törölték a korábbi tulajdonosok posztjait. Szerintük aggályos, hogy a kiflibe hajlott roncsról képekkel, a biztosító által adott papírokkal ill. adásvételivel bizonyította az ember, hogy korábban ropira volt törve csilli villi ellenőrzött előéletű kocsi. Az a legszebb, hogy nem is a totalcar töröltette a jóautókról az átverős hirdetőket hanem azok önként angolosan távoztak amint a fülükbe jutott a dolog. Gondolom volt aki felhíva a hirdetőt és számonkérte rajta a dolgot. Ennyi re kell komolyan venni a jóautók főoldalán olvasható "Ellenőrzött használtautó-hirdetések dokumentált előélettel" szöveget. Ugyanúgy ott vannak az ügyeskedő nepperek mint a hahun.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz mephi666 #98395 üzenetére
"főnök mondta, hogy látszódik, hogy a motorral foglalkoztak, de az elmúlt 14 évben kb minden más oldalról lesz*rták"
Csak nekem fura ez a mondat? És ha eladásra felkészítendő kapott a kocsi egy olaj és szűrő cserét meg egy motortér mosást? Máris úgy tűnik, hogy milyen faszán rendben tartották aztán simán lehet, hogy előtte harmincezret elmentek vele két olajcsere között. Magán vélemény de szerintem ha egy autót úgy általánosságban elhanyagolnak akkor annak a motorját is ugyanúgy elhanyagolják. Én fáznék egy ilyen vételtől.
-
8th
addikt
válasz AMD Power #98444 üzenetére
Nem láttam a hirdetésedet nem tudom beleírtad-e de én kapásból azzal a sorral kezdeném a hirdetést, hogy "Csak magánszemélynek csak adásvételivel. Cégre és üzembentartóira nem eladó!" Persze így is akadnak pofátlanok akik bepróbálkoznak hátha de a tufák nagy részét kiszűrheted vele. Mondjuk nekem ez sem segített mert csak bidámbidámok hívogattak.
Én amikor visszaülök a dízel kisbuszból néha megjáratni az öreget mindig meglepődöm rajta mennyire halk és milyen kényelmesen rugózik a ballonos tizenhármas kerekein. Ha lenne benne klíma simán megtartanám második autónak.
-
8th
addikt
Eszerint 80-nál forog kb 2300-at ötödikben. Az qrva sok. Nem értem miért csapnak agyon autókat ilyen rövid ötödik fokozattal. Előzni úgy sem ötödikben előz az ember így azt hagyhatták volna nyugodtan sokkal hosszabbra. Az autosala.pl youtube csatornán sok autóról van 130km/h rpm teszt. H Astra is akad köztük igaz 1.6 16v. Elég rövid ott is az ötödik. [link]
-
8th
addikt
válasz Tikakukac #98498 üzenetére
Az a motor 4000rpm-nél van nyomatékcsúcson ami 125Nm. 3000rpm-nél ~10Nm-el tud kevesebbet de az a teljesítmény is elegendő lenne a 130-as tempó tartásához. Persze, kis ccm szívóbenzin motor de annyira nem nehéz autó az 1.4 H Astra, hogy ennyire rövid ötödiket igényelne. Én felesleges környezetszennyezésnek és üzemanyag pocsékolásnak tartom, hogy 4000pm-en kelljen járatni egy motort a 130-as tempó tartásához ha azt tudná egy jóval alacsonyabb fordulatszám mellett is. [link]
-
8th
addikt
válasz mephi666 #98580 üzenetére
Lakatolás... ne is mondd. Tegnap voltam át anyámnál, világosban jobban körbenéztem az autót. Kijött a szemem mint a csigának. A hátsó ablaktörlő tövénél rohad mint az állat, a csomagtérajtó alsó éle végig hólyagos az ajtók alja is megindult itt-ott, tankbetöltő környéke is herpeszes. Küszöb elején is van egy két felületi rozsda folt. Amit furcsállok, hogy a kerékdobok épek pedig nincs bennük műanyag dobbetét. Érdekes, hogy amíg napi használatban volt és a reggeli párát levitte a menetszél, meg rendszeresen mosva volt addig a hátsó ablaktörlőt és egy ajtó rányitásból fakadó festékleverést leszámítva rozsdamentes volt. Most meg úgy néz ki mint egy lepukkant munkásautó. Határozottan nem tett jót neki az a lassan három év amit a párás fűben átaludt.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz mephi666 #98818 üzenetére
A különböző FB csoportokban hirdető fél-analfabéta bidámbidámokhoz kéne bekopogniuk és tőlük kéne megkérdezni, hogy jóbarát aztán hová és kinek adod le a kétes forrásból felvásárolt katalizátorokat? Mutass már valami papírt arról hogy a végzett tevékenységed legálisan csinálod. Rögtön bukna az egész lánc. De szarnak rá az illetékesek. Az illegális autóbontókra is. Magyarország én így szeretlek.
-
8th
addikt
válasz vzsryl #98846 üzenetére
Reális lehet az a fogyasztás amit írtál. Sógoromnak a kadett gsi-jében volt ilyen motor. A fővárosban 10 liter körül megállt a fogyasztása ha úgy autózott ahogy a forgalom haladt igaz a csepp kadett valamivel könnyebb autó az astra caravánnál. Motorja tartósságát passzolom. Ő hengerfejesre taposta de az semmit sem jelent mert nem százas.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz vzsryl #98867 üzenetére
Arra készülj fel, hogy mivel fiatal autó és elképesztően sok rója belőle az utakat (és fogja még 6-8év múlva is) a legutolsó kis jelentéktelen részletbe is belekötnek OT szemlén. Szerintem Magyarországon szinte esélytelen OT vizsgát rakatni egy f astrára. Irreálisan sok befektetett munka és pénz árán biztos lehetséges de egy f astrára ráborítani a vételára minimum tízszeresét...
-
8th
addikt
Voltam délelőtt lakatosnál. Odafelé már pörögtek a dollárjelek a szemem előtt mint dagobert bácsinak, fel voltam készülve mindenre. Alánéztünk csáposon és nem kicsit megkönnyebbültem. Alaposan körbenéztük végig kopácsoltuk mindenhol szerencsére nincs nagy baj az öreglánnyal. A tankbetöltőtnél igényel egyedül komolyabb beavatkozást azt leszámítva nem vészes a helyzet. Ahhoz képest, hogy decemberben már 20éves lesz és sosem állt garázsban nem is rossz.
Viszont kölcsönadtam egy barátomnak néhány hétre aki letaposta róla a kuplungot. Jó, a mentségére szóljon, hogy kopott volt már fent fogott nagyon és már után is lett állítva egyszer szóval cserés lett volna amúgy is lassan. Azon agyalok, hogy ha már úgy is le lesz véve a váltó cseréltetném egy hosszabbra ha van olyan ami plug n play felmegy a gyári helyett. Csinált már valaki ilyet? Vannak buktatói? Mert akkor hagyom. Arra az évi 5000 kilométerre így is jó igazából. Egy váltó táblázata nincs valakinek véletlenül?(#99034) legelek Bicigkli?
-
8th
addikt
válasz body007 #99130 üzenetére
Én eddig az összes autómon kézzel húztam meg. Korábban valami szerelős youtube videóban láttam egy fickót aki kis csiszolópapír darabot ráfog a szűrőre és úgy húzza meg puszta kézzel, na azóta én is így csinálom. Sosem húzom meg fogóval így is elég néha leszedni úgy összegyógyul.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz mephi666 #99350 üzenetére
Tankbetöltő környékének lakatolása nálam is időszerű lenne mert lassan kilukad körülötte a lemez. Mennyibe fájhat ez a beavatkozás manapság?
Átbeszéltük a dolgot asszonypajtival és úgy döntöttük nem adjuk el mert annyira olcsó fenntartani, hogy meg sem érzi a családi költségvetés. Amíg a kritikus pontokon nem kezd menthetetlenül rohadni addig megmarad másodiknak. Ha majd lejár az ideje meg sem fogjuk hirdetni megy egyenesen a bontóba. Nincs sem kedvünk sem felesleges energiánk mordori ork hordákkal százezer forintért hadakozni eladáskor.
-
8th
addikt
válasz cappa72 #99361 üzenetére
Én mióta eldőlt, hogy marad a háznál a kocsi már az asszonyt puhítom, hogy rakassunk bele gázt. Télen a dízelhez szokott szívemnek rendesen fájt ahogy tíz litereket megevett száz kilométeren egyebek mellett ezért is lett leállítva anno. 260 forintos gázzal viszont már más a helyzet. Néhány helyről kértem árajánlatot eddig a bácsgépker a befutó.
-
8th
addikt
válasz body007 #99386 üzenetére
Szerintem nem. Egy ilyen öreg f astrát mint az enyém nem igazán éri már meg átalakíttatni. Ha valaki megtartaná 5évig akkor persze már igen de ezekből már mindenki kifelé száll nem befelé. Nálam más a helyzet nekem mindenképpen kell valami gazdaságosan üzemeltethető koszolós autó, hogy ne lakjam le a másikat egy év alatt mint valami lomis póógártárs'. Ha az öreget bontóba adom és veszek helyette valami szög egyszerű kis szívódízelt ami elgurul öt literes fogyasztással üzemanyagköltségben semmivel sem lennék előrébb mint ha ezzel járok nyolc literes gázfogyasztással. Pedig alapvetően ez volt a terv. Csak az egy soktulajos két kilós "eldobható" autó lenne ki tudja milyen előélettel és rejtett hibával. Ennek meg minden porcikáját és rezdülését jól ismerem, említésre méltó probléma nincs vele a karosszéria sincs vészesen szétrohadva. Az alkatrész fillérekbe kerül hozzá a fenntartási költségei jelképesek így adja magát, hogy egy harmadik autó vásárlása helyett ezzel kell kezdeni valamit. Csak azt bánom, hogy nem akkor alakíttattam át amikor a mol 80k-s üzemanyagkártyával támogatta az lpg átépítéseket. Jól jött volna a potyapénz.
-
8th
addikt
válasz mephi666 #99409 üzenetére
A fővárosi tömegközlekedésre én sem vágyom. Nem vagyok kis darab de volt, hogy engem is megtaláltak. Képzelem mit érezhet egy ötven kilós egyedül utazó nő ha olyan buszra száll fel ahol utazik már egy ilyen társaság. És senki sem segít neki ha belekötnek. Ha tele van férfiakkal a járat akkor sem. Fülét farkát behúzza mindenki még a fejüket is elfordítják nehogy véletlenül meglegyen a szemkontaktus a kétségbeesett áldozattal. Simán magára hagynak egy önmagát megvédeni képtelen nőt/gyereket/öreget a bajban. Pedig a határozott fellépés csodákra képes. Szörnyű világot élünk.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz vzsryl #99605 üzenetére
Hirdetésből: "Értelmiségi emberek hívását várom. Köszönöm." Rögtön ez a videó ugrott be erről.
Néhány hónapja dobta fel a yt ezt a videót. Jól áll neki ez a szín nagyon. Ezredfordulón a Szabadszállási AKK-ban szolgálati autóként volt két darab ilyenünk a sofőrök azzal hurcolták a fejesek seggét ha rendezvényen kellett megjelenniük vagy hivatalos ügyet intéztek. Utcán azóta sem nagyon láttam ilyen fényezéssel astrát.
-
-
8th
addikt
válasz cappa72 #99963 üzenetére
"ki kell fizetned az utazásukat..."
Velem is próbálkoztak ezzel. Elröhögtem magam, a zsebemből kivettem egy összegyűrt ötszázast mondtam nekik itt van tessék. Megsértődtek szitkozódtak és elmentek a nyomorultak. Azt tudni kell, hogy 15km-ről jöttek a kettővel odébb lévő településről látásból még ismertem is az egyiket közülük. 5k-t akartak benzinpénzt. Anyátok picsáját.
Másik érdeklődő. A telefonban az első percben elhangzott az egymilliós kérdés:
- Katalizátor van? Vonóhorog van?
- Van és nincs.
- Kínos csend... akkor van vagy nincs.
- Van és nincs!
- ismét hosszú csend... Nem értem.
- Katalizátor van vonóhorog nincs.
- Ja...Az első két három ilyen agysebész még szórakoztató volt jót röhögtünk rajtuk párommal amikor elmentek, de amikor este tízkor még sms-t küld meg anyóséknál a vasárnapi ebédnél ülsz és megcsörget a boozy, hogy hívjam vissza az már több a soknál. Autót akar venni aztán telefonra nincs pénze. Felhív később rejtett számról és könyörög, hogy adjam már oda mert tezsvírem hajjakmeg nem ad az asszony több pénzt. Csak ennyi van. fix 250-ért raktam fel beleírtam a hirdetésbe ha két mankóval jön térdreborul úgy könyörög akkor sem engedek belőle egy forintot sem. Csak próbálkoznak. A másik ami bicskanyitogató, hogy azt gondolják mindenki az ő szellemi szintjükön mozog és simán próbálnak mindenkit hülyére venni. Én megfogadtam, hogy soha nem adok el ezeknek semmit. A ducatómra amit hirdettem is jött egy öt fős type-c munkásbrigád úgy ahogy voltak g*cibüdösen izzadtan retkes koszos malteros munkásruhában megnézni. Álltak a kocsi mellett cigivel a szájában kérdi a madár, ez az? Ez. Nézzük már meg főnök. Nem nézzük meg, ez nem a ti autótok. Ott is volt sértődés. Leszarom.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Üdv. urak. A kezem ügyébe került 2 db hangszóró beépítő keret ami még anno F Astrámból maradt meg. Első ajtóba való 165mm-es hangszóróhoz. Azt hiszem G Astrába és C Corsába is ez való. Ha valaki hasznát veszi ingyen odaadom.