-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Tothgera30 #68701 üzenetére
És melyiket érdemes tolatólámpába tenni? Mármint oké, hogy cree de annyi féle kialakítású van, hogy csak pislogtam. Sima henger alakútól egészen a csillagig kb.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #68705 üzenetére
Tudnál lőni képet használat közben?
Akár oldalról is, hogy ne vakítsa el a fényképezőt.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #68730 üzenetére
Oh. Jó lesz köszi.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Mindenképpen J Astrát venném, H az elég fapad, J már ebből a szempontból jó, főleg ha sportülésest fogsz ki. Viszont sima benzinest biztos nem vennék, csak turbósat, de persze kinek mi az igénye.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Te tudod, én csak a tapasztalataimat írom le, mert én is ebben a cipőben voltam, én csak akkor vettem volna H Astrát ha kifutok az időből, szóval az lett volna az utolsó. Ajánlom neked ülj bele egy H-ba meg egy J-be vagy egy Insigniába, és egyből tudod miről beszéltem mint belső. A motor már a te döntésed milyenbe veszel, én J-be 1.4T vettem meg majdnem csak az orom elől elvitték, az alá biztos nem is adtam volna ha már ilyen típusban gondolkodom.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68801 üzenetére
Mi az hogy fosnak tőle? Milyen szerelők? Akkor ilyen alapon a simától is fosnak...
-
adalbert1
veterán
válasz Tothgera30 #68801 üzenetére
Én ahogy nézegettem, azt láttam, hogy H Astrából azért már 2 millió környékén lehet jobb darabokat kifogni (igaz, csak a hirdetés alapján, élőben ki tudja milyen), 2,5 millióért pedig már csak a kínálat tetején van 1-2 darab. Ezzel szemben J Astrából 2,5 millió körül kezdődik az értelmes kínálat.
Ami engem kicsit elbizonytalanít a fiatalabb autóknál, az az, hogy ha nem céges autó volt és nincs tényleg legalább 200k benne, akkor miért cserél le valaki egy 3-5 éves kocsit?szerk.: az 1.4T-nél mennyibe kerül egy turbócsere, illetve milyen intervallumonként kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68806 üzenetére
Azért hogy egy nem hozzáértőhöz vitted akkor ezek szerint a kocsidat nem azt jelenti minden szerelő ilyen, ha így működne a világ már nem is lennénk...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68816 üzenetére
Én is onnan jöttem, nem hinném nincs normális szerelő, de ha nagyon tartasz ettől akkor nagyobb gond esetén elviszed márkaszervizbe és kész. A turbós meg 100x nagyobb élményt ad mint egy sima, de persze kinek mi az igénye mint már írtam. Azért mielőtt döntesz próbáld ki ezt is azt is.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Tothgera30 #68818 üzenetére
+1 Hosszú távra 10-15 év biztosan jobban bejön. Szívó motor kivisz a világból. Bár szerintem a mostani turbósok elég jól sikerültek, de majd az idő eldönti, hogy mennyire tartósak.Én is szívó 1,6-osokat nézegetek. És nem kimondottan a turbó ára miatt, mert egy esetleges turbócsere árát bele lehet tervezni a vételkor. Nem egy eget verő tétel. De azt nehéz betervezni, hogy mondjuk Bosznia legeldugottabb hegyi útján adja meg magát a turbó. Ehhez képest egy szívó motoros egyszerű, mint a faék. Igaz Murphy mindig ott van és a szívó is megadhatja magát, de azt tényleg egy jobb traktorszerelő is menetképessé tudja tenni.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68825 üzenetére
Milyen pár év? Nem tudom miért hozod fel ezt a szervizelést mindig negatívként, a turbó nem 2 hete jött divatba, hanem már elég rég, és értenek is hozzá itthon is. Mint mutattam a linket is, ott írják újítanak is fel, nem csak egyből cserélnek ha gáz van vele. Szóval ezt a részét engedd el szerintem hogy alig értenek még hozzá, mert ez hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #68825 üzenetére
Ja és nem tudd elromlani igaz ennyi év távlatában? Hát volt már rá példa.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68838 üzenetére
De ez nem Afrika, turbó meg van 15 éve, miért ne tudnák szerelni itt normálisan..., tényleg nem értem miről beszélsz.
-
adalbert1
veterán
válasz Tothgera30 #68825 üzenetére
Szerintem ha alapból egy pár éves autót veszel, és te még 10 évig szeretnéd használni, akkor jó eséllyel bele kell kalkulálni a kettőstömegű cseréjét is a költségvetésbe.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Tothgera30 #69067 üzenetére
Instant get gyanús. Mindenképp megér egy vizitet.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69067 üzenetére
Elég lomha egy kocsi lesz, de ha ez az igény el kell menni megnézni, ha látszólag minden rendben mehet állapotfelmérésre, majd ha ott is minden rendben alku, és megvenni...
-
válasz Tothgera30 #69067 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de évenkénti 43,000-Km volt bele tekerve, azért ahhoz képest egyben van.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69127 üzenetére
Vezetted már vagy csak mondod? Persze hogy nem versenyezni kell, de azért valamilyen szinten alá ne menjünk már,főleg ha nem 1 milliós kocsit veszünk, de persze tényleg kinek mi, nem is megyek bele ebbe.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69130 üzenetére
Ilyen alapon egy 1.4-es G Astra is elég, mert az is elvisz A-ból B-be. Mindenesetre én csak annyit mondtam egy Turbós 1.4-et is próbálj ki, de gondolom még nem tetted meg, akkor tudnád miről beszélek.
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #69136 üzenetére
Nem csak a tömege, szoftveres programozasa miatt is lomha (siman lehet, hogy amit elöttem irtek, valahogy az eus normak miatt vagy passz).
Probalj ki eggyet, ezt Neked kell eldönteni. Ha kenyelmes/komfortosnak erzed, illetve a teljesitmenyevel is ki tudsz bekülni, akkor nagy rizikot nem vallalsz egy ilyen autoval
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Tothgera30 #69733 üzenetére
Nekem valósnak tűnik, gyanús, hogy lízingelt céges autó volt annó, de akkor nem sokat használták.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69733 üzenetére
A szervizkönyv szerint az elmúlt 2 évben nem mentek vele csak kb. 2000 km-t. Vajon miért? Mi lehet a gond vele? Első pár évben teljesen átlagos 10.000 km megy bele, majd 2015-ben meg berakják garázsba? Azért ez szinte 2 év állás, ez sem tesz neki túl jót.. olaj vajon volt benne cserélve vagy 2 éve az rohad benne olyan címszóval, hogy úgysem ment sokat?
Amúgy meg így nézve eléggé túlárazott, hiába a kevés km. eléggé fapados.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69739 üzenetére
Nem mondom, hogy tekerték, de vajon miért állt 2 évig csak úgy? Lehet pont törve volt vagy valami.
Felszereltség: manuális klíma, tekerős ablak hátul. A km. foglalkoztatna a legkevésbé... Ennyiből inkább néznék J-t vagy Insigniat mint Black kolléga tette.
Ha mindenképpen H Astra akkor egy 2007-2008-at vennék 1,5-1,7M körül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
zolikaDB
veterán
válasz Tothgera30 #69733 üzenetére
Kerd le az adatait nyilvantartasbol. 600 ft-ot meger.
-
válasz Tothgera30 #69744 üzenetére
Akkor jobban felszerelt H astrát tessék megtekinteni. Példaként.
De rád bízom.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69733 üzenetére
Szerintem valós, de könnyen kideríthető, bemész egy Opel márkaszervizbe, és alvázszám alapján lekérdezed, onnan már tudsz következtetni valamennyire. Viszont én akármilyen legyen a kocsi 2.4-ért biztos nem H Astrát vennék, 2.5 körül már inkább egy J-t, mind1 hogy többet futott, de ég és föld akkor is.
-
válasz Tothgera30 #69746 üzenetére
Nos ahogy írtam is rád bízom. Ha valós és tetszik, akkor a lehetőség adott. De én biztosan nem venném meg. De ez én vagyok. Egyetértek Blackkel.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69744 üzenetére
Ha ennyire biztos vagy benne, hogy neked megér ennyit meg kell venni, nincs mese.
De 2,5M-ért 2012 vagy utáni, 100.000 alatt futott autót találnod nem lesz egyszerű, ahogy a többiek is írták inkább legyen 2010 körüli de jobb autó.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69752 üzenetére
Akkor meg kell venni ami tetszik. 2M-ért kb. semmilyen kategóriában/márkában nincs olyan ami újszerű meg keveset is futott egyben.
Amúgy meg 2M-ért nem fogják odaadni neked szerintem.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69754 üzenetére
Igazad van, kihagytam, hogy 2,5M-ért. Nézz fel Hahu-ra.
Beírtam, hogy 2,5M Ft meg mondjuk max 100.000 km, de gondolom neked ettől is kevesebb a max amit elvársz. Egyetlen feltételem volt, hogy klíma legyen benne.
Méretben írtad, hogy Kombi érdekel elsősorban, tehát a sok kis Swift, i10 és társai máris kiestek. Bent hagytam az egyterű, kombi és sedan típusokat, maradt kb 180 találat. Itt maradt egy rakat Dacia, pár Renault meg kis motoros Fabia. Ezt ha tovább szűrném mondjuk benzinre máris alig maradt.
Ami meg ebből is jó az még kevesebb.
Sajna ilyen a piac, ha jó kell vagy meg kell fizetni vagy lentebb vinni az igényeket (fentebb a korhatárt).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz Tothgera30 #69759 üzenetére
Ez is azt mutatja eléggé jól tartja az árát. Újonnan 4,2M felett van az ára, szóval ez kb. ajándék áron van és valószínűleg 2 év alatt ennyi km pályán ment bele.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Tothgera30 #69873 üzenetére
Nekem még nem égett ki Megalight, pedig tavaly júliusban került bele az autóba, de én olyan vagyok, hogy mindig kapcsolom a tompítottat, bár azt azért bevallom, hogy kb. 8ezer km-t mentem még csak.
Ha meg a másik oldalról nézzük a dolgot, szerintem jobban megéri egy nagyobb fényerejűt teszem azt évente cserélni és ténylegesen látsz vele, mint betenni egy "gyertyalángot", de az elmegy 3-4 évet is. Nekem legalábbis a biztonság fontosabb
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #78980 üzenetére
Szívó 1.6 gyenge, ha csak kimondottan nem ilyet akarsz, akkor ok.
Az ár meg fura kérdés, ha az én autómat veszem alapul, akkor ezt soknak tartom, de lehet én vettem meg jó áron..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
diablo1984
veterán
válasz Tothgera30 #78982 üzenetére
Nagyon kitartják a szívó árát, de kombiban 2,2-2,5 sőt e fölött is elkèrnek szívó benzinèrt. Èvjárat ès km függő....
-
AMD Power
titán
válasz Tothgera30 #78980 üzenetére
Gban-nak is hasonlo van nem?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #78982 üzenetére
Benne vagyok 1-2 fórumban és még nem hallottam, hogy benzines turbós tönkre ment volna, mármint a turbó része. Viszont trafósort már cseréltek többen is.
Nyilván minőségibb olajat rakok bele (igaz én az Z14XE-be is minőségi olajat raktam), ami plusz kiadás a szerelők száma is korlátozottabb. Tehát én megértem a választást, csak mint infóként írtam.
Nincs ilyen, hogy mennyit érhet nem is tudok rá érdemben válaszolni. Mindenkinek annyit ér, amennyije van vagy szán rá. Az eladó oldal is felfelé lő, mert a vásárló úgy is fog alkudni. Én csak azt néztem, hogy ránézésre 1-1,5M több extra van az enyémbe és ugyan kb félévvel öregebb az autóm, de 84e km-el vettem és csak 200e-vel volt drágább ennél. Ennyi volt ami feltűnt.
Viszont ettől ez még ránézésre szép állapotban van, ami fura nekem, hogy egy 2,5M autónál csak 6 képet raknak fel.. vidd el szervizbe ott azért több dolgot tudnak mondani nálunk, érdemes megnézni, hogy tényleg ennyi km van-e benne. Esetleg egy autó kár oldalon rákeresni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #78993 üzenetére
Ha sok rövid távra használod, akkor tényleg nem érdemes turbósban gondolkodni (szerintem). Van olyan személy itt, akinek 1,6 szívója van, Ő többet tud róla mondani.
A FB-os csoportba, pl valaki pont a mezei szívóssal küzd, tehát szerintem ez az érv nem állja meg a helyét, inkább csak erre akartam utalni, hogy persze ott a turbó meg a kettőstömegű, de ezek ritkán mennek szét átlagos felhasználás mellett.A bringák a tetőn, azért megfogják az autót, 110-120-nál már van légellenállás bőven, itt azért nem árt, ha amúgy az autóban van kraft. Bár a thule-nek van most már ilyen első kerék kiszedős csuda áramvonalas megoldása is.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #78993 üzenetére
Pont emiatt az evi kb 8-10k km miatt nem kell szerintem annyira ezen a "szivomotor = örökelet" vonalon annyira elakadni. Elöbb fog elrohadni az auto, mint a motor a km ek miatt kifeküdne.
Szivo benzinesnek is ugyan ugy elöjöhetnek nyügjei az evekkel meg a km ekkel. Ha pl a fenti linkelt 170k km körüli feher astra egy ceges, "ütjük, vagjuk, hajtjuk" astra volt, jo esellyel jobban beszivod, mint egy valoban megkimelt turbossal.Ha van idö, en a helyedben vadasznek egy szep es megkimelt turbos benzinest, ami takarekosabb lesz, sokkal elvezetesebb lesz vezetni es mire a 8k eves km futasoddal a motor elerne a veget, elötte 3x szet fog rohadni minden egyeb alkatresz
mod:
Közben a kis Astra megkapta a masodik vezerlescserejet, amiota nalam van, mert atlepte a 270k km t. Jelentem a "sz@rf@s dizel, turbos, mindmeghalunk, 200k km fölött felrobban a motor, meg amugy is a dizel 10k km enekent tönkremegy es 1millio a javitas" dizel astra a friss olajjal, szürökkel es vezerlessel a szerelöm szerint a következö negyedmillio km is hitelesitve van ha a kettöstömegü nem volt cserelve, az esetleg jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #79021 üzenetére
Mi nem lenne kihasznalva? Kb alig több loerö, mint az 1,6 szivo, de kevesebbet eszik es lehet vele elözni, mert sokkal nyomatekosabb. Van hozza egy turbod is, ami 3-500k km t el kell menjen, ha nem ölik meg. Nekem 10 eves az astra es 270 k km van benne es semmi baja
Nem kell elöre paranoiasnak lenne, egy 1,6 os ceges ütött vagott szivomotor ugyan ugy lehet motorgeneralos / hengerfejes es nem 10k lesz az a javitas sem
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #79021 üzenetére
Ott sem jár minimális költséggel, de esetleg kevesebb lesz, kisebb a meghibásodási esély, mert pár komponenssel kevesebb, ez tény.
Én Z14XE-ből ültem át, ami egy G astrát mozgatott.
Van itt fórumtárs, akinek 1.6 sedanja van. Talán eltudja mondani objektíven, hogy milyen. De a G-s tapasztalataim alapján nyáron nagy melegbe, nem lehet valami kellemes a városi közlekedés.(#79026) Tothgera30: A turbó önmagában egy roppant egyszerű szerkezet. Hozzá teszem én nem győzködlek, mert tudod, hogy ez az igényed, csak bemutatom a másik oldalt, hogy tévképzeteid is vannak a turbós motorokkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #79026 üzenetére
latom a regi lemez forog azert tovabbra is itt a forumban
Szerencsere van meg egy 10 evük kb es ugyis kihalnak a rettegett turbo motorjaitok . Addig meg marad alternativanak a jol bevallt modszer:
-
farkas-j
őstag
válasz Tothgera30 #79032 üzenetére
„Egy évtized és az elektromos autók kiszorítják a belsőégésű motorokkal hajtott szgk-kat.”
Én erre azért mérget nem vennék. Az egy dolog, hogy esetleg jönnek újabb, jobb, könnyebb, megnövelt kapacitású akkuk amik elviselik a rendkívüli gyors töltést és 5-600 km a hatótávolságuk. Egy kérdésem lenne csak. Hol és mivel fogják őket tölteni??? Ma pl. egy igen nagy hatótávolságúnak nevezett 100KWh-ás akkuval szerelt Teslát ami közelíti az előbb írt igényeket, hol, mivel és mennyi idő alatt lehet feltölteni?Számoljunk. Tegyük fel, hogy egy újfajta szuper akkut 1 óra alatt teljesen fel lehet majd tölteni. Az egyszerűség kedvéért ne számoljunk semmiféle töltési vesztességgel. Hazamész a kertes házadba és felcsatlakoztatod a töltőre az autót. 100kWh-ás az akku -> 1 óra alatt kell 100kW-ot belepumpálni. Ha 3 fázisod van akkor fázisonként ~33kWh. A veszteséget nem számolva ~140 A-t (Ampert) kíván! Ez a három fázisra vetítve ~420 A (Amper). De töltsd fel 5 óra alatt, ez is fázisonként ~28 A. Hol van még a ház egyéb fogyasztása? Ki fogja ezt a bődületes teljesítmény igényt biztosítani a lakosságnak? Ki fogja a villamos hálózatot ilyen horror szintre felfejleszteni? Mennyibe fog kerülni egy ilyen töltő? Hol lesz erre a bődületes teljesítményigényre háttérfedezet? A töltést a lakosság ugyanis zömében vélhetően az esti órákban végezné, amikor már pl. az alternatív napkollektorok által termelt áramra sem számíthatunk. Hol lesz erre erőművi kapacitás?
És jön a „benzinkút” probléma. Egy óra alatt hány benzines autó szokott tankolni? Na annyi elektromos csatlakozást nem fognak kiépíteni! Ha mondjuk 10 nagyáramú töltőhelyet kiépítenek egy kútnál, és mondjuk a 10 perc alatt fel lehet majd tölteni egy 100kWh-ás csoda akkuval szerelt autót (ez egy elviselhető és kezelhető idő, senki sem szeretne 1-2 órát a kúton dekkolni), akkor egy óra alatt (5x10 perc töltés +5x2 perc átállási idő) kell feltölteni mondjuk 5 autót egy töltőhelyen. Ez 10 töltőhely x 5 autó/óra x 100kW. Ez ha minden ideális 5MW igény egy 10 töltőhelyes kútnál. Ezt ki fogja tudni biztosítani és mennyibe kerülne a beruházás???
A népesség túlnyomó többsége lakótelepen lakik. Ott pl. ki, hol és hogyan fogja biztosítani az irdatlan töltési igényeket? Nem 10 töltőhely kellene patkolónként! Ráadásul pl. Budapesten örülnek a lakók, ha parkolót találnak a lakótelepen. Este hazamegy az autós, töltőhelyet keres és mondjuk szerencsés és talál. Utána mivel becsületes megvárja a töltés idejét vagy visszamegy később a parkolóba, hogy átálljon másik parkolóhelyre, hogy más is hozzáférjen a töltőhelyhez. Ugye ez teljesen életszerű dolog? Vagy mindenki kilógatja az ablakon a hosszabbítót és tölti a 16A (Amperes) hálózatáról???
Na ezeket végiggondolva mondom (és nem csak én hanem az energiaszektorban sokkal járatosabbak is), hogy az elektromos autók csak igen kis részben fogják kiváltani a mai autókat az elkövetkezendő 20-25 évben. Vannak alternatívák még, de ezekben is rendkívül sok a buktató. Ilyen pl. a hidrogén hajtás, hidrogén/elektromos meghajtás vagy éppen az energiacella/elektromos hajtás stb.
Az még mindig nem lefutott kör, hogy a leselejtezett irdatlan mennyiségű akkuval ami veszélyes hulladék mi lesz? Mennyibe fog kerülni azok semlegesítése és újrahasznosítása? Nagyon jó példa a kompakt fénycsövek esete! Olvass utána.
Ráadásul egy kutatócsoport vizsgálta a „tiszta energiával működő” elektromos autók környezet terhelését. Mennyi természet rombolással, környezetszennyezéssel és energiával jár csak az akkumulátorok nyersanyagának kibányászása, majd az akkuk elkészítése. Pl. csak egy akkura való lítiumért hány tonna kőzetet kell megmozgatni? Mennyi energiába és mekkora környezetterheléssel jár az előállításuk, majd később az ártalmatlanításuk. Az áramot is elő kell állítan valamiből, Sok tényező van, ezeket sokan nem veszik számításba.
Nagyon jó dolog az elektromos autó, de az említett dolgokat sokan nem veszik figyelembe!
A lényeg, hogy nem ennyire fekete-fehér a dolog. Mindenesetre szurkolok, hogy valami jó alternatívát találjanak a mai belsőégésű motorok kiváltására![ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
senior tag
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Ezt a hirdető sem gondolhatja komolyan..
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Ezt én is láttam. Vicces emberek vannak.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #80405 üzenetére
Valszeg csak árulja nem eladni akarja. A képek alapján se most került fel a hirdetés.
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #81280 üzenetére
Holnap jobban megnézem a képeket. Nekem az ára fura, mert az én autóm jóval jobban felszerelt, turbós és kombi, igaz egy évvel öregebb, de 84e km vettem kb ugyan ennyiért. Mondjuk a mai árakat nem ismerem én pont 1 éve vettem.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz Tothgera30 #81287 üzenetére
Megnéztem a képeket is, a váltószoknyán láttam valami védőt érdemes alánézni, kérdezd le a km-t és persze nézesd meg szervizben. Az első ülés állítható, ami egy plusz pont
A hátsó ablakok sötétítettek kérdés, hogy gyári vagy utólag lett-e felrakva, mert különben kell a műbizonylat. Nehéz innen megítélni, de lesz egy gumicseréd is vélhetően.szerk:
Dízelt meg már 2M környékén árulnak tömegével..[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #81304 üzenetére
Szerintem felesleges rá a szélesebb gumi, csak lomhább lesz vele.
Mi 205/55 r16-t raktunk rá. Az is valtomeret nem csak a /60. -
válasz Tothgera30 #82171 üzenetére
Gratulálok neked is, szolgáljon titeket sokáig.
Milyen motor, felszereltségű és milyen árban sikerült hozzá jutni ha nem állam titok?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Robot fűnyírók
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby elektronika
- EAFC 24
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...