-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Chiftain #62719 üzenetére
Persze! Soha nem lehet tudni.
Élőben láttam már egy párat ebből. Az egyik legszebb kabrió amit valaha láttam.
Szerelemre hangolva – Opel Cascada 1.6 Turbo Aut. (2016) teszt
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolmesz
aktív tag
válasz Chiftain #64099 üzenetére
Én is vettem egy USB-s egységet, hogy kicseréljem a sima szivargyújtósat, de a csatlakozó pont nem megy rá az aljára, az egyiknél 2 párhuzamos csati van, a másikon meg merőleges egymásra a 2 csati, szóval azt is cserélnem kellene, de arra még nem vitt rá a lélek, pedig nem nagy dolog, gondolom, biztos lehet ilyen-olyan csatlakozókat venni és kicserélni.
Így én egy ilyet vettem, kicsi, és így pont belemegy teljesen a szivargyújtóba, nem mozog benne, stabil, olyan, mintha kicseréltem volna a szivargyújtós egységet egy USB-s egységre: [link]
Ja, és van feketében is: [link]Érdekesség, hogy ugyanez egy Ford Fiestában, nem működik, talán nem ér le az aljára, nem tudom, de nekem pont jó (Opel Astra G 1.4 2007).
[ Szerkesztve ]
-
montyx
aktív tag
válasz Chiftain #64099 üzenetére
Hello,
Bocsi, hogy csak most valaszolok.
Egy ilyet epitettem be. Tokeletesen mukodik, es elvileg barmilyen szivargyujto helyere bemegy, mondjuk a H Astram eseten cca fel millimetert le kellett csiszolni a szivargyujtonak kialakitott lyukbol, hogy beferjen. Arra figyelj majd, hogy a beepitett kek LED folyamatosan vilagitani fog, mert a szivargyujto fix aramot kap, nem csak gyujtaskor mukodik. Nekem eltakarja a fedo, de az elozo kocsiban egy pici fekete szigszalaggal le volt ragasztva, hogy este ne legyen feltuno.Az ebayen van sok hasonlo ajanlat. En mar az elozo kocsimban is ezt hasznaltam, es teljesen meg vagyok vele elegedve. Tolti az androidos es az apple eszkozoket is rendesen.
Aláírás
-
montyx
aktív tag
válasz Chiftain #64615 üzenetére
Így néz ki a cucc:
4 részből áll. Van a test, amiben van a lényeg. Van egy kupak, egy beszerelő keret, és egy szorító anya. Az utóbbi hármat ki lehet hagyni. Én ki is hagytam, simán szétszedhető barmolás nélkül.A testnek ugye két pucuja van, amik párhuzamosak egymással:
Cserébe az opelnek derékszögű ugyanez:
Na most ennek a dugóját egy éles sniccerrel simán szét lehet vágni úgy, hogy marad két dugód, és azokat szabadon fel lehet az USBre dugni.
Ezen kívül a test a H Astrába kicsit nagy volt. Félig lehetett becsavarni. Úgyhogy egy fához való kúpos fúróval megdolgoztam.
Kb. fél millimétert kellett lefaragnom a szivargyújtó tartójából. Szóval simán elég lehet egy csiszoló papír a minőségi munkához. Utána visszapróbáltam a szivargyújtót, és az se lötyögött. Szóval színvonalasan is meg lehet oldani.Az utolsó felvonás, hogy a felső pereme a testnek kiáll vagy 2 mm-re. Ez nem biztos, hogy be fog férni. Nekem mázlim volt, de ellenkező esetben egy finom faráspollyal, vagy dörzspapírral azt is meg lehet oldani. Egy biztos, hogy felfele nem fog kiállni, ugyanis a szivargyújtó gombja sokkal jobban kiáll.
Röviden ennyi, de ha van még kérdés, segítek szívesen.
Aláírás
-
trassher
addikt
válasz Chiftain #64998 üzenetére
Az óracsoport végtelenül egyszerű. 6 darab izzó kell bele, bekarikáztam őket a képen. A színük eltérő a teljesítményük miatt. A leírás itt van hozzá.
Bármelyik autósboltban kapsz hozzá. Én kiszereltem itthon majd leraktam az anyósülésre és bementem a boltba a kocsival. Ott helyben kicseréltük aztán itthon visszaszereltem.
A világításkapcsoló világítását nem tudom.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Chiftain #65094 üzenetére
Nekem is nagyon nehezen melegszik be a gep. A hofok neha a vicc kategoria. Tavaly nyaron linkeltem is be egy kepet. Autopalya 35 fokban , ora szerint 140-el vegig es alig volt 90 fokos a vizem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Chiftain #65262 üzenetére
Egy M5 bmw 30-35Milliotol indul kb, minimum 575loerös, de közel 60 millios 600 loerös valtozata is van es ugye ez nyilvan nem az az auto, amit aou megveszi, hogy bölcsibe hordja a gyereket, aztan hazaguruljon vagy a munkahelyere, lehetöleg alacsony fogyasztassal, nyugisan szerintem semmi meglepö nincs ebben az arban. Raadasul a vezetö eletkoratol, lakohelyetöl is függ, az sem derül ki.
-
montyx
aktív tag
válasz Chiftain #65281 üzenetére
"Van olyan is akinek 10-15 napokat áll egyhuzamban a ház előtt az autó mert bérlete van és mindenhová busszal jár. "
Ezzel nem teljesen értek egyet. Én is csak hétvégén használom. Pesten 5. kerületben lakom, ide tök felesleges a napi használat. A munkahelyem 3 megálló kis földalattival, ezért nem éri meg kocsiba ülni.
cserébe hétvégente rendszeresen használjuk vásárlásra, kirándulásra, szülőket látogatni Nyíregyházán stb.[ Szerkesztve ]
Aláírás
-
Declare
őstag
válasz Chiftain #65292 üzenetére
Nem a turbo s (570lo) indul annyiert ez ilyen 40-45 milla volt hasznaltan Nemetorszagbol 1 vagy 1,5 evesen .
Amugy az a felni sem uj volt az is hasznalt, csak a gumi volt uj.
Ez ilyen jatek...porsche....gondolom ezek utan irnom sem kell, hogy egy olajcsere sem 20 ezer meg keramia fekek, meg stb....valami döbbenet...ha ingyen odaadnak sem tudnam kb fenntartani
(#65293) B-L-A-C-K nehogy azt gondold, hogy abbol a fizubol olyan sok megmarad....egy valamire valo lakas hamburgban 50-60 millatol indul es akkor az valami 1,5 szoba nem tul jo/nem tul rossz helyen. Egy kerekcsere 6-8ezer huf (felnire szerelve). Centirozas 15 ezer, etteremben 10 ezer alatt nem fizetsz, ha elmesz bulizni 30 ezer ugy tünik el, hogy nem csaptal nagyon görbe estet. Kertesz orabere 15k tol indul.....sorolhatnam mi mennyi, nem az jönne ki, hogy egy 500-600k s fizubol jol megelsz. Az kb egy Bp-i netto 200-250k nak ha megfelel, de lehet tullöttem.....de nem akarom szetoffolni az opel topicot
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Chiftain #65310 üzenetére
Az enyem ha a 90-et eleri, az progi szerint 96-98 fok. Ha a 90-es alatt van a mutato, az 87-88 fok.
Node. Akarhogy nezzuk, a te termosztatod valoszinu, h szar. Cserelni kell, nem kell a szerelo humbukja, mert epp nincs kedve vele kinlodni. Ha a vastagabbik csovet megfogod ora szerint 80 foknal, es meleg, akkor ott nyit a termosztat, ami rossz. Az enyemre is 92 fok van rairva, papir szerint ott nyit. Az menetszelell, baratok kozt is 85-87 korulre leesik, de alabb nem, es ahogy csokken a menetszel, kuszik fel. -
beg
veterán
válasz Chiftain #65379 üzenetére
A rönós kicsit rásegített néhol, jégen nyélgázzal forgatta az okos kikapcsolt ESP-nél az elején
Mondjuk a helyzet nem lett jobb miután bekapcsolta[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
ufonauta
aktív tag
-
Pitterix
őstag
válasz Chiftain #65649 üzenetére
Papírt nem írtam alá, csak biztosítás kötési megbízást. A biztosítótól is csak ajánlat érkezett, tehát szerződés nem. Viszont így elvileg 7 napja nincs rajta biztosítás, ha jól gondolom....
Ha jól emlékszem házbiztosításnál csak nem fizettem be a csekket és semmisnek tekintették a biztosítást."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
zolikaDB
veterán
válasz Chiftain #65696 üzenetére
EGR szelep gyarilag nem kerult a kocsiba, gyertya gyari, kb 3000 km van benne, megis 8 alatt szinte lehetetlen kijonnom, foleg telen.
Varosbol indulok, es fouton is megyek valamennyit, napi 30-35 km utam van.
Legjobb fogyit amugy MOL benzinnel sikerul hoznom.[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Chiftain #65996 üzenetére
Az a problema hogy ugyan ugy elkezdett rángatni mint egr csere előtt. Amikor megkapta az új egrt akkor par napig jo volt. Olyat mar hallottam, hogy már más is járt így, hiaba lett az egr kicserelve. Olyat is hallottam, hogy valaki egr nélkül is atment a műszakin.. Ha most kihuzom az egrt, akkor a kocsi nem fog limb modba vagy mibe atkapcsolni?
-
-
-
Juditta_56
aktív tag
válasz Chiftain #67565 üzenetére
Nekem is ennyi volt (85k) júniusban, nem márka-, de számlás szerelőnél. (Z16XEP)
Náluk úgy megy, hogy mondom, hogy én mennyiért tudom hozni az alkatrészt, és akkor ők mondják, hogy ne hozzak, annyit fognak ők is számolni érte...[ Szerkesztve ]
"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
tutis
őstag
válasz Chiftain #67578 üzenetére
"csak abban bízik" szép etető szöveg..
Ők is ugyanúgy a Bárditól, Unixtól, Lángautótól rendeli meg, csakhát neki nem mindegy hogy míg a munkadíjért meg is kell dolgozni, az alkatrész árrés meg neki ingyen van.
Max annyiban működik az abban bízik, hogy ő tuti a megfelelő alkatrészt rendeli le, míg te benézheted és akkor ott áll a megbontott autó, míg megérkezik a rendes alkatrész.. De nagyon nehéz manapság már mellérendelni szerintem..Max ha technikai analfabéta vagy és még arra sincs eszed hogy a bolt segítségét kérd..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz Chiftain #67590 üzenetére
Hát nézd, erre is tudok ellenpéldát mondani. Fiat Punto. Nagyszervíz (gyertyacserével - ez fontos lesz a későbbiekben), márkafüggetlen, de magas színvonalú szervízben. Elhozom az autót. Este megyek az autóval, leáll. Visszavontatják szervizbe. Másnap fél nap a hibafeltárással zajlik. Méricsgélés mindenhol, ecu-t is, és minden kézenfekvő hibalehetőséget. (gyertyákat is megnézték egyesével, ad szikrát stb)
Hiba = 0. minden frankó.
Másnap melóba menet ismét leállt az autó. Na mondom ez így nem mehet tovább, irány a hivatalos márkaszerviz. Ugyanaz a kör lejátszódott, persze hibatalálat nélkül. Szerencsétlenségemre legyen mondva, az autó persze hogy akkor nem áll le amikor kellene, jár szépen. Szép összeget otthagyok a semmire. Csak állnak bambán a szerelők. Gyertyát ők is leellenőrizték. Ja és volt egy nem idetartozó hiba, miszerint az utasoldali légszák hibajelzője világított, ők 40ezerből szerették volna megoldani. Mondom köszönöm szépen, nem kérem.
Másnap autókázás, persze hogy leáll a autó. Szerencsére időközben fórumoztam is, ajánlottak egy emberkét, vigyem el hozzá az autót.
Elgurultam hozzá aznap este, elmondtam a szindrómát. Elővette a gyertyakulcsot, megnézte a gyertyákat, nem NGK volt. Azt mondta ez a hiba, ha nem NGK van benne hanem bármi más, akkor leáll a motor. Másnap megvettem az ngk gyertyákat, és hoppá, megoldódott a probléma.
Ja és mivel rendes emberke volt, a 40ezres légzsák hibámat is megoldotta. Fogta a csatlakozót, szétszedte, megtisztította, stb. Mondta ez is típushiba, csak ugye a márkaszerviz inkább kompletten cserél mindent, mert vagy nem ért hozzá, vagy baszik rá. Légzsák probléma megoldva. Mindezért a műveletekért kért kemény 2ezer Ft-ot, de csak azért mert este 8-kor zavartam...
Szóval az se garancia hogy szerelő rendel, és a márkaszerviz se isten, hogy mindent tudjon.
Akihez én vittem, Lesinek hívják, fiat specialista. Utánajárható.
Későb utánaolvastam ennek, mint kiderült, cikk is született már erről a hibatípusról: [link]
Megjegyzem újra, márkaszerviz SEM tudta megmondani mi a hiba..A gyertya típusát ők is rendben találták.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
ufonauta
aktív tag
válasz Chiftain #67915 üzenetére
Nem hinném.
Az én Z14XE G Astrám pár perc múlva visszaveszi a fordulatot. Először 1000-re, majd 750-re. Ezt ilyen hidegben kicsit hosszabb idő után teszi (4-5 perc), de melegben is így indul, csak akkor sokkal hamarabb visszamegy a fordulat. Igaz én nagy hidegben sem melegítem sokáig, max. amíg letakarítom az ablakot és utána nem szét pörgetve elindulok vele. -
-
zolikaDB
veterán
válasz Chiftain #67993 üzenetére
Turtle jégoldó - kalap szar, már -5-ben is hiába fújom, fagy oda az ablakra.
Sonax - ma, -10-ben is ráfújtam, és nem kellett kaparó, szilikonos ablakpucolóval lehúztam a finoman megkásásodott jeget.
Tudtam én, h a Sonax ár/érték arányban jó, de szerintem ezek után nem is veszek másféle autóápolási cuccot. Van wax, sampon stb, mind tud olyat valahogy, h az jön le, a többi csak fölösleges pénzkidobás.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Chiftain #67989 üzenetére
Akkor eléggé mellényúltál. Sheron-t használok, reggeli indítás -10 fokban majd indulás. Sosem fagyott még rá se városban se városon kívül. Jégoldóból pedig a K2 vált be. Ha le van fagyva a szélvédő csak felfújom és fél perc után törölhetem is. Persze itt most jégről beszélünk és nem arról amikor az ónos eső ráfagy reggelre a szélvédőre. Azt semmilyen jégoldó nem hozza le.
zolikaDB: A g kézifék valóban ratyi, még egy 20 éves swift-hez képest is. Abban sose volt bowden cserélve csak pofák a dobban de 2 kattanás után olyat fog mint a zöld festék. Ugyanez g-nél új pofákkal, új bowdennel, beállítva és fel kell tépni hónaljig és van, hogy ez is kevés. Ma amúgy mentem át kisvárdára, na oda nem kellett kézifék. 60-al egy nagyobb kormánymozdulatra már szépen tolta a fenekét.
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- RAM topik
- Linux kezdőknek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG LCD és LED TV-k
- További aktív témák...