-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Az új diesel már nem isuzu megbízhatóság és tartósság, tehát részben igaza van. Másfelől a zafira egy magas astra, én nem félnék tőle ha az tetszene. Évi 40k km-nél megéri a diesel, alatta benzinest vennék.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
adorjant
senior tag
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Vegyél egy patent 1.8 125 lovas benzines Zafira A-t,szervizeld le,a maradékból meg menjetek el a Balatonra vele
Ha fegyvert tartanának a fejemhez,hogy márpedig most dízelt kell vennem,akkor valamelyik 1.7-es lenne,méghozzá a gyengébbek közül,azokra kicsit kevesebb panaszt hallottam ismerősi körből...
-
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Szia.
Amennyire gyorsan átfutottam a Hahu-t, B Zafirából 1,3 millióig nem túl böséges a kínálat, a lista elején meg szépen virítanak a sárga "gyöngyszemek" egyértelmüen reklámozva a Taxis elöéletet, így nem árt óvatosnak lenni, ezek közül nem egy szaladgált ilyen céllal.
Személy szerint egyetértek a korábbi kommenttel, az általad leírt kerettel, gazdaságosság szempontjából valószínü én is egy jobb állapotú A Zafirát néznék. Abból is mondjuk a 2001-es évjárattól.
Ezekböl 1 - 1,1 millió körül már szép állapotúak vannak, pici alkuval lejjebb tornázod, és marad a büdzsében is párszázezer Ft mondjuk az elsö körös szervízre, plusz ha mégis talál az ember valami alkatrészt,amit cserélni kell. ( tizenéves autónál ez könnyen benne van )
Abból van az 1.8, 125 lovas benzines Z18XE Motor, ezt 2000-töl szerelték, ezért is javasoltam a 2001+os évjáratot, klímás nagy testü autóhoz mindenképp hasznos a power, elég sok típusba szerelték ( C Corsa, G Astra..), alkatrész is szerintem sok van hozzá, plusz a legtöbb oldalon kevés panasz érkezik rá, mi is nemsokára ilyen motoros G Astrát nézünk páromnak.
De mivel írtad, hogy Dízel párti vagy, ottlehet az Y20DTH-s motorral is, sajnos azokról nem sokat olvastam, de van itt a fórumban olyan tag, aki ezzel a motorral közlekedik, Ö biztos tud részletes infókat adni róla.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #60930 üzenetére
Mert ehhez a kasztnihoz kell az öblösebb motor a normális közlekedéshez - szerintem. Ha sikerül kifogni egy normálisan karbantartott Y20DTH-t vagy neadj ist'n egy X22DTH-t, akkor az telitalálat lehet.
Benzinből meg legalább az 1.8-at mondanám.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
adorjant
senior tag
válasz Doggy dog #60935 üzenetére
Benzines nagyvárosban 8-10l között,használatfüggő,országúton váltótól függően 6,5-7,5 között,pályán kicsivel 8 felett (130-140).
Az 1.6 alatt rövid váltó van,pályán elég hangos már,és hát tartaléka se nagyon van. az 1.8 kellemes, minden helyzetben jól autózható.
Alkatrészárak barátiak,sok egyezik a G Astrával.Dízeleknél van 1-1 sarkallatos pont,aminek a javítása elég fájdalmas, de biztosan van itt a topikban olyan ember,aki tud ezekről mesélni
Nekünk bő 5 éve van egy 2001es Zafira, kötelezőkön kívűl 1-2 futómű elem,és legutóbb a két lambdaszonda volt cserés,de jól bírja a városi használatot is (az 1.8-ban nincs EGR, így azzal és a tüneteivel sem kell szívni),utazni meg imádunk vele.
B Zafira egy kicsit halkabb, és ugye picit modernebbek a benzines motorjaik,viszont a legtöbb elég fapados, inkább a dízeleket vették meg újonnan extrával telepakolva. Én most nyitott szemmel járok, egy extrásabb benzinesbe átülnék,de 2 millióig nem láttam olyat,ami LEGALÁBB olyan állapotú lenne,mint az enyém... Elég elszomorító...
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #60942 üzenetére
Úgy fest bevált az 1.8 benzin.
Fkris - Nem túl bonyolult, a hamutartó elé és fölé van feloperálva. Két csavarral fel felvogatva - legalábbis ennyit láttam csak, de lehet előrébb is van felfogatás. Délután lőhetek képet ha gondolod.
trassher - Pedig az akár reális is lehet. Szerelőm mondta, hogy 1.6-ok ilyen 600km körül tudnak egy tankkal.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
-
Skizz
addikt
válasz Doggy dog #61345 üzenetére
Na, hát attól nem kellett volan félni, hogy patika.
Bal eleje törve volt, a vez. oldali ajtón 300 mikronhoz közelített a vastagság, ami már óhatatlanul is felveti a gitt lehetőségét. Spoilereket sajnos nem lehetett mérni, mert műanyag, és a gép nem viszi.
Esztétikai hiba több van, mint ami a képeken látszik, de nem zavaró, így ez alkualapnak kíváló lenne.
Viszont ami nem oké, hogy pl. a vez.oldali ajtó ablakemelő gombja lejár. Állítólag ez típushiba - én félek, hogy valakinek ez nem a sajátja volt, aztán kitöltötte az autón a dühét.A klíma sajnos nem hűt, de ami a nagyobb baj, hogy AC bekapcsolásával a középkonzoltól erőteljes zúgás érkezik, valszeg a kompresszor haldoklik, ezt nem lehet tudni, mindenesetre ha igen, akkor 150k.
A motor kicsit nehezen indult, nem vészesen, de semmiképp se pöccre. Gondoltam a hónapban még nem volt beindítva, de igazából a kérdés felmerülése előtt megjött a válasz: még csak ma nem volt beindítva. Szóval egyszerű hidegindítás. Aztán lehet véletlen, hogy pont most köszörült 3-mal többet, csak hát na.. Azon kívül a motor nekem kicsit gyanúsan rúg, véletlenszerűen, kicsit, de rendszeresen, motortartó bak gyanús.
Ami a leggázabb viszont, hogy ha kirúgom 3000ig, aztán elejtem a fordulatot, akkor félúton alapjárat felé minden alkalommal adott egy daráló hangot. 99%-ban olyat, mint amikor kuplung nélkül szúrod a fokozatot, csak egy fokkal halkabban, és csak egy szempillantás erejéig. Ez nemtom mi lehet?
Aztán a legjobb, ami kicsit fel is húzott, hiszen erről már az eladó tehet, hogy a hirdetésben nagybetűkkel kapod meg, hogy szervizkönyv. Aha, 80e km-ig... tehát az elmúlt 90e km-en senki se tudja, hogy mi történt, de 10 perc vizit alatt azért azt lehet sejteni, hogy nem svájci orvospár szállította vele a kutyáját a legelőre sétálni gyökkettővel.Felmerül a lehetősége, hogy helyben ismerős Opel-mágushoz elvinném, szakszervizben dolgozik, csak megmondom őszintén, az még 10-15e, a fene tudja, hogy kell -e ezt tovább bűvölni. Srác azt mondta, a klímát ők állják, a motorhang csak valami olcsóság, és mondjuk 950-ért odaadja, akkor még oké is lehet. Csak itt sok a ha, és a szervizben közlik, hogy fussak, akkor meg minek költsek arra is...
-
AMD Power
titán
válasz Doggy dog #61665 üzenetére
Évi 15e km-re városba dízel , az öngyilkosság szerintem.
De azt nem szeretném,hogy folyamatosan szervizeltetnem kellene.
Az még hagyján.... csak nem mind1 ,hogy mit és mennyiért.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Doggy dog #61667 üzenetére
Persze. De én most nem is a 20 éves dízel konstrukció hibákra gondoltam. Hanem az "újabb" dízel betegségekre. Az én 20 éves dízel szívó Cliom nekem is jó volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Doggy dog #61665 üzenetére
Nálunk idővel a rozsdásodással lesz probléma. Szemmel látom ahogy egyre inkább el kezdi/próbálni kezdeni enni a rozsda a gépet. Szerintem még karbantartás mellett is 2-3 éven belül nem lesz ennek jó vége. Ráadásul a klíma nekem is kell a gyerek miatt. Még nálam is rosszabbul viseli a meleget!
Illetve azt nem tudom ,hogy ha le van fóliázva az ablak az hő védelmet mennyire nyújt?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
válasz Doggy dog #61987 üzenetére
Kiscsaláddal inkább Zafirát vennék. Kisbicikli, nagyhinta, 5 váltás ruha 1 napra, plüssállatkert, pancsoló, járóka, peluscunami, 46 lepedő és törlőkendő és akkor a ti cuccotok még sehol
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz Doggy dog #61993 üzenetére
Nézd, igény és elhatározás kérdése. Anno négy megtermett felnőtt ember elfért egy heti csomaggal egy trabant csomagtartójában. (Az más kérdés, hogy a 20%-os emelkedőn 4 személy és a légmentes csomagtartó 1-esben majdnem úgy ért fel, hogy a végére fújni kellett belülről a szélvédőt, hogy felbillenjen )
Azonban ismerek olyan kispapát, aki lánygyerekkel nem tud elmenni egy hétvégére egy új zafirával (a bumeránglámpás) a nagyszülőkhöz mert nem férnek el 3-an csomagokkal.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
válasz Doggy dog #62026 üzenetére
Ebben a kereskedesben akkor se vennek kocsit, ha csak naluk lehetne kapni.
Szepen fotozott autot korbeneztem eloben, es csak hebegtek-habogtak. 98-as elso generacios A6, 1.9 dizellel. Lewaxolva, de az oldala vegighuzva, sarvedok pereme rugyezett, kerekek tukrosre kopva, motor lemosva, valto alig talalta meg a fokozatot... Persze kepen semmi se latszott, de ott a duma, h jajj full HD kepek, meg agyonkimelt, 93 eves nemet bacsi kocsija blabla...
Az en akkor 10 eves Astram nekik 400 ezret ert volna meg, az o Audijuk meg 1.1m-ert volt hirdetve, es nem engedunk belole egy fillert sem...
Kapjak be! -
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #62028 üzenetére
Ez egy elég csini darab. A fényezett díszlécek, a fejegység, színes kijelző, 4 ea ami ritkítja. Egy vizitet megérhet, meg egy kis alkut. Mondjuk ennyi pénzért C Vectra is akad, akár dízel is.
Múltkor említettem, egyik barátom C GTS-t vett, 1.9 CDTI - 1 gurigáért.zolikaDB - Igen, adagoló a típushiba.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #62038 üzenetére
Olyan 1.1-et mondanék rá maximum. C Vectránál lehet, hogy kettőstömegű csere lesz, de hogy az sokkal feljebb van kategóriát tekintve, mint egy Zafira, az tuti.
Signum is jó, míg kicsik a gyerekek 12-14 éves korig. Bár hosszú hétvégére csomi miatt nem túl ideális.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz Doggy dog #62266 üzenetére
Első és hátsó futómű ellenőrzés legyen az első ... ezek a nagy kerekek biztosan kinyírták, illetve kicsit furák nekem ezek a fekete betétek (törve volt ?)
(#62267) h3lios
Ha a 3.0 V6 felírat olcsóbb akkor vegyed azt !
Különben viccen kívül, inkább a maradék ragasztót szilikonmentesítővel leszedném róla, majd azon a helyen szépen felpolíroznám
Ne bánd hogy metál kék ... sokkal tartósabb és szebb mint az akril !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Doggy dog #62469 üzenetére
Bármilyen jó hozzá természetesen, W7 + XP mód (vagy alanatúr XP) ajánlott, de én pl. W8.1-es tablettel néztem az utóbbi időben.
Azt nem tudom, hogy engednék-e használni egy idegen autón, mert hát mégiscsak egy szervizműszer, gyak. a Tech2 (saccperkábé) tudásának 80%-át tudja a neten olvasott forrás alapján, szóval azért elég keményen bele lehet nyúlni vele az autóba.
Igaz, a neccesebb dolgokat csak a biztonsági kód ismeretében, szóval lehet némi remény.
Programot adnak hozzá, amivel működik a kütyü. (jó esetben )
Annyival jobb ezzel nézni hibakódot, hogy a listázás során ha rábök az ember kettőt, rögtön odavisz a megfelelő egységhez, és szövegesen látni mi is a konkrét hiba.
Vannak persze olyan hibakódok, amiket kilistáz, de figyelmen kívül lehet/kell hagyni.
De ezt írja majd úgyis, nem emlékszem hol és melyik volt, amivel én találkoztam.
Pl. arra is jó, hogy megmutatja hány kulcs van az autóhoz társítva, vagy pl. hogy volt-e átírva a VIN, a biztonsági kód beírásának a tévesztése, stb.
Hja, és láthatod az ECU ill. a műszerfal közötti eltérés mértékét.
A múltkor a szervizes csóka azt mondta, hogy mindig van valamennyi eltérés a két szám között, na ezt mondjuk annyira nem értettem, mivel az ECU-ba fut be a szenzor jele és az adja tovább a műszerfalnak is, gondolom én.
Mindenesetre ha nagy az eltérés és mutatja az óraállás átírásának a tényét, akkor ott már össze is lehet csukni a lapost és/vagy otthagyni az ótót, vagy lehet keményebben alkudni.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
-
-
válasz Doggy dog #62636 üzenetére
A Zafira kormányára vagy nem tudtak vigyázni vagy nem ennyi a Km- állása. Ismerősömnek 250E van benne, és közel sem így néz ki neki. Pedig hárman is használják tőlük a családban.
Az első H karaván nagyon szépnek tűnik. Nem lehet rossz! De azzal számolni kell mivel ez a széria pont 2004-ben kezdte el pályafutását itt még lehetnek gyerekcipőben lévő gondok. Másrészt, mikor én konzultáltam több Opel szervizzel és szerelővel ők ezt a szériánál lévő 1.6 motorral szerelt változatot (105 le) mondták hogy 200E futás teljesítménynél szokott lenni valami ami tönkre megy (elkopik) a motornál amit bele kell kalkulálni. (Sajnos már nem rémlik hogy mi is volt az)
Meg vársárlás esetén ezt bele kell majd kalkulálni.(lehetséges) hogy pont emiatt van leadva ,tessék majd megtekinteni. A 2007-től a 115Le variánsban ezt a hibát is kiküszöbölték már.Második Karavánnál, kuplung & hátsó felfüggesztés & fékeket személy szerint azt nézetném meg elösször. BP-i belvárosi hadi cirkálóként hamar kophatott ,de ez is jó lehet.
odorgg
"Astra" de szép! Üdv nálunk.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szkury
tag
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #63589 üzenetére
Na, elég jól felszerelt darabnak tűnik és nem is hülyeségekkel van teli.
Nem gondoltam volna, hogy Kaposvárig elmentek érte.
Csillió balesetmenteset!Valaki kérte a napokban a képet, csak most sikerült. [link]
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
trassher
addikt
válasz Doggy dog #63589 üzenetére
Grat az új autóhoz, sok balesetmentes km-t.
Petyyyyy: Itt a topikban linkeltem anno valaki. Még az is benne van, hogy gyárilag króm ajtónyitókkal szerelték az autóm. Emellett rengeteg robbantott ábra van gyári cikkszámokkal.
Luck Dragon: Nincs mit.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Doggy dog
senior tag
válasz Doggy dog #63589 üzenetére
Ami nagyon tetszik:
Nagyon fekszi az utat,jól tapad,jól gyorsul.
-Fékek nagyon harapnak!
Szerintem lecseréltetem a fékfolyadékot,ki tudja mikor lehetett.Vagy hagyjam?Éppen hogy csak hozzáérek már fog is.Ha mégis csere,akkor melyik márka ajánlott és mennyi kell?
-Rádiót okosítani usb-vel?Láttam youtube videókat.Aux bekötés+kapcsoló,legtöbbnél lógó vezeték.Valaki csinálta?Vagy más irànyba,pl valami bluetooth-os cucc?
-Váltóolaj csere?Vagy hagyjam,ha nincs gond ne bolygassam?
-Nagyon kicsinek találom a szélvédőmosó tartályát.Feltöltöttem,de nem sok ment bele. 2 hete mikor néztük,törölni törölt,csak nem nyomta a mosófolyadékot.Ebből gondolom,hogy üres lehetett.Legalábbis remélem nem más a gond!
Műszerfal közepén (szélvédő alatt) mi az a rácsos valami?
Átlagfogyasztás mérőjét lehet 0-zni?
100km-rel többre vetítve mutatja,így még nem tudom a saját használati fogyasztásomat.
Biztos lesz még kérdésem bőven,így bocs előre isAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Szada85
aktív tag
válasz Doggy dog #63626 üzenetére
Szia.
Én csak az USB/MP3 témában tudok írni neked, a Dension elvileg gyárt utólagos cuccokat, a H Astrához passzol a Gateway széria, meg kell nézni pontosan milyen rádiód van, és ahhoz melyik játszik.
Vagy van a Yatour márka is, a G-hez még nem találtam passzoló cuccot, de a H-hoz már lehet, hogy társítható.
Ezek egyike sem filléres megoldás, de ha a gyári rádiót szeretnéd megtartani, akkor jó lehet.
De a Dupla DIN helyre már lehet venni önálló fejegységet is, ami már USB-s, akár BT-os is. -
Calogero
addikt
válasz Doggy dog #63626 üzenetére
Nagyon kicsinek találom a szélvédőmosó tartályát
Mert kicsi is.
Ha xenon lámpával szerelt autóké 4 literes
Halogénlámpások csak 2 literest kaptakMűszerfal közepén (szélvédő alatt) mi az a rácsos valami?
Oda van szerelve a hetedik hangszóró, valamint az ott lévő gömb alakú tárgy pedig a klíma belső hőérzékelőjeÁtlagfogyasztás mérőjét lehet 0-zni?
A fedélzeti számítógép adatainak nullázása
A fedélzeti számítógép következő információit lehet nullázni (a mérés/számolás újraindítása):Average consumption (Átlagfogyasztás)
Effective consumption (Felhasznált üzemanyag)
Average speed (Átlagsebesség)
Distance travelled (Megtett út)Válassza ki a kívánt adatot.Nullázáshoz nyomja meg a kormánykerék baloldalán lévő görgető kapcsolót
Jelenlegi érték: Tartsa nyomva kb.2 másodpercig
Minden érték: Tartsa nyomva kb. 4másodpercigAz elektromos ellátás megszakadása
Ha az elektromos ellátás megszakadt vagy az akkumulátor feszültsége túl alacsony,a fedélzeti számítógépben tárolt adatok elvesznek.Ha nem kaptál hozzá manuált akkor innen beszerezheted :[link]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Doggy dog #63640 üzenetére
Teljesen jó a RoidMi, sőt kijött már a 2-es verza belőle.
Ott magán a cuccon is van egy mikrofon, amolyan zajszűrésre szolgál, mint egyes telefonokon a dupla mic.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
-
válasz Doggy dog #63946 üzenetére
Ami trassher kolléga linkelt azba sok küllős, használtban amire azt mondom hogy patika 16"-ban 65-70E,Plusz gumi. Amit én szeretnék a használt piacon az egy 10-el volt drágább, új árral kalkuláltan 205/55-R16 mérettel új gummival és szerelési díjjal 150-160E , 17"-ban amit én írtam feljebb egy másik hsz-ben. 170-180E.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Doggy dog #63964 üzenetére
Az autóhoz van nekem egy ahhoz tartozó katalógus, de maga az Opel oldalán is meglelhető , és a kerekenél le van írva a neve, méret , szín stb.
Most telefonról nem tudok rákeresni. De amint notebook előtt leszek belinkelem.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.