-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dewill79
tag
válasz Pendragon911 #89306 üzenetére
Szia!
Létezik CD40 USB, azt nem tudom össze lehet-e párosítani az autóval... -
dewill79
tag
válasz sunci_02 #92036 üzenetére
Szia!
Csak kinézetre ilyen, belül nem ez. Amit linkeltél egy nagyon régi típus, szerintem már nem érdemes 256MB SDRAM -al és Windows CE 6.0-val venni ilyen fejegységet.
Az enyém Aliról származik, kb.47-48eFt volt mindennel együtt, DPD hozta házhoz.
A Bluetooth-os kihangosítás tökéletesen működik, többször is próbáltam, miután egyszer összepárosítod a fejegységet a telefonnal, onnantól beszippantja a komplett telefonos névjegyzéket és akár magáról a rádióról is indíthatsz hívást, csöng, felveheted, leteheted, elutasíthatod, böngészheted a névjegyzéket, stb.
A tolatókamera része is működik, be van építve az autó jobb oldali rendszámtábla világításába. Ezt tudom ajánlani vagy ezt. -
dewill79
tag
válasz ricsi8800gt #96297 üzenetére
Szerintem ne játsz vele, rakd vissza.
"A kipufogócsonk, az autó kipufogórendszerének legnagyobb hőterhelésű része hőálló öntöttvasból készül, általában a szívócsatorna sérülését a mechanikus terhelés okozza.
A kipufogócsonk üzemi hőmérséklete eléri a + 1300 ° C-ot. A szívócső a kipufogócsonkhoz van rögzítve és magas hőmérsékleten is működik, amelynek értéke néha eléri a + 1100 ° C-ot. A kipufogócső mellé katalizátor van felszerelve. Amikor a katalizátor működik, cellái + 1050 ° C-ra felmelegedhetnek. A rezonátorkatalizátor után beépített belső működési hőmérséklet-tartomány + 700 ° C és +1000 ° C között lehet. A kipufogórendszerben a hátsó hangtompító a legkevésbé terhelt alkatrész, benne a működési hőmérséklet nem haladja meg a +350 ° С-ot. Ugyanakkor a kipufogórendszer különböző részeinek felületén a hőmérséklet kissé alacsonyabb, amelynek leolvasása nagymértékben függ az egyes kipufogógáz-pályák tervezési jellemzőitől." -
dewill79
tag
válasz ricsi8800gt #97154 üzenetére
Szia!
Ajánlom figyelmedbe (regisztráció után): link -
dewill79
tag
válasz ricsi8800gt #97175 üzenetére
Ha hátulról lebontod a kárpitot, muszáj lesz mindkét oldalt leszedni rendesen, akkor hátulról nézve jobb oldalon.
üdv -
dewill79
tag
válasz BlackDemon #97234 üzenetére
Szia!
Én x16xel B vectrában használtam kb.5 évig, most pedig x18xe H astrában 6 éve ez van.
Nekem nincs rá panaszom! -
dewill79
tag
válasz ricsi8800gt #97596 üzenetére
Nagyon egyszerűen:
Z16XEP Negatívumok:
- EGR szelep
- Twinport szívósor
- Magasabb fogyasztás Z16XER-hez képest. -
dewill79
tag
válasz atomanti19 #97623 üzenetére
Helló!
Sokat segítene, ha megírnád mi lenne a kiszemelt 1DIN-es rádió, ami támogatja a kormányvezérlést....
A csati a képen teljesen gyári, ha nem létfontosságú a kormányvezérlés, akkor simán belemegy az új fejegység amit veszel, különösebb mókolás nélkül. -
dewill79
tag
válasz atomanti19 #97625 üzenetére
Hali!
Ez a linkelés nem volt sikeres... -
dewill79
tag
-
dewill79
tag
válasz Doggy dog #98088 üzenetére
Helló!
Rádió előlapi panelt kellene lebontani és szétszedni.
Utána a tekerő potit kiforrasztani és leellenőrizni.
Ha nagyon gyors próbát szeretnél, akkor a tekerőgombot lehúzod és kontakt spay-vel befújsz egy kicsit. Bár ez nem lesz tartós megoldás.
Pár kép a lényegről:
kép1
kép2
kép3
kép4
Remélem tudtam segíteni, üdv. -
dewill79
tag
válasz mephi666 #100070 üzenetére
Szia, ajánlom figyelmedbe, hátha segít:
Led belső világítás -
dewill79
tag
-
dewill79
tag
válasz farkas-j #100345 üzenetére
Szia , szerintem jó helyen tapogatózol. Nézesd meg. A 13.8V alapjáraton, terhelés nélkül jónak tűnik, de ha felkapcsolod a világítást és lejjebb esik pár voltot, akkor a generátor fesszabályzója lehet ludas. Emelt fordulaton tartósan 14V felett kell lennie a töltőfesznek.
-
dewill79
tag
válasz szabonagyur #101521 üzenetére
Szia, a fapad az sima halogén.
-
dewill79
tag
válasz diablo1984 #101929 üzenetére
Szia!
Ha 1.4 turbós motorral gondolod (150LE), akkor elég fürge szerintem (tapasztalat).
De: ha "anyataxi üzemmód"-ban fogod használni, akkor a fogyasztás nem lesz a barátod. -
dewill79
tag
válasz mephi666 #101983 üzenetére
Szia!
A régi rádiódat mindenképpen le kell választani először opcommal és kikapcsolni ezt:
disable anti-theft in EHU. Az új utána mehet bele, és legyen meg a carpass-a is. Ha csak sima 0000-kódja lesz, az nem lesz jó. Mindezek után párosítás és Code Index programozás következik. -
dewill79
tag
Szia!
A tanksapka felől sehogyan sem fog kijönni.
Csomagtérben a jobb oldalon lenyitod a takaró kárpitot és látni fogod magát a zárat jó mélyen. Csatlakozót lehúzod róla, meg azt hiszem 2db csavar fogja és hátrafelé kihúzod.
Csak maga a zár fog kijönni a tanksapkára záródó rúddal. -
dewill79
tag
válasz Markizmark #107119 üzenetére
Szia!
Ezt az állítást megcáfolnám (Z16XER és Z18XER motorok esetén):
"Egyébként a szívó benzinesekben nincs légtömegmérő, ami a légszűrő után van az csak beszívott hőmérsékletet mér."
Kép:
Légtömegmérő B69, hőmérő B64, két külön érzékelő. -
dewill79
tag
válasz Markizmark #107126 üzenetére
Parancsolj: videó
(hőmérő + MAP) -
dewill79
tag
válasz mohabá 007 #107131 üzenetére
Ok, értem amit mondasz, de olyan nincs hogy csak levegő hőmérsékletet néz a vezérlő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000