-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
Hahó
Kombi Insigniánál gyakori a rosszul szigetelt hátsó ablak? A hátsó sarkainál, 90-nél jól hallható, 130-140 környékén zavaró szélzaj hallható. A bal tán' hangosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz bambano #17340 üzenetére
Pedig borzasztóan tapad az aszfalthoz. Tény, hogy kicsit kemény, keményebb a C Vectránál, viszont kezesebb.
Egyébként nagyon terebélyesnek kell lenni ahhoz, hogy szűk legyen. Az ívek meg a dizájn egyébként tényleg fokozzák a bunker hatást, ennek ellenére 192 centivel vígan elvagyok. Pedig ha ránézek kintről, olyan, mintha egy koboldnak tervezték volna, aztán beülök és kisimulnak a ráncaim. -
Skizz
addikt
Sziasztok
Kombi Insignia problémával kapcsolatban írok, remélem valaki tud segíteni. Nos a helyzet röviden és tömören annyi, hogy 1 éves, 70k km-es, mindenben tökéletes állapotú Insigniának van egy nagy problémája. Mégpedig, az egérmozi körülötti műanyag idom annyira recseg a legkisebb úthibáknál is, hogy megőrülök tőle. Egy kicsit minden, ez sikerült itt talán a legrosszabbul, de ha a képernyő előtti részt egy kicsit lenyomom menet közben, akkor a beltéri zajok 90%-a teljesen megszűnik, jobb utakon pedig semmi sem nyiszog. A kérdésem az lenne, hogy találkozott -e már valaki ilyen problémával, esetleg hallott -e róla? Az a keret első blikkre különálló, szerintetek esetleg le lehet pattintani onnan sérülés nélkül? Gondolom az idom fekszik valamin, esetleg meg kéne próbálni alatta telenyomni ragasztóval, vagy valami vékony gumit vagy rongyot közéjük ragasztani? Egyéb ötletem nincs.
ui.: remélem nem sikerült képzavart alkotnom, szóval az egérmozi és a központi zár/vészvillogó gombjai közötti részről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Sziasztok
Őt is megnézném holnap egynehány másik gépsárkány mellett. Érdemes rá időt fecsérelni, vagy hemzseg a hibalehetőségektől? Ha akár jó vétel is lehet, akkor mire érdemes első körben nagyon odafigyelni (rozsdán meg a szokásoson kívül, típushibákra)?
-
Skizz
addikt
Mindeg, köszönöm a segítséget. Én se erre az automatára esküdözöm, csak a legközelebbitől a legtávolabbig haladok, és ez a kereskedés van a legközelebb hozzám, magánhirdető meg nemigen, csak egy 3as polo, az meg nekem kicsi..
-
Skizz
addikt
Hahó
Ez a motor is olajzabáló? Vagy ez már nem az?
-
-
Skizz
addikt
válasz trassher #35548 üzenetére
Az a másfél lityi nemigen érdekel, mivel főleg többször lenne kis távra használva, a tdi (sajnos) kizárva, ezek a kis gyösz benzinesek meg ennyit esznek, tapasztaltam már én is. De legalább nincs benne a pakliban egy turbócsere 2 héttel azután, hogy megvettem...
Amúgy azt olvastam, hogy az abs meg a sok lufi ritka a G-ben, csak magasabb felszereltségre jutott, de ne legyen igazam. Volt már, hogy egy hirdetés hiányos volt. Mikor érdeklődtem kiderült, hogy van benne még ez meg amaz. Itt is érdeklődtem, remélem legkésőbb holnap már válaszol a tulaj, aztán kiderül. De ennyiért, ha nem eszi a rozsda és pöccröff, akkor elgondolkoznék abs nélkül is rajta. Bár az idén 1-2x tapasztaltam az ilyen hárombetűs úri huncutságok áldásos hatását, de azért lehet élni nélküle, ha muszáj.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Sziasztok
Ennél az évjáratnál/motornál van valami komoly buktató, rizikófaktor a szokásoson kívül? (5 éve nuku olajcsere, stb...) Itt van a szomszédban, jó áron, forgalmis... -
Skizz
addikt
válasz #81556480 #36046 üzenetére
Persze, alku lesz, abba nincs is hiba. Jó lenne mondjuk egy papírmunkát belealkudni...
Annyira szerintem nem elvetendő, ha felemelik... már voltam ma egy szervízben, elvileg holnap elgurulnk arra, aztán rápeslognak, nehogy legyen valami huncutság. Kicsi rozsda van (még nem láttam élőben, csak holnap), elvileg hátsó sárvédőívnél, de lakatos a szomszédban van (rokony), és ha csak kicsi, akkor úgysem esik még ki alólam évekig, szóval az a része nem akadály. Ha nem porlad el egy erősebb fuvallattól, nem nagy gáz.
Futómű kopogásra figyelek, hidegindiítás nem tudom mennyire megvalósítható, mivel használatban van/lesz, de majd meglássuk, mindenesetre a szakik ha kicsit hallgatóznak, hogy hogy dorombol, az sem hátrány. Egy csapágyas hajtókart én nem biztos, hogy meghallanék - ők meg fogják. Azért is jó elcibálni az emelőre, mert egy-két ilyen turpisság kiderül és alkualapnak jó, még ha nem is életveszély. Ha patika, akkor azért nem olyan jó a helyzetem, mert hahun pl. nem ez az ár a kínálat teteje.
Leírás mondjuk elég ijesztő, de beszéltem ma a tulajjal - kiderült, hogy innen-onnan ismerjük is egymást (szomszéd város (falu)), úgyhogy annyira nem izgulok, mindent egybevetve meglehetősen alacsony a szopófaktor. Ha szar, akkor nem kell - ha tetszik, pöcc-röff és nem szakad le az emelőről, akkor viszont nem lenne hülyeség megvenni...
-
Skizz
addikt
Nna, voltam autónézőben, meg elvittem szervízbe. Kívülről hátsó sárvédőívek rozsdálnak, nem szép, de nem is vészes. Alja rozsdamentes, futómű egy jobb első gömbcsukló kivételével patika (az se szar, csak az lesz középtávon - 5k), fék harap, abs darál. Motor pöcc-röff, szépen jár, szépen húz, szép hangja van. Vezérléscsere leszen max. 25e km múlva, nem vészes. Kipuff nem gyári, fiatal, hibátlan.
Külseje az említett rozsdától eltekintve hibátlan. Itt-ott egy-egy díszcsíkot kell megragasztani, de ez nyilván tökmindegy. Belül egy alapos takarítás után a legnagyobb probléma a bal első hangszórórács szakadása, de ha nem rúgok bele, akkor a helyén marad. Ill. az ajtóbehúzók vannak körbetekerve szigszalaggal, hogy miért, nem értem. Rádió szól, CD-s, fűtés van, amennyire ilyen rövidtávon éreztem, hűtés most nyilván irreleváns. Aztán a többi mind szép és jó, korához képest a kosz jelenleg a legnagyobb baja.
Úgyhogy nagyon szimpi... szerelő szerint a rozsda elhanyagolható, még ha el is indul jobban, belátható időn belül csak esztétikailag fontos a lakatolás, mivel az alja rendben van. De így első körben akkor se lesz pénzem megcsinálni, úgyhogy mindegy is. Összességében olaj-szűrő-légszűrő-gömbcsukló lesz a közeljövőben cserélve, ha megveszem, aztán szerintem jövőre vezérlés, azon kívül, gumi, fékbetét, többi apróság... Alkualap így nem is igen volt, még egyszer nekilendülök, hátha, de 4 kilóért jó vétel, még, ha nem is a legjobb, mert a legjobb meg úgyis csak a mesében jön szembe.
Amiről akartam érdeklődni, hogy a jóember említett egy üzembentartóit biankó adásvételivel. Azóta rohanok, így nem volt időm beleásni magam a témába, esetleg mit tudtok erről mondani? Elvetendő?
Ebben az esetben az üzembentartóival a nevemre kerülne a forgalmi, csak a törzskönyv marad az előző tulajnál? (bár azt mondta, hogy odaadja azt is, így csak az eladásnál kell majd véglegesítenünk) -
Skizz
addikt
Hahó
1.6 16v 100 paci ecotecbe bevált olaj-olajszűrő-légszűrő triót tudtok ajánlani, amitől nem horpad be egy átlagos bankkártya?
Köszi
-
Skizz
addikt
Esetleg mobil 10w40-et próbáltátok már? Semmi super, csak annyi van rajt', hogy szintetikus, és hogy dízel/benzin. Lilás/pirosas kannában. Nagykeráron azt tudnám venni, meg Oil-t, de az még bruttó nagykeren számolva is drága.
-
Skizz
addikt
Hát nem tudom. Az biztos, hogy neten olyan kannáról nem láttam képet, mint amit a kúton vennék, ezért is csodálkozom. De szerintem a mobil1 műr mobil, mert egy olajos honlap keresőjében pl. csak mobilt láttam. Ez 4100 forint bruttó nagykeráron van, magyarán 6k akkárhol, csak nem szar.
-
Skizz
addikt
Hello
Kaptam ajándékba egy flakon spurit. Eléggé szkeptikusan álltam hozzá, de gondoltam utánakérdezek, hogy ne egyből utasítsam vissza. Szóval érdemes megkínálni vele a motort, van bármi előnye, vagy hagyjam a francba és cseréljek olajat sűrűn?
-
Skizz
addikt
válasz AMD Power #36491 üzenetére
1350kg vs. 100 le sem az igazi sajnos előzés közben. Kéne néhány nm még pluszban. Bár legutóbb, mikor szervízben voltam, ott volt egy az enyémnél fiatalabb dti vectra, új adagoló 700 ezer, vagy felújítani 150, de az meg nem épp hosszú életű. Ezek után jól elvagyok a benyással.
-
Skizz
addikt
válasz AMD Power #36496 üzenetére
Az biztos. Egyébként ez a konfig nagyon jó utazótárs, 5.-ben nagyon keveset forog (90-nél 2400). Anno az 1.4 98 paci Cliom 3000-be belenyalt 90-nél, nem volt se komfortos, se takarékos. Ezen meg is lepődtem, hogy ilyen nyugis. Miután dízelekben éltem le az utóbbi 2 évet, fel voltam készülve az üvöltésre 90-nél, ehelyett a világból kimene, ha arról lenne szó.
-
Skizz
addikt
Hahó
Mobil 10w40es super 2000-et használ valaki? Nagykeráron be tudnám szerezni. Asszem 5 rugó a nagyker bruttó, ennyiért csak nem szar.
-
Skizz
addikt
Hahó
X16XEL-be van valamilyen bevált gyertyatípus?
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hahó
"Füstjelekből" előre mennyire lehet megállapítani, hogy mekkora a gebasz a hengerfej környékén? Igazából amit produkál, az minimális habosodás az olajbeöntősapkán, főleg hidegben látható fehér füst (most ebben a 8-10fokban minimális a látható füst/pára), valamint olykor ingadozó alapjárat (percenként pár alkalommal egy pillanatra leesik). Egyébként nincs kopogás/csattogás, pöccröff 10/10x, fűtés van, túlmelegedés rövid/hosszú távon nuku, erő van, vízcsövek nem kemények (valamelyest összenyomhatók, nemtom mennyire kell keménynek lenni).
Ahogy elnézem, tömítéskészlet szelepszártömítésestül 15-16e. Ez így oké. Na de mennyi a sansz a síkmarásra? MIndenképpen kell? Arra így utánaolvasva 50e-től a csillagos égig lehet árakat látni.
De ha a motor nem melegszik túl, nincs deformáció, nem? Akkor elég lehet az új tömítés. Aztán bocs, ha hülyeséget mondok...
Ja amúgy x16xel.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz 7Sony7 #37435 üzenetére
Coolant level low üzenet mindig megvan, de szerintem az agya van megzeberedve, mert az olaj is kevés nkei (pedig most volt cserélve, belement 4 lityi), illetve állandóan kiégett izzókra panaszkodik, miközben mind ég.
A tartályban van valami bumbi középen, ha letekerem a sapkáját, na azt nem fedi el a víz. De az oldalán lévő piktogram szerint elvileg a szintjó, kb. a tartály közepénél lötyög, kicsit lejjebb. Nem hiszem, hogy enné, mert akkor csurig kellett volna legyen amikor megvegyem, hogy most ennyi legyen.
Vizes olaj miből látszik? A pálcán barna.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Nincs itt egy eladó olajbetöltő sapka? 2500 ft a boltban... egy műanyag gyösz.
-
Skizz
addikt
Akkor jó.
Más téma: koxos gyertya lehet az ecotec olajfetisizmusa miatt, vagy mélyebben gyökeredzik a probléma? Bár nemtom milyen öregek lehettek, de mikor cseréltem a múltkoriban, mindenik fekete volt. Ja és asszem 4-ből 2 menete úszott az olajban. Amúgy nem volt csonthideg a motor, ha ez számít.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #37454 üzenetére
És mitől lehet ott? Vagy lehet, hogy az előző cserekor/visszaszereléskor valaki bekenegette valami takonnyal, hogy jobban csússzon? Én szárazon hajtottam be az újakat... na majd holnap meglesem, hogy azok milyenek.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz mohabá 007 #37463 üzenetére
Hm.. gyári GM volt benne, bár attól még lehet, hogy típushoz nem passzolt. Mindenesetre most is gyárit raktam bele, külön 97-es x16xel Vectrához kértem, cikkszám alapján kikeresték, ez már csak nem hibádzik.
Igazából én sem téptem meg nagyon a gyertyákat. Mivel a közeli autósboltban dugó ne mvolt külön, csak kulcs kompletten, ezzel húztam rajta jókorát, de nem feszegettem a végén. Érdemes lehet esetleg szerezni egy dugót, és krovával megnyomorgatni kicsit? Ennek a szarnak olyan kicsi a nyele, hogy nemigen lehet erőt kifejteni. Vagy legalábbis nehezebbnek érződhet ugyanaz az erőkifejtés, ami egy normálisabb célszerszámmal még esetleg kevés.Szelepfedél tömítés folyamatban van, holnap veszek, cserélek. Már orrán-száján folyik az olaj hál' Istennek. Azt hittem, hogy a beöntő kupak nem illeszkedik rendesen (kissé mozog, betekerve meg lehet emelni az egyik felét), és ott folyik ki, de akkor ezek szerint tömítés kell. Van ott valami huncutság, amire érdemes figyelni, vagy csak fedél lekap, perem letakarít, tömítés, fedél vissza? Persze tető alatt, kutyát nem oda engedve nyálát csorgatni...
-
Skizz
addikt
válasz mohabá 007 #37496 üzenetére
Ejj, de jó lenne.. na majd kicsit kalafaszálok immár tömítve, és sasolok egy gyertyaképet.
Kulcsfejet meg majd szerzek addigra sallang nélkül, aztán rendes kulccsal nekiesek.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Beltér zörejek csillapításával szoktatok bajlódni? Nálam leginkább az ajtózárak felől jön zörgés, azzal szeretnék valamit kezdeni. Ha bezárkózom, azaz az összes bumbi le van nyomva, akkor csillapodik, de ha ki vannak emelve, akkor ciceregnek, zörögnek. Érdemes lehet szétszedni az ajtókárpitot, fogok ott találni meghúzandó csavart, vagy valamit?
-
Skizz
addikt
Hello
Ilyennel rendelkezik valaki? Qrva jó ár...
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #37764 üzenetére
De miért? Itt 6 rugóval drágább + az olxes is megoldható Pösti átvétellel.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #37767 üzenetére
De megbeszéltem vele, hogy 14én jön Pestre, ott átvenném, szóval ez a része irreleváns. Ha meg a 2 év gariról a kezembe nyomja a papírt, akkor szerintem megéri az a 6k mínusz. Annyiból felrakatom.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #37769 üzenetére
No.
Adac szerint fasza kis gumi, viszonylag csendes, viszonylag jó szárazon és nedvesen, viszonylag lassan kopik, szóval viszonylag rendben van. Ennyiért az elég. Csak gondoltam van itt valakinek tapasztalata vele. De nemtudom, hogy újonnan lehet -e jobbat kapni ennyiért.
-
Skizz
addikt
B Vectránál találkozott már valaki azzal, hogy valamelyik ajtó kpi zárra random nem záródik? Jobb hátsóm csinálja, van hogy 3x egymás után nyílik-záródik, aztán meg 5x nem. A bumbi egyáltalán nem mozog, csak ha kézzel mozgatom, de nincs semmi ellenállása, ott áll meg, ameddig felhúzom/letolom, és nem zár/nyit, szóval csak mozog, de nem zárja/nyitja az ajtót az se.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz 7Sony7 #37829 üzenetére
Pfú, akkor az már végső stádium gondolom. Nálam a bal íven van néhány centi, meg a jobb küszöbön pár folt a gumicsík alatt (bal küszöb meg jobb ív jobb állapotban van), egyik se vészes, csak ronda, de szerintem ezzel még így éveket el lehet lenni. Ahogy elnézem ide két ív meg két küszöb 20-25k, csak hát a munkadíj fényezéssel együtt... "csillagászati."
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban