-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz Gergőke88 #28372 üzenetére
Igen, én is örülnék ha lenne benne.
bzoley: akkor a tiedben is megvannak ezek, az jó.
Az enyém 2000-es, lehet, évjáratfüggő is hogy mennyire nagy %-ban van bennük legalább ez a két extra.
Ami kimaradt, gyári (????) kp-i zár, bár igazából 3 évesen vettem, esküdni nem mernék rá hogy gyári, valamint tetettem bele riasztót. Ablak nem ártana elektromos, de elég későn kezdtem gondolkodni ezen meg a fordulatszámmérőn - fiatalon kellett volna mindezt beletenni, hogy ki is használja az ember.Rakodótérrel egyetértek, kell a nagy - bár szerintem a tied nagyobb mint az enyém.
Én családdal így is sokszor alig férek bele utazáskor
Tud ám az asszony pakolni, mindenképpen kell 4-5 zacskó chips, az már kitesz egy nagy bőröndnyi helyet, és sorolhatnám.
Viszont a 4 ajtós nekem személy szerint azért nem jön be, mert nem összenyitható a csomagtér meg az utastér. Arra pedig bármit csinálok, évente többször is szükség van. Egyik pl. a karácsony, az asszony ebben is maximalista, csak akkora jó ami épphogy bepréselhető lenyitott hátsó ülésekkel.
De jól jön a lehajthatóság szekrény, polc, hűtő, stb. szállításakor is.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Gergőke88 #29112 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm srácok.
diablo1984 Abszolút egyetértek.
Jövőre kell majd vennem hátsó kipufogó dobot. Szerintetek érdemes rá olyat venni ami kicsit sportosabb? Gondolok itt főleg a hangra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30114 üzenetére
Nem tudom, mi lehet a hatar, csak ugye irtad, h turbo benzines meg turbo disel....es erre irtam, h ez az 1.7 es nem is a legkisebb disel. Amugy ennek kapcsan mondjuk felmerül a kerdes, hogy amik most terjednek, ezek az 1.0 dizel meg 1.0 benzines turbos kis hörcsögök, mit csinalnak, ha bekapcsol a klima? vagy ha a fogyasztas mondjuk megnö + 3 literrel, autopalyan 130 nal meg egy nagyobb köbcentishez kepest megint csak +2-3 liter akkor azert nem tudom a karosanyag kibocsatas meg az üzemanyag sporolas mennyire hatekony
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30116 üzenetére
Pont ezt írtam, hogy manapság semmit nem mond az hogy valami turbós...akár benzines, akár dízel, lehet 1.0, 1.2 is...annak a nyomatéka kb egy lehet egy 1.6-1.8 as szívóssal és akkor ugyan úgy megfogja klíma, emelkedő minden
(#30117) AMD Power: Pont ezekre igen Meddig lehet a térfogatot tényleg úgy csökkenteni, hogy takarékos legyen a motor és ne kelljen több üzemanyag a haladáshoz....pár év és jönnek a 200 köbcenti és 4 turbós motorok?
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #30148 üzenetére
Ezzel a letolt hütömaszkkal csak nekem van fiat punto erzesem?
-
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #31062 üzenetére
Az arra való, hogy leverd a gumi harangot, kivedd az izzot, majd kb 20 perc és egy véres kéz árán rájöjj, hogy teljesen esélytelen ott visszatenni az izzót, de ha mégis sikerül, akkor már a gumi harang visszarakása teljesen eselytelen...
Így marad az az opció, hogy vállalod a beparasodo foncsort vagy bemész a krova készletért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #31064 üzenetére
Gyaníthatóan az a probléma, hogy nem gyári a lámpám és nem pont oda esik a tompított hátulja, ahol a szerelőnyílások vannak. Így vagy növesztek még két ízületet a karomra, vagy marad a komoly barkácsolás...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Kickass
őstag
válasz Gergőke88 #31387 üzenetére
Kombi jól jöhet, nem zárkózok el, nyaralás, cuccolás satöbbi.
Éves futás 12000-15000km de az 80%-ban közút/autópálya (még a mostani verdát el nem adtam kevesebb mint egy év után10k km-t mentem abból 3500km 2 nyaralás volt, illetve legalább további 3500km 2x25km ingázás egy másik városba párom rokonaihoz hétvégente, a maradék város) ezért is játszik dízel. 1.7 Isuzuról egyébként is csak jókat hallottam, a 2.0dti-ről viszont semmit.szerk.: a sedan forma jön be legkevésbé
szerk2.: nekem is a 3as fehér 1.6kombi a kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
INMOTEP
őstag
válasz Gergőke88 #31426 üzenetére
Egyáltalán nem mind1 az sem mivel polírozod .Én idehaza haveroknak megszoktam néha csinálni de csakis 3M es poliranyagot használva féldurva majd extra finommal a végén .Ha rendesen lepésről lépésre van felpoliorozva bő 1-másfél évet is kibír mindenfajta védelem nélkül .Lakkozni szokták ,akkor van a gond amikor ez a lakk elkezd lepattogni .Főleg ha nem jó minőségű lakkot használ az illető ,nagyon csúnyán néz ki utána ..... És leszedni sem egyszerű a felületről .
-
Findzs
addikt
válasz Gergőke88 #31643 üzenetére
és? attól már rossz vétel?
1,5 éves első tulaj 45 ezer km
a 2011 -eseket adják ennyiért 100 ezer körüli km -reltudod kinek a pap kinek a papné
én a 75 lovas g astrámat se használom ki
és hányan vannak még a világban akik kevés lóerős autóval közlekednek nap mint napszerinted akkor mi számít jó vételnek/kocsinak? 800kg 250 le?
ha a 88 a születési éved akkor már meg is értettem a dolgot
éltél volna az én koromban mikor kis polskikksl meg trabikkal jártak az emberek
87 lóerő az álom kategória volt akkoriban[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Gergőke88 #31652 üzenetére
Csak jelzem, hogy a trabant le/súly aránya jobb....
Trabant 1.1 615kg/40 le 15,375
A valós adat: (megsúgom)
Trabant 1.1 700kg/40le 17.5
A régi időkre való utalás szerintem a 2T-nek szólt. Ő a 615 kg.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Findzs
addikt
válasz Gergőke88 #31652 üzenetére
ki beszélt itt az 1.1 trabiról? a 601 -esre gondoltam ami 26 lóerős
pont van fent egy cikk a logouton 4 felnőtt trabantal horvátországba: [link]
én elvoltam 7 évig a 90 lovas 1.4 -es h astrámmal is, sosem éreztem gyengének
de ahogy írtam kinek a pap kinek a papné
én nagyon örülnék annak az 1.4 -es j astrának(#31653) AMD Power:
szívesen odaadom egy körre, ha majd egyszer erre jársz szabolcs megyében szólj[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
zolikaDB
veterán
válasz Gergőke88 #32084 üzenetére
Plusz kupé hűtőrács
Engem ne mzavar a fekete műanyagok megléte, és így az összkép szexibb, mintha OPC lenne (mert olyan van, ilyen meg hivatalosan nincs )
adidas4death: csavarkihajtó[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #32298 üzenetére
50-60km az semmi. Nekem 3x1000 km autopalya volt, ami eltüntette (kopp-kopp) most az egr problemat (mondjuk nekem nem olyan jellegü volt, hogy ugralt a fordulat, max kicsit hidegen, nekem szerviz üzemmodba allt a kocsi a kis kedvenc sarga csavarkulcsos ikonnal ). Szvsz olcsobb, ha kipucoltatja. Vannak direkt ilyen egr pucolo cuccok, akar youtube-on is le lehet vadaszni, hogy lehet megcsinalni, ha valakinek van hozza erzeke
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #32309 üzenetére
Jaja az a 3000 az kb a dizelnel helytallo szerinem . Nekem egy baratom aki hobbi szinten elegge auto**zi mondta, hogy egy benzines 4-5000 között nyugodtan foroghat folyamatosan, olajnyomas meg stb ott tökeletes es akkor tud tisztulni is a rendszer
Amugy egy kis meghajtas csodakat tesz a kocsikkal. Ez a kieg/kitisztul ez nem marhasag. Dizelnel meg szerintem különösen. A reszecskeszürönek alapbol van is valami a leirasban, hogy nem tudom en hany havonta kell neki fel orat mennie 2000 vagy 3000 fölött a teljes kipucolodas erdekeben (ez a fel ora nem biztos de igy remlik).
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #32725 üzenetére
Dehogynem. Bele sem merek gondolni mekkora orbitális cumi lehet egy V6-os Opel dízellel... Annál talán csak egy angol kocsi nagyobb szopóroller, mert azt még szerelni sem lehet
Szerintem olyan cégeknek akik össze-vissza liszenszelgetik a motorjaikat és a fejlesztéseket nem szabad gyártaniuk komplikált cuccokat (értsd V6, meg hibrid) , különben szopóágra teszik a júzereket; gondolok itt a GM-re, a PSA-ra, Ford-ra...Gyártson erőműveket a Mercedes, a Bimmer, a VAG, meg a japánok. Azok mondjuk elképesztően agyonbonyolított dolgokat találnak ki, de agyoncsaphatatlan a technika.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #32806 üzenetére
Neked nem tudom mi bajod van, nem úgy jöttem ide hogy "hú de fos az opel meg a honda a menő", normális kérdést raktam fel, normálist választ várok, ha neked nincs érved az opel motorjai mellett, akkor maradj csöndben. A többiektől még várom a válaszokat
Egyébként azért járok ide mert faternak fastrája van
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #32808 üzenetére
mephi666 Van egy pár astra/corsa a közelemben. Szomszédban kettő, autószerelmnél, nagybátyáméknál a dízel corsa, szegények azzal sokat szívtak, valami cső eltömődött, mert nem prémium dízelt tankoltak. A szembeszomszéd fastrájával mindig gondok vannak, többet áll mint megy, az 1.4 gastra az pöpec, annak semmi baja. Mennyit eszik neked átlagban?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fogyjunk le!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...