-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz N.Ferry #73298 üzenetére
Váltás előtt nyomd ki a kuplungot, ne menj neki másik objektumnak/élőlénynek, mindig menetiránnyal megegyező irányba nézz vezetés közben, ne felejtsd el bekötni az övet és néha tankold, mosd, folyadékokat légnyomást ellenőrizz.
Így utólag nagyjából ennyi
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
beg
veterán
válasz N.Ferry #73304 üzenetére
17 éves jószágnál már ne a típusbetegség miatt aggódj, innen már azon múlik milyen gazdája volt előtted.
Vezérlés, olaj, folyadékok, szűrők cseréje és adj neki.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
FuRiONight
őstag
válasz N.Ferry #76559 üzenetére
Hát őszintén a mostani alá sem adnám (204Le - 410 Nm) de már elég sok minden megváltozott, igy felesleges a nagyobb dízel autó.
1.6 az a középút ahogy nézem, és TP-t után olvasva tényleg lehet jobb egy németes, kicsit olajevős astra g.
Amúgy a motorfelújítás megoldaná a problémát? Illetve egy ilyen mennyibe kerül egy ilyen autónál?
-
WZP
aktív tag
válasz N.Ferry #77200 üzenetére
Ha kurblis, akkor annak a tekerője alatt van egy zégergyűrű szerűség, azt kitolod valami vékony csavarhúzóval, és lehúzod a kurblit.(nem egyszerű eltalálni) Műanyag kis csavartakarókat kiszeded, csavarokat kicsavarod, aztán meg csak körbe szépen ki kell pattintgatni a patentokat.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
Markizmark
addikt
válasz N.Ferry #78337 üzenetére
Ez egy híresen olajzabáló motor, nem csoda, hogy eszi.
A gyári érték 1liter/1000km, ezt valóban nem lépi túl, de az 1liter/2500km az már számottevőnek mondható. Igazából 4-5000km-enként fogyhatna el max. 1 liter.
Szelepszár szimering csere segíthet rajtad.
Ez Eneos jó márka és a 10w40 is stimmel.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Skizz
addikt
válasz N.Ferry #78339 üzenetére
Sokba, ha már szétkapjátok a motort, akkor úgyis lesz hengerfejcsisz, tömítés csere, lehet szelepfészkeket is meg köll marni, mehetnek bele az új tömítések.. dugattyú gyűrűk, s a többi finomság. Szóval, ha már kint a motor, akkor nem szabadna az első fázisnál megállni, vagy hagyni kell a pélóba. Szerintem.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz N.Ferry #79617 üzenetére
Nekem kb. 3 km alatt beáll 82-83-ra a hőfok és onnan csak akkor moccan, ha araszolok.
Nem kell foglalkozni vele, ezek ennyin mennek. Megkérdeztem a szerelőmet, akinek több új Opel is megfordult már a keze között, azt mondta, ezek új állapotban is ennyire álltak be.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Tikakukac
titán
válasz N.Ferry #79870 üzenetére
Ha tartós kell akkor mehet. Ha akkora kezed van, mint faternak, akkor kicsit szűkös lesz, ha akkora, mint nekem, akkor elég sima. Ha még kézügyesség is van akkor 2 perc.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz N.Ferry #80243 üzenetére
Passzolom, nekem csak kényszerből jött ez a sok guglizás, ha gyárilag előírt viszkozitásban rakod bele, időben cseréled és rendes olajról van szó akkor jó az. Én törekszem a minimumra menni a hideg oldalon, mert sokat megy a kocsi rövideket, de akinek nem ilyen 200m-re van kocsija, annak a középérték is tökéletes.
Más: na, megvolt a főpróba, működik a ködlámpa Nem kevés vezetékelés és nem kevés szopó volt mire lett 2 faja és tiszta gyári ködfényszóró, de frankó. Holnap átvezetjük a tűzfalon, csőbe bele és viszont látásra.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz N.Ferry #85764 üzenetére
Az ECU jelez, hogy hiba van, és mindaddig jelezni is fog, hiába törlöd, amíg a hiba fennáll. Ha a hiba megszűnik jelezni se fog, kiütni se kell, majd elfelejti magától.
Ami biztos, nem a kicserélt görgővel lesz gond, annak nincs hibakódja, annak működését az ECU nem felügyeli. A hibakódot kell kiolvasni, és kiderül miért jelez.
(a szerelő meg menjen az annyába)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz N.Ferry #85764 üzenetére
Kiütni majdnem leírtam kit kéne Ha már nincs hiba, eltűnik. Olajcserénél benzinpumpa reléjét kaptam ki és úgy forgattam kicsit a motort. Szépen sárgázott is egyet. Visszaraktam, beindult, eltűnt a jelzés. Ennyi. Ezeket ütni lehet, de olyan lesz, mint a lambdaszonda. Üthettem én 50-szer is, ha egyszer rossz volt
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Huawei MediaPad M3 - a médiának bejön
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- PlayStation 5
- Házimozi belépő szinten
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen