Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz
gipsztigris #16574 üzenetére
Elégvlesz a cuna 😁
-
Badboys
őstag
válasz
gipsztigris #16571 üzenetére
Néztem, de csak 213 ezer kilóméterest találtam. Az a kilóméter nem annyira szimpatikus. nem szeretnék ilyen sok km est. Max.150 ezer már ha nem tekert. Mindenképpen be vizsgáltatnám anélkül felejtős.
-
gipsztigris
addikt
válasz
ANDROID??? #16572 üzenetére
Gyári spec. szerint CUNA NC 956-16 kell bele. Olyan fagyállóból ami ezt tudja, bőven van a piacon. De ha gyárit akarsz, akkor PARAFLU UP.
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #16572 üzenetére
(1.4 benzin 54kW KVF)
-
ANDROID???
addikt
2008 09 fiorinoba, melyik a legtutibb fagyálló?
-
Badboys
őstag
válasz
gipsztigris #16567 üzenetére
Igen tudom azt nagyon mellőzöm. Az automata váltókat rühellem. Volt selespeed nem volt vele gondom sőt jól jött amikor a bal bokám gipszben volt.
-
Badboys
őstag
válasz
molnarpeter #16563 üzenetére
Igen a kettőstömegű lendkerékre gondoltam.Bocs elírtam.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
erik365 #16559 üzenetére
Nekem sem volt 100%-os sajna az M20, mikor bekerült az új olaj. Kb annyi volt a logika a Motylgear 75W90 választásánál, hogy melegedésnél talán hangyányit később lesz kritikus a helyzet, illetve egyszerre teljesít GL4 és GL5 előírást, talán így a magasabb tűréssel elkerülhető sok kopás.
-
hobizoli
nagyúr
van arrol vmi input hogy a C514.6-s valto mennyi Nm-t bir el valojaban?
nem a gyari adata erdekel, mert az a C510-nel is csak 206Nm, aztan 350Nm felett is hasznaltuk, vki meg 400-l is
meg a C630-t is a tunnerebb 1.9JTD-k siman 450-500Nm felett is kinalgatjak, pedig "elvileg" 300Nm az is -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #16563 üzenetére
szerintem a DCT-re gondolt, a duplakuplungos valtora (=DSG)
-
Badboys
őstag
Köszönöm a kérdéseimre a válaszokat. Ellenben még nyitott kérdés maradt a dupla kuplung mindkét változatban van? Vagy csak a 170 lovasban.
Azonban még amennyiben megoldható egy telefonszámot és az embert aki fölhúzza 150 lóra meg helyileg hol találom? -
erik365
senior tag
válasz
molnarpeter #16557 üzenetére
Érdekes ez az M32, sokat kutakodtam egy időben külföldi fórumokon, meg olajválasztókban. Van ahol simán ajánlja a Motul olajválasztója Opelhez a Motul Gear 300-at bele, valamint Angol, és Amerikai fórumokon szerelők a legjobban hozzá a Redline MTF 75w80-at, valamint az Amsoil 75w-90-et ajánlják. Nekem most 75w-90 van benne, igaz az enyém már nem 100-as, de a kapcsolási érzet nekem jobb lett mint a Tutela Matryxal.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #16557 üzenetére
Inkább hallgatok gipsztigrisre, maradok a Tutela Matryxnál.
-
Patrick
addikt
válasz
Badboys #16551 üzenetére
120 Le-s nagyon kis virgonc. Én imádom. Pláne ha "dynamic"-ba kapcsolok, az egy állat.
Nem váltja meg a világot, de nem is kell. Viszont, ha egyedül vagyok, csak akkor. Amikor ketten ülünk benne, akkor már érezni, hogy van + súly. Városba tökéletes, nincs közvetlen befecskendezés! Most fogom többet használni városon kívül, 6 literből max elvagyok. Autópálya már 7 körül. 100-as tankolok. Pörgetni simán lehet.
Peugeot 406-osom 132 Le volt és 150 nm. Ez 215 nm, érezhetően jobban gyorsulok, nem kicsit. 9,9-et írnak gyorsulásra, hát szerintem, érzésre, nem mértem, de mindig jobb időt futok... 50-ről is falutáblánál "D"-ből úgy lövök ki, mint a rakéta.
Én nem bántam meg, azóta is imádom!
És tényleg fel lehet íratni 150-ig, és 280 nm-ig. Ha nem jön össze a Giulia, akkor én is fel fogom.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Badboys #16551 üzenetére
a 120loeros, meg a szinten 120 loeros 1.6-s 147-hez kepst is eleg jol megy, sot meg a 2.0-s 150-shez kepest is, mert kozepes rpm tartomanyban, ahol a legtobbet hasznalod a nyomateka joval nagyobb, mint azoke
120 lovasnal nincs Multiair (se), ami eleg draga buli, ha tenyallas van, feliratni 150 lora meg kb semmibol nem tart
ha meg varoson kivul nem is hasznalod sokat, akkor meg mind1 is -
Badboys
őstag
Kérdezném a tapasztalattal rendelkező tulajokat vagy volt tulajokat akik használnak vagy használtak benzines Giuliettát. A benzines 120 le röl lebeszéltek, hogy gyenge ehhez a kasznihoz inkább a 170 lovast vegyem. Viszont olvastam tesztben, hogy szépen viszi. Sajnos nincs ismerősöm akinek lenne így itt próbálok választ kapni. Mindkét változatban dupla kuplung van? Most egy 147 esem van a 105 lovas. 50 Le különbség nem kevés viszont, ha szépen gyorsul a 120 as is talán elég lehet. Nem igazán járok vele városon kívül időnként egy átmelegítésre Baja-Szekszárd mert oda járok tankolni most is az OMV hez 100 ast. Diesel nálam teljesen kizárt.
-
Arni9010
aktív tag
Szia!
A zárnál egy tippem van, a menüben nézd meg milyen beállítások vonatkoznak a zárakra. Voltak elég fura opciók is, hátha be van valami kapcsolva (Már nem rémlik pontosan mik az opciók.)
Az indexnek csak a megkeményedő gumiharang a hibája, volt aki bevagdosta, hogy könnyebben váltson alakot.
Én simán csak kiakasztottam a kormány borításából a harang végét, soha többet nem volt ezzel bajom -
nyepi
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Nálam van javításon egy ismerősöm Stiloja, és Fiatban nem vagyok túl tapasztalt.
2004-es, 5 ajtós. A csomagtérfedél egyben nyílik az ablakkal, az ablak külön nem nyitható. A gondom, amivel nem boldogulok, hogy csomagtartó csak kulccsal nyílik, a mikrokapcsolójáról nem.
A kp. zár távirányítóról nem nyílik. Kulccsal megy a kp. zár.
Kimértem a csomagtartón lévő mikrokapcsolót, az nem volt jó, de nem is ment ki rá a test. A záron lévő egyik testkábel le volt szakadva. Elég rossz helyen volt, bizonytalanul forrasztható, inkább vettem egy bontottat és egy mikrokapcsolót is. Összerakva, sajnos továbbra sem működik. Ami nagyon furcsa, hogy diagnosztikával kivezérelve működik. Utána várok egy pár másodpercet és már a saját kapcsolójáról is működik. Viszont, ha bezárom az autót, utána már többet nem működik. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Esetleg index kapcsoló javításra nincs tuti tippetek? Nem marad úgy a kar és sajnos csak kompletten kormány átvezetővel együtt kapható.
Előre is köszönöm a segítséget! -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #16544 üzenetére
Értelek, csak én azért csinálnám meg mégis, hogy elhessegessek minden kérdőjelet és teljes mértékben biztosra menjek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #16539 üzenetére
Abból még nem tudom, hogy most mi van benne.
gipsztigris:
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #16536 üzenetére
Azzal nem mennék biztosra. Amúgy a Tutela 4600 Ft literje, nem egy horror összeg, ehhez képest a Honda MTF-3 9900/liter.
-
válasz
gipsztigris #16532 üzenetére
En orulok ha tetszik
-
tboldi
nagyúr
M32-es váltós kérdés!
Tavaly nyáron (és úgy ~2000 km-rel ezelőtt
) újíttattam fel, az eredményre nincs panaszom, viszont a számláról nem derül ki, milyen olajat tettek bele, és hogy túltöltötték-e, ahogy ajánlani szokás. Épp a Hondában tervezek váltóolajat cserélni, és gondoltam, biztosra mennék az Alfával is. Ledobnám, ami benne van, és feltölteném 2,8-3 liter általam választott olajjal.
Na, de mivel? Maradjak a Tutela Matryxnál vagy legyen valami Fuchs, amit külföldi fórumokon is nyomnak?
-
ANDROID???
addikt
válasz
gipsztigris #16526 üzenetére
-
gipsztigris
addikt
válasz
ANDROID??? #16520 üzenetére
Pontosan!
Ez kell az autódba, ha Motult akarsz beleönteni.
Motul 8100 X-CLEAN 5W40 C3 -
Infernusz
csendes tag
Sziasztok! A mélynyomós deltába lehet pótkereket aplikálni?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ANDROID??? #16522 üzenetére
amire te gondolsz az a "test elektroda"
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ANDROID??? #16520 üzenetére
minden gyertya 2 polusu
-
ANDROID???
addikt
válasz
gipsztigris #16519 üzenetére
https://aftersales.fiat.com/elum/Register.aspx?languageID=13&country=HU
Itt kiválasztottam a típust és azt a felhasználói könyvet adta ki.
Abban meg ez volt írva amit idéztem.Most akkor ott tart a dolog, hogy a motul 5w40 8100 Gen 2 olaj nem jó, de akkor milyet rendeljek bele?
Rendeltem 2 pólusú hella gyertyát, remélem az jó hozzá.Viszont, ha az S2 az utókezelőhöz is jó, akkor amit írtál korábban típus az jó kell legyen.
"SAE 5W-40 FIAT 9.55535-S2, ennek megfelelő olaj a Motul 8100 X-CLEAN 5W40 C3" -
gipsztigris
addikt
válasz
ANDROID??? #16517 üzenetére
Ezt hol találtad? Mert ilyet a data nem hoz az 1,4 8V TU3A (KFV) motorkódra.
Egyébként az S2 és G1 majdnem azonos. Annyi a különbség, hogy míg a G1 kizárólag benzinmotorokhoz, az S2 kipufogógáz utókezelő rendszerekhez is alkalmas. -
hobizoli
nagyúr
en mindig szoktam rakni hozza MoS2 adalekot is
[link]
ez asszem ~3,5-4liter olajhoz valo, szoval bele is ontom egyszerre, osztjovanazugy -
ANDROID???
addikt
válasz
gipsztigris #16516 üzenetére
Végre megvan a leírás:
"Szintetikus bázisú, SAE 5W-30 viszkozitási SELENIA MULTIPOWER A Karbantartási terv
benzinmotorokhoz osztályú motorolaj, az ACEA AI/BI Hivatkozási szám: elõírásai szerint
és a FIAT 9.55535-GI elõírások szerint no. F315.B04"
Mi a FIAT 9.... GI? Miben más mint az S2? -
gipsztigris
addikt
válasz
ANDROID??? #16512 üzenetére
SAE 5W-40 FIAT 9.55535-S2, ennek megfelelő olaj a Motul 8100 X-CLEAN 5W40 C3
-
ANDROID???
addikt
válasz
molnarpeter #16514 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ANDROID??? #16513 üzenetére
Fiat eLum portál: [link]
Benne lesz az olaj isilletve olaj topikot ajánlom esetleg.
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #16512 üzenetére
Honnan lehet letölteni használatit?
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Fiat Fiiorino, KFV 2008 1.4 54kW, motorolaj GEN2 megfelelő bele?
Egyébként, amennyiben hidegen indítva előfordul, hogy "dadog", fojtószelep tisztítással kiküszöbölhető a hiba? Gondolom, ha leszerelem féktisztítózom stb, vissza, az megoldást jelenthet. Kell oda valamiféle tömítés?
[ Módosította: Qru ]
-
Directors
senior tag
válasz
molnarpeter #16508 üzenetére
Köszi! Írtam is neki. Bár sajna nem nézte meg.
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Valaki tud arra bármilyen megoldást hogy a nap első indítása után ne dadogjon 5-6 másodpercig a kocsi ? Grande Punto 1.4 T-jet.
Változó egyébként hogy mikor jön elő. Van hogy hónapokig semmi, de most újra jelen van.
Mióta megvan a kocsi, azóta tapasztalom. Viszont valamikor előjön, valamikor nem.
Mes-el olvasva semmilyen hibakód nincs. -
válasz
molnarpeter #16500 üzenetére
Délután megnézzük, olyan hat körül. Mire érdemes még figyelni? A szokásos alap dolgokon kivül.
-
iZol92
csendes újonc
válasz
juvegamer #16499 üzenetére
Egyik barátoméknak van, C635-ös váltó van már benne, semmi baja.
Egyébként szerintem azért sincs már a vége fele, mert addigra már "elavult" a Bravo. 2013-ban 7-es Golf, Leon, J Astra és még sok más újabb is volt, inkább azokat vették már, a gyár sem eröltette. Viszont mint konstrukció meg jó nagyon és megéri egy későit venni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
akooos #16494 üzenetére
Aha! Hát akkor nincs mese.
Nálam a tágulási kupakja alól nyomta ki a hűtőfolyadékot a T-Jet MiTo, de csak a minimumig, alá soha nem ment. Először komplett tartályt, aztán kupakot is cseréltem, de rájöttem, hogy nem akkora baj, ha hidegen alacsony a szint, mert melegen pont így van a maximumnál.
Motormosás: a mosonmagyaróvári Tommy's Car Spa két autónk motorterét is lemosta már a komplett kozmetikázással együtt, de ők csak az ügyfél felelősségére vállalják. Szerencsére nem volt semmi gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 EU (BHR8067GL/BHR8066NE) pár km-es roller eladó
- Eladó: Teljesen Új Ooni Koda 2 Max Gázüzemű Pizzakemence Bontatlan, Gyári csomagolásban!
- ÚJ Besen BS20 22kW APP smart elektromos autó töltő 2év gari
- Xiaomi Robot Vacuum S10
- Herman Miller Aeron Remastered C, teljesen felszerelt modell
- LG 34GN850P-B - 34" Ívelt Nano IPS - 3440x1440 - 160Hz 1ms - G-Sync - FreeSync - HDR 400
- ÓRIÁSI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- VADIÚJ Bontatlan! Honor 400 Lite 8/256 AMOLED 120Hz Velvet Grey, Dual SIM
- Csere-Beszámítás! Macbook Air 13 2020! I3 / 8GB / 256 SSD. Akksi- 124 Ciklus
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest