-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #84736 üzenetére
Elvileg a gyengébb, 116 lovas verzió x18xe(1) néven futott, a z18xe pedig a 125 lovas.
A C Corsa sem rossz elsö autó jelölt, barátnöm is azzal kezdett, igaz neki fapados 1.0-ás verzió volt, ha klímáznátok és pályáznátok, akkor azért egy 1.2, 1.4 biztosabb ajánlás belöle. Egyszerü, strapabíró technika, és a keretböl azért már elég pacek darabokat is ki lehet hozni. A G Astrát pedig feljebb leírták.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #84739 üzenetére
Attól függ mi számít, ha pl szeretnél utólag olcsón tempomatot, akkor a 125-ös jobb, de igazából a Z18XE az egyik legjobb opel motor, szóval mindegyik verzióban jó. Gondolom euro norma különbség is van a kettő között.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #84736 üzenetére
A 116-os még a régi nem elektromos gázpedálos.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #84733 üzenetére
Vagy 1.6 84paci vagy z18xe. Ez a két legjobb motor.
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #84733 üzenetére
Klímával 1.6 1.8 körül keresgélnék. Motortípusra nem szűrném le, mert a 700e ársávban csak az fog számítani, hogy milyen gazdája volt előtted. Bármelyik motor lehet ott már pénznyelő vagy örök doxa. Főleg klímával 600-800 ársávban.
Küszöb, kerékív hervadás elég jellemző lesz, de kitartással ki lehet fogni még menthető példányokat.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #84397 üzenetére
Sajnos már tuti nem fogok tudni menni. Ha este 9 körül is ott vagytok, akkor még lehet leugrom.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #84391 üzenetére
Valószínűleg nem tudok menni, de nem zárom azért még ki teljesen.
Ha jól emlékszem 2 hete találkoztunk, azóta nem jött meg az új profil képem, remélem nem is fog soha.Szerk: egyébként ez milyen találkozó lesz, milyen szervezés?
-
KrAt
veterán
válasz
BigBlackDog #84095 üzenetére
Azok a kamerák BKK-s kamerák, nem kell félni, KKEP nincs ott.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
BigBlackDog #84090 üzenetére
Nem sokkal az első lámpa után. Kb 90-nel mentem (traffi), aztán kb 70-nel (fix) (óra szerinti felfele kerekített értékek)
Remélem, hogy igazad van (70-es szakasz, csak forgalmat néző kamera), és mindenhol pont megúsztam. -
proof88
addikt
válasz
BigBlackDog #84078 üzenetére
Hát ez nagyon durva
Sosem láttam ilyet. És ha úgy áll a Nap / kedv, előre lehet húzni a napellenzős részt a tükörig? -
athomi
veterán
válasz
BigBlackDog #84078 üzenetére
Ha ez kavicsot kap az mibe fáj?
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #84073 üzenetére
Részemrôl is köszönet mindenkinek, aki eljött, azt gondolom, hogy a hangulat jó volt, az autók még jobbak, Opelek széles palettája tiszteletét tette, és még két tiszteletbeli vendégünk is volt egy ugyan nem Opel, de annál patikább autóval. Nagyon jó érzés egy ilyen csapat tagja lenni.
Petyyyyynek külön köszönet, hogy nem akart agyonverni a szép új adagolójával, kár lett volna érte.(értem kevésbé, nyilván.
)
A mókavonatozás most elmaradt, legközelebb pótoljuk, mondjuk a sarok után a bozótosban bújkáló kék-fehér természetfotósok is biztos örültek volna 1-2 közelinek a lámpától elrúgva rólunk, de így most az is elmaradt (és ezt pótolni sem szeretnénk értelemszerűen).
-
proof88
addikt
válasz
BigBlackDog #84073 üzenetére
Kinek volt panorámaszélvédője? Arról van szó mint ami ennek a kocsinak van?
-
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #80675 üzenetére
+ld: én úgy tudom hogy csak a facelift utaniak vannak javítja J Astra esetén.
150-200 között van a csapagycsere. -
Gergőke88
addikt
válasz
BigBlackDog #80671 üzenetére
A turbós kézi váltós opelekben (kivéve talán a start stoppos) van kettos tömegű.
Mivel nem akkora nyomatékot kell átvinnie mint a dízelben ezért tartósak.
Viszont a 6 sebességes váltó szereti megadni magát. -
diablo1984
veterán
válasz
BigBlackDog #78951 üzenetére
Szerintem nem kopik jobban mint bármi másban, időben kell cserélni az olajat benne, hidegen nem kell bántani és sokáig bírja. DPF sem különösen igényes benne, nekem 2004-es DPF-es euro4-es volt, abban viszonylag sűrűn regenerált, az csúnyán el tudta cseszni a fogyasztását a regenerálás alatt, pályán mentem vele 200 fölött is, ott azért már sétált az úton, de 130-as tempónál 6os váltóval csendes, mert kétezres fordulatok elején fordul(asszem 2200körül?), erő van benne bőven.
Bár 9 hónapig volt csak nekem, de azért adtam el, hogy ne szivasson le a drága technika és benzines autóra váltottam, meg sok pénz állt benne, továbbá az asszony meg friss jogsival ne azon gyakorlatozzon(sérülés és javításmentes kasztnija volt).
Ami nem tetszett benne, az a puritán belső(nekem a full szürke, szürke betétes műszerfal), szomorú volt belülről mint egy koporsó, télen valami rezonált az ajtókárpitban is(nem túl minőségi benyomást keltett).
Amúgy kényelmes futóműve van(igaz nem 200-nál), csendes, takarékos és egy golf4-es elfér a csomagtartójában().
Azóta már megint dízelem van ráadásul most lesz 6 éves az autó, csak vágom egy takaros sz*pásra, nincs mese..... -
Tikakukac
titán
válasz
BigBlackDog #78951 üzenetére
Az a vezetőoldali belső küszöbműanyag az nekem elég ocsmányul néz ki. Csak nem kellett ott a főköteggel mókolni?
-
diablo1984
veterán
válasz
BigBlackDog #78949 üzenetére
1,9 cdti, generátor, egr, szívósor kokszosodás. Ezek jellemzőek rá, az automata részét nem ismerem, nekem manuális volt. Jól viszi a 150 lovas motor a kasztnit, kis fogyasztású piszoknagy a kombi kasztnija.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
BigBlackDog #78853 üzenetére
3.0 V6-ot mondanám, ha jól tudom az egy BMW fejlesztés.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #78853 üzenetére
Úgy tudom a 2.6-os nem sikerült olyan jóra.
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #78794 üzenetére
Amennyire utánaolvastam a C Vectra keresésekor, elég vegyes a kép az AF33-mas Aisin gyártotta automata váltóról.
Alapvetöen nem egy rossz konstrukció (például az M32-es 6 sebességes kézinek sokkal rosszabb a híre ), a neten rákeresve viszont azért sok negatív véleményt is lehet találni erröl is, szóval szerintem erösen korábbi tulaj, és karbantartás fuggö ennek is az állapota.A szolenoid szelepek problémája a leggyakoribb, mellette kényes az olajra is, ezt is "örökélet+2nap" olajjal hírdették, de igényli a cserét, és a minöségi olajat bele. Itt egy rövid [cikk].
-
WP14
őstag
válasz
BigBlackDog #78209 üzenetére
Olcsóbb a felújítása, valószínűleg szimeringnél ereszti el a fékfolyadékot (ahogy nálam is, de csak szivárog), addig utántöltögetek én is. A felújítással szinte új lesz az.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
BigBlackDog #78209 üzenetére
Meg kell nézni pontosan,hogy TRW,vagy Delphi gyártású kormányművel van e szerelve.Mindkettő gyári beszállító.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #78199 üzenetére
Egyelőre után lett töltve, most rendben van átmenetileg egyelőre. Valaki nem tudja, hogy melyik gyártó a gyári kormánymű beszállító?
-
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #72402 üzenetére
Szia.
Arra készülj fel, hogy család, barátnö/feleség, barátok többet nem látnak, mert éjjel-nappal brümmögtetni fogod...
No, de, hogy komolyra fordítsam a szót, illetve ahogy feljebb már leleplezödtem, cirka egy hónapja vettem egy V6 Vectrát. Próbálok nem ömlengeni róla, mert engem teljesen elvarázsolt, gyakorlatilag instant rajongást váltott ki nálam, amire még a G OPC Sem Volt képes.
Az egy hónap miatt igazi "hosszútávú tapasztalatok" még nincsenek, csak amiket a fórumokon olvastam, ellenben az 1 hónap végére beletolok 5 Ezer Km-t, amiböl 3 Ezer autópálya, a többi autóút, és város, így azért vannak észrevételek...
A Motor:
Elég Atombunker, jó öreg, szívó iskola, alaposan meg kell nézni vétel elött, akkor nagy aknákba nem nagyon lehet belefutni. Szenzorokból nyilván Dupla annyi van a két hengersor miatt, de ezek minden idös autónál elromolhatnak, ez itt is elörodulhat, de szériahibáról nem tudni ezeknél.Fórumokon Sem sok rosszat olvasni róla, az egyetlen, amire szerintem érdemes odafigyelni, az, hogy a hütörendszer mindig tip-top legyen, mert valami brutális mennyiségü höt termel a Motor, egy városi mászkálás után kiszállsz járó Motor mellett, és rendesen pofon vág a kiömlö hö.
Emiatt (is) én a motorolajat böven a gyári intervallumnál gyakrabban cserélem, 8 de max 10 ezernél, ártani biztos nem árt neki, ha mindig hibátlan a kenés.
A 211 Le megfelelöen dinamikusan mozgatja a kasztnit ( bár nyilván ez relatív mindenkinek ), a Magyar, és a környezö országok limiteit csípöböl hozza erölködés nélkül, a 300 Nyúlmókus végett pedig alulról is gyönyörüen tol a motor, de pl városban simán 1000-1500-as fordulaton is elvan, szépen csendben lehet vonulni.
A váltó:
A kéziváltó szerintem tökéletes kiosztású, óra szerint 130-140 környékén 3000 körül forog a Motor, itt még tökéletesen csendes is, de pont ez az a határ, ahonnan ha nagy gázt adsz, a legdurvábban elindul a Motor, megjön a V6 hang is, és eröböl lehet elözni, kerülni bármit.
Automatát én nem akartam, azokkal több nyüg is szokott lenni, dobálja a fokozatokat, csúszik, de persze, ha kényelem a fontos, akkor ki lehet próbálni egyet vele, csak picit rizikósabb.Fogyasztás:
Átlagfogyasztása nálam most 9,5L/100 km, ez vegyes fogyi, melóba autóúton stabil 80-nal gurulok, pályázunk is vele, és olyan 20-30%-ban városozunk csak.
Csak városban könnyen felmegy 12 Liter köré is, nyilván ha klímázol, esetleg még egy picivel feljebb. Autópályázáskor, nyugodt 130-as guruláskor nem lehetetlen 8 körülre vinni a fogyit, bár - legalábbis én - elég sokat "zenélek" a V6-tal, meg valószínü mindenki fog, olyan szép a hangja, szóval én még 8-assal kezdödö átlagot nem láttam.Hogy valami rossz is legyen:
Ami egy ismert gyengesége - úgy zusammen a C Vectráknak -, az a futómüben a rugó, ezek szeretnek eltörni, Fb-os csoportban is rendszeresek az ilyen bejegyzések, érdemes lecserélni valami minimális ültetö szettre, azokkal utána nincs gond. Maga a futómü inkább komfortos, mint sportos, stabil az autó, nem billeg, a kisebb úthíbákat szépen átlépi, a nagyobbakat megérzed benne azért, nem egy versenyautó, ezt már csak a saját tömege ( V6: 1500+ kg ) miatt is kijön.Én azt gondolom, hogy tökéletes utazóautó, kirándulni, pályázni szuper vele, ugyanakkor városban Sem jön zavarba, bár ott néha érzed rajta, hogy kicsit ilyen elefánt a porcelánboltban feelinged van.
Az utastér tágas, a csomagtartó is böséges, a GTS ( 5 ajtós )-nál a hátsó szélvédö együtt nyílik a csomiajtóval, ezért hatalmas a nyílás. Én már csak emiatt is GTS-t néztem, sportosabb a formája, a lökösök is sportosabbak, az elsö ülések is kagylósabbak, mint a sedan/Caravan, de persze olyan variánst nézel, amilyent Te keresel. A Signum ugyanez, ott a hátsó pad inkább két személyes, föleg, ha középre berakod a hütöboxos-tálcás cuccot.
Azt tudom felajánlani, hogy vasárnap elvileg összefutunk Petyyyyy fórumtárssal valahol Budapesten, ha ráérsz, és van kedved eljönni, szívesen megmutatom élöben is az autót, gurítunk egyet vele, az úgyis hasznosabb, mint 1000 szó.
-
zolikaDB
veterán
válasz
BigBlackDog #72402 üzenetére
Szada85 forumtars most vett egy V6 Vectrat.
-
WP14
őstag
válasz
BigBlackDog #72191 üzenetére
Itt például.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #64200 üzenetére
Hátha hasznos lesz még valakinek; kipróbálva, felment a 480-as és az 500-as Bosoko ablaktörlőlapát és álló helyzetben rendben is vannak, nem akadnak össze. Ugyan a nagyobbik a felső 5 centin végállás környékén kicsit kihagyva töröl.
-
AMD Power
titán
válasz
BigBlackDog #64183 üzenetére
Nekem 2db 450mm van elől és egy 450mm hátul.
-
válasz
BigBlackDog #64183 üzenetére
Ha classic vagy Caraván akkor 500mm és 475mm. az első kettő. Elvileg!
Trassher
Én is 1.8-ast szeretnék megint ,de ugy sem lesz ahogy a karaván esetében sem volt. -
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56893 üzenetére
Ez gyárilag ilyen, izzó még soha nem volt benne cseréve (mióta nálam van)
Nem tudom ... B Vekinél azt tudom hogy van, C -nél már lehet kimaradt
Ha az eszemre hallgatok akkor egy ilyen jó lenne Link, ha viszont a szívemre halgatok akkor pedig egy ilyen, de már előre látom hogy ez nem lesz egy egyszerű döntés
G Astra -ból min 1.8i kéne (mivel ezekben a leghosszabb a váltó), az meg sajnos olyan ritka mint a fehér holló, na de még majd meglátjuk
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56890 üzenetére
Bezony ...
Opelnél gondoltak arra ha sötétben lerobbansz akkor legyen világításod, vagy akár egy izzót ki kell cserélni vagy a szélvédőmosó folyadékot fel kell tölteni, de egy csavarhúzó is elég hozzá kb. szintem bármit megtudsz vele javítani az út szélén és ugye még világítás is van hozzá, régen még normális autókat gyártottak
(#56891) M_o_g_y_i
Nem olyan erős, semmivel sem erősebb mint a hagyományos ... csak a kamera valamiért így felvilágosította az izzókat, majd próbálok normális képet lőni róla !
Szerk.
Erősen gondolkodom hogy maradok a 90" éveknél (akkor még autókat gyártottak) ... előző autóm egy E34 BMW volt 1992 évjárat (3 év alatt soha nem volt semmi baja) egy igazi megbízható autó volt pedig a BMW előtt egy 2003 -s Pug 406 -som volt ami 11 évvel fiatalabb volt de komfortban, menetteljesítményben, dinamikában, felszereltségben és megbízhatósában meg sem közelítette a 11 évvel idősebb BMW -t
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #56820 üzenetére
Még egy kérdés. Keresek, de nem nagyon találok. Hol lehet gyári üvegtetőt kapni H Astrához? Mennyire hiánycikk, vagyon?
-
AMD Power
titán
válasz
BigBlackDog #56800 üzenetére
Nem rossz valóban!
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #56800 üzenetére
Ha követ kapsz az eleg szopas
Amugy allati jol nez ki szerintem is, erdekes lehet vezetni, biztos jo
meg amugy hogy arnyekolsz
ahogy nezem nincs bennük napellenzö
+nyaron gondolom jobban felforr a kocsi belül...hövedö üveg ide vagy oda...ettöl meg allati jol nez ki
-
Calogero
addikt
válasz
BigBlackDog #56800 üzenetére
Nincs ellenérv, nyugodtan nézheted őket.
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56708 üzenetére
Vegyél egy ilyet ... Link (fullos, erős, és a világból is kimegy olcsón)
Keveset fogyaszt és az alkatrészek + szervizelése is tényleg aprópénz
-
válasz
BigBlackDog #56708 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #56704 üzenetére
Most azert kicsit almat hasonlitgatsz körtevel
Dönsd el mi kell.
A, nem szamit a fogyasztas, kell az elmeny => 2.0T 200 loval
(ebben ugyan ugy van kb minden, amitöl egy dizelnel felni lehet...raadasul egy dizelnel megvan az esely, hogy csak siman sokat palyazott, ennel a verzional, valoszinüleg taposva is volt....különben nem vettek volna 200 loval
)
B, Szamit a fogyasztas, de van zseton karbantartasra/javitasra. Ha ugy van 200 ezeret kifizetsz egy szerviznel valami cserere.....cserebe alacsony fogyit kapsz, kulturalt utazoautot, nagy nyomatekot, rugalmas közlekedest
C, Kicsi riziko szamit, ne legyen benne a pakliba egy turbo csere vagy felujitas, cserebe több fogy benzinböl, nem lesz olyan rugalmas es picit zajosabb lesz a motorhang palyan => 1,6/1,8 benzin
Szerintem tulpörgöd ezt a dolgot....egy 1,6 benzinestöl sem fogsz megsüketülni ilyen hasznalat mellett
-
Petyyyyy
addikt
válasz
BigBlackDog #56704 üzenetére
Ilyen szempontból viszont a B akárhányas Passat is jó lehet. Az a verzió, aminek a hátsó lámpája kocka és csak csíkozva van. Nincsenek benne mindenféle körök meg stb. Elöl is "buta" egybefényszóró van. Na, azokból egy jó kis 1.9 olajkályha automacskával - nyilván hibalehetőség a négyzeten, de hogy az csendes, az krucifix. Nem mellesleg tágas is, főleg a kombájn.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #56697 üzenetére
Amint latod, itt is megoszlik a velemeny
Nincs altalanos igazsag....amelyikböl jobb allapotut talalsz....
en az 1.7 cdti met batran ajanlom.
De mondom, havi 1000 km re az 1,8 benzinnel is jol jarsz szvsz. Kevesebb a varatlanul felmerülö költseg lehetösege es ennyi km el az üzemanyag költseg sem lesz sokkal több. Egy 8+ eves dizel autonal sok minden mulik az elözö tulaj/tulajokon.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #56692 üzenetére
Eves km futas? 1000km irtal /ho....ha ez valoban annyi (mondjuk max 15k km) akkor 1.8 Astra H jo vetel lehet, de amint irtam az 1.7 cdti töl sem kell megijedni....csak azt jobban at kell nezetni vasarlaskor (valto, kettöstömegü, turbo)
Az elromlo dolgok miatti javitassal nehez kalkulalni. Benzinesnel mindenkepp kisebb a riziko....dizelnel jöhet par dolog. Ez a 15ezer km olyan lelektani hatar szokott lenni. Azt szoktak mondani, ez alatt nem biztos, hogy erdemes a dizel rizikot vallalni, mert akkora különbseg nem jelentkezik a fgyasztasban.
Szoval ha opelben gondolkozol a H astra (kettö szemellyel a GTC is szuper, annak sportutomüve van, ami jobban fekszi az utat/stabilabb es a formaja is kicsit fiatalosabb, lendületesebb, nem ilyen rendörauto feeling
) . 1.8 benzin vagy 1.7 cdti nezz körül mik vannak a kinalatban.
szvsz
(#56695) Petyyyyy 1000 km/ho t irt kb....az mennyi palyan eltöltött ora? nulla kb
ott egy 1.4 benzin hangja sem lehet zavaro
. de az 1,8 benzine biztos nem
- a 110 lovas 1,7 cdti hez is van 6 os valto
- hövedö üvegezes is
(nekem is ezek vannak)
-
Petyyyyy
addikt
válasz
BigBlackDog #56692 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani, de az a gyanúm te az unikornist keresed.
- Biztonságos lehet
- Jó vétel esetén - igazolható előélet, számlák, stb. - kiszámítható lehet a fenntartás. Hacsak nem kell adagolót cserélni, hengerfejet levenni és hasonló finomságok, akkor maradhat 250k belül a javítás, ha valami kifekszik. Bontó látogatás rulez. A kezdeti szerelések az első egy éven keresztül fog kísérni, csak szólok.
- Csendes lesz az utastér ha dízelt veszel hatos váltóval. Pl. a 125 paci/280Nm 1.7CDTI-hez már hatos váltó jár
- 1,5 millerből ha ilyen időset akarsz, kapásból a H Astrát mondanám
- a listáról a hővédő üveg az, ami kiesik. A többire reális esélyed van. -
válasz
BigBlackDog #56652 üzenetére
Nem tudnad esetleg osszefoglalni, hogy mekkora osszeget szansz ra (auto ara+vetel utani szervizek osszesen), ebbol mi tudjuk, kb mennyit kolthetsz az auto megvetelere. Dizel, benzines , vagy is is. Auto merete, corsa is jo, vagy astra/vectra inkabb.
-
TasiA
senior tag
válasz
BigBlackDog #56675 üzenetére
A H Astrát nem tudom, csak városban vezettem 1.7-est, illetve anyámnak van 1.4-es , de azt hagyjuk, nekem nagyon nem jön át. C Vectrát dízelben én a 120 lovast vezettem(2004-es békaszemű), nekem hangos volt a motorja.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #56652 üzenetére
1.9 cdti sem rossz, de az 1.7cdti talan megbizhatobb (turbo/kettöstömegü jobban birja, ahogy olvastam).
Nekem H astra van 1.7cdti vel, teljesen jo. Sokat palyazom vele es nincs ra panasz. Van 6 es van 5 sebesseges is. Palyazashoz mindenkepp a 6 os a jobb, sjanos viszont gyakori a 6 sebesseges valtonal a csapagygond, amit rendbe kell tenni. Jo esetben 160k km körül ez megtörtenet es nem lesz vele gond, viszont ha ilyen autot veszel a valtot nezesd meg szakival (egy hozzaertö megmondja, hogy mi van vele). Ha hibas es csapagyazni kell, 200k huf körüli mutatvany. Ezzel szamolni kell.
Nekem 220k km van az autoban es minden eredeti benne. Az EGR szelep kipufogo gaz hütö szelepe lett kiszedve, mert berozsdasodott....alitolag ez is jellegzetes hiba, par ezer forintos mutatvany es a motorra nincs hatassal, de a környezetvedelmi normakra is minimalis (hidegen kicsit jobban fog szennyezni a motor)
Viszont az 1.8 benzines is jo valasztas lehet, havi 1000km az nem sok es akkor nem kell a dizeles esetleges hibakkal kalkulalnod.
-
AMD Power
titán
válasz
BigBlackDog #56649 üzenetére
120-nál még az én F is "halk" és lazán el van. Nem hinném ,hogy egy 1.8 H ez "gond" lenne.
w333 Nagyon szép lett! Gratulálok!
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56652 üzenetére
A helyedben néznék egy ilyen C Vectrát érős, keveset fogyaszt, ez nem lesz hangos 130-140Km/h -nál, full felszerelt, és erősebb autó is ... érdemes lenne egy ilyenen elgondolkodni, de persze ezt te tudod !
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56652 üzenetére
Saját autó (videó) ... 2.0i !
Szerk.
Az 1.9 CDTi -t támogatom, járt hozzánk egy C Vectrával egy bácsi akinek ilyen motor volt benne és csak dicsérte, volt már benne legalább 300 ezer km !
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #56649 üzenetére
-
válasz
BigBlackDog #56649 üzenetére
4000 körül.
-
AMD Power
titán
válasz
BigBlackDog #46244 üzenetére
4 Golf nagyon túl vannak árazva , az 5-s meg árából meg már H Astrat vennék. Illetve Golf IV-ből 2004 után már alig lehet kapni. És ami van az meg horror.
-
trassher
addikt
válasz
BigBlackDog #46081 üzenetére
Gyors voltam és könyörtelen.
Kavicson még nem próbáltam abs reakciót de azt tudom hogy havon és jégen nálam egyből működik. Dobol a lábam alatt a pedál.AMD Power: Nem lehetetlen hogy máshogy/szebben jár tőle hidegen a motor.
-
adorjant
őstag
válasz
BigBlackDog #45788 üzenetére
A kérdésedre a súly a válasz
G Astra repül ezzel a motorral
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #45794 üzenetére
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #45792 üzenetére
Ja akkor a " facelift " a költségcsökkentést jelenti!
Szerintem 8 szelepes nem ment már ezekbe....szerintem.Hajrá! Az igazság a burkolat alatt van!
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #45788 üzenetére
Szerintem a motor burkolatot van Ecotech felirat akkor 16 szelepes kell legyen, az enyém 99' 1,6 és Ecotech.
Az a hiány a klíma ventillátor helyét jelöli.Nincs benne klíma?
Az enyémnek akkor van furcsa hangja mikor kihuzatom olyan 3000 - 4500 köré, akkor olyan furcsa - mintha kifújna valahol - hangja lesz. -
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #45743 üzenetére
De nem a múltkor épp veled beszéltük, hogy az 8 szeleps volt? F astrával, 8 szelepes 1.6 moci, én is felszántom a füvet betont mindent mégis köszönőviszonyban sincs a Hastrához amivel ha szántani akarnék akkor fel kéne tolnom 3000ig és úgy kuplungolni. Az F meg csak simán felrug.
Ez nem hiba, ez fícsőrEz van, alul fűnyíró, felül porsche, "enyhe" túlzással élve mindkét végén.
De egyébként ha normális, szépen vezetek, és nem nagypapi üzemmódban, csak forgalmi viszonyoknak megfelelően, felesleges padló-satu nélkül stb., akkor légkondival együtt tök jól kényelmesen tudok menni váltogatni a Z16XER -rel, nekem bőven jó. Ha meg épp elpattan az ér -amit csak akkor engedek meg ha full meleg a motor persze!!- akkor 3000, 3500 -tól, 4000 felett nincs ilyen földbedöngölés hiába tdi meg bármi. Ma is volt egy, induláskor a nyomaték úgy kilőtte, hogy fél kocsihosszal elém ugrott, aztán amikor ő elfogyott 3000nél akkor én még megnyomtam 4000ig és sehol nem volt mire megtalálta a kettest. Kinek mi tetszik / hasznos, nekem ez
Nemt0m12 na ez azért sose tenném az enyémmel... ha nagyon nyugis vagyok és spórolok akkor 60 -al megyek négyesben
-
Nemt0m12
tag
válasz
BigBlackDog #45743 üzenetére
Persze én se erre akartam kilyukadni de tényleg nem ugrik alacsony fordulaton nem azt mondom 5dikben 50nél viszi és gyorsul is de semmi extra az igazi erő nem ott jön meg
-
Nemt0m12
tag
válasz
BigBlackDog #45739 üzenetére
Hasonlítás képen egy Z16SE is ugyan ilyen 3.5 ezernél kezd el rendesen húzni addig nem történik semmi
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #45739 üzenetére
1000 -es fordulat max arra elég, hogy egyből átlökjön olyan 3000 -hez, egyesben
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #45732 üzenetére
Ezeket a brandeket nem is ismerem
mondom en nem vagyok whitefül, de igy is hihetetlen a különbseg
Nekem a Bose az amin mindig ledöbbenek, hogy mit produkal, ha hallok olyat....csak annak a fülese 30-40k fölött van, ahhoz meg azert mar kellene komolyabb hangkartya, meg komolyabb dolog, mint egy mobil telo mp3 al
ez a JBL nekem arany közeputnak tünt.
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #45715 üzenetére
Alapvetően mindenkinek az igényei és pénze, hallása határozza meg. Engem már zavart, hogy rotyog a mélynyomó az ajtóban. Kazettás volt a fejegység, szerettem volna Bluetooth-os kihangosítást. Így mozdultam.
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #45713 üzenetére
Sokkal! Szerintem!
Persze ehhez kellett cserélni az összes ajtóban lévő hangszórót is, mert az elsők már szakadt membránosak voltak.
Az elsőbe Pioneer szett ment, a hátsóba SAL. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
BigBlackDog #45316 üzenetére
Idézek:
Kormányszervo-folyadék
"..Feladata a kormányerő rásegítés szivattyúja és munkahengerei közötti hidraulikus kapcsolat biztosítása. Egyes járművek kormányműve közvetlen elektromotoros rásegítéssel rendelkeznek, ezek nem tartalmaznak ilyen folyadékot. Ha a szervofolyadék elhasználódott, habosodhat, ezáltal a kormány tekerése közben rendellenes zajokat hallhatunk. Cseréje 100 000 kilométerenként javasolt. Mivel a rendszerből nem távolítható el maradéktalanul az összes folyadék, a cserét érdemes kétszer egymás után elvégezni..." -
diablo1984
veterán
válasz
BigBlackDog #45318 üzenetére
full balesetveszélyes, mert kis újjal akarod tekerni, mert úgy a normális és csak erőszakkal fordul, erre készülni nem lehet, tehát ha jön a kanyar és te meg mégy egyenesen, kész a baleset. akitől vetted hívd fel, mert akkor valszeg ő is tudott erről a hibájáról, gondolom nem eladás után 90km-el jött elő először.....
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #45318 üzenetére
Kizárt. Pont akkor kell a legjobban.
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #45316 üzenetére
Ha a nívó beleér, minden ok. Én amikor megvettem, nem hogy a minimumon, de a tartályban is alig volt. A milyen való bele kérdést szakboltban megmondják, én is úgy vettem. Az A zafira és a G astra elég gyakori jelensége az az izzadás. De úgy néz ki nálad máshol lesz a hiba.
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #45314 üzenetére
Ha folyamatosan villog, nincs hiba. Gyújtáskor csak azért világit, hogy lásd, működik. Ha beindítás után elalszik, akkor minden rendben. Szervónak tudtommal nincs is hibakódja.
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #45312 üzenetére
Elég magasan, a nyakán van a min-max. Ha nem túl koszos, onnan is látod. Ha a nívó nem ér bele és a min. alatt van, akkor töltsd utána. Kormánymű szeret izzadni, de gazdaságosabb utántöltögetni, mert a bontott is 100 környékén mozog.
-
beg
veterán
válasz
BigBlackDog #45309 üzenetére
Szervótartály hogy áll folyadékkal? Tűzfal anyós oldalán találod. Kupakban a nívópálca, annak olajosnak kell lennie.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #45309 üzenetére
Amit még elfelejtettem, hogy a műszerfalon semmi hibajelzés nem gyulladt ki, teljesen normális állapotot tükrözött.
-
sasa58
tag
válasz
BigBlackDog #45134 üzenetére
Azért az én classic III-am nem annyira lebutított. Négy elektromos ablak,tempomat, ESP, oldallégzsákok, automata klíma, ködvényszórók, hét hangszóró, bőr multikormány, ennyi jutott most eszembe. Motortér szigetelés viszont tényleg nincs.
-
Declare
őstag
válasz
BigBlackDog #45063 üzenetére
Ez ugyan az lehet, mint H astranak is, digit klimaval a szellözö rostelyokat, vagy valamit allit, hogy amikor kinyitod, meg becsukod az ajtot a nymas az utasterben könnyeben kiegyenlitödjön az ajto csukodaskor....vagy valami ilyesmi. Sajna ez tud tönkremenni, mert elkopik valami müanyag bigyo benne
A szakszerü, minden reszletre kierjedö leirasom lenyege, hogy ne aggasszon, amik nem kerreg/kattog beteg hangon
(#45065) BigBlackDog jah en is a csamagtartot hasznalom pont ezert
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #45060 üzenetére
Nekem is az van, de még nem hallottam ilyen zajokat... Digit klímád van?
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #44960 üzenetére
Puhányok vagytok, hónapokig jártam lyukas-szakadt dobos F astrával, és leengedett ablaknál parkolóházban direkt élvezkedtem
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #44913 üzenetére
Ha kifúj akkor már belül is rohad valszeg, akkor meg igen zajos fémes zörej jön ha jól megpörgeti az ember
-
w333
félisten
válasz
BigBlackDog #44911 üzenetére
Hmmm jó kérdés, fogalmam nincs ... de simán lehet
-
gban
veterán
válasz
BigBlackDog #44899 üzenetére
Nem náluk vettem, de korrektnek tűntek amikor valamiért beszéltem velük.
Én egy egyedül dolgozó srácnál voltam, de fejből tudta hogy az autóban honnan jön, milyen színű és vastag a megszakítandó kábel, stb.
Még azt is megdumáltuk, hogy a kp-i zárra úgy kösse be (azt nem ő tette be, de simán tudta hogy mit hova kössön) hogy csak zárjon, de ne nyisson. -
SÖ
addikt
válasz
BigBlackDog #44891 üzenetére
Úgy tudom a Volvokban gyujtással indul a tompított kikapcsolhatatlanul, mert ott északon kötelező, mindig sötét van.
-
gban
veterán
válasz
BigBlackDog #44890 üzenetére
Riasztó: sok szempont lehet, én máshonnan nézve mondanám az észrevételt.
Szerintem fontosabb hogy hol teszik be, mint hogy milyet.
Nekem Caesar van benne, 12 éve, szerintem teljesen jó.
Aki meg beszerelte, látszott hogy nagyon tudta hogy mit csinál, értve ez alatt a bekötéseket, forrasztásokat, stb. -
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #44890 üzenetére
Update: Közben rájöttem, hogy van világítás a klímavezérlőn is, csak nem árt helyzetjelzőt is kapcsolni hozzá.
-
Mikuland
tag
válasz
BigBlackDog #44760 üzenetére
Helló! Én itt találtam megoldást rá és meg is csináltam egész könnyen.
Vigyázni utána, mert ha bent marad a kulcs és véletlen lenyomódik a vezető oldali gomb, lehet futni másik kulcsért!
Klíma ápdét:- klímahűtő csere kész, újratöltve, tisztítva. Laza 50- es, egy hiba egyből, nem engedi feljebb az alapjáratot és 25 bar-íg felmegy a nyomás akkor enged a szervó!
Városba nem használható, műszerész kéne, vagy szakszervíz talán a beállításra..
-
JanR
addikt
válasz
BigBlackDog #16483 üzenetére
Hogy ez mekkora
-
Tomoty
senior tag
válasz
BigBlackDog #16483 üzenetére
Jaja, ez az.
-
bambano
titán
válasz
BigBlackDog #16459 üzenetére
nekem elkezdtek az olimpiában okoskodni az astrámmal, azóta nem vittem oda autót.
-
zolikaDB
veterán
válasz
BigBlackDog #16457 üzenetére
Ó, egy kis ideje ebben a topikban rontom a levegőt, max 1.2m ft (+ átiratás, biztosítás, egyéb ktsg-ek, netán javítás, kopó alkatrész-csere). És a kitűzött cél az Astra G Caravan 1.4 vagy 1.6 benzin. Kósza ötlet a B2, csak azért, mert annyira gyönyörű... És azért kósza, mert van ellenérv sajnos.
-
fero02
nagyúr
válasz
BigBlackDog #16443 üzenetére
Ugyan már. Ki vesz szted úgy autót, h előtte nem próbálta ki (még ha konkrétan azt nem is, de ezt a modellt igen)? Ha van ilyen, akkor azt jó nagy marhának hívják.
Ilyen meg nincs, h 60 L-nek hirdetik, aztán mire hozzá kerül már csak 58 de 2 évvel később meg 56.
Vagyis lehet, ha ennyire csökken a kompresszió a hengerekben. De akkor sztem az a motor már be sem indult volna (vagy csak kurta nehezen), és rengeteg egyéb baja lett volna. -
urdug
aktív tag
válasz
BigBlackDog #16434 üzenetére
Üdv'
Értem én az iróniát és érzem a tüskét, de nem haragszom.
Kellemes hétvégét neked és mindenkinek.
urdug
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest