-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Köszönöm, ránézek akkor, ahogy visszahűlt. Relatív poros, annyira jól nem látom sajnos.
Megnéztem akkufeszültséget is (esetleg nem-e a generátor nem bírta szuflával ellátni a szervószivattyút), de 12.99 Volt.
Hibakód kivillogtatás viszont nem túl egyszerű. Ha először ráadom a gyújtást, majd leveszem, benyomom a fék- és gázpedált és újra ráadom a gyújtást, akkor villog, ameddig fel nem engedem a pedálokat (25-30 villanás biztos volt szünet nélkül). Bármi egyéb módon próbálkozok (pl. kocsiba beülök, gáz, fék benyom, majd gyújtást ráadok) kigyullad az ikon és el is alszik néhány másodperc múlva. Ez természetes?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szóval megnézve a szervóolaj tartályát. A kupakon van egy nívópálca, annak az alsó 1-1.5 mm-es része volt olajos. Jól sejtem, hogy nem ártana után tölteni?
1. Ha kevés van benne, akkor miért fogyhatott ki belőle az olaj?
2. Mivel illik ilyenkor után tölteni (előéletét ilyen mélyen nem ismerem, fogalmam sincs, hogy milyen olaj van jelenleg benne)?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest