-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Milo629 #66487 üzenetére
Vectra/Signumot passzolom.
H astraban az 1.7 dizel viszont nyerö valasztas! Evjarat függvenye a dolog, lenyegileg, ha jol tudom, mind a 3 motor megeggyezik. Hasonloan jok es megbizhatoak. En is ezt olvastam roluk es meg is erösithetem Nekem a 110 lovas van 2008 as H astra GTC ben. Par aprosagra figyelni kell azert.
Az egyik a valto. Ha 6 fokozatu, akkor jo esellyel a csapagyai szeriahibasak, amik ha még nem voltak felujjitva, akkor egy 200-250 ezres kiadast jelent ez a müvelet. Ezen kivül az EGR gaz hütö szelep ugyan csak tervezesi hibas es nagyon gyakran berohad, nem tud nyitni/zarni, ha kellene a gaz hömerseklete miatt ezert hibat dob. Ezt nekem kiszedtek es a hiba megszünt, semmit nem szamit, hideg idöben hamarabb felmelegedne a katalizatorbe erkezö gaz, ami a karosanyag kibocsatas szempontjabol jobb, amkor a motor még hideg. Ez par ezer forintos törtenet. Sajnos a szelep önmagaban nem cserelhetö, az egesz "EGR gaz hütö egyseget" kellene cserelni, ami 100 ezres mutatvany es a szerelöm szerint par ev mulva az is berohadna....Kb ennyi amugy megy es szepen teszi a dolgat
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz Milo629 #66490 üzenetére
En nem olvastam különösebben jobbat/roszabbat az egyes valtozatokrol. Amit irtam az nalam a 110 lovasra ervenyes.
Az 1.9 es problemasabb, több tekintetben is (az alattam levöhöz meg a turbot tudom irni, ami hamarabb fekszik ki annal). Amugy az sem veszes. Persze az alap, hogy hasznaltdizel az mindig nagy elövigyazatossagot es egy kis töketartalekot igenyel
-
-
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Milo629 #77606 üzenetére
Ugyan nem vagyok autószerelő, csak lelkes amatőr, de a váltó tengelyének csapágyának kopása szerintem nem okozna ilyen tünetet, mert attól max a tengely kezdene "kotyogni", ergo hanghatással, akadós váltással jelezné gondját-baját, illetve a kihajtás-motor közötti fordulatszám/sebesség eltérésre sincs hatással.
Nagy eséllyel a kuplung csusszanhatott meg szerintem.
Annak az állapotát pedig leírtak szerint meg tudod tapasztalni. -
Markizmark
addikt
válasz Milo629 #77614 üzenetére
A kuplung mindig magasabb fokozatban csúszik meg.
Kis fokozatban (1-2-...) az áttétel miatt könnyű tekernie a motornak, tehát a kuplungnak sem kell akkora nyomatékot átvinnie. 4-5-6 felé amikor már kisebb az áttétel, sőt 5-6-ban már tuti, hogy gyorsító áttétel van, akkor nagyobb a motorra a váltó felől visszaható terhelő nyomaték, tehát a kuplungra nagy nyomaték hat és megcsúszik. Nálunk is így volt, 3-tól nagyobb fokozatban dombon felfelé ugrált a motor fordulatszám.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- DIGI kábel TV
- Automata kávégépek
- EA Sports WRC '23
- Vezetékes FEJhallgatók
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen