-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
válasz bozont #82479 üzenetére
Jopofa kis auto, meg ezen a motoron nem tud sok minden elromlani, grat
Szepen csereld az olajat 15k km enkent es nem lesz semmi gondja
Szin az erdekes, de nem rossz....elég hálás a kosz szempontjabol, ahogy latom ha nem nagyit ra az ember, nem is latszik, hogy full mocsok az autod
Amugy azt nem ertem, miert irjak sokan, hogy palyan gyenge az auto? Szerintem pont, hogy közuton hatrany ha gyenge egy auto, mert nem lehet elözni vele. Palyan van hely, idö. Nyilvan az erdi emelkedön nem ugrasz ki egy M4 BMW ele, de azert ha az ember figyel, akkor egy 1,4 90 loerös autoval 130 km/h sebessegkorlatozas mellett semmi problema nincs szerintem. (vissza kell valtani, meg nyilvan egy tetöboxal, fullrapakolva 4 felnöttel megint mas lesz a kep . Viszont egyedül vagy 2 en....)
-
Sukta 95
tag
válasz bozont #82895 üzenetére
Köszi a választ! Igen, ez is 90 Le. Milyen felszereltségű? Ez asszem Enjoy+ lesz, elég érdekesen összerakott felszreltség: bőrkormány, meg tempomat, de tolatóradar nincs..city gomb az bezzeg van. Na, mindegy. Igazából, az a lényeg, hogy városban jól érezze magát és ne a turbós astra legyen gyilkolva az állandó araszolásban.
Igazából, nem várom, hogy kevesebbet egyen városba, mint az Astra, mert az is optimalizálva van, egész jó a fogyasztása (a korábbi autónkhoz mérve ), inkább az a lényeg, hogy nem a nagytesót kell városba kínlasztani. Ráadásul pályán, egy ekkora szívótól 4000-es fordulat még nem is durva.
Meggyőztetek, remélem pozitív véleménnyel leszek róla akkor is, amikor már meglesz.
Köszi a gyakorlati tapasztalatot!
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bozont #85394 üzenetére
Ezekbe én is írtam (jelenleg az első linken az első, a másodikon a második poszt, meg valamikor korábban is morogtam legalább az egyikbe)
Pont az okozza a zavaromat, hogy ennyi nyomi dolog történik a szám körül, de van valami köze az Opelhez. Azt ugyanis nem hiszem, hogy csak úgy véletlenül az OnStar üzenet átszivárgott erre a számra.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bozont #85400 üzenetére
Tegnap írtam Opeléknek is facebookra, majd kiderül, mit reagálnak.
Az a legfurcsább az egészben, hogy ha a korábban linkelt oldalakat megnézzük, elég szerteágazó története van az erről a számról érkező üzeneteknek
Mindenesetre a szám marad letiltva
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
Tikakukac
titán
válasz bozont #89780 üzenetére
Nyugodtan aggódhatsz miatta. Ha hátul az egész része műanyag lökösön van, akkor nincs gond. Elöl ugyanez nekünk mindkét oldalt megette idővel és ott bizony látszik, hogy alapozóig lekopott.
Megoldás: kutattam olyan sárfogót, ami nem íves, hanem csak belülre fogatható. Tökéletes és volt 4k
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz bozont #89780 üzenetére
A b vekimen több mint 15 éve van első,hátsó feltéve, és a mai napig hibátlan, semmi mozgás, cicergés. A fényezést nem bántja,csak szépen pontosan követi a sárvédő alakját. Atomstabil.
Első HátsóMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Fulár
senior tag
válasz bozont #93563 üzenetére
Próbálkozom de a legközelebbi is ordas rohadt messze van innen. Illetve van egy Opel márkaszerviz nem messze akik minden további nélkül b bevállalják ezt a melót.De márkaszervizre rámenne a családi büdzsé. Az előbb kaptam egy kis biztatást az egyik szerviztől.Be kell gurulnom személyesen és ránéznek.
És igen,igazad van!Úgy értettem,hogy"saját zsebből",hogy a biztosítót kihagyjuk a buliból! -
Fulár
senior tag
válasz bozont #93848 üzenetére
Sajnos a klíma töltésre szorul.
Ha letörlöm viszonylag hamar visszajön a nyomorult pára.Illetve menet közben lakott területen kívül nagy sebességnél nem is igazán szeretem törölgetni.Az utóbbi időben rengetegen eldobták a kanalat ezen a rohadt 10-es főúton. A párásodás egészen addig tart amíg nem lesz kellemes meleg az utastér hőmérséklete.Addig viszont tényleg vagy nem győzőm törölgetni vagy kénytelen vagyok kicsit lenyomni az ablakokat.Ami ilyen hűvösben már nem annyira mókás.ntomka: Köszi!Majd kicsit visszaveszek a hőfokból.
[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
válasz bozont #94396 üzenetére
Ez Z14XEP vagy valamelyik Z12XEP Twinportos motor? Ha igen, vélhetően a szívósor rudazat mozgó pontjai vannak kikopva. A szívósor mellett van az elektromos csatlakozója, le kell húzni járó motornál, és ha megszűnik a csörgés akkor tuti az a gond. Újat kell venni vagy fel kell újíttatni. Pl. itt.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Lajos1966
tag
válasz bozont #96947 üzenetére
Nem tudom milyet rak bele mostanság az Opel,de én a helyedben azonnal cserélném,mielőtt még nem vágja tönkre a trafót is.A normál gyári gyertya szerintem teljesen jó bele (hacsak nem iridiumos a gyári).Én mondjuk 25-30 ezer km-ként szigorúan cserélni szoktam.Rengetegszer olvasni-hallani,hogy a megkésett gyertyacsere viszi magával a trafót is.
-
Lajos1966
tag
válasz bozont #97004 üzenetére
Ezek a gyertyák igencsak elhasználódtak.Szinte alig maradt középelektróda.Na ezért nem használom én kb.20-25 ezernél többet a gyertyákat (pár ezer Ft csupán egy garnitúra gyári).
Iridiumos gyertya csereperiódusa?Van aki szerint akár 100 ezer km is lehet.Én mondjuk egy 50 ezer km után biztos cserélném,bár mindenképp hozzá kell tenni,hogy nem mindegy az autó használati módja (autópálya vagy sok-sok város pl.). -
senior tag
válasz bozont #99161 üzenetére
Az lesz a jövő héten az első dolog.
Amúgy szerintem van benne 2 db "okos" kérék is, szívó és kipufogó oldalon is szabályoz.
Mivel nincs más hiba, hibakód sem (kiolvasva se) így furcsa.
Azért írtam ide mert hátha találkozott itt valaki ezzel a jelenséggel, ami üzemmeleg motornál egyik pillanatról a másikra előjött.EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
,
addikt
válasz bozont #100313 üzenetére
Én a B Vectrát (X20XEV) amikor szoktam vinni vezérléscserére (kb 50-55ezer km), akkor szoktam egyúttal a gyertyákat is cseréltetni. A szerelők mindig meg szokták kérdezni, hogy minek akarom még ezeket a gyertyákat cseréltetni, hisz semmi bajuk. A gyári 2 pólusú GM is, ugyanez Bosch felirattal is, meg volt benne 4 pólusú Bosch, az is ennyi km után még teljesen hibátlan volt.
-
kutyman
aktív tag
válasz bozont #105413 üzenetére
- Igen, ez így működik. A bal első ajtózárat (nem a központi zárat) lehet kulccsal nyitni-zárni, ha elromlik a központi zár, vagy meghibásodik a távirányító (pl. lemerül az elem).
- [Itt van gyári és utángyártott is ] -
addikt
-
addikt
válasz bozont #105441 üzenetére
Colos cső nekem is van hegesztve a végén a 17-es dugóval
Én egy elektromos "légkulccsal" szoktam meghúzni, lehet kicsit túl húzza akkor
Bár a szomszédot elnézve (aki meg nyikkanásig húzza) lehet én meg se húzom#105439peet137: egy erős motor (szervomotor talán?) mozgatja, azért nehéz kinyitni (benyomni). Semmi baja nem lesz ha kinyitod szemrevételezére - persze ha nem ejtesz bele semmit
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P